Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או הולך וקונה אחד מה 227 האחרות למכירה...

זה חרא להיות מוכר - יש לך רכב אחד, ואותו אתה צריך למכור.

 

אני כקונה- כל השוק פתוח בפניי, כל כך הרבה אפשרויות ממי לקנות ובכמה.

 

זה כלכך נכון אבל, רכב במצב טוב איו הרבה...

שווה לחכות או לחילופין לשמור על הרכב.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי שבאמת מעוניין יקנה, כמובן שצריך למצוא/או לייצר את היתרון שיצוד את עין הקונה (וחס וחלילה שלא יוציא אותו פרייר), יש מיעוט שעל סחורה טובה מוכן לשלם מחיר הוגן. אבל זה מיעוט זניח.

רובנו אם לא כולנו, עברנו את ההלם מכך שלא עומדים קונים בתור לרכוש את רכבנו האהוב והמיוחד. החוכמה להשתחרר מזה כמה שיותר מהר. לא להיות פריירים עקשנים.

אם הרכב מצטיין בק"מ נמוך, יד ראשונה וכיוצ"ב, אפשר לפרסמו במחיר שוק ממוצע לשנתון לפי המפרסמים ביד2, אם הרכב לא מצטיין בכלום, אין מה לעשות, הדבר היחיד בשליטתך הוא המחיר, צריך להוריד במחיר בנדיבות, כך שיהיה אטרקטיבי ביחס לרכבים המתפרסמים סביבו. בחשיבה לטווח של כמה שנים, ירידה של 10 עד 15 אחוז ממחיר השוק, אינה משמעותית. זה לא שאז יתנפלו עלייך, אבל הרכב ימכר.

בשוק של מוכרים בלבד, הפרמיה של המוכר, זה עצם ביצוע המכירה, הפרמיה של הקונה זה המחיר.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

הדרך הנוחה להחליף את הרכב היא בעסקת טרייד אין.

בעסקה כזו תאלצו "להיפרד" כמה אלפי שקלים כעמלת טרייד אין, אך כפי שאת כותבת – ההפחתות וההמתנה לקונה בסופו של דבר יביאו אותך לאותו המצב. בנוסף, עסקה כזו תחסוך לכם את הטרחה שבמכירת הרכב בעצמכם – ללכת לבדיקה, להתמקח, לרענן את המודעה כל יום וכו'.


×
×
  • תוכן חדש...