Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שוטרים יחפשו אותך אם תתנהג בעבריינות בכביש, ולא בגלל שהרכב שלך צבוע בירוק קריסטל בטעם מנטה :onfire:

 

 

תתפלא, אבל משהרכב שלי הפך לשחור עוצרים אותי פי 5 מכשהוא היה כסוף,

עוקבים אחרי בילוש לפעמים עד לדלת של הבית, מה שלא קרה אז,

וכשמשעמם לי אני סתם נהנה לעשות להם טיול בעיר שלי כדי להיות בטוח שהם עוקבים אחרי..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

כקונה פוטנציאלי בעתיד הלא רחוק, רוב הסיכויים שהייתי מדלג על המודעה שלך ביד 2.

אולי זה רק אני, אבל העדיפות שלי בקניית רכב משומש היא לבן, אפור וכל השאר נפסל.

 

אחד השיקולים שלי בקניית רכב הוא הביקוש שלו בעוד כשנה-שנתיים, אחרת זה כסף מבוזבז.

כלומר אני מעדיף 10 קונים פוטנציאליים לרכב לבן מאשר 7 לרכב ירוק או 3 לרכב אדום, לדוגמה.

 

בהצלחה! :wink:

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

קודם כל, עם השמש החזקה שיש בישראל ברור שעדיף צבע כמה שיותר בהיר. מנסיון אני יכול לספר לך שהיתה לי XR3I אדומה וכמה שהאוטו היה טיל, ככה היה קשה למכור אותו בגלל הצבע. כבר בטלפון כשהיו שומעים את הצבע היו אומרים "טוב נחשוב" במקרה הטוב או שישר אומרים שלא רוצים אדום. פרארי תקנה אדום, כל השאר תבחר משהו אחר. אל תלך על משהו קיצוני כי בהחלט יש לזה השפעה במכירה. מלבד זאת, אתה זה שצריך כל יום לראות את האוטו אז תלך על משהו שיעשה לך טוב בעיניים ובלב.

פורסם

אז עד כמה האמיר הזו נכונה:

 

"צבע מטאלי הוא יפה. כל השאר - רק חסרונות! הוא יקר יותר, בדרך כלל, נשרט בקלות, קשה לתקנו וקשה להתאים גוונים. לאחר שנפגעת עם הזמן שכבת הלכה השקופה שמגינה עליו, הוא הופך להיות מצ'וקמק עם בהרות ההולכות ומתפשטות על משטחיו העליונים של הרכב. בצבע רגיל ניתן לבצע פוליש ולהחיותו - הצבע המטאלי אבוד!"

 

האם באמת יווצרו בהרות תוך כמה שנים?

פורסם

בשויץ מקבלים 10-20% הנחה בביטוח אם הרכב צהוב .

 

למה?

מסתבר שצבע צהוב בולט יותר ואיכשהו גילו שסטטיסטית מפחית סיכוי לתאונה .

There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

פורסם
קודם כל' date=' עם השמש החזקה שיש בישראל ברור שעדיף צבע כמה שיותר בהיר. מנסיון אני יכול לספר לך שהיתה לי XR3I אדומה וכמה שהאוטו היה טיל, ככה היה קשה למכור אותו בגלל הצבע. כבר בטלפון כשהיו שומעים את הצבע היו אומרים "טוב נחשוב" במקרה הטוב או שישר אומרים שלא רוצים אדום. פרארי תקנה אדום, כל השאר תבחר משהו אחר. אל תלך על משהו קיצוני כי בהחלט יש לזה השפעה במכירה. מלבד זאת, אתה זה שצריך כל יום לראות את האוטו אז תלך על משהו שיעשה לך טוב בעיניים ובלב.[/quote']

 

נדמה לך אולי שזה היה בגלל הצבע. אני מכרתי אלפא אדומה וקניתי מאזדה אדומה.

emotion of motion

פורסם

בהחלו הייתי נמנע מגוני אדום מסיבה פשוטה - אני מעדיף להחזיק ברכב שנים רבות (יחסית) והאדומים נוטים לדהות בשמש הישראלית. לצבעים בהירים יתרון של בולטות על הכביש, שהיא יתרון בטיחותי, אם כי איני בטוח שהוא משמעותי כאשר מקפידים על נסיעה באורות דלוקים ברגב מכל צבע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא רואה את עצמי מחזיק מכונית לבנה. לפני המכונית הנוכחית, כמעט וקניתי מכונית לבנה בעלת גרסאת אבזור בכירה, כך שגם הטמבונים והפסים בדלתות - לבנים. אני שמח שויתרתי :).

 

הצבע הירוק מאוד יפה ומיוחד, אבל גם מושך לא מעט תשומת לב. אני לא אוהב את זה, אבל מבין את אלו שכן.


×
×
  • תוכן חדש...