Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1- למרות שאינך מעוניין בכך,תוכל לבתר לו את הצמיגים.

2- או שתבוא אליו עם מעטפה עם כסף ותגיד לו שזה עבור הצמיגים .

כשהוא יראה שבאת עם כסף אולי יפול לו האסימון ויבין שאתה לא מתעסק בבולשיט

וכמובן שיאמר לך משהו בסגנון של " אני מבין שזה כנראה באמת בעל חשיבות ,בוא איתי נלך להחליף"

 

הערת שוליים : אם באמת הוא ייקח לך את הכסף - אז הוא חבר חרא.8)

 

+1 וגם :

 

לפני הטסט, תתקשר לטסטר ותבקש שיכשיל אותו.

Peugeot 208 GTI 2016

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הציניות הזאת ממש לא במקום. הדברים האלה מסכנים חיים. סתם בשביל שתבין, אני כרגע במיון עם החבר שלא רצה להרכיב משקפיים, לא שם לב למדרכה והתעופף קצת באויר. הרכב מושבת.

פורסם

מקרה דומה שעשיתי לחבר גם עם מאזדה 3 אקטיב הדלקתי אותו על גאנטים "מגנזיום" הוא קנה גאנטים משומשים אבל עם צמיגים במצב טוב מאוד וסביר להניח שברמה גבוה יותר מאשר היה קונה הוא ספציפית בפאנצרייה

פורסם

לדעתי תנגן לו יותר על מה שמסביב, פחות על הבטיחות עצמה.

 

לדוגמא האחיזה - הוא נוהג על רכב חדש יחסית עם התנהגות טובה יחסית בפוטנציה. אבל עם צמיגים כאלה הוא לא קרוב ללנצל את מלוא היכולת של הרכב. עם צמיגים איכותיים הוא הרבה יותר יהנה מהנהיגה, ואפילו שהוא לא "משתולל" השיפור באחיזה יורגש גם במגעלי תנועה וסיבובים, וכן פחות עומס על הבלמים, פחות בלאי, אולי אפילו פחות רעשי כביש וצריכת דלק טובה יותר.

פורסם

אני רוצה להבין: ואתה עדיין חבר שלו?...

אם הוא עד כדי כך סתום, וותר מראש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

3 עמודים ואף אחד לא הציע את הברור מאליו:

לא מוכן להחליף צמיגים? מחליפים חבר.

 

יותר זול מסידורי הלווייה למיניהם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לדעתי תנגן לו יותר על מה שמסביב, פחות על הבטיחות עצמה.

 

למה? מה הבעיה בלחשוב על בטיחות? האם יש בזה משהו פחדני?! זו בדיוק הבעיה - לא הצמיגים ולא שום דבר אחר - אלא תפיסת הבטיחות. נהג שיש לו תפיסת בטיחות עלובה לא ישמור מספיק מרחק, לא ישקיע מספיק תשומת לב לנהיגה ובסך הכל ייטול על עצמו סיכונים לא בגלל זלזול, זדון או אפילו רשלנות או עודף בטחון עצמי - אלא פשוט בגלל חוסר מודעות לבטיחות.

 

אבל הבעיה היא שעם ישראל הוא ברובו בעל תפיסת בטיחות עלובה במיוחד. זה עניין של משך זמן החשיפה של החברה כאן לרכב הממונע, אבל גם ובעיקר עניין של התפיסה העצמית שלנו, שטופחה על ידי גופים מובילי דעת קהל (בעיקר תקשורת ואנשי ציבור). אנחנו עם שמקווה לטוב, אופטימיסטים חסרי תקנה. וגרוע מכך, אנחנו חברה מיליטנטית שמערבבת את התחומים בין זהירות לבין פחדנות.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לפותח השרשור, כשתבין שאינך יכול להיות אחראי לכל העולם ואשתו אלא רק לעצמך ובמידה מסויימת למשפחה שלך - יהיה לך קל יותר.

 

החבר רוצה להמשיך לנסוע על צמיגים בלויים? זו ממש לא בעיה שלך (אם הערת לו פעם-פעמיים) המקסימום שאתה יכול לעשות הוא לא לנסוע ברכב שלו ולנהל איתו שיחה על הצמיגים ליד ההורים שלו (כך גם תעביר אליהם את האחריות המוסרית).

 

חבל על האנרגיה שלך.

פורסם

החבר רוצה להמשיך לנסוע על צמיגים בלויים? זו ממש לא בעיה שלך

זאת בדיוק הבעיה- החבר, ועוד נהגים רבים כמוהו הם בעיה שלי וגם שלך.

במקרה חירום יש שני צדדים, ואתה יכול להיות חגור, עירני וזהיר עם צמיגים א' א', אבל זה מולך שהיה עסוק באייפון, הילד קופץ מאחוריו ללא חגורה והרכב עם צמיגים דפוקים- כל זה עלול להחמיר את תוצאות ההתנגשות בינכם.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
3 עמודים ואף אחד לא הציע את הברור מאליו:

לא מוכן להחליף צמיגים? מחליפים חבר.

 

יותר זול מסידורי הלווייה למיניהם.

 

ומחר מישהו לא יהיה חבר שלך כי אתה נוסע 120 בכביש של 90, ואתה לא תהיה חבר של מישהו כי הוא נוסע לנס הרים לפרוק אגרסיות, ובכלל אף אחד לא יהיה חבר שלך כי אתה מעדיף שווארמה בפיתה וכל השאר בלאפה.

 

אני לא רוצה חברים כמוך.

פורסם
למה? מה הבעיה בלחשוב על בטיחות? האם יש בזה משהו פחדני?! זו בדיוק הבעיה - לא הצמיגים ולא שום דבר אחר - אלא תפיסת הבטיחות. נהג שיש לו תפיסת בטיחות עלובה לא ישמור מספיק מרחק, לא ישקיע מספיק תשומת לב לנהיגה ובסך הכל ייטול על עצמו סיכונים לא בגלל זלזול, זדון או אפילו רשלנות או עודף בטחון עצמי - אלא פשוט בגלל חוסר מודעות לבטיחות.

 

אבל הבעיה היא שעם ישראל הוא ברובו בעל תפיסת בטיחות עלובה במיוחד. זה עניין של משך זמן החשיפה של החברה כאן לרכב הממונע, אבל גם ובעיקר עניין של התפיסה העצמית שלנו, שטופחה על ידי גופים מובילי דעת קהל (בעיקר תקשורת ואנשי ציבור). אנחנו עם שמקווה לטוב, אופטימיסטים חסרי תקנה. וגרוע מכך, אנחנו חברה מיליטנטית שמערבבת את התחומים בין זהירות לבין פחדנות.

 

אין ספק שהבטיחות צריכה להיות השיקול הראשון.

אבל כמו שכבר כתבת יש כאן חור בהשכלה מבחינת בטיחות, אי אפשר למלא אותו בכמה מלים או בסרטון מיוטיוב.

פורסם

תשמע החבר שלך עקשן אבל בסופו של דבר כל אחד עושה מה שנכון בעיניו.

 

אתה יכול רק לייעץ לו, להביא אותו עד לדלת, הוא יהיה חייב לקחת את הצעד, אין ספק שיש פה חור גדול בנושא הבנת הבטיחות וחשיבות הצמיגים ברכב.

 

שיהיה רק טוב,


×
×
  • תוכן חדש...