Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה רכשתי רכב הרכב מצויין ולא ברצוני להחליף אותו,אבל עדין יש בי חשק כל הזמן לבדוק מכוניות ביד 2..

 

זה קורה גם לכם?

פורסם

גם אני בודק אופציות להבא, מחירים, דגמים שיכולים להתאים מול מחיר הרכב הנוכחי שלי ( 3 שנים אצלי ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נכנס די קבוע ליד 2, כדי לראות מצב השוק של הרכב ולהסתכל על מכוניות מעניינות שמוכרים.

ת'אמת גם "להזיל קצת ריר" על מכוניות שאינן בהישג ידי.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

לירן,במצב היום אל תתפלא גם אם אחרי 1500 צפיות תקבל אולי שיחה אחת.

שוק היד 2 שווה לתחת היום,כמובן למעט דגמים מסויימים.

כן גם אני נכנס ליד 2 לחפש רכבים בשביל שדרוג עתידי,בודק מחירים וכו' וכו' וכו'.

פורסם

בוודאי. מבקר פעם בחודש לערך...

 

תמיד נחמד לדגום את השוק, לראות אילו רכבים מעניינים מוצעים למכירה וכו'.

 

גם תמיד טוב להכיר את השוק של הרכב שלך עצמך,

כמה מוכרים כמותו ובאיזה מחיר...

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

תגיד תודה . לי יש כבר 800 צפיות ומלא אנשים עם בעיות קריאה מתקשרים ושואלים את כל המידע שיש כבר במודעה , אמנם רכב מיוחד אבל חלאס .

פורסם

אצלי היה 3400 צפיות ,

ובשיחה השנייה הרכב שלי נמכר.

 

ותמיד מענין להתענין בדגמים חדשים שיצאו ומה המחירים של הרכבים החלומיים באמת

פורסם

אני יכול להמליץ לכם על אחל'ה פסיכיאטר לפתירת הבעיה :-)

 

תמיד אמרו ששפיות זה דבר זמני.

 

אגב, אצלי, אחרי שאני מוצא את משאת נפשי (בת זוגתי על גלגלים) אני לרוב לא מגיע יותר מדי למדור הרכב. אבל עד שאני מוצא אותה, זה כבר סיפור אחר.. אולי אני אקבל הנחה אצל הפסיכיאטר אם נבוא ביחד :wink:

The Beauty & the Beast

בסיפור הזה היפה היא גם החייה

פורסם

אחת לשבוע ניכנס בודק ,מתעניין.

חשוב להישאר מעודכן, לך תדע אולי ביום מן הימים יצחק לוי יחטוף ג'ננה ויעלה ב-10K את כל המחירונים :lol: , כן התעוררתי מהחלום :oops:

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם
בוודאי. מבקר פעם בחודש לערך...

 

תמיד נחמד לדגום את השוק, לראות אילו רכבים מעניינים מוצעים למכירה וכו'.

 

גם תמיד טוב להכיר את השוק של הרכב שלך עצמך,

כמה מוכרים כמותו ובאיזה מחיר...

+1

 

גם אחרי מכירת הרכב וקניית ה-GT, אני נכנס בערך אחת לסופ"ש לראות אם יש דברים מעניינים שם...

או לחפש רכבים כמו שלי לשם השוואת יד, מחיר, מצב וכיוצ"ב.

:twisted:Seat Leon FR 2013 1.4TSI 122HP Manual
×
×
  • תוכן חדש...