Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריכת דלק מוגזמת יונדאי I30 CW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סביר ביותר. אצלי אפילו הונדה היברידית עושה ל1:11 בעיר.

אבל אני נוסע בתנאים שכל 100-150 מטר יש רמזור, ככר, במפר עליה תלולה או חולירע אחר. כלומר האצה ובלימה כל הזמן.

פורסם

כמה עדכונים בנושא, קודם כל אני נוסע רק בעיר עם מזגן לא בפקקים (עומס קל) מפ"ת לב"ב, הרכב הקודם שלי היה מיצובישי לנסר 95, חשבתי שהיא אוכלת דלק אבל היא הייתה עושה 1:9-10 בעיר עם מזגן, אותם נסיעות שהייתי עושה איתה ביונדאי עולה לי עוד 300 ש"ח דלק יותר בחודש, חשבתי שברכב חדש זה אמור לחסוך.

 

פניתי לאלדן והם אמרו לי שזה לא הגיוני שזאת צריכה כזאת, אחרת כולם היו תובעים אותם נתוני היצרן מדברים על 11 ק"מ בעיר ולהציק למוסכים יותר, כל עוד זה באחריות.

 

פניתי למוסך אחר באחריות והם בדקו קצת יותר לעומק ואמרו שהיה חסר טיפה לחץ בצמיגים ושהם ניקו את הפילטר אוויר, ולבדוק שוב. הם המליצו להוסיף תוסף דלק.

 

בנתיים חזרו אלי מהמוסך הראשון, אחרי שהתלוננתי בכתב, ואמרו שלא בדקו את הדלק מלבד בדיקה ממוחשבת, שבדיקה של הדלק תעלה 350 ש"ח, במסגרתה הם פשוט ממלאים דלק ונוסעים ברכב כ-100 ק"מ בעיר ואז ממלאים שוב ומחלקים, במידה ואכן הנתונים הם כמו שהצגתי אז זה לא סביר והם יחפשו את הבעיה ואז אני לא צריך לשלם.

 

אני אעשה בדיקה שוב ללא תוסף דלק, נראה הפילטר אוויר וטיפה לחץ שהיה חסר עזר, במידה ולא אולי אעשה את הבדיקה ב-350 ש"ח, מקווה רק שלא יחרטטו אותי עם התוצאות שלה.

×
×
  • תוכן חדש...