רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום וברכה, אשמח להתייעץ איתכם בקשר לחוק שאושר לא מזמן שמותר להחזיק רכב לאנשים שיש להם הבטחת הכנסה. מובן מאליו שמי שמחזיק מרצדס בשווי 300K לא יתנו לו הבטחת הכנסה. אז הרציתי לשאול עד איזה סכום מותר? יש לאבא שלי פורד טרנזיט 87'. לי יש Yamaha Xcity 250 2007. האם יכולה להתעורר בעיה?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
צהריים טובים, לאחר שהקליאו נמכרה ביום ראשון, רציתי לשתף אותכם בחוות הדעת נטולת האינטרסים שלי על הקליאו 1200 ידנית. עלתה לכביש באמצע אוגוסט 2011. אתחיל בהקדמה קצרה על רכבי סופר-מיני: (אתם מוזמנים לחלוק עליי, אבל זו המסקנה שלי מהניסיון שרכשתי) רכבי סופר מיני הם רכבים המיועדים לאנשים שמעוניינים לרכוש רכב חדש (עם כל המשתמע מכך) במחיר זול יחסית, ובעלי מנוע חלש וצנום נפח שנועד להיות חסכוני. הדגשה שלי: המנוע יהיה חסכוני רק אם תסע 80-100 קמ"ש ובמתינות כמובן. המושבים: המושבים הקדמיים נוחים ומושב הנהג מתכוונן לגובה, שזה טוב. גם בנסיעה ממושכת לא מרגישים באי נוחות. נדמה שהתקמצנו בריפוד המושב האחורי- לא כ"כ נוח לשבת מאחור. בנוסף, חסרה תמיכה צידית במושבים- בפ…
הודעה אחרונה מאת adarbaratz, -
-
לפי הכתבה באמצע השנה הבאה היא תגיע לארץ http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000776975 בארה"ב היא מתומחרת בקטגוריה כמו כל מכונית משפחתית אחרת מעניין אייך יהיה בארץ. אתם בטח זוכרים את הלינקים הבאים מבחן השוואתי והשקה
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום! הרכב עם לוחיות מדובאי בישראל נצפה ע"י כמה אנשים. אז איך דבר כזה יכול לקרות? נשים בצד את האופציה של קניית לוחית באיביי ונסיעה איתה בכל הארץ.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 756 צפיות
אשמח לתגובות של בעלי רכבים / לשעבר של הגטס 1.35 1.6 ספורט אני מתכוון אך ורק וידני ! עד 2006 ( עקב התקציב ) ואיזה דגמים מומלצים ואיזה פחות עקב תקלות וכו בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2 אלף צפיות
לפני שנה רכשתי רכב הרכב מצויין ולא ברצוני להחליף אותו,אבל עדין יש בי חשק כל הזמן לבדוק מכוניות ביד 2.. זה קורה גם לכם?
הודעה אחרונה מאת Joe MX, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 643 צפיות
נוסע רגוע על איילון לכיוון הבית, יורד במחלף הקבוע של מרכז הירידים. שזה ישורת קלה ופנית 3/4 פרסה ימינה מאוד הדוקה של 2 נתיבים. לפני בנתיב הימני יש רכב שנוסע לאט, מאוד לאט, אפילו בצורה חשדנית. בדר"כ אני יורד את המחלף צמוד לידם על הנתיב השמאלי, היום זרקתי את המבט רחוק קצת יותר מהרגיל. וראיתי שיש יותר תנועה מבדרך כלל. חשבתי לעצמי לקחת משנה זהירות. הורדה לשני עם גז בניים ולפתע הרכב שהיה לפני בנתיב הימני חותך שמאלה באמצע המחלף! כדי לנסוע לכיוון החניון. אני כמובן בבלימה חזקה ומיישר הגה [בכל זאת הייתי באמצע המחלף עם הגה מופנה]. בזכות זה שהסתכלתי הרבה קדימה וראיתי פעילות יתרה ושמתי לב שהבחור נוסע לאט ולא מבין איפה הוא. בכך נמנעה תאונה! לפעמים אנשים אומרים למה לבזבז כסף על קורס…
הודעה אחרונה מאת ofekgg, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הולך להיות אחד המפגשים היותר גדולים שהיו בארץ ואפילו לא נפתח תרד בפורום...
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, היום התבשרתי בכך שהרכב החדש שלי הגיע ואפשר לבוא לקחת אותו. לאחר מספר שעות התקשר שוב הנציג ואמר שמכיוון שהיצרן של הרכב שלח בטעות 10 רכבים לארץ ושלי אחד מהם עם אזעקה שעושה צליל ומכיוון שבארץ יש חוק שאומר שהאזעקה צריכה להיות ללא צליל, אז מחזירים את הרכב בחזרה למחסני היבואן או משהו כזה כדי לנטרל את הצליל באזעקה ואז יוכלו למסור לי את הרכב. האם סיטוציה כזאת הגיונית בכלל? יש לחשוש ממשהו? תודה.
הודעה אחרונה מאת tau, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 665 צפיות
חברים, יקרים. חובבי רכב יקרים. בימים אלה מתקיים בפורום אספנות דיון מעמיק ונוקב בענין זה שנוגע גם לכם מאחר והענין הזה רלבנטי לכל המועדונים השונים. אשמח אם תיקחו חלק בדיון הזה ותביעו את דעתכם בשרשור המצורף. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=443688
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם הרכב שלי בן שנה ועדיין באחריות. לפני כחודש נשבר לי החלק שנע על המסילה של המזגן מצד שמאל של הנהג.בגלל שהרכב עדיין באחריות החלק הוחלף.אלא שבחלק החדש הטריס זז קצת קשה,כאילו הוא ״תפוס״.הערתי על כך אך אמרו שישתחרר.ברור שפלסטיק לא יכול להשתחרר כי זה לא נעל עור, הוא פשוט נשבר שנית ללא שום הפעלת כוח. יש לציין שאני פדנט לגבי הרכב ואין מצב שעשיתי תנועה לא נכון וכד׳.אלא שבמוסך לא מוכנים להחליף את החלק שנית ורוצים שאשלם.שאלה שלי, האם זה נכון שהם לא חייבים להחליף למרות שהרכב באחריות או שכן חייבים.איך ניתן לברר ואיך לדרוש החלפה למקורי .תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
בוקר טוב,אני רוצה לצבוע פגושים ופסי קישוט ב205,אשמח לעצות כיצד לפרק ולהרכיב מבלי לגרום לנזק מיותר,יש לי הרבה זמן והרבה סבלנות. תודה.
הודעה אחרונה מאת AvielT, -
שווה לראות, גם צדיקים וגם רמאים.
הודעה אחרונה מאת Kernel, -
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29099-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A0%D7%95.aspx בשלוש מילים- oh my god! *קרדיט כמובן, לאוטו.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2560720 המשטרה הביאה ללכידת שני אחים בצפון הארץ שהפעילו מגרש למכירת רשיונות לא חוקיים, כלי-רכב שהושבתו וחלפים מזוייפים בהיקף של מיליוני שקלים http://www.youtube.com/watch?v=lGFI56OITf8&feature=player_embedded דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Kadosh, -
-
- 11 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
האם יש למשהו מושג איפה אני יכול להשיג חלקים לבניית באגי (לא ממונע) ? הבן של בן-דודי (9) משגע אותי כבר חודש, רוצה באגי, הבטחתי לעזור, יש טיפים ? מחפש גלגלים, מושבים, בלמים מאולתרים...
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי פולו שנת 2012 שהוצאתי לפני חודשיים וחצי מסוכנות של צמפיון. האוטו כבר עשה 3600 ק״מ, מה היא הצריכה הדלק הנכונה והאמיתית? אחרי 450 אני שם דלק, שזה לא הגיוני, כי שמעתי מאנשים שעשו 700. נכון שרוב הנסיעות שלי בעיר ועכשו קיץ ומזגן עובד כל הזמן. אז אני שואל, עם כל זה, איפה החסכון שאמרו על המנועים האלה? אני נוסע רגוע, למרות שקשה לא להאיץ עם הרכב הזה. תודה לעונים ושבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת Balakai, -
- 1 תגובות
- 565 צפיות
לאחרונה ראיתי שעמותת "אור ירוק" תולה שלטים וכרזות בכמה בתי ספר באזור המרכז, וכעת נודע לי, שהם נכנסו בכמה מבתי הספר הללו לתוכניות הלימודים כחלק מ"זהירות בדרכים". הורים ותלמידים יעברו קורסים והרצאות, שיועברו על-ידי נציגי העמותה, ואלו יוכנסו לתוכנית הלימודים. זהו, הם כבר נכנסו למערכת החינוך, "מחנכים" את הדור הבא. תגובות, לבטים?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, האם קיים מועדון רנו ספורט בארץ? אני לא מתכוון למועדון רנו 4, אם לא? לא כדאי להקים אחד?
הודעה אחרונה מאת LeonTFSI, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. המקרה הזה ממש מהרגע הזה, נסעתי בכביש עירוני שמהירות הנסיעה המותרת בחוק היא 70 קמ"ש כביש ראשי עם שני נתיבים לכל כיוון, הכביש היה ריק ונסעתי בסביבות ה 60 קמ"ש זה כביש שמתעקל מעט, לפתע אני קולט מונית נוסעת במהירות רוורס אבל ממש במהירות גבוהה יחסית לרוורס (כ30קמ"ש), ובדיוק היכן שהכביש מתעקל נשאר בלמתי חזק עד הסוף, נשאר מ"מ אחד שאני כמעט נכנס בו, הנהג מונית נסע רוורס כי פיספס את הנוסע שלו ולכן נסע רוורס לחזור למקום איסוף שלו ועמד באמצע הכביש הרבה זמן כדי שהנוסעת תגיע אליו ותעלה למונית. רשמתי את המספ' רכב שלו והשאלה שלי היא האם ניתן להגיש נגדו תלונה? מה קורה במקרה ואני מתקשר למשטרה ומדווח יעשו עם זה משהו? נמאס לי מנהגים חרא ובמיוחד מנהגי מוניות שרובם…
הודעה אחרונה מאת eph1983, -
-
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני נוסע הרבה את כביש חיפה- ת"א. לפני שבועיים בערך ראיתי הבזק של מצלמה באיזור שלפני ווינגייט בנסיעה דרומה (הסיבוב עם ארבעת המסלולים) זו הייתה הפעם היחידה שבה ראיתי שם איזשהו הבזק ומעולם לא שמעתי שיש שם מצלמה. האם מישהו יודע אם קיימת שם אחת? כעקרון זה אזור שקל מאוד לנהוג בו מהר... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חלקכם כבר מכירים ומשתמשים, למי שלא, הנה המלצה. לפני חצי שנה , בעקבות סרטון של מישהו שהשתמש במצלמה DVR ושוטר האשים אותו שלא בצדק באי עצירה בעצור , הזמנתי מצלמה דומה (סינית זולה). בנסיעה האחרונה לצפון הפעלתי גם GPS בגלקסי וגם את המצלמה וחשבתי שמיותר להשתמש בשני מכשירים שהגלקסי אוכל את המצלמה הסינית ב40$ . מצאתי אחלה אפלקציה : autoboy blackbox . האפלקציה עושה כל מה שהDVR עושה באיכות טובה יותר, מתעד גם מהירות ומסלול נסיעה, יש בו מלא אופציות של שמירה והקצאת זיכרון, עובד ברקע , בדקתי הפעלת WAZE ושיחה במקביל, עובד אחלה. חסרון קטן, כשעוברים מאפלקציה אחרת חזרה אליה , הוא מתחיל הקלטה חדשה, זה לא מפריע לשום דבר. בנוסף אין שם אינפרא לצילום לילה , ככה שהאיכות ב…
הודעה אחרונה מאת maorg17, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני אמור לחדש ביטוח מקיף באותם תנאים ושאלתחי היא האם סכום הביטוח אמור לרדת בשל ירידת ערך הרכב למשל? אוטו יונדאי I10 שנת 2010
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 0 תגובות
- 765 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=Kbkxx8tKeIo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. בתגובות מישהו משער שזה צולם בקנדה. דיי משעשע, הסרטון דיי מסביר את עצמו. ולי נותר רק לשאול, איפה 'גן העדן' הזה שבו מצפים מאנשים אשכרה להיות מודעים לחניית רכבם, עד לסיכון בהפרעה לרכבת קלה? ממש שנות אור מכאן. אפילו מבלי לציין עד כמה הרחוב נקי ואסתטי.
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
- 5 תגובות
- 907 צפיות
שלום לכל חברי הפורום, אני מקווה שמישהו/י ממכם יוכל אולי לעזור לי בבירור קטן שאני מנסה לעשות בבקשה אני מעוניין לייבא רכב שאין בארץ ולא מיובא לארץ באופן סדיר (משהו בסגנון לימוזין). כמה הממשלה היקרה שלנו גובה על דבר שכזה? האם יש דרך לחסוך או למנוע סיבוך של ייבוא? איך התהליך בדיוק מתבצע אני אשמח לשמוע אם מישהו יודע תודה
הודעה אחרונה מאת Joe MX, -
- 7 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
שלום רב! בתקופה האחרונה אני שוקל לקנות רכב מחו''ל(חשבתי על GTI MK1 או שירוקו MK1),מצאתי בEbay כמה רכבים נחמדים. אני רוצה להבין איך עובד המשלוח,כל הפרצדורה מלקיחת הרכב מהמוכר ועד קבלת הרכב פה בארץ. תודה רבה והמשך יום מעולה!
הודעה אחרונה מאת Joe MX, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 805 צפיות
מישהו יודע אם זה אפשרי טכנית וחוקית להוסיף 2 מושבים אחוריים לסוזוקי XL7,ואם כן אשמח לקבל ייעוץ איפה,תודה.
הודעה אחרונה מאת meteorzi, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שערוריית מוסכי ההסדר - עו"ד חיים קליר YNet
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 865 צפיות
לא השתגעתי, זה חברי האריסטוקרט. הילד מתחתן ורוצה דייהטסו מטרייה ליום החתונה. מי מכיר סוכנות שמשכירה רכב כזה באיזור המרכז עד ירושלים? תודה, איתמר.
הודעה אחרונה מאת 318m, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן, ברשותי פורד מונדיאו 2011 כשנה. הרכב מרגיש חזק ביותר וחד בתגובות - מנוע עם הספק של 240 כ"ס וגיר Power Shift של פורד. לאחר זמן רב החלטתי לבחון את נתון ההאצה של הרכב (ע"פ יצרן 7.2 שניות מ0-100 קמ"ש), ולהפתעתי קיבלתי נתון מהיר אף יותר - 6.9 שניות! חשוב לציין שהמכונית גדולה וכבדה ביותר, ולפי דעתי זהו הישג מרשים למכונית מנהלים במחיר הולם במיוחד. נתון שאינו נופל ממכוניות ספורט רבות במחירים גבוהים בהרבה (ואבזור פחות ברוב המקרים). להלן הסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=Gx5lrMsmWd0&feature=youtu.be דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. …
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
מי מחובר 62 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 406 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- sperial
- daniel.asu
- EEEBBR
- hgilad123
- nisim91
- itamar_by
- Moshe c
- hans
- טויוטה סופרה
- nadavd4
- blackice
- SlowRide
- borsood
- amlh
- dorsht
- natco
- hs10480
- דובצע
- yoav911gt2
- סולל הדרך
- gadik6
- שחר 1
- orankohn
- MIHAEL
- David32
- eladns
- Aviady001
- BassDriver
- אריה שאג
- korenz1213
- yahaga
- ANUTKK
- BoazB11
- fatboy1340
- lanosforce
- כוכב השחר
- farkash7
- om2
- quizlette85117701
- matan_mil
- flytomars
- Avia
- amosbmw
- shlomiko
- zvigolden
- `Infinity
- rev-Match
- AUDIO KING
- Shai.sku
- פריג'י
- gpro
- davemustaine87
- Haim_gds
- Yuvalino
- רפי לין
- orsh99
- T_A
- mikk
- קוסקוס
- earlofbug
- guy.a
- EliC25
