Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לגרור עם קורולה רובוטית נגרר ארוך עם שני טרקטורונים עליו בטור. סה"כ משקל משהו כמו 850 ק"ג.

זאת הייתה אחת הנהיגות המפחידות ביותר שהיו לי (ואני רגיל לגרור טרקטורון שנים).

בנסיעה בקו ישר (כביש 6) על 90 קמ"ש הנגרר פשוט התחיל לקבל נדנודים מצד לצד שהלכו והתגברו, מעין רסוננס כזה.

נאלצתי לרדת ל-70 קמ"ש כדי להפסיק את זה. פשוט מרגיש כאילו מישהו תופס את הרכב מאחורה ומנענע אותו מצד לצד בכוח.

 

לגבי המשקל המותר - החוק אומר 750 ק"ג או הוראות היצרן, הנמוך מביניהם. זה בגדול, אפשר לקרוא פה :

http://www.israelcampingclub.com/image/users/132257/ftp/my_files/%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8%20%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%94%20osherGriraN1M1.pdf?id=8109086

 

ספציפית לכל רכב אמור להיות רשום ברשיון משקל מותר לגרירה. לקורולה רשום 750 ק"ג עם בלמים, 450 ק"ג ללא בלמים.

האמת שזה נשמע לי קצת נמוך. הנה הרישום במשרד התחבורה לקורולה :

 

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_carmodels&view=carModels&KodDegem=00020&SemelTozar=0413&type=1&windowType=popup&Itemid=30

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי עקיפות, אם אתה מתלבט - אל תעקוף.

לגבי ירידות, תוריד הילוך ידנית. אל תאט עם הברקסים.

באופן כללי, סע יותר בזהירות. קח סיבובים קצת יותר רחב במיוחד כשאתה בעיר.

אל תעביר את כל הנסיעה בבהיה במראה. אם הכל קשור ותקין, אתה בסדר.

 

אם הנגרר "משחק" באוטו, כנראה שיש משקל רב מדי בחלק הקדמי של הנגרר.

 

 

דרך אגב, אני לא הייתי גורר עם טויוטה קורולה 1300 ק"ג גם בנגרר עם ברקסים.

 

בהצלחה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לגבי עקיפות - זה נכון גם בלי נגרר :)

עם נגרר סיכוי קלוש שתגיע למצב שבו תצטרך לעקוף. קח בחשבון ראות מוגבלת במראות!

 

למרות המשקל שלא עובר את ה-4 טון, רכב פרטי עם נגרר כבד יחסית יותר מסוכן מהרבה משאיות!

פורסם

misterb,

 

בספר הרכב רשום 1200 עם בלמים 450 בלי.

אתה אומר שהחוק מקצץ את זה לכדי 750?

 

ובכל אופן אתה אומר שנסיעה עם 850 היתה מאד לא נעימה. טוב לדעת את זה

 

יצא לי לגרור עם קורולה רובוטית נגרר ארוך עם שני טרקטורונים עליו בטור. סה"כ משקל משהו כמו 850 ק"ג.

זאת הייתה אחת הנהיגות המפחידות ביותר שהיו לי (ואני רגיל לגרור טרקטורון שנים).

בנסיעה בקו ישר (כביש 6) על 90 קמ"ש הנגרר פשוט התחיל לקבל נדנודים מצד לצד שהלכו והתגברו, מעין רסוננס כזה.

נאלצתי לרדת ל-70 קמ"ש כדי להפסיק את זה. פשוט מרגיש כאילו מישהו תופס את הרכב מאחורה ומנענע אותו מצד לצד בכוח.

 

לגבי המשקל המותר - החוק אומר 750 ק"ג או הוראות היצרן, הנמוך מביניהם. זה בגדול, אפשר לקרוא פה :

 

ספציפית לכל רכב אמור להיות רשום ברשיון משקל מותר לגרירה. לקורולה רשום 750 ק"ג עם בלמים, 450 ק"ג ללא בלמים.

האמת שזה נשמע לי קצת נמוך. הנה הרישום במשרד התחבורה לקורולה :

פורסם

חיובי, החוק קובע 750 ק"ג והנמוך לוקח.

1200 ק"ג נראה לי הזוי לגמרי לגרור עם קורולה, שזה בערך המשקל העצמי שלה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני מקווה שאתה לא מתכנן לגרור את העגלה בתמונה שצירפת...

פורסם

הוא לא מקווה כי העגלה בתמונה היא עם סרן כפול ומשקל כולל 1300 או 1500 קילו,וגם מעל גלגלים אז נראה לי המשקל העצמי של העגלה בלי העמסה מגיע ליותר מחצי המשקל כולל של האוטו שלך,

אני ממליץ לך לרדת מהנושא הזה כי נראה אתה אף פעם לא נהגתה עם גרירה, וגם הרכב שלך לא מתאים לגרירות וביוחד לא להעברת דירות,

 

יש לך 2 אופציות נורמליות:

1- קח לך חבר עם טנדר אפילו הטנדר הכי פשוט ואז תגרור עליו עגלה וגם תעמים על הטנדר וגם תעמים בעגלה וככה תחסוך נסיעות וגם יותר יציב ובטוח בכביש.

2- או שתפנה למוביל עם משאית קטנה הכי קטנה והוא יעשה לך את כל העבודה והכסף שתשלם לו את חושב שתחסוך אם אתה תקח את זה בעגלה? אז אתה עם הרכב שלך והעגלה תיסע 3 פעמים שזה דלק 3 פעמים וגם אל תשכח את הזמן שלך (זמן שווה כסף) וגם הסבלות תהיה עליך את צריך להעמיס ולהוריד ולפרק ולהרכיב.

 

אז תעשה עסק רציני ובלי לזלזל ולחסוך.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

אחת הנסיעות הפחות נעימות שהיו לי הייתה עם נגרר - וזה עוד היה עם טנדרון גדול וחזק (דובלו). לא הייתי מעז לעשות את אותה נסיעה עם רכב משפחתי. המשקל שגררתי ד"א היה נמוך ממה שאתה מתכנן לגרור.

תקשיב ליוסי, תשיג רכב שמיועד לעומסים כאלו (כמו הדובלו כנ"ל או טנדר/ואן גדול יותר) או שתפנה למקצוען שיעלה אולי עוד כמה שקלים, אבל יחסוך לך גב שבור, ידיים חבולות ואת החשש שמשהו ישתבש וכל שכרך יצא בהפסדך.

פורסם

אף אחד לא שאל מה מסלול הנסיעה המתוכנן.

לדעתי יש הבדל בין נסיעה מהרצליה לראשל"צ (הכל מישור) לבין נסיעה מתל אביב לים המלח.

 

את האופציה הראשונה הייתי שוקל בחיוב,

ומשתדל לבחור יום/שעה עם תנועה יחסית רגועה.

שבת בבוקר למשל או יום חול מאוחר בלילה.

 

על האופציה השניה, של נסיעה בירידות עם נגרר עמוס ללא נסיון בנהיגה עם נגרר - הייתי מוותר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ברמה הראשונית אין מסלול ספציפי, פתחתי את השרשור כדי לבדוק התכנות של מבצע כזה.

מענין, השרשור הזה התחיל מ:"כן למה לא", ומתפתח ל: "מאד בעייתי".

 

מעבר לכך, כרגע יש על הפרק נסיעה של חולון-כפר תבור.

פורסם

בתור אחד שעבר כמה שבועות עם נגרר בדיוק כפי שהוצג פה (מא.ג. נגררים, מספרו 49 אם אינני טועה) בחיים לא הייתי מחבר נגרר כזה לטויוטה קורולה.

בשנה שעברה עברתי איתו כשבועיים עם מאזדה BT50, השנה עוד כחודש עם מיצובישי האנטר - הייתי חושש לחבר אותו לדובלו (כמו שהוצג פה) ודאי שהייתי מפחד עם טויוטה קורולה.

 

לגבי תרגול רוורסים, פרסות (העברת דירה כנראה כוללת פרסה פה ושם - וזה החלק היותר "מסובך", ויכול לתקוע רחוב לכמה דקות טובות במידה והנהג לא מיומן - חובה לתרגל, במיוחד את הרגש של סיבוב ההגה ולאיזה כיוון (הטיפ שניתן לך קודם לא היה מדוייק בקשר לזה)

 

שים לב שלחץ האויר בצמיגים תקין (רמז: לא כתוב לך על הנגרר כמה למלא) - שאל את הבחור שמשכיר לך.

שים לב שיש לך מפתח לגלגל ספייר של הנגרר (ההברגה של הגלגל לא מתאימה לכל מפתח, צריך בוקסה עמוקה יחסית - בקטע הזה הרבה יצרני נגררים לא מתחשבים)

 

אם יעלו לי עוד כמה לקחים, אשתדל לכתוב אותם..

 

בהצלחה (בתקווה שלא תבצע את הנסיעה לכפר תבור כך)


×
×
  • תוכן חדש...