רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
מיסים על רכבים 1 2
מאת VentAcruZ-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, תמיד רציתי לדעת איזה מיסים וכמה אחוז מיסים לוקחים על הרכבים בישראל. כי אני הבנתי שהרכבים בישראל נורא יקרים לעומת רוב המדינות בעולם. מס אחד אני יודע שזה 17% מע"מ מה הם השאר? וכמה אחוז כל אחד מהם? תודה.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ביום בהיר אחד נתקלתי תוך כדי נסיעה באלפא מדהימה. לא הספקתי לראות את הדגם, וכל מה שאני זוכר זה את הצבע (לבן-חסר חשיבות) ואת החלק האחורי - חתוך ישר כבמשור, עם זווית אלכסונית כלפי מעלה. ניסיתי לאתר ב"גוגל" את הדגם, ולא מצאתי. מספר הרכב היה לאחר שנות ה-90. זה לא היה עם גג נפתח / לא היה קבריולט. האם למישהו יש מושג על איזה דגם אני מתכוון? מצטער באם השאלה שלי נשמעת למישהו קצת הזוXXה, אבל אני מסוקרן לדעת מה זה היה.
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בשוק שהתחיל להיות בו תחרות ויש פוקוס מצויינת ומאובזרת מאוד מרמת הגימור הנמוכה איך כלומוביל מרשים לעצמם למכור את הI30 החדשה בלי בקרת אקלים ובלוטוס בכל הרמות גימור, USB רק ברמת גימור הגבוהה, ג'נט 15 (שכחתי כבר שקיים מידה כזאת). אז נכון יש גג פנורמי אבל האם הוא שווה לכל דלות האיבזור הזאת? ומה שאני שואל זה למה? האם הם יודעים שיש להם הנחת ליסינג גדולה והאיבזור לא משנה? האם הם בכלל לא מעוניינים בלקוח פרטי? מעניין, לפי דעתי מתחיל להיות להם ההתנשאות של מאזדה בימים הטובים שלהם.
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
קראתי את הכתבה הזו הדנה בשוק כלי הרכב המשומשים. הועלו שם טענות מעניינות שחלקן נשמעות רציניות וחלקן קצת פחות, יש לשים לב שמקור הטיעונים בבעלי עניין ששוק עם מחירים גבוהים ויציבים הוא תנאי הכרחי להצלחת חברת הליסינג שלהם. דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אני נוסע שבוע הבא לשבעה ימים בצרפת, אלון במונקו, ואני מחפש חברה שתהיה מוכנה להשכיר רכב מעניין לנהג בן 24. ישנה חברה שמצאתי שמשכירה רכבים אקזוטיים כאלו ואחרים אבל מגיל 25 ומעלה. חברות אחרות מוכנות להשכיר לי רק רכבים כמו a4 או c class, ואני מחפש דברים פחות שגרתיים, לדוג פורשה או מזראטי. אין דרישות מהותיות מלבד רכב יוקרתי ומעניין, יש לי סהכ תיק אחד לא גדול במיוחד. מחפש להשכיר ל3-6 ימים, תלוי במחיר. מישהו השכיר שם רכב והיה לו נסיון טוב?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
החלפת הילוכים נכונה 1 2
מאת avi2502-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
התחדשתי ביונדאי I20 החדשה, גיר רגיל, המכונית נוחה ביחס לקודמת, שקטה יותר ולדעתי גם יפה יותר, אך דבר אחד מוזר לי במכונית, המחשב רכב מסמן לי להחליף הילוך כל פעם שהמנוע מגיע ל-2000 סל"ד, אחרי החלפת ההילוך הרכב לא זז, המחשב גם מראה לי באותו רגע על צריכת דלק אופטימלית, כנראה זה לא הזמן הנכון להחליף את ההילוך. מתי צריך להחליף את ההילוך?, מצד אחד לא לקרוע את המנוע ומצד שני לא לגרום לרכב לזחול אחרי כל החלפת הילוך, ההילוכים מאוד קצרים במכונית הזאת. תודה.
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יצא לי לאחרונה לנסוע בבמו סדרה אחד (בתור נוסע לא נהג) כאשר הנהג שילב לרוורס הקונסולה הדליקה כמובן את המצלמה. על המסך היו קווי מתאר בצבע אדום וירוק, הירוק זז לפי כיוון ההגה כך שעוד לפני שאתה נכנס אתה ממש יכול לדעת כמה צריך לסובב את ההגה ואם אתה בזווית הנכונה. רציתי לשאול איך אפשר להשיג מצלמה עם פונקציה זו ובמה זה כרוך מבחינת חיבורים והאם זה אפשרי בכלל. תודה לכל העוזרים!!
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
-
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברים מה שלומכם ושבוע טוב לכולם ! ניסיתי למקד את כותרת השרשור, אך בכל זאת אסביר למה הכוונה ואשמח לשמוע את דעתכם. כידוע היום ישנן הרבה תכניות ריאליטי, אשר ממלאות את מסכי הטלוויזיה של כולנו, כאשר רובן המכריע גונב נקודות איי קיו . אני דווקא חשבתי על תכנית ריאליטי מעניינת, אשר יכולה ליצור ערך משותף (מצב- WIN-WIN ) בין ערוצי הטלוויזיה, אשר יעשו את הרווח והציבור הישראלי אשר ימצא תועלת בתכנית החדשה. הרעיון העיקרי של התכנית החדשה הוא התמקדות בנהיגה עצמה של עם ישראל ללא התייחסות לביקורת רכב, דהיינו דגם המכונית לא יהיה רלוונטי לתכנית. מנחה התכנית יהיה אדם בעל משקל מעולם המוטוריקה , אשר יתפקד כגורו ופעם בשבוע יתמקד בלהציל "מקרה אבוד", דהיינו נהג אשר משפחתו חושבת שה…
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
היום סוף סוף לאחר עיכובים טכנים שעברנו (אני והמוכר,פרטים בשרשור אחר) רכשתי E46 330I שנת 2003! (אוטומטית..אהם) נועלת 17" עם חתך נמוך וצמיגים רחבים של יוקהמה,לא זוכר את המידות אבל זה נראה דיי רציני,שאר הירקות שבעלים הקודם הוסיף אני מתכנן להוריד ,נתחיל כמובן מהמערכת המשודרגת,נחזיר לאלתר את הפאנל המקורי נוציא את הסאב והמגברים,לאחר מכן נטפל בפנסי הלד ופנסי האיתות,בישבלי פנסים רגילים ופנסי איתות כתומים. תא הנוסעים צריך טיפול אוהב בריפודי העור,ועוד כמה נגיעות קלות,טיפול שמנים וזהו אני חושב. עד כה יצא לנסוע בתנועה עירונית של ערב חג,אז קשה לי לאמוד את הביצועים,אבל יצא לי למשוך קצת על כביש איילון,הדבר מאיץ נפלא,ויותר חשוב בצורה חלקה שרק שש טורי של בימר יודע לעשות(חבל שהם קוטל…
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איזו גודל מגבים מתאים ליונדאי טוסון אריזונה
הודעה אחרונה מאת alex02, -
- 1 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני אנסה לגולל את ההתעללות שעברתי במוסך צמרת הוד השרון,הגעתי לשם עם תלונה על נזילת שמן שסחבתי הרבה זמן שנאמר לי בכמה מקומות שהבעיה היא בנשם(צינור כלשהו). הגעתי אל המוסך הנל ואובחנה כי הנזילה היא בנשם ובאגן השמן וניתנה לי הצעת מחיר של אלף שח (מחיר נמוך מהמוסך המורשה).השארתי את הרכב והסכמתי לתיקון, כשחזרתי לקחת את ה... רכב בעל המוסך אמר לי כי כאשר הבין שלא ניתן להשיג את הצינור בנפרד אלא רק את כל החלק שעלותו 1500 שח ״עשה לי טובה״ וביצע לי איטום בסיליקון, הייתי סקפטית ושאלתי אותו האם זה יחזיק מעמד, הוא השיב בביטחון שהחומר בדיוק נועד לדברים הללו.לאחר כ3 חודשים כמובן שהנזילה חזרה ובריבית!!!חזרתי למוסך והסברתי השארתי את הרכב וכשחזרתי הסביר המנהל כי חיזקו לי את אגן השמן ושאבדו…
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- 2 תגובות
- 609 צפיות
מחר אני רוצה לנסוע לסוכנות יונדאי בשביל לבדוק את הi30 החדשה. אני כבר לפי הסתכלות, מעוניין בגרסת הpremium שלה אך הבנתי שאין בה את כל מה שאני רוצה שיהיה באוטו לכן צריך תוספות. אני שמעתי שיש נן תוספות כלשהן שלא שווה לקנות מהסוכנות כי הם דופקים מחיר אלא לקנות במקומות אחרים. לכן השאלה שלי היא מה מבין כל התוספות שאני כרגע ארשום, עדיף לקנות מהסוכנות או מבחוץ: 1. חיישני רוורס 2. מצלמה רוורס מאחורה 3. מסך מגע 4. דיבורית בלוטוס 5. הוספת מערכת + הוספת שני רמקולים מאחורה ושאלה שנייה, מה המחיר בערך של הוספת גג פנורמי. תודה.
הודעה אחרונה מאת [פנדוב, -
- 0 תגובות
- 465 צפיות
התפנו לי כמה ימים בתחילת אוקטובר ואני רוצה לנצל את הזמן לטובת קורס נהיגה רציני באירופה. איזה מסלול\בית ספר מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Hold, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 777 צפיות
מדוע השוק מוצף ברכבים מדגם זה בשנתונים 2002 בעיקר ובקושי ניתן למצוא את הדגם בשנתונים של בין 2003-2007 ?
הודעה אחרונה מאת SLS, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.netcarshow.com/mazda/2013-cx-9/
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
הזמנתי אתמול פיאסטה ידנית. מכיוון שחפצתי בכחולה ואני לא יכול להמתין למשלוח הבא בנובמבר, אני לוקח את זו שבאולם התצוגה, למרות שההנחה בגין זה מגוחכת - רק 2,500 ש"ח. האם יש דברים נוספים שצריך לשים לב אליהם, מעבר למה ששמים לב בעת קבלת רכב חדש? הזמנתי גם תוספת של דיבורית MKI9200 ב 1977 ש"ח וחיישני רוורס בכ 1300 ש"ח. בזאפ דיבורית כזו נמכרת בכ 1000 ש"ח. השאלה היא מה עלות ההתקנה, כי אם ההזמנה מפורד עולה רק כמה מאות שקלים יותר, אשאר איתה, במקום לרוץ למתקין. אם אוותר על ההתקנה של היבואן, האם יש דיבורית אחרת מומלצת שמתקשרת טוב עם האייפון? אני מחפש משהו שיהיה הכי קרוב שאפשר למערכת המקורית של הפוקוס, שבה הדיבורית משתמשת במערכת השמע של הרכב.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
שלום, לפני כמה ימים קרה לי מקרה מוזר ורציתי לשאול אתכם עליו. נסעתי באוטו עם בחור מבוגר ואחרי תדלוק נכנסו לשטיפה חיצונית בתחנת דלק. כשנכנסו למכונת השטיפה אותו בחור שכח לשים את האוטו על N ונשאר על הילוך עם בלם לחוץ-רק אחרי שנכנסו הוא העביר לניוטרל. המכונה לא עבדה כרגיל ובקושי יצאו מים. כשיצאנו החוצה המפעיל של המכונה ממש התעצבן עלינו ואמר שכמעט הרסנו אותה. השאלה היא-מה זה משנה אם האוטו נמצא על הילוך/ניוטרל/פארקינג והאם זה באמת יכול לעשות נזק למכונה?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
חבר טוב נוהג על צמיגים סיניים שקנה ב190 שקל ליחידה ב2007. החריצים מאחורה די עמוקים ומקדימה אני מאמין שמספיק עמוקים כדי לעבור טסט למשל. אבל הצמיגים עצמם נורא נורא יבשים במראה, משהו מחריד לגמרי, ואוחזים נורא חלש. שמתי לב לעניין אחרי שהוא בלם חזק אחרי רכב שבלם אחרינו והABS השתגע בלי שכמעט האטנו (מאזדה 3 מהצורה הישנה). ניסיתי אחרי זה לבלום בלי ABS ואכן הABS צודק והאחיזה נורא נמוכה בבלימה, למרות שגם הגלגלים האחוריים נבלמים תקין (ננעלים טיפה אחרי הקדמיים). בקיצור אני מבין מהבדיקה הזאת שמהצמיגים האחיזה נורא נמוכה. ניסיתי לשכנע אותו כדי שיבין את חומרת המצב ולהציע לו לבלום ברכב שלי לנסות, והתגובה שלו זה "אני לא צריך את זה, אני לא 'משתולל' עם הרכב בכלל ולא צריך את זה." בכלל הוא…
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רציתי לדעת כמה זמן לוקח לאוטו חדש שהזמנתי מסוכנות להגיע לארץ? והאם זה משנה אם הוספתי לו שיפורים משלי או לא? תודה.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי מכונית סוזוקי סוויפט 93 (נקנתה בדצמבר 92) נראה שמישהו נסע מהר, החליק בירידה שמולה חנתה המכונית ופגע בה קשות (שתי דלתות והמדרגה שתחתן) הפוגע כמובן לא השאיר פרטים והיה לנו רק בטוח צד ג'.הבנתי שהתוכנית של גריטת כלי רכב ישנים כרגע לא מופעלת ובנוסף לרכב שלו מלאו רק 19 שנה. המכונית בלמצב נסיעה ולמעט הפגיעה המכונית הייתה במצב טוב היא עברה כ 230000 ק"מ וסביר שהיה אפשר להשתמש בה עוד כמה שנים. המכונאי שלאחרונה טיפל במכונית והפחח שעובד עם חברת הבטוח פסקו שאין מה לעשות שכן התיקון יהיה יקר מערכה של המכונית וכמו כן במצב זה של המכונית לא ניתן יהיה להעבירה בטסט. הם הציעו שאנסה למכור את המכונית או כחלקי חילוף משומשים או כגרוטאות מתכת. ואם יש לכם רעיונות חילופיים אשמח לשמוע ב…
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
- 0 תגובות
- 542 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4279049,00.html האמת שממש הופתעתי כשגיליתי שנהרגו 75 רוכבי אופניים בשנים האחרונות. מעניין אם חקיקה מסוגלת באמת להוביל לשינוי כלשהו.. לי אישית ממש נמאס למצוא את עצמי עוקף שורות של רוכבי אופניים (בטח בכביש כמו 38, בו גם הראות היא לא טובה וגם יש כמה פניות די עיוורות), שגם מתעצבנים אם אתה מעז לצפור או להעיר להם על ההתנהגות שלהם. כמובן שרובם גם לא יזוזו כשהם שומעים רכב מתקרב - הרי יותר קל לגרום לרכב לנסוע במהירות שלהם, או לחתוך לנתיב הנגדי. אני בטוח שכל מי שנסע פעם באחד מהכבישים המובילים לירושלים יכול להעיד שלא צריך להגיע שם למהירות גבוהה כדי "לפספס" איזה רוכב או קבוצה של רוכבים, בגלל המבנה של הכבישים וכל הקטעים העיוורים שם. מה …
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=mUxW8bqAtwg&feature=g-u-u דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. **קרדיט ל-shmee150 (צלם הסרטון)** מצעד הלקוחות של אוטו איטליה יהיה טיפה קטן יותר
הודעה אחרונה מאת Apple, -
-
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, ברשותי רכב מסוג קאיה קרניבל 2001 אשר הגיע עם מערכת סקיילוק רב בריח. הלחצנים של השלט שחוקים ומדי פעם הכפתורים (לחצנים) יוצאים ואני נאלץ לתמרן פתיחה והתנעהשל הרכב (לא נוח מן הסתם). מדי פעם אני מדביק את הלחצנים ורציתי עזרה בחיפוש הדגם הספציפי להחלפת החלק החיצוני - היות והמנגנון פועל כהלכה ואין שום טעם לקנות שלט חדש בעלות של כ 250 שח... פניתי לכמה מוקדי שירות המפורסמים באתר של סקיילוק אך אין ברשותם את הדגם המיושן. כמו כן משירות סקיילוק נמסר לי כי היות ואני לא מנוי יתקשו לאתר עבורי את החלק (שלט דגם סקיילוק 2) אך הסבירו שעלותו כ 50 ש"ח ושאנסה לבקש מנציג שירות שלהם להשתדל להזמין...(נו באמת). אני זקוק למעשה רק למעטפת - הפלסטיקה, אודה לחברים על הסיוע, אורן (מחיפ…
הודעה אחרונה מאת maorgo, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רציתי לשאול לגבי תהליך לקיחת רכב לגריטה. לאחר שאני מזמין את השירות ופוגש אותם ליד הרכב, מה הלאה? צריך להציג להם מסמכים מסוימים או שהם צריכים להציג לי משהו? האם הם משלמים לי כסף על המקום? מה כולל כל התהליך של לקיחת רכב לגריטה מהרגע שאני מזמין את הגרר של שירות הגריטה? אציין שהרכב הורד מהכביש לגמרי.
הודעה אחרונה מאת meteor, -
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עברתי טסט לפני 3 חודשים וקיבלתי את הפלסטיק לפני שבוע. יש רכב אחד בבית ואבא שומר עליו ותמיד אנחנו מדברים על הביטוח אבל הוא שוכח להתקשר אני חושב שזה תוספת של 500 600 שקל בחודש אם מוסיפים אותי לביטוח אבל אני גם מפחד לעלות על האוטו, לא נעים ולא נוח לי בקיצור עד כמה זה משפיע על הנהיגה שלי? אני אשכח הכל אם יעברו עוד כמה חודשים?
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,3882851.aspx?utm_source=a_ynet_hp&utm_medium=component&utm_campaign=ongoing&Ref=a_ynet_hp תהרגו אותי גם אם לאוטו הזה היה 800 כוח סוס , בסופו של יום זה עדיין גולף ! , אתם הייתם קונים גולף ב255 אלף שקל ? רק שתבינו לצורך ההשוואה , יש קורבט מפנקת באותו מחיר למכירה http://www.winwin.co.il/Cars/Ads/CarsAds,3665606.aspx
הודעה אחרונה מאת maxcher, -
אז ככה,כמו שאני רואה,שומע בכל מקום,כל הזמן מתלוננים על מחירי הדלק. למה אנשים לא רוצים להתחבר בדעתם למדינות הרבה יותר מפותחות מאיתנו ולעבור לאופניים חשמליות למשל. יכולות להגיע ל40-50 קמ"ש,ובשביל טווח של 4-5 ק"מ זה נוח וסופר משתלם. בכל מקרה אני מפרסם את השרשור הזה כי קניתי זוג אופניים חשמליות,לא תענוג זול,6500 ש"ח אבל לטווח של 3-4 ק"מ בתוך העיר זה אכן לא רע בכלל. נשבע לכם אני מגיע למקומות הרבה יותר מהר מאשר שאני מגיע עם הרכב,תאמינו לי מדדתי זמנים. בכל מקרה למה רשמתי לא בושה? אני רואה שאנשים מסתכלים עליי בעין מוזרה כשאני נוסע על האופניים ברחבי העיר,בכל זאת הרי לפי התרבות של כל אנשי הפח של ארץ ישראל(רובם) גבר בן 24 לא אמור לנסוע על אופניים כי זאת בושה אז אכן אני ר…
הודעה אחרונה מאת poune, -
דודג'
מאת kevindurant- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-OWNER-CLEAN-CARFAX-NAVIGATION-WARRANTY-/290776315979?pt=US_Cars_Trucks&hash=item43b39e784b#ht_19664wt_1165 איך זה יכול להיות??????
הודעה אחרונה מאת vo364, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לפני חצי שנה עברתי ממונדיאו דור קודם בעל מנוע 2.3 ליטר וגיר אוטומטי 6 הילוכים לדור נוכחי עם מנוע 2.0 טורבו 203 כ"ס וגיר כפול מצמבדים. אז מה יש לנו כאן? - פלוס מינוס אוטו גוף הרכב. לפי המפרטים המשקל עלה ב-30 קילו (זניחים לדעתי). - הנהג זה אותו נהג, באותם כבישים (לא מעט זחילה בפקק עם מזגן) ואותו סגנון נהיגה (לא ממש מכוון חיסכון) - המנוע אמור להיות ירוק ויעיל. עם המומנט שיש לו בחצי שנה הזו הוא ראה קו אדום אולי פעמים. ברכב הקודם המנוע היא רואה קו אדום כול הזמן. - גיר רובוטי כפול מצמדים - גם אמור להיות יעיל יותר וחסכוני יותר - צמיגים - הפעם הם "ירוקים". מרגישים את זה באחיזה גרועה ויבבות (שמבשרות על התקרבות לאובדן אחיזה) בכל בלימה איטנסיבית. אז א…
הודעה אחרונה מאת alexk, -
-
לבקשת בעלי סיאט\סקודה\אודי\פולקווגן מצ"ב מסמך אותנטי המשאר התקנת כספת ברכב ללא פגיעה
מאת the pawer of spl- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאור הבקשות בשרשורים קודמים אני מצרף בזאת מסמך המאשר שאין בעיה בהתקנת כספת ברכב. חשוב להגיד אין לי קשר למתקין כל שהוא או לצמפיון עצמה אני רק עובד בחברת ביטוח וזהו מסמך פנימי שקיבלנו בגלל שהרבה לקחות התלננו על נושא הכספות. שבת שלום שנה טובה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת bar72,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 458 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- RedLabel
- hans
- Avia
- daniel.asu
- this_is_me
- Moshe c
- tan tan
- f31
- Or05230
- carsgo
- Loder
- quizlette85117701
- Itzik-b
- `Infinity
- natco
- ANUTKK
- asix
- ELI001
- סולל הדרך
- גולדן191
- asmily
- נומד
- jpex
- tohanov
- guy.a
- yosi554
- om2
- RBRB
- דובצע
- srool
- Shaike.Zam
- Night Driver
- כוכב השחר
- אביתר א.
- David32
- borsood
- SlowRide
- ronrobin
- Igalz
- amosbmw
- יבגניפ
- mcshmupi
- kagan217
- nadavd4
- רפי לין
- שביט
- פינדר
- eyalgr
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Coresh
