רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
יוצא מהסופרמרקט,מתקרב לאוטו ורואה גברת עם עגלה ריקה פשוט מחנה את העגלה הריקה שלה על הדלת של האוטו שלי בכוונה גמורה,ללא שום היסוס,פשוט שמה את העגלה על הדלת. צרחתי עליה "תעצרי-מה את עושה ???" והיא ,תוך כדי שהיא מסתכלת בזלזול מי מפריע לה,קופצת אחורה ואומרת לי : מה אתה רוצה?... אני ממשיך (בצעקות) : אני רוצה שלא תחני את העגלה שלך על האוטו שלי,זה מה שאני רוצה,מה עלה בכלל בדעתך שזה קיר? והיא עונה : לא רציתי שהעגלה תדרדר עלי... אני פשוט בהלם. נ.ב אין נזק,העגלה נעצרה על פס החיכוך מהפלסטיק (שתוכן כנראה בדיוק לגובה עגלות הסופר הישראליות).
הודעה אחרונה מאת alex2, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז כן, לא רחוק היום בו מסלול עכו-חיפה ימשך כ12 דקות, גם בשעות העומס "אחרי 30 שנות תכנון ושנתיים של בנייה, יתגשם בעוד 10 ימים חלום כביש "עוקף קריות", עם פתיחת שמונה הקילומטרים הדרומיים של הפרויקט לתנועה. בעוד כחצי שנה - מרץ 2013 - צפוי הכביש להיפתח לכל אורכו, ויאפשר נהיגה נוחה ורצופה לאורך 14 ק"מ, ממחלף ההסתדרות מעל צומת וולקן, ועד מחלף כרי נעמן, דרומית לעכו. בכך יזכו תושבי האזור והנהגים המבקרים, לפתרון אחד מצירי התנועה הבעייתיים של המדינה, אשר טופל באופן חלקי ולא יעיל במשך עשרות שנים." אחיה ראב"ד, YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4276456,00.html בסוף הפרוייקט בעוד כשנה הכביש גם יתחבר למנהרות הכרמל שזאת בכלל בשורה ענקית. מעכו לכביש החוף …
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מתנצל מראש על החפירה - אשמח מאוד לעזרה!!! אז כאמור בכותרת אני מתעתד לטוס לברצלונה בתחילת אוקטובר ל-5 ימים עם האשה. הכרטיסים הוזמנו ושולמו ואז התחילו התוכניות זוג חברים החליט להצטרף אלינו לטיול ליומו האחרון (הם ישהו בצרפת באותה התקופה ויגיעו לבארסה ליום האחרון מהבוקר המוקדם ונמצאים על אותה הטיסה חזרה לישראל בחצות - כלומר יבואו איתנו ברכב). לעניין - בבארסה אין צורך ברכב אבל החלטנו לעשות נסיעה לקוסטה בראבה ביום האחרון עם החברים - התקציב - 400 / 500 יורו ליום כולל הכל. הדרישות - כיף כיף כיף הבעיה - 4 אנשים + 4 מזוודות (הרכב אמור לשנע אותנו מקוסטה בראבה לשדה התעופה שם ייאסף ע"י חברת ההשכרה) עם חברת ההשכרות 'עלית' יש לי נסיון מאו…
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
- 10 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
רוצה לקפוץ מחר או מחרתיים ,למכון הרישוי לעשות טסט לרכב ,ולא בא לי להתייבש בחום הזה, מישהו אם יש שעות שלא לחוץ שם?
הודעה אחרונה מאת URSH, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
פעם ראשונה שראיתי סופרה בארץ, בהתחלה הייתי בטוח שמדובר בכלל בבודיקיט, אבל לא נראה בזה מדובר. ראיתי אותה שבוע שעבר (סתם התעצלתי לפתוח נושא עד עכשיו) בכביש עכו-חיפה, באיזור לב המפרץ לכיוון צפון. הרכב נראה שסובל מהזנחה (חיצונית). בכל אופן זה מעלה את השאלה, באילו שנים נמכרו סופרות בארץ ואילו דגמים נמכרו (TwinTurbo?)? יש למישהו מספרים? ומה המחיר שוק שלהן? אגב הרכב הרבה יותר קטן במציאות ממה שהוא נראה בתמונות.
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
- 0 תגובות
- 676 צפיות
שלום , בשעה טובה רכשתי פסאט 1800 בבזין-שנת 2000. יש לי מתחת למשענת יד מן כפתורים ארוכים. מישהו יכול להגיד לי מה הם?
הודעה אחרונה מאת orgalit, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בתקופה שהספורט המוטורי כבר לא מילה גסה, יהיה נחמד אם יהיה תרד שמרכז את כל דגמי ההנעה האחורית עם/בלי LSD שהגיעו לארץ הקודש. כל אחד יתרום מהידע שלו, ואולי גם יסכם במשפט או שניים על כל דגם. אם תהיה הענות גדולה נוכל לסדר אותם לפי יצרנים בסדר האלף בית, או אולי לפי מחירים. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת איתמר1234, -
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
נתקעתי עם האוטו, ליד... הבית שלי. גלגל אחד עומד על מעין מדרכה, גלגל שני על כורכר, והוא לא מצליח להיאחז. האוטו - טויוטה קורולה משפחתית חדשה. איך מזיזים אותו מהמקום (אני מנסה לצאת לכיוון קדימה). תודה.
הודעה אחרונה מאת gidireich, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, היום בעודי מחנה באזור תל אביב (מקרה נדיר לכשעצמו), ניסיתי להשתמש באפליקצייה של פנגו. לצערי משום מה היא לא עבדה. ניסיתי למחוק ולהוריד אותה שוב, אבל לא הצלחתי למצוא אותה בappStore. מישהו יודע מה קרה לה?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
שפת הנהגים 1 2 3
מאת pipinoadar-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 40 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם! בנסיעותיי לחו"ל במהלך השנים תמיד הקפדתי להשאיר את ה"קוצים" בבית ולהשתדל לנהוג כמקומיים,תשומת הלב שלי לא פעם נמשכה לאותם הרגלי "שפה" אשר קיימים בחו"ל (גם בארץ אך במידה מועטת) הייתי רוצה שבשרשור זה כל אחד ייתן עצה או שתיים לגבי "שפת הנהיגה" שלו ואולי בכך ילמדו גם נהגים אחרים ל"דבר" בכביש. 1.כאשר אני נוסע בכביש והנתיב השמאלי תפוס בנהג איטי ללא סיבה-במקום להשתמש באורות הגבוהים אני מאותת שמאלה. 2.כאשר אני בולם בפתאמיות (במיוחד בחורף)אני מפעיל עצמאית את אורות המצוקה למספר הבהובים בכדי להזהיר את הרכב מאחוריי. אשמח באם תוסיפו את ה"סנטים" שלכם... תומר
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
תמונות ראשונות של פולקסווגן גולף החדשה מצאו את דרכן לרשת. אומרים שזה דגם חדש, אך מהחוץ היא מאכזבת יחסית. תא הנוסעים לעומת זאת מאוד מרשים לפחות ברמות האבזור הגבוהות שבתמונות.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 40 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
קנה לאחרונה יונימוג משופר שמוערך בעלות של 250K$
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מנוע 1.6 טורבו עם 197 סוסים http://carscoop.blogspot.com/2012/09/peugeot-reveals-all-new-208-gti-hot.html
-
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast-worth-checking/Article-f7a124bb60d8931017.htm אנו מופיעים החל מהדקה 2:45 תהנו.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 4 תגובות
- 822 צפיות
בקרוב אני משכיר רכב מאלדן. באתר שלהם כתוב שקטגוריה A היא שברולט ספארק או דומה לו, מישהו יודע מה זה דומה לו (מניסיון שלכם)? כמו כן אני רוצה רכב ידני מלכתחילה כדי לחסוך בהוצאות הדלק כמה שיותר האם מישהו יודע אם הם יכולים להחליף לי את הרכב לאוטומט?
הודעה אחרונה מאת מיטל מאלדן, -
- 18 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
יש לי c4,מליסינג עכשיו, יש לה חתיכת ברזל יוצאת מליד הרדיו, עם חורים. אני מחפש מחזיק אוניברסלי לפלאפון שיתחבר לשם. כל מה שראיתי הם עם זרוע ואני מחפש יחידה אוניברסלית, שתוכל להתחבר. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 833 צפיות
אבא שלי קנה רכב מאדם שהיה יד שלישית והלך עם המוכר לדואר להעביר בעלות. בדואר אמרו שהרכב ממושכן אצל האנשים שמכרו את הרכב למוכר הנוכחי. ז"א מי שהיה יד שניה לא הסיר את המשכון. לכן עכשיו אי אפשר להעביר בעלות. עכשיו השאלה היא איך המוכר הנוכחי העביר בעלות כשהוא קנה את הרכב, ובכלל, מה ניתן עכשיו לעשות ומי אחראי לפתרון הבעיה?
הודעה אחרונה מאת wil, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כ״שגריר״ הלא רשמי של מועדון הרודסטרים באיטליה, ובשיתוף עם בי״ס מקומי (איטלקי) לנהיגה ספורטיבית, אנו מנסים ״לתפור״ חבילה מעניינת לחובבי הספורט המוטורי. איטליה היא כמעט ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות מבחינת ספורט מוטורי. מסלול כמעט בכל עיירה נידחת, יצרני רכבי-על לרוב, כבישי נהיגה מדהימים לאורך החופים ולמרגלות האלפים, ולכל אלו מצטרף מזג אויר נוח וכמובן אוכל משובח ואתרי תיירות מקסימים. אז למה אני מספר לכם את כל זה? פשוט, כמו שאמרנו: ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אז... קצת קשה להחליט מה יעניין אתכם (מוטורית) יותר. אשמח לשמוע תגובות כאן בשירשור לגבי איזו חופשה מוטורית היתה יכולה לעניין אתכם, כאשר האפשרויות מגוונות ביותר: החל מיום (או יותר) מסלול במונזה על רכבי…
הודעה אחרונה מאת coach, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 789 צפיות
שלום, רציתי לשאול אם מישהו יותר מה גודל הצמיג באינץ' של הפיאט בארבה שנת 96 (לא חייב שנת 96...) תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת FullTank1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 752 צפיות
שלום לכולם, קרה לי מקרה לא כ"כ נחמד, יצאתי מהבית עם הרכב ולפני הפנייה הראשונה מהרחוב כאשר הכביש היה יחסית עמוס הגיח לו ג'יפ מחניון בצידו השמאלי של הכביש ונכנס ברכבי בצידו האחורי-שמאלי. הנזק ממבט ראשון: טמבון אחורי התנפץ לגמרי, אי אפשר לראות מבחוץ אך יכול להיות שגם הפנס התנפץ מבפנים. הפוגע מעוניין שאכניס את הרכב למוסך שלו ולא יעשה את התיקון דרך הביטוח, הבעיה היא שאם אני מסכים לכך, אין לי כל ביטוח או דרך לבדוק שאין פגעה חמורה נוספת (שילדה, שאסי). מה הייתם ממליצים לי לעשות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת IPFIGil, -
-
אני אשהה בדיוק בחו"ל - למישהו יש אולי מידע מה תהיינה ההטבות? תודה
הודעה אחרונה מאת doras, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תודה.
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
-
סדר במנועי TSI
מאת אשפוזן- 2 תגובות
- 890 צפיות
מנועי TSI, הם גם טורבו וגם סופר ? כי אני רואה שרושמים פה ש1.2 הוא רק טורבו, ה1.4 החזק הוא גם וגם, החלש הוא רק טורבו ה1.8 רק טורבו.. איזה TSI הוא טורבו ואיזה גם וגם ? ולמה אם יש רק טורבו עדיין זה נקרא TSI ? דרך הגב, אם משווים טורבו לסופרצ'רגר, מה עדיף ולמה ? זה שהסופרצ'רגר עובד גם בסלד נמוך לא נחשב כי יש בטורבו גאומטריית להבים משתנה לא ?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
מייבש למזגן
מאת nahe- 0 תגובות
- 613 צפיות
שלום היכן אני יכול לרכוש מייבש למזגן בחיבור O RING , המותאם ל R12 ? בבאר שבע היכן ניתן לרכוש מייבש בחיבור O RING המותתאם ל R134A + גומיות מתאימות לחיבורים (מתאימים ל R134A ) ? בבאר שבע תודה
הודעה אחרונה מאת nahe, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 668 צפיות
(מנהלים בבקשה לא למחוק. הסיבה שאני מפרסם פה היא מפני שבעלי אונו טמרפה טיפו בראבה וכ"ו לא גולשים בפורום אספנות ולא מודעים לענין. אבקש לא למחוק בהתחשב בנסיבות הנ"ל) חברים יקרים\ות מיפגש אספנות (אספנות ישנות וכל השאר זה אומר גם רכבים משנות ה 80-90 2000) מספר 2 בסימן פיאט, אוטוביאנקי, לנציה וכמובן כל השאר יוצא לדרך. המיפגש נולד בעקבות שיחות רבות עם חברים בעלי פיאט וכ"ו ובעקבות יוזמה של גיא ושלי. המיפגש הוא מיפגש חברתי שפתוח לכולם! המיפגש יתקיים ביום שישי 28.9.2012 בשעה 15:00 בבית קפה החברתי "לאהוב " , רחוב העצמאות 3/א אבן יהודה . המיפגש מתואם עם הבעלים של המקום. במקום יש חניה בשפע. מוזיקה טובה, (מיזוג אוויר כמובן) ואווירה נחמדה. נשב ביחד, נדבר, נת…
הודעה אחרונה מאת צביקוש25, -
הנחה על דלק
מאת shayy- 1 תגובות
- 661 צפיות
אתמול קבלתי עדכון לאפליקציה של פנגו (PANGO+). החידוש הנו תוספת ליישום החניה והשטיפומט - תשלום על תדלוק בסונול = הנחה של 16 אג' לכל ליטר. לידיעתכם. יהיה מעניין לקבל מידע על כל הסדר אחר שאתם מכירים שיכול לחסוך בנטל מחירי הדלק.
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
רכב עלה באש
מאת fiat1212-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום חניתי את הרכב פרטי שלי בחניון ציבורי והייתה שריפה ענקית והרכב שלי ועוד כמה עלו באש. האם אני מקבל פיצוי על הרכב ? (הרכב ללא מקיף הוא שווה כ4,000 ש"ח)
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
יצא לי בסופ"ש לנהוג בפוקוס ליסינג 1.6 טרנד (סטיישן), עם 12K על השעון. אני נוסע על 2.0 טיטניום הצ'בק (25K), אז היה מעניין להשוות. חייב לציין שחלק גדול מהזמן נסעתי עם נגרר ועליו טרקטורון. קודם כל מבחינת כוח - יש לי נקודת ייחוס לפוקוס דור קודם 1.6, שאיתה הייתי גורר קודם את הטרקטורון - היא פשוט לא הייתה זזה. אם הייתי מצליח לעבור את ה-100 קמ"ש זה היה נס. בחדשה - הרכב סוחב מעולה בקלות עוברים את ה-100, וגם עוקפים בעליות. מצד שני, בהשוואה לקורולה הרובוטית שהייתה לי קודם, ובהשוואה בלי הנגרר - הקורולה הייתה יותר חזקה, למרות שלפוקוס יש אותו הספק. כנראה הסוסים היפנים יותר בריאים..אני לא מדבר בהכרח על 0 למאה, אלא על עליות ארוכות בפול גז. מבחינת תא נוסעים - אין ספק …
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 878 צפיות
שלום לכולם כולמוביל מפרסמים רק 3 דגמים של הרכב אבל במחירון לוי יצחק שיצא היום מופעים עוד דגמים של הרכב הזה כמו דגמים: אלגנס וקלאסיק מישהו יודע מזה הדגמים האלה?
הודעה אחרונה מאת dvirdaya, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הפעם, בניגוד לכתבות רגילות, נכנסנו לוורידים של המתחרים. מכיוון שאני עמוק בסצנת הדראג, כבר חמש עשרה שנים, יכולתי להביא את המסביב של המירוץ. לשם כך פרסתי חברים מהתחום שיגששו בכל מקום וידלו כל פיסת מידע. תהנו. לחצו כאן
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 573 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- davemustaine87
- itaimoto
- Supertigre
- yoav911gt2
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- Accent Coupe
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- srool
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- גולדן191
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
- ninickname
- eladts
- Zion Shoshani
- RBRB
- lanosforce
- סולל הדרך
- רועי5
