רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=9Ezb2xaTgNM דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. ברכב הרודף הבולדוג הקדמי נפתח ופשוט "מתחבר" לפגוש האחורי של הרכב הנרדף ועוצר את הרכב, פטנט נהדר לדעתי, מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Dalinda, -
מחירון ישן.
מאת blackice- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מהיכן ניתן להשיג מחירון ישן (בערך...)? אני צריך את מחיר הרכב שלי לתאריך 12/2011. אם יש למישהו את המחירון של לוי יצחק לתאריך הנ"ל, אשמח להיעזר בו. (באתר של לוי יצחק הם דורשים 100 ש"ח+ מע"מ על החוברת...)
הודעה אחרונה מאת sluzon, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שבת שלום ומבורכת. רגע לפני החתונה אני מעוניין לשכור ג'יפ Q7 או ג'יפ אחר באותו רמה, שיהיה מרווח ככל שניתן. נסיתי לחפש באויס אך קיבלתי סירוב משום שאני מתחת לגיל 28. מישהו מכיר מגרשים שכן מוכנים להשכיר? תודה.
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
הרהור בעקבות תאונת הפגע וברח של העבריין הנתנייתי שנהג באאודי A6 חדשה: החוקרים שהגיעו לזירה טענו שכלל לא נמצאו בה סימני בלימה. במערכות ABS מוקדמות זה באמת היה יכול להיות תמרור אזהרה של ממש, שהרי הן היו מאפשרות לגלגל להינעל, ורק כשזה היה קורה הן היו משחררות את הנעילה, מאפשרות לו להסתובב ואז נועלות אותו שוב, וכך חוזר חלילה עד לעצירתו המלאה של הרכב. לעומת זאת, המערכות המודרניות יודעות לתת פולסים רציפים יותר של בלימה, כך שבפועל הגלגל נשמר על סף נעילה ואין נעילה מוחלטת. כך אומנם מושגת הבלימה היעילה ביותר, ויחד עם זאת ההיגיון שלי אומר שכך גם אין סימני בלימה. אז או שההיגיון שלי שגוי, ואז אני אשמח אם מישהו פה יתקן אותי, או שחוקרי התאונות של המשטרה אינם בקיאים בתחום אותו הם ח…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
מבחני דרך במבט נשי. 1 2 3
מאת mont- 30 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
לא מזמן נתקלתי לראשונה גם בכתבות רכב , וזה כמובן דבר מבורך לא מזמן כאן בקארספורום התארחה ענת דניאל שבחנה יחד עם בוחן של קארספורום. לענת יש בלוג ותיק יחסית ובה היא בוחנת רכבים בצורה רהוטה ויפה שנקראה מלכת הכביש , ככל שהזמן עובר מבחני הדרכים שם פשוט מצוינים. http://malkabakvish.blogspot.co.il/ יש מגזין אינטרנט שנקרא סלונה , מגזין אינטרנט נשי ובו גם מבחני דרך ומבט נשי על נושא המכוניות. https://saloona.co.il/blog/%D7%94%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%94%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%94/ זה נקרא סלונה בדרכים גם במגזין אוטולי ברשת יש מבחן קבוע במבט נשי http://www.otoli.co.il/magazine.asp למשל האחרון מתכבד במבחן נשי לטויטה ראב …
הודעה אחרונה מאת RomanGLX10, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 671 צפיות
היי,בתאריכים 6-10 בספטמבר אני נוסע לרינג שבגרמניה. האם אפשר למצוא חלקים ל205GTI במחירים זולים?
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, אחי מתחתן, והחליט שבא לו להיכנס לחופה עם אופנוע עם סירה. משהו של גג 200 מטר. של נסיעה איטית. האח מבקש, אני צריך לטפל בזה, אז אם יש מישהו מבאי הפורום (שהומלץ לי לחפש בו) עם אחד מהנ"ל ויש מצב לשכור את הנ"ל (ואת הבעלים ) ממנו אשמח ואודה, קיימת אפשרות של הובלה לאולם. (עדיפות לאיזור הדרום) תודה תומר 0546880492
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
התערבתי עם חבר בקשר למשל של טנדר סובארו, אני אמרתי שהיא שוקלת בין 900 קילו ל1000 קילו (טון), והוא אמר ששוקל פחות מ900 קילו (899 ק"ג ומטה). מי צודק? מדובר במכונית הזו:
הודעה אחרונה מאת andrey12341, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש מצלמות דיגיטליות (שאני לא יודע מזה אומר לפי מה ששמעתי) בנתב"ג . רציתי לדעת אם הן פועלות ומה יעדן? הן נמצאות גם בכניסה לטרמינל 3 וגם ביציאה.. תודה !
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 4 תגובות
- 726 צפיות
שבוע טוב, אוטוטו אני טס לארה"ב לחברים וברשותם רכב שהם מעוניינים לתת לי לנהוג בו בזמן שאני שם. שתי שאלות: - אני צריך להוציא רישיון נהיגה בינלאומי, או שהרישיון הרגיל (עם כיתוב DRIVER LICENSE) מספיק? - האם צריך להוסיף אותי באופן פרטני לפוליסת ביטוח של החברים? תודה
הודעה אחרונה מאת samiking, -
באחד מנסיעתי נסעתי אחריי רכב, הנהג שנהג ברכב נהג בצורה איטית מאוד וחשודה עם סיגריה ביד מחוץ לחלון, ברגע שעברתי אותו הנ"ל התחיל לצפצף נסע אחריי וצילם אותי בפלאפון שלו לאחר שעברתי אותו ראיתי שהוא גם החזיק כוס קפה ביד השנייה. הנ"ל נהג ברכב אזרחי שברולט אבאו ישן ( אולי 2005 )עם צקלאקות וכל מני אנטנות . מעבר לכך לא עצר אותי לא הסתכל לכיוון שלי ולא היה עם מדים של שוטר. אני מניח שמדובר במתנדב או משהו כזה, מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 676 צפיות
שלום אני מחפש קופסה גדולה מתקפלת אחר כך ,לבגאז של רכב rav4 2013 בימי שישי אנחנו מחלקים לחם לנזקקים אז אנחנו צריכים את הקופסה הזאת ללחם כדי לא להרוס את הרכב החדש תודה רבה לעוזרים .
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
JaS7n6qKQe4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מסכנה הBRZ.. מדהים איך מנוע V8 של 590 כ"ס מצליח להתמודד עם V12 של 700 כ"ס בעל כמעט פי 2 יותר נפח, פלאי הטכנולוגיה.
הודעה אחרונה מאת dr_orlick, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 5 אלף צפיות
היי, אני שוקל לקנות איביזה חדשה אוטומטית, DSG + 1.2 TSI ברמת גימור FR, חמש דלתות, המחירון שלה הוא 117K. היא עברה לאחרונה מתיחת פנים, והגיעה לארץ רק לפני כמה חודשים. היא מגיעה עם אחריות לשנתיים, ועוד שנה אחריות של "רצון טוב" (שאני לא בטוח שאפשר לקחת את זה בחשבון כשנת אחריות, לא מקבלים שום מסמך, אלא זו רק הצהרה בע"פ של צ'מפיון), אני חושש ממה שיקרה לאחר תקופת האחריות, ועלויות התיקון במוסכי צ'מפיון, ולכן חושב מראש כבר גם על המכירה שלה, וקניית דגם חדש. האם הרכב יאבד מערכו לאחר שנתיים, 20% לכל היותר? כלומר אני אפסיד כ 11,700 ש"ח בשנה, ולמעשה זוקף שווי של 1,000 שקל בחודש לשימוש ברכב? בסה"כ זה נשמע לי סביר.. אבל האם באמת ניתן יהיה למצוא עבורה קונה ב 95K? הרי …
הודעה אחרונה מאת Rocksteady1, -
- 8 תגובות
- 979 צפיות
כמה חשוב לך להצטייד במילה האחרונה? כמה אתה מוכן לקחת סיכון בכדי להנות מטכנולוגיות אחרונות? כמה אתה פוחד ליפול על משהו לא מוכח? כמה חשוב לך להראות עם האופנה האחרונה? http://en.wikipedia.org/wiki/Early_adopter
הודעה אחרונה מאת alfa_draco, -
- 8 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום, אני אהיה בהמשך אוגוסט בחופשה בצ'כיה. תהיתי אם למי מהנוכחים ניסיון בנהיגה במדינה - יש טיפים? האם יש בצ'כיה אילו שהם תמרורים או חוקים שונים מהסטנדרט האירופאי? כבישי אגרה? משהו שכדאי לדעת לגבי הנהיגה, הכבישים, הנהגים, השוטרים וכו' בצ'כיה? משהו מיוחד שרצוי לוודא שיש ברכב השכור (למשל לצורך חניה בעיר, משהו כמו וינייט לכבישים מהירים, כל דבר אחר הייחודי למדינה?) תודה!
הודעה אחרונה מאת alfa_draco, -
היי מי זוכר את המפגשים של יום שישי מאחורי קניון איילון? האם יש משהו דומה עכשיו? למה לא להתחיל שוב?
הודעה אחרונה מאת 007SHAY, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
במהלך משא ומתן על קנית רכב גולף 2008 טרנדליין ידנית 1600, התווכחתי עםפ המוכר על המחיר. הוא טען שהמחירון של הדגם הוא 70K לפני שקלול ידני ואנני לעומת זאת ראיתי במו עיני שהמחירון הוא 59K. כדי לחסוך את הויכוח עלינו לביתו, נכנסנו למחירון לוי יצחק והופתעתי לראות שבאמת יש שני תגי מחיר לדגם. אני חיפשתי את הדגם תחת פולקסווגן > גולף > 2008> 1600 > בחירת הדגם הרצוי בתוצאות (טרנדליין 1600) ואכן המחירון הראה 59K. הוא חיפש דרך פולקסווגן > גולף דור 6 > 2008 > 1600 > בחירת הדגם בתוצאות (1600 טרנדליין) וכאן המחירון היה 70K. למרות מתונים זהים לחלוטין במפרט לשניהם היה קוד דגם שונה, שגם שונה אגב מקוד משרד התחבורה אשר מופיע ברישיון הרכב - 0724-2310 . בחיפוש של הקוד הז…
הודעה אחרונה מאת punz, -
היום היה לי חלום אני רוצה לחלוק אותו אתכם זה לאחר שראיתי שני סרטונים אחד יחסית חדש השני "ישן" של אלפא רומיאו האחד תיבת הTCT והשני ניסוי מד הדופק של המיטו. בלילה חלמתי שאני נוסע בג'ולייטה 1.4 טורבו 170 כ"ס... האם גם לכם יש חלומות על מכוניות? אנא שתפו.
הודעה אחרונה מאת Sprint, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נסעתי בחדרה ליד התחנה המרכזית , אצלי היה ירוק , הולך רגל התפרץ לכביש ובלמתי בלימה חזקה הרגשתי את הדוושה של הברקס מחזירה "קיקים" קטנים חזרה והרכב נעצר והולך הרגל המשיך בדרכו. אני מנסה להבין איך זה קורה בכזאת מהירות נמוכה , פעם ראשונה שמימשתי ABS היה לפני כ-5 חודשים כשהייתי צריך לבלום מ-100 ל-0 תוך כעשרה מטרים.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 25 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
טויוטה חשפה הבוקר תמונות רשמיות ראשונות של האוריס החדשה. זו מקבלת בראש ובראשונה עיצוב חדש לחלוטין, עם קווים ישרים יותר מלפנים ומאחור. עוד ברשימת החידושים - תא נוסעים חדש עם מרווח פנים משופר וגג שמש פנוראמי. פרטים נוספים בקישור - טויוטה אוריס החדשה
הודעה אחרונה מאת Alex_b, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
השאלה בכותרת; אז האם ישנן קורולות AE86 בארץ? כל דגם כלשהו, בין אם במצב נסיעה או לא. הייתי שמח לדעת אם למישהו יש מידע. תודה !
הודעה אחרונה מאת hissi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 40 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום רב, אני נמצא כעת לקראת קניית הרכב הראשון שלי. אני בן 26 והכיוון הוא יד שנייה בתקציב של עד 40K. העניין הוא כזה: אני מחפש רכב ומשתוקק לידני (למרות שהפעם האחרונה בהנהגתי על ידני הייתה לפני כשמונה שנים). אני מודה שהרצון שלי להילוכים הוא יותר מעין אהבה לעניין, וזאת למרות שאני מודע לחסרונות של רכב כזה. הרוב המוחץ של האנשים בסביבתי מפציר בי לקנות רכב האוטומט, בעיקר כי הם טוענים שבטופוגרפיה הירושלמית והפקקים הרבים, זה יהיה סיוט מבחינתי. מה אתם אומרים, ללכת עם הלב או על פרקטיקה?
הודעה אחרונה מאת BrucE_WaynE, -
-
- 24 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
התקשרו אלי היום בהצעה לבטח את החלקים שבאיתוראן, הבנתי שהעלות של מספר רכיבים שם עוברת את ה-1500 ש"ח, מה אתם אומרים? מישהו התנסה בתקלות באיתוראן בכלל? עלות הביטוח 16 ש"ח בחודש.
הודעה אחרונה מאת Croc, -
ערב טוב.. שמתי לב שמנועי דיזל "נגמרים" הרבה יותר מהר ממנועי בנזין .. נגיד מנוע דיזל ממוצע "ניגמר" בסביבות ה4500 סלד, מנוע בנזין ממוצע "ניגמר" ב6000 סלד השאלה שלי היא למה מנוע דיזל מסתובב יותר לאט ? זה בעצם פוגע בהספק (בגלל זה מנועי דיזל לא מוציאים הספק גבוהה?) למה אי אפשר לבנות מנוע דיזל שיסתובב במהירות כמו הבנזין ? נגיד 6000 סלד כמו שלהונדה יש מנועים שמסתובבים הרבה יותר מהר ממנוע בנזין רגיל נגיד ב8500 סלד מה הבעיה בלעשות את זה בדיזל ?
הודעה אחרונה מאת אשפוזן, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 689 צפיות
שלום אני שוקל לנסוע לתערוכת פריז ולא הצלחתי למצוא את המיקום שלה אני פשוט מחפש מלון שיהיה בסמיכות אשמח לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 955 צפיות
ערב צח יש לי אפשרות למשרה במקום עבודה שנמצע בסוף שדרות קוגל בחולון (כלומר באזור מס' 27 - 31) אצטרך להגיע מראשון לציון, המסלול יהיה מאזור התעשייה החדש רחוב לישנסקי לנסוע ישר מבלי לפנות דרך שדרות בן גוריון -> יוסף אהרונוביץ->חיים וייצמן->שדרות קוגל. כמו שציינתי פשוט נסיעה ישרה מלישנסקי. 1. האם יש בשדרות קוגל במספרים שציינתי חנייה בשעות הבוקר, קצת לפני השעה 8? לא שואל על כחול לבן, אלא על אפור, או חניון חינמי/מגרש חנייה. 2. האם יש פקקים רציניים במסלול שציינתי בין השעה 7 ל8 בבוקר? תודה.
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- 7 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום לחברי הפורם! הלילה אני טס לברלין ל-3 ימים וחייב להקדיש קצת מהזמן שם לאטרקציות מוטוריות. חיפשתי בפורם ומצאתי מקומות מעניינים ,אך אשמח לעוד המלצות בברלין בעיקר! במיוחד אם יש מקום שאפשר להתנסות בנהיגה. חשבנו אולי להשכיר רכב נחמד(תלוי במחיר) ולרדת לנהיגה באוטובאן בברלין,השאלה אם הכביש ללא הגבלת מהירות? כי שממעתי מחברים שכבר רוב הכבישים מוגבלים ושזה לא מה שהיה פעם.
הודעה אחרונה מאת killerbinn, -
בעקבות התחקיר של התוכנית ״יצאת צדיק״ החליטו במשרד התחבוה לשלול את הרישיון של הצמיגייה. סופסוף מתנהגים כמו מדינה מתוקנת.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
- 2 תגובות
- 744 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4272283,00.html בעקבות תקלה של חברת החשמל, יסגרו נתיבי איילון, למי שעוד לא יצא מהעבודה ורואה את הפוסט הזה, ידיעתכם. "היכונו לפקק של המדינה בשעה הכי עמוסה בשבוע: חברת החשמל סוגרת בשעה 16:00 את נתיבי איילון בשני הכיוונים ממחלף לה גווארדיה עד מחלף השלום בגלל תיקון קו מתח גבוה שנפגע ממכונת קידוח "
הודעה אחרונה מאת Shay_u,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 217 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- pooh-bear
- MIHAEL
- BoazB11
- david3692
- SlowRide
- yuvk
- גיא_מ
- SurfHigh
- Or05230
- Jeka88
- שביט
- AviorXD
- פאביה
- hans
- `Infinity
- דוב המערות
- Rongaflugen
- Matan1515
- zvit
- davemustaine87
- Lior_Django
- ברווז
- flytomars
- McV
- ofralon
- itaysamurai
- natco
- yahaga
- Avia
- Night Driver
- blackpolo
- לירון .ה.
- פינדר
- lanosforce
- נולד לליסינג
- Ron Poh
- אהרן ג
- מיץ פטל
- yoav911gt2
- tan tan
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- אלעדית
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
