שלום לכולם
מכרנו סופסופ את המאגן 2004 שלנו...זאת כדי לקנות סניק במצב דומה. אנחנו לא מתכוונים להשתדרג במודל וכו' אלא מחליפים מסיבה אחת בלבד: גם במגאן שנחשבת מרווחת ביותר אין אפשרות להושיב אדם מבוגר במושב האחורי, בין שני כסאות ילדים.
מכיוון שאנחנו נוסעים הרבה והילדים קטנים, אני ובעלי מוצאים את עצמנו יושבים בינהם על הצד...
אז הסניק 1 מאפשרת לשבת בנוחות יתרה, אולי מכיוון שיש בה 3 מושבים נפרדים מאחור.
מישהו יכול לספר מה המצב בסניק 2? האם גם שם 3 מושבים נפרדים?
הכי טוב אם מישהו החליף מסניק 1 ל 2 ויכול להשוות...
אנחנו כרגע מתלבטים בין שני הדגמים בשנת 2004 (אגב המגאן הייתה אצלנו 4 שנים והיינו מרוצים עד הגג..אז נא לא לנסות לשכנע שלא כדאי רנו (-