Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום לכולם. יש לנו רכב משנת 2004 (לא רציתי לתת פרטים שלא יחשבו שאני מפרסמת פה)- במצב באמת סבבה אבל השוק מוצף בו בגלל הליסינגים. מפרסמים באינטרנט, מודעה יפה, תמונה וכו'...ואף לא טלפון אחד. כל כמה ימים מורידים את המחיר ב 500 ש"ח אבל גורנישט!

איך נפטרים ממנו? אולי לפנות לסוחר רכב? עצות ותובנות

 

תודה

מיכל

 

בזמן האחרון אני שם לב שהרבה אנשים מדביקים פרסומים למכירה על הרכב ומחנים אותו במקום שיש בו הרבה אנשים,

את יכולה לנסות אם יוצא לך לחנות במקומות שיש הרבה אנשים.

פורסם

למרבה הצער קשה לעזור לך במקרה הזה, אך העצות שקיבלת כאן יכולות סייע.

 

בנוסף, כמה את לחוצה למכור את הרכב? אם יש לך את הזמן אז המתיני עד שהוא ימכר.

האם ישנו דבר יחודי ברכב שאת יכולה להדגיש במודעה? (נסועה בין עירונית מרובה, תיעוד טיפולים מלא וכו')

בדקת מהו המחיר אותו מציעים מגרשי רכבים? אולי יהיה כדאי להתפשר על המחיר תמורת המכירה המהירה.

פורסם

את דיי נעלמת אבל עדיין,

תזכרי שכשאת מורידה במחיר תחשבי את ההורדה באחוזים,בערך אותו אחוז מורד מרוב המכוניות כשרוצים למכור.

ככה שאת לא מפסידה אם תתמקחי על הרכב הבא שלך.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
ואז בדיוק שהמחיר מתאים לך וחיכית כל כך הרבה זמן, אתה מגלה שבדיוק היום מחקו את המודעה כי הרכב נמכר, ואז אתה שואל את עצמך למה חיכית כל כך הרבה.

 

+1 :-(

פורסם
בזמן האחרון אני שם לב שהרבה אנשים מדביקים פרסומים למכירה על הרכב ומחנים אותו במקום שיש בו הרבה אנשים,

את יכולה לנסות אם יוצא לך לחנות במקומות שיש הרבה אנשים.

 

מדובר בשיטה ישנה מאוד. מכרתי כך כמעט את כל המכוניות שלי במהלך 20 השנים האחרונות - בדרך כלל תוך שעות מעטות (היוצא מהכלל היה סובארו אימפרזה שהיתה בשוק כחודשיים, בשנת 2011). הרכב האחרון שמכרתי בשיטת המודעה בחלון היה טויוטה קורולה 1998 שנמכרה לפני שנתיים תוך שעתיים מהצגת המודעה.

המודעות שליהיו בנוסח אחיד: למכירה, טל XXXXXXX. לפעמים בפונט קטן ציינתי שנת דגם וקילומטראז'. זה הספיק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כחודש התעניינתי במאזדה 3, היו כל כך הרבה תוצאות ביד 2 שלא התקשרתי לאף אחד.

 

אני עושה עכשיו חיפוש של מאזדה 3, שנים 05-06(אחרי סינון של קילומטראג כמובן), ובדיקה מהמחיר מהנמוך לגבוה מראה לי שיש 3 עמודים ממחיר של 33 עד 36 אלף.

זהו. אין לי מה לחפש יותר. 3 עמודים זה ממש מעל ומעבר. אם הרכב שלך יהיה 38-39, פשוט אין סיכוי שאני בכלל אגיע למודעה שלך.

 

מוזר.

מתוך סקרנות חיפשתי כרגע ביד 2 , ולאחר סינון הופיעו רק 28 מודעות בכל הארץ.

 

(הסינון כלל שנת 2005, ק"מ פחות מ 100000 , יד 1 או 2 , יש מחיר מבוקש)

 

סינון נוסף של רכבים שעבורם המודעה פורסמה \ התעדכנה בשבוע האחרון ישארו רק כ 11 רכבים, בכל הארץ.

בסינון של איזור בארץ, ישארו פחות מחצי מהמספר הזה.

 

יהודה

פורסם
מדובר בשיטה ישנה מאוד. מכרתי כך כמעט את כל המכוניות שלי במהלך 20 השנים האחרונות - בדרך כלל תוך שעות מעטות (היוצא מהכלל היה סובארו אימפרזה שהיתה בשוק כחודשיים, בשנת 2011). הרכב האחרון שמכרתי בשיטת המודעה בחלון היה טויוטה קורולה 1998 שנמכרה לפני שנתיים תוך שעתיים מהצגת המודעה.

המודעות שליהיו בנוסח אחיד: למכירה, טל XXXXXXX. לפעמים בפונט קטן ציינתי שנת דגם וקילומטראז'. זה הספיק.

 

כמובן ב-2001

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למה שלא תעשה גם סינון של קילומטראג' 50 אלף?

 

עשיתי סינון של קילומטראג 150 אלף, שזה סביר ביותר לרכב שכמעט 7-8 שנים על הכביש, וקיבלתי 461 מודעות.

הרי אתה מחפש רכב טוב, ולכן כדאי לחפש רכבים עם פחות ק"מ , ויש מספיק כאלה.

 

בכל זאת, חיפשתי שוב ב"יד 2" רכבים עם פחות מ 150000 ק"מ ונמצאו 24 רכבים בכל הארץ, לאחר סינון.

 

(הסינון כלל שנת 2005,מנוע 1600, ק"מ פחות מ 150000 , יד 1 או 2 , יש מחיר מבוקש, המודעה פורסמה \ התעדכנה בשבוע האחרון ).

אם מצמצמים את החיפוש לאיזור גיאוגרפי, התוצאה תהיה עוד פחות מחצי מ 24 הרכבים.

 

האם זה מספר גדול של רכבים אפשרים לקניה (חלקם השכרה או ליסינג) ?

 

יהודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קלפי את הסמלים מהרכב ותדביקי במקום זה את הסמל של אפל.

במקום איפה שכתוב הדגם, קני מאיביי אותיות ניקל נדבקות של המילה iCAR ותדביקי.

הרכב ימכר תוך יום במעל המחירון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הרי אתה מחפש רכב טוב, ולכן כדאי לחפש רכבים עם פחות ק"מ , ויש מספיק כאלה.

 

בכל זאת, חיפשתי שוב ב"יד 2" רכבים עם פחות מ 150000 ק"מ ונמצאו 24 רכבים בכל הארץ, לאחר סינון.

 

(הסינון כלל שנת 2005,מנוע 1600, ק"מ פחות מ 150000 , יד 1 או 2 , יש מחיר מבוקש, המודעה פורסמה \ התעדכנה בשבוע האחרון ).

אם מצמצמים את החיפוש לאיזור גיאוגרפי, התוצאה תהיה עוד פחות מחצי מ 24 הרכבים.

 

האם זה מספר גדול של רכבים אפשרים לקניה (חלקם השכרה או ליסינג) ?

 

יהודה

מאזדה 3, משנת 2004, עד 100K ק"מ, עד יד 1, עד 60K ש"ח ולא כולל מודעות ללא מחיר = 118 מודעות.

ואם נסנן עד יד 2, כלומר נוסיף את כל מודעות הליסינג הפרטי וכמה באמת יד 2 נקבל 434 תוצאות.

 

כמישהו שמחפש מאזדה 3, לא היתי מגביל את החיפוש לשנתון מסויים, כי אם ניתן למצוא שנתון גבוה במחיר הזדמנות, למה לא?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
שלום לכולם. יש לנו רכב משנת 2004 (לא רציתי לתת פרטים שלא יחשבו שאני מפרסמת פה)- במצב באמת סבבה אבל השוק מוצף בו בגלל הליסינגים. מפרסמים באינטרנט, מודעה יפה, תמונה וכו'...ואף לא טלפון אחד. כל כמה ימים מורידים את המחיר ב 500 ש"ח אבל גורנישט!

איך נפטרים ממנו? אולי לפנות לסוחר רכב? עצות ותובנות

 

תודה

מיכל

 

אם מצבו טוב והוא מטופל אפשר גם להחליט שממשיכים להשתמש.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

הטיפ הכי חשוב הוא לא להתייאש. לכל בגד יש לובש.

אני למשל חיכיתי חודש לטלפונים עם הפונטו. עכשיו כשזה לא אקטואלי אנשים לא מפסיקים להתקשר:shock:

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
מאזדה 3, משנת 2004, עד 100K ק"מ, עד יד 1, עד 60K ש"ח ולא כולל מודעות ללא מחיר = 118 מודעות.

ואם נסנן עד יד 2, כלומר נוסיף את כל מודעות הליסינג הפרטי וכמה באמת יד 2 נקבל 434 תוצאות.

 

כמישהו שמחפש מאזדה 3, לא היתי מגביל את החיפוש לשנתון מסויים, כי אם ניתן למצוא שנתון גבוה במחיר הזדמנות, למה לא?

כדאי לסנן החוצה גם רכבים ללא ק"מ, רכבים שפורסמו \ עודכנו לפני יותר משבוע וכו'.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...