Jump to content

stav-bd

  • פרסום הודעות

    707
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות stav-bd

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
  1. הצלחת להגיע לארץ בסוף?
  2. תבדוק עם רבמודד בצורה מסודרת או תלך לחשמלאי. כמו כן במידה ואין לך את הידע לבצע עבודות חשמל לפעמים עדיף לא לגעת מאשר לעשות נזקים. בהצלחה גבר.
  3. תמדוד מתח על המצבר. אם הוא מעל 10.8 הרכב איך שהוא יניע. 11.5 מניע בקלות 14 זה שהוא מונע
  4. מתח לא תקין. בדוק אותו לאחר נסיעה של כחצי שעה בכביש בין עירוני. ואז תמתין קצת ותמדוד.
  5. כמו כל אומן, זה לא אתה שבוחר אותו, זה הוא שצריך לבחור בך!
  6. קראתי בשקיקה את השרשור, בהחלט כתיבה יפה ומעניינת! איך אתה עם הדגם החדש? הבנתי שהוא קצת פחות נוח לך? עד כמה זה יורגש בגיל של בחור בן 25? טיפולים אפשר לעשות לבד? (מושבניק עם כלים שלא פוחד להתלכלך) כמובן לא מדבר על החלפת כבל קלאץ טיפולים קטנים שמן פילטרים וכו. כמו כן איזה שנה אתה הכי ממליץ לקנות? אם יש הבדל ממש ממש משמעותי אני אשקול להוסיף קצת כסף ולקבל רכב טוב יותר, מקווה שהוא יחזיק כמו שצריך לפחות 5 שנים.
  7. אם אתה יודע מה אתה עושה זה פשוט, אם לא אתה יכול לעשות נזק משמעותי וכדאי לתת למישהוא שיודע לעשות. קודם תבדוק אם זה הגלגלת אורות בצד שמאל מתחת להגה. במידה ולא נפתר תצטרך לחפש בית פיוזים מפירוק.
  8. שאלה, שמרכיבים וו גרירה ברכב זהה, (מודל 2008) האם מפרקים את הגשר הזה או שהוא אמור להיות? כי נכנסתי מתחת לרכב ולא ראיתי אותו.
  9. לעבודות חשמל. אני אתקין לו וו גרירה אבל במידה והארגז גדול אולי לא יהיה צורך בעגלה (אולי רק לפרויקטים שחייב ציוד גדול כמו לוחות \ דברים שלא יכנסו באחורה של האוטו) רווק בן 25 הכי חשוב לי שיהיה רכב טוב לעבודה. שנגיע לחתונה וילדים נעלה כאן פוסט חדש.
  10. תחליף לזוג נורות לד החום קטן יותר ולא יגרום לזה.
  11. אהלן בשעה טובה פתחתי עוסק מורשה ואני רוצה גם להחליף את הרכב שאוכל להכניס אליו ציוד. עד היום עבדתי עם מאזדה 3 ובאלי קצת לגדול. מה שחשוב זה שיהיה רכב אמין (שהוא באמת יוכל להיות רכב עבודה ולא רכב שהמוסך עובד עליו ) חסכוני בדלק (כמה שאפשר) שאפשר לטפל בו לבד בבית ( יש ידע וכלים לטיפולים קטנים בינוניים) שישרת אותי לכ5 - 7 שנים. תקציב עד 50K (אם ממש יש מציאות אפשר להתגמש) חג שמח, סתיו.
  12. במנועי דיזל אם מגיע שמן לתוך הבוכנות (טורבו דפוק סדק במנוע שמאפשר מעבר שמן לתא בעירה) יכול להיווצר מצב שהמנוע עובד על "פול טורים" ללא יכולת לכבות אותו. הדבר היחידה שאפשר אולי לעשות זה לזרוק קלאץ בהילוך גבווה + ברקס וככה לחנוק אותו. תופעה מאוד מסוכנת והרסנית.
×
×
  • Create New...