רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. אני מהצפון ויום ראשון אני הולך לבדוק רכב באשדוד. אני מחפש מכון בדיקה טוב ואמין אבל לא קומפיוטסט כי הרכב כבר עבר שם בדיקה ואני רוצה לראות בדיקה במקום אחר. תודה.
הודעה אחרונה מאת vo364, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש המלצה על מורה לנהיגה בשביל ידידה שלי (בת 30) באזור דרום תל אביב / רחובות. אני מקווה שזה המקום המתאים לשאלה. אפשר לענות גם בפרטי. תודה!
הודעה אחרונה מאת אלכס נמרמן, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום האוטו שלי יש איסור על התקנת וו גרירה ברישיון רכב. הרכב הוא אוודי S3 2009. דיברתי עם צמפיון והם אומרים שאין אפשרות להוריד את ההגבלה,מה אני עושה במצב כזה? ה-וו הכרחי לי כי אני עובד איתו.. יש פתרון לבעיה הזאת? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אני בטוח שלחלקכם הגדול עלתה אותה השאלה! החניתי את הרכב. הסתובבתי קצת בקניון. אני חוזר ומשלם במכונה לפני שאני מגיע לרכב והמכונה מחזירה לי עודף לפי הזמן שחניתי. השאלה שלי היא כזו: *כמה זמן יש לי אחרי שאני משלם את החשבון ועד שאני יוצא מהשער של החניון?! רק מי שיודע בוודאות בבקשה.
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
-
מפות ארה"ב
מאת matan1707- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני נוסע מחר לארה"ב, אני שוכר רכב וממש לא בא לי לשלם על חבילת אינטרנט בשביל GPS. אני רוצה להוריד את מפת ארה"ב לIGO MY WAY שיש לי על הגלקסי. אני לא מצליח למצוא את זה בשום מקום. אם מישהו יודע איך למצוא או איפה או אפילו יותר טוב לתת איזה קישור להורדה זה יהיה מעולה. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
צילמתי את הרכב הנ"ל ליד כיכר המשטרה בחדרה בדרך לעבודה. ועכשיו ההפתעה-צילמתי רק צד אחד של הרכב. בצד השני שלו תמצאו בדיוק את אותו הדבר-מראה חסרה. הרכב נוסע ללא מראות צד בכלל נוסע ברכב איש דתי ירא שמים. כנראה שהוא סומך על אלוהים שיציל אותו ממעבר נתיב בכביש מהיר אני מתפלא שעד עכשיו משטרת התנועה לא עצרה אותו, אני כבר רואה אותו נוסע ככה למעלה משבועיים.
הודעה אחרונה מאת matanfr, -
עזרה בקידוד שלט
מאת mlur- 2 תגובות
- 705 צפיות
שלום לחבר שלי יש גולף 2008 והוא קיבל את הרכב אם שני שלטים . לאחרונה הוא הזמין שלט חדש . ומעוניין לקודד את השלט . הבנתי שניתן לעשות זאת על ידי תוכנת VAG , למי יש את התוכנה ויודע איך עושים זאת ויכול לעזור לבן אדם ? תודה מיכאל
הודעה אחרונה מאת mlur, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
זה לא סוד שמכוני הרכב מחמירים כל כך על מנת לשמור על עצמם. לפני כמה ימים הייתי בבדיקה במכון רכב מוכר, שפשוט פסל את רוב רובו של הרכב, בעיקר את החלקים העיקריים, בעיקר בטיעונים לא ממש ברורים כמו "נקישות ורעשים" וכל מיני שטויות כאלה. יש לי תחושה שגם אם יביאו להם רכב חדש מהחברה בלי לומר להם, התוצאות לא יהיו נקיות מבעיות. מצטער, אבל לי אין מסנן בולשיט כדי לדעת מה מה"ממצאים" של המכונים האלה הם אמת ומה הם בבל"ת וכסת"ח. לא כדאי לקחת את הרכב למוסך וזהו? שיעשו לו בדיקות, יסעו עליו, יבדקו שאין נזילות, בעיות התחממות ומצב כללי. אני באמת מעוצבן, ואני הייתי אמור להיות הקונה של הרכב, לא המוכר שלו.
הודעה אחרונה מאת yaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
קבעתי פגישה טלפונית לנסיעת מבחן בסקודה פאביה אולי אחליף סוף סוף את המאזדה.הגעתי לסוכנות סקודה ברעננה.היו שני מוכרים בחור צעיר ומבוגר שהיו עסוקים.לאחר המתנה של 20 דקות התפנה המוכרן המבוגר.ישבתי אצלו עם חברי שהתלווה שגם הוא מעונין ברכישת סקודה.ביקשתי הצעה לעיסקת טריד אין.בעוד אנו יושבים הגיע כנראה לקוח או חבר שהיה חשוב מאיתנו.המוכר ביקש מאיתנו לעבור לבחור הצעיר שיטפל בנו.קיבלנו הצעת מחיר+קטלוג וביקשנו נסיעת מבחן שהרי לצורך זה באנו מרמת השרון בהפסקת צהריים בעבודה.הבחור הצעיר אמר שהדבר לא אפשרי אולי בעוד שעה.לא ברור למה.הרכב היה בחוץ ולא היה שום בעיה לבצע נסיעת מבחן.הבחור סגר את דלת הזכוכית בחדר והתחיל לדבר עם כל העולם ואשתו.עמדנו מחוץ לחדר עוד רבע שעה.יצאנו לרכב ההדגמה בח…
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
7 חודשים חלפו להם מאז דיווחתי לראשונה כי צמד ה-695 (אדומה וצהובה) נחתו בארצנו זכיתי להציץ בהן לפני כולם כנגד כל סיכוי אפשרי בשוק המקומי, נמכרו להן צמד ה-695 וזכו לרישוי ישראלי עוד בתחילת השנה הנוכחית. נטען עליהם כי מחירן אינו שפוי בעליל וכל קשר להיגיון בריא לא בנמצא. בכל חוסר היגיון - מסתתר לו היגיון סמוי, ובניגוד לתמונה יקרת ערך או שעון נדיר שלעולם לא נוציא מביתינו מחששות כאלה ואחרים, ה-695 היא בהחלט יחודיות שיש בה ערך מוסף מתלייה על קיר או ענידה על היד. אני מסיר את הכובע בפני הרוכשים - בעלי אשכי הפלדה, אומץ והממון. הם זכו ליחודיות שאין דומה לה, בעיקר כשיש יותר פרארי "אמיתיות" בארצנו מאשר הצמד הנ"ל אשר עושה מחווה לפרארי, אותו מותג מכוניות העל מקונצרן הבית…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
אני חושב להעביר תכולת דירה באמצעות רכב משפחתי של קרוב משפחה + נגרר שאשכור. הרכב הוא טויוטה קורולה 2011, נפח מנוע 1.6. כמות החפצים לא גדולה לרכב יש דלקן, ומכאן חלק מההתלהבות שלי להעביר דירה באמצעותו מה אתם אומרים על הרעיון? מעשי? ובמספרים, כמה משקל הייתם נותנים לרכב כזה לגרור? נכריז על זה כבריינסטורמינג. רעיונות \ הערות מכל סוג יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת BeBest, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
שלום רב, למי שראה בחתימה, אני מוכר את רכבה של סבתא שלי, אשה נכה תוך שהרכב נקנה בהנחה, בעל תו נכה והתשלום של אגרת הרישוי השנתית עומד על סכום פעוט ביותר של 26 שקלים. בשעה טובה נמצא הקונה המאושר תוך שנחתם זכרון דברים והועברו 2,000 ש"ח לידיי כמקדמה. אני עתיד לבצע את העברת הבעלות על הרכב מחר תוך שאני כמובן מיופה כוחה של סבתא שלי למכירת הרכב. נאמר לי שהרוכש צריך יהיה להשלים את הפרש אגרת הרישוי (מהמחיר המוזל למחיר מלא - שכן הוא אינו נכה) ושאני צריך להוציא את הרכב מ"קובץ הנכים" במשרד הרישוי. אם כך, אני צריך לשים פעמוני לכיוון משרד הרישוי בבני ברק מחר בבוקר על מנת שאוכל לשחרר את הרכב ולאחר מכן להעביר עליו בעלות. מה אני צריך להביא למשרד הרישוי …
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי בעיתון של שבת את הפירסמות של סיטרואן C3 ,שמתחייבת שהרכב שלה צורך הכי פחות דלק מכל רכב אחר( 27.5 לליטר). השאלה שלי עד כמה זה אמין כל הפירסומים האלה ראיתי כאן בפורום שאנשים מתלונננים שנתוני היצרן והנתונים בפועל שונים מאוד! אין איזה חוק לצרכן שאומר שצריך להיות אמת בפירסום?! ועוד שאלה בסיטרואן הזאת יש טכנולוגיה שכל פעם שהרכב עוצר אז המנוע מתכבה,זה לא יכול לפגוע במנוע בעתיד שכל עצירה מכבה את המנוע ?
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים, לפי מה שהבנתי כל נהג שמוציא רשיון אז אחרי 5 שנים הוא מקבל הזמנה לרענון נהיגה, והשאלה שלי ככה: אני עשיתי רשיון לרכב רגיל B ב 11/2008 יעני לפני 4 שנים בערך, ועשיתי רשיון משאית C1 ב 1/2012, אז מה אומר החוק? מתי אני מקבל את ההזמנה? מתיחסים לתאריך הרשיון הראשון או השני? אני אקבל הזמנה בעוד שנה או בעוד 5 שנים? או שאני אקבל בעוד שנה הזמנה וגם בעוד 5 שנים אני אקבל עוד הזמנה כי עשיתי עוד רשיון? או שעושים רק קורס אחד בחיים? תודה.
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ראשית, שבוע טוב. אז בשעה טובה רכשתי גלאי רדאר מסוג צ'יטה שאמור לעבוד כאשר הוא מקבל מתח מהמצת בעת התנעת הרכב או יותר נכון פתיחת הסוויץ'. שמתי לב שברכבי אפילו כאשר שולפים את המפתח מהסוויץ' -שקע המצת ממשיך לפעול. זה תיקני? יש איזושהי דרך לגרום לשקע לתת מתח רק כאשר המפתח בפנים\רק כאשר מפעילים את הסוויץ'? נ.ב קיימת ערכת התקנה קבועה למכשיר הכוללת חיווט ושקע מצת נוסף כנראה להתקנה אחרי סוויץ' אבל אני מעדיף להמנע מהתקנה מסוג זה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Muzic4Ever, -
- 1 תגובות
- 636 צפיות
בשעה טובה אחרי 4 שנים של נהג חדש (בגלל עבירות תנועה)הגיע אלי הטופס לחידוש רשיון. --בטופס שהם שלחו לי יש רשיון זמני? או שאני צריך לשלם ואז לקבל את הכרטיס? --שאלה נוספת בגלל עבירות תנועה שהיו לי בעבר החידוש לרשיון נשלח אחרי 4 שנים ולא שנתיים (עברתי תיאוריה +קורס מחדש+שנתיים נוספות נהג חדש). ברגע שישלחו לי את הכרטיס החדש יהיה רשום שיש לי 4 שנים רשיון יענו מ2008 או שהם לא מחשבים את השנתיים הראשונות (כי התחלתי "מאפס" עשיתי תיאוריה מחדש ושנתיים הייתי נהג חדש) ? --מאז העבירה האחרונה שלי עברו שנתיים ובנוסף עברתי קורס נהיגה מונעת (לא ריענון!)כתנאי לחידוש רשיון של שנתיים נוספים של נהג חדש,הנק' נמחקו? אם שוטר חס וחלילה עוצר אותי מה רשום לו במסוף המשטרתי? …
הודעה אחרונה מאת NNN11, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בימים אלו דורשים יבואני הרכב מהממשלה הבהרות לגבי המס הירוק החדש. האמת ששינוי הנוסחה הלא ברור הפתיע גם אותי, חסיד של הרעיון שעמד מאחורי הנוסחה הקודמת, מאוד לרעה. מעט הבהרות והגדרות -- ממשלות שונות בעולם ממסות מכוניות כפונקציה של הזיהום וצריכת הדלק שלהם כמעין "פיצוי" על הנזק הנגרם לסביבה ובריאות האוכלוסיה מאותן מפלצות מתכת זוללות מאובנים ויורקות עשן. המיסוי בא כמס קניה ו/או אגרה שנתית. את הנזק אותו גורמות מכוניות ניתן לחלק למספר אלמנטים -- * הצריכה של משאב מוגבל - דלק מאובנים ובכך עליה במחירו - מה שמוביל לזרימת כסף לגורמים מפוקפקים בעולם וגרוע יותר - לעליה במחירים של מוצרים בסיסיים שונים (חימום ומזון בעיקר). * שחרור של גזי חממה, בעיקר CO2, אולם גם תחמוצות חנקן …
הודעה אחרונה מאת mazinya, -
שלום לכולם. יש לנו רכב משנת 2004 (לא רציתי לתת פרטים שלא יחשבו שאני מפרסמת פה)- במצב באמת סבבה אבל השוק מוצף בו בגלל הליסינגים. מפרסמים באינטרנט, מודעה יפה, תמונה וכו'...ואף לא טלפון אחד. כל כמה ימים מורידים את המחיר ב 500 ש"ח אבל גורנישט! איך נפטרים ממנו? אולי לפנות לסוחר רכב? עצות ותובנות תודה מיכל
הודעה אחרונה מאת גיל מאוויס, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 20.8 אלף צפיות
יש לי בעיית דלק ברכב יונדאי I30 CW רכשתי אותו לפני חודשיים מאלדן שנת 2010 67,000 ק"מ, וגיליתי שהוא צורך יותר מדי דלק, אני נוסע רק בעיר וטנק מלא שהנורה נדלקת שזה 46 ליטר היה מספיק לי ל-330 ק"מ עשיתי לו כמה בדיקות כפי שהנחו אותי באלדן למלא לנסוע 200 ק"מ למלא שוב ולחלק את מס' הליטרים, יצא לי 31 ליטר ל200 ק"מ שזה בערך 6.5 ק"מ לליטר, אני נוסע רק בעיר. לקחתי אותו לבדיקה ביונדאי בהתחלה רצו כסף בשביל הבדיקה אבל בגלל שהייתה לי עוד בעיה של ESP נדלק ונכבה ועל הדרך הם בדקו ואמרו לעניין הדלק שהכל תקין והם לא רואים בעיה. לפי נתוני יצרן זה 11 ק"מ באתר של ק"מ לליטר זה כותב 10 ק"מ בפועל זה סביב ה-6.5 מה עושים, להציק ליונדאי, באלדן אומרים שזה לא הגיוני וכנראה שיש בעיה או שאני לא מ…
הודעה אחרונה מאת dallal, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום. ראיתי את הכתבה על המוצר Drive-N-Save http://www.delek.biz http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151153356953556&set=a.10150276776663556.344172.813453555&type=1&theater האם מישהו יודע על זה משהו,זה נשמע הגיוני? או שזה עוד מוצר שלא שווה כלום. תודה.
הודעה אחרונה מאת glmn180, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מישהו הלך לראיון באחת מחברות הביטוח הגדולות. העבודה מקצועית, לא בתחום הביטוח. אין שום צורך בנסיעות למטרת העבודה. באחד משלבי התהליך (יש שם כמה שלבים עבור אותה משרה) המועמד מתבקש למלא שאלון יושר/אמינות ממוחשב. מופיעה השאלה בנוסח הבא: האם נהגת בדרך בינעירונית במהירות העולה על 90 קמ"ש ? התושבות האפשרויות כן, לא. חייבים לענות כדי להתקדם (השאלון נעשה תוך מגבלת זמן סביר) מה הייתם עונים? נעזב את נקודת המוצא שאין לחברה זכות ואין צורך לשאול מועמד/ת על צורת הנהיגה שלו. יש מילים דרמטיות לתאר דברים כאלו, אבל מי שהיה כבר במקום עבודה אחד או שניים יודע שאת העולם לא נתקן, וכל ציוץ של מחאה יוביל לדחיית מועמדות. את הסיבה האמיתית לעולם לא יגידו לך, ומי שילחץ לדעת -…
הודעה אחרונה מאת yonisi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בנובמבר האחרון כלומר, לפני כמעט שנה, היו כמה כתבות מבחן באתרי רכב, על הסנגיונג קורנדו החדש שהגיע לארץ. לפני מספר ימים ראיתי אחד כזה על מובילית. אבל, האם יש בכלל שיווק? באתר הישראלי של סנגיונג אין שום זכר לדגם הזה. האם טלקאר החליטו לרדת מהעניין?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
היום פורסם באתר של יונדאי המפרט המלא של הדגמים שיגיעו לארץ החל מחודש הבא: סה"כ- אכזבה.. דובר פה בפורום על פנסי קסנון/מערכת חניה אוטומטית/מערכת מולטימדיה מקורית קסנון אין, אין אפילו חיישני רוורס מקוריים, אין אפילו דיבורית בלוטוט' מקורית. אפילו הכניסת AUX/USB שהייתה בקודם גם בדגם הליסינג, מגיעה רק ברמת גימור הגבוהה. דובר על פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, ואין אפילו בקרת אקלים! ודברים חייוניים (שקיימים בפוקוס לדוגמא) כמו מראה מתכהה אוטומטית, חיישני גשם ואורות גם כן חסרים. ומדובר על הדגם המואבזר, כן? הפוקוס נשארה אטרקטיבית יותר. עריכה: אני לא יכול לפרסם קישורים, פשוט כנסו לאתר של יונדאי והמפרט שם ב"אולם תצוגה">"i30 הדור החדש"
הודעה אחרונה מאת Yirg, -
מסיבה מוטורית שרציתי לשתף אתכם: http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29140,74-%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%91-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95-%D7%A2%D7%93%D7%9B%D7%95%D7%9F.aspx
הודעה אחרונה מאת amir levy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 37 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אהלן, אני שוקל לקנות סיאט איביזה, ומתלבט בין היתר לגבי הצבע, אם ללכת על לבן (שאומרים שבישראל הוא יותר סחיר), או על ירקרק כמו כאן, שהוא צבע קצת יותר מרענן בעיניי, ופחות משעמם.. לגבי עניין הסחירות, מצד אחד אם האיביזה נחשבת רכב לצעירים, בטח ניתן יהיה למצוא קונה צעיר בעתיד שגם ירצה ירוק.. מצד שני, אם אני מתכנן למכור אותו במחיר סביר, הוא יהיה די יקר עבור אדם צעיר, ואם ההורים שלו משלמים, אני מניח שהם כבר יעדיפו לקנות רכב חדש מאשר לחסוך 25-30K.. שאלה היא גם איך הירוק ייראה לעומת הלבן עם קצת אבק על הרכב, והאם רכב עם צבע "בולט" ימשוך יגרום יותר לשוטרי תנועה "לחפש" אותי... מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Rocksteady1, -
-
- 4 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
ברצוני לרכוש דיבורית מדגם MKI9200 הדגם הכי משוכלל וחדיש, שעולה בסביבות ה-1300 ש״ח לא הצלחתי למצוא מי היבואן הרשמי של הדיבורית, ואינני מעוניין לקנות את הדיבורית בחנות שלא תיתן לי אחריות או תתנער מלתת לי מענה בשעת הצורך למשל עם יש לי בעיות בעתיד, במילים אחרות יש מקום שנותן אחריות מסודרת ונחשב לאמין (רצויי יבואן רשמי) אשמח לעזרה מישהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת Kyhs, -
- 1 תגובות
- 918 צפיות
ריכוז אלבומים ממפגש "אוטו" בגבעתיים https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4617975526838.190135.1216123515&type=1 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4105234321006.161858.1587460835&type=1 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4518371835577.189544.1179185192&type=1 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3725722542653.2132927.1263578016&type=1&l=9ed3c84a5f https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3583739477624.2131654.1397343844&type=1&l=32f7369f03 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.431848240200632.109216.100001263797335&type=3&l=bc15a58220 …
הודעה אחרונה מאת RooBen788, -
סתם חשבתי על העתיד 1 2 3 4 5
מאת Shmulik_Miata-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 60 תגובות
- 6 אלף צפיות
והעתיד מספר : - שמכוניות כמו מיאטה ודומיהן (הנעה אחורית) יהיו לכל עארס שכונתי. - מס. התאונות בכליי הרכב יגדל משמעותית. - הצפיפות בכבישים תהיה נוראית. - האם יהיו כליי רכב מעופפים ? - ובאיזו צורה נתנייד (הכוונה לכליי רכב) ? - מה יהיה עם פורומים כגון זה ? - האם יהיו רובוטי משטרה ? - האם מפעליי מיצובישי יסגרו ? - מעניין איך תיראה ותתנהג המכונית העתידית. המ... - מה יהיה על כל מאיתנו (בהקשר לפורום ולמפגשים וכו') ? בואו נפתח דיון. שמוליק
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה יותר מהיר ב1-100 קמש ? בפתיחות ומי סוגר יותר ? אני מדבר על טיוטה קורולה אוטומטית ואחת רובוטית
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב אני רוצה להתחיל פרוייקט לעשות את החיפושית שלי rat car זה בעיקרון רכב שצבוע חלודה אבל לא באמת חלודה ... וכל הטמבונים פסי קישוט גלגלים הכל ניקל יפה והפנים אני מאמין גם ניראה טוב והמנוע כמובן (אני לא יכול להוסיף תמונה אני דרך האייפון ) בקיצור אם מישהו יודע מכיר תהליך משהו אשמח למידע תודה רבה יריב מיכאלי
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 458 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- RedLabel
- hans
- Avia
- daniel.asu
- this_is_me
- Moshe c
- tan tan
- f31
- Or05230
- carsgo
- Loder
- quizlette85117701
- Itzik-b
- `Infinity
- natco
- ANUTKK
- asix
- ELI001
- סולל הדרך
- גולדן191
- asmily
- נומד
- jpex
- tohanov
- guy.a
- yosi554
- om2
- RBRB
- דובצע
- srool
- Shaike.Zam
- Night Driver
- כוכב השחר
- אביתר א.
- David32
- borsood
- SlowRide
- ronrobin
- Igalz
- amosbmw
- יבגניפ
- mcshmupi
- kagan217
- nadavd4
- רפי לין
- שביט
- פינדר
- eyalgr
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Coresh
