Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קח את הבחור, עם הרכב שלו, למגרש ריק, צייר מעבר חצייה על הרצפה, תאיץ עם הרכב שלך לכמות קמ"שים מסויימת ובלום.

תעשה אותו דבר עם הרכב שלו ותראה לו שהרכב שלו בולם על מעבר החצייה.

לחילופין סיפורי זוועות על צמיגים שהתפוצצו גם יכול לעבוד

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בתקווה שחברך פחות אטום מזה שאני התמודדתי איתו, תנסה להראות לו כמה החלקות של אופנועים בכבישים רטובים. עד כמה שזה דבילי זה ממש מלחיץ אנשים.

אפשר גם לנסוע לכביש נטוש ולהדגים לו באיזה קלות הרכב מאבד אחיזה. תהפוך את ההתעקשות המפגרת שלו לשיחה העיקרית אצל כל החברים והמון קדיחות. ובסוף, אם תהיה עקשן מספיק, כנראה שתציל לו את החיים.

פורסם

חברה האמת שעכשיו אני די מתפלא, איך עוד לא הייתה שום תוכנית ישראלית רצינית של שעה-שעה וחצי על הבדלים בין צמיגים, מה קורה שהצמיג סדוק ויבש, מה קורה ברטוב שמלבישים צמיגים עם פרופיל שונה, שמתקינים צמיגים חדשים מקדימה (דוגמא קיצונית עם סינים גמורים ומשהו אוחז יכולה להיות ממש מעניינת), דוגמאות לנזקים של הולך רגל מפגיעה ב20 קמ"ש מצמיגים איכותיים ולמשל 50 מצמיגים סיניים ישנים, וכו' וכו' ........ יכול להיות ממש מעניין אם זה יהיה מלא בהדגמות ולא דיבורים שירדימו את כל מי שלא מתעניין בנושא.

פורסם

שאל אותו כך:

כמה עלה לך הרכב? וכמה אתה משלם על ביטוח מקיף?

אה, אין מקיף? אז אתה רוצה להגיד לי, שאם יתפוצץ לך צמיג כי הוא ישן, אל תגיד לי זה לא יקרה, סע על כביש חיפה תל אביב תראה 5 צמיגים מפוצצים ביום ממוצע, ותאבד שליטה על הרכב ותעשה לו טוטאל, תיתקע בלי רכב ובלי כסף, הכל כי התקמצנת על 4 צמיגים ב-10 תשלומים? מי גאון של אמא?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

והוא יגיד:

מי אמר שיתפוצץ לי הצמיג? למה דווקא לי? גיסי נוסע עם צמיגים בני 10 שנים והצמיגים עדיין במצב מעולה, עובר טסט במכה ראשונה.

פורסם

זה באמת עצוב אבל זה מה יש. לא מזמן אופטימיטריסט אמר לחבר שהוא חייב להרכיב משקפיים, כשאני אומר לא מזמן אני מתכוון חודשיים. האסטרטגיה שלו? הוא מחדש רישיון עוד 5 שנים עד אז הוא לא מתכוון להרכיב משקפיים. וכן זה אחרי שאני הוכחתי לו שהוא לא רואה מספיק טוב בשביל לנהוג בביטחה.

פורסם

אם הוא רק מפחד להתחייב למשקפיים ברשיון והחידוש קרוב, שיחדש בלי משקפיים ואחרי זה יסתדר איתם ויחליט כבר להשתמש בהן בעצמו .

פורסם

מעל גיל מסויים חובה לבדוק ראיה, ונדמה לי שלאחרונה בדיקת הראיה הפכה חובה בכל חידוש רשיון (כל 10 שנים) - כך שהוא לא יוכל להתחמק מכך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק מה שנאמר לו. שהוא יכול להתחמק עד החידוש רישיון ואז הוא יצטרך לעבור בדיקת ראיה. כל זה קרה בכלל כשהוא רצה לקבל טופס ירוק למשאית. בינתיים הרישיון משאית נגנז והוא מתווכח בכל תוקף שאחותו של האופטימיטריסט ז$%ה.

פורסם

הבן הגדול שלי מרכיב משקפיים מגיל 10, כך שלא היה כל ספק שיזקק להם לנהיגה. הם גם מצויינים ברשיון.

הבן השני עבר את בדיקת הראיה וקיבל חתימה על הטופס הירוק. כעבור מספר ימים הזדמן לרופא עיניים שקבע שהוא קצר ראיה. הבחור סירב להתאים משקפיים, וכך גם עבר את הטסט. בנסיעה הראשונה או השניה אתי (כמלווה) הוא לא ראה שוטר עם לייזר במרחק 200 מ'. זה שכנע אותו להתאים משקפיים - ומאז הוא מקפיד על שימוש בהם בנהיגה (למרות שאינו מחוייב בכך ברשיון) וגם במקומות אחרים, כגון בקולנוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הלוואי זה היה שוטר עם לייזר, הוא מתקשה לראות רכבים רחוקים - בנסיעה בינעירונית זה קריטי. הוא מאוד רוצה לעבוד בתור נהג משאית ומעדיף להמשיך למלצר רק בשביל לא להרכיב משקפיים.

הוא מבין הכל ועדיין טוען שהוא רואה מצוין ומתגאה כזה שעוד לא עשה אף תאונה, להסביר לו שאחרי התאונה שתהיה כבר עלול להיות מאוחר מידי גורר יציאות בסגנון של "אבל עד עכשיו לא עשיתי אף תאונה, למה שתהיה תאונה בכלל?" ו"מי אמר שאני אעשה תאונה? אולי דווקא אתה שרואה יותר טוב תעשה תאונה".

פורסם

אני לא מבין, מה הבעיה פשוט לפנצ'ר לו את הצמיגים?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

1- למרות שאינך מעוניין בכך,תוכל לבתר לו את הצמיגים.

2- או שתבוא אליו עם מעטפה עם כסף ותגיד לו שזה עבור הצמיגים .

כשהוא יראה שבאת עם כסף אולי יפול לו האסימון ויבין שאתה לא מתעסק בבולשיט

וכמובן שיאמר לך משהו בסגנון של " אני מבין שזה כנראה באמת בעל חשיבות ,בוא איתי נלך להחליף"

 

הערת שוליים : אם באמת הוא ייקח לך את הכסף - אז הוא חבר חרא.8)

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...