Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס חדשה - השוואה בין 1.6 ל-2.0


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כרגע עדכון חדש, בדקתי את העניין. יכול להיות שיהיה בקרוב, יודיעו לי אם יהיה.

מה שכן - אני אנסה לבצע את ה'לימוד' מחדש. הנה ההוראות (ועוד הרבה מאד מידע על הבעיות והעדכונים בגיר הזה).

לא כל עדכון שיוצא בארה"ב מגיע אלינו מיד.

 

http://www.focusfanatics.com/forum/showthread.php?t=271673&highlight=%22adaptive+drive+cycle%22&page=26

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מעניין.

לא פעם ראשונה שאני שומע על הנושא של "לימוד מחדש"/"לימוד אופי נהיגה".

במידה ובאמת יש אלמנט כזה, הרי ששימוש ע"י מספר נהגים, או שינוי אופי נהיגה קיצוני ע"י אותו נהג כנראה מחרבשים את התנהגות הגיר.

אם נתעלם מצרכים חד פעמיים כמו לחיצה חזקה אגב עקיפה ואח"כ חזרה לנסיעה רגועה או בלימה חריפה, הרי ההגיון אומר שכשאתה בוחר מסלול לנהיגה "ספורטיבית" עדיף לשלב למוד S, ולהשאיר את ה D לנהיגה הרגילה שלך. ככה הגיר לא אמור להכנס לבלבלות.

 

יהיה מעניין אם תחזור ותספר על האיפוס שביצעת כמוצג בלינק.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני חושב שבמקרה הזה לא מדובר על לימוד אופי נהיגה, אלא יותר לימוד של המחשב על תגובת הקלאץ' וכו'.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

1. באותו עניין השאלה נניח אני קונה את הרכב יד שניה , כמה זמן לוקח לגיר לעבור לאופי הנהיגה שלי מהנהג הקודם?

 

2. לפי מה שהבנתי צריך לנתק את המצבר ואח"כ להחזיר ולאפס

 

3. ראיתי בwinwin מכוניות פורד פוקוס מ2011 במחיר שמתחיל ב86 אלף ש"ח תארו לכם כמה הם יהיו שווים בעוד שנה ממש מחיר רצפה יחסית לאוטו שנמכר ב120 אלף לא ?

פורסם

1. זה לא קשור, כמו שאמרתי הלימוד הוא של הגיר מבחינה מכאנית יותר. לגבי אופי הנהיגה יש איזשהו לימוד

אבל הוא פחות קריטי ופחות מורגש במעבר מנהג לנהג.

2. הבנת נכון.

3. 2011 זה הדגם הישן כנראה. מסירות ראשונות של הדגם החדש היו בסוף 2011.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לגבי הצפצופים ב- BT, גיליתי שאצלי (רכב אחר אבל טכנולוגיה דומה) מיקום הטלפון בתוך הרכב משפיע עליהם. מוזר, אבל עובד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...