רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכם. אני רוצה לפתוח דיון רחב על דעתכם ברכבים שהכי חסכוניים בישראל(כן אני מתכוון בדלק) בכל הדרכים גם עירוני וגם למי שנוסע בבין עירוני דיון מהנה ופורה וכמובן חג שמח רם. נ.ב מישהו שמע על היאריס ההיברידית יש שמועות שהיא מגיעה בסוף השנה ?
הודעה אחרונה מאת ram4000, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סיפור קפקאי ולא יאומן. הצליח לצאת זכאי גם ללא מצלמה, אך לדעתי רק בגלל נס. מזל שאין לו אחות...
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
משום מה סוף השבוע האחרון הניב הרבה הצהרות מתעשיית הרכב הצרפתית. ב-דה מרקר צוטט סמנכ"ל התפעול של רנו עם הצהרה דרמטית כי רנו שוקלת לסגור את כל מפעליה. כל מפעליה. וווושששש.... דברים כאלו טבעם להאמר כאשר יש עימות עם ארגון העובדים, רצון ליצור לחץ על הממשלה, או שהם אכן טפטוף מכוון ומתוזמן לקראת העתיד. בכתבות כלכליות מסתמן כי לרוב היצרנים ובכל העולם יש בעיה עם ירידה במכירות. עקבית. את הסיבות אפשר לנתח לחוד, והן רבות (כן, כולל הצעירים, שבהרבה ארצות בעולם נוטים לדחות רכישת רכב! להבדיל מישראל...) - אבל מסתמנת רוויה וצמצום ביקוש, למרות הגידול באוכלוסיה. ואנו גרגרנו פה למראה המגאן סטיישן דיזל שאו טו טו תגיע לישראל. רק לי נדמה שהתזמון של שני הפרסומים אומלל? וחבל…
הודעה אחרונה מאת Night Driver, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפני שבועיים קיבלתי את האגרה לחידוש רישיון, כנראה בגלל שחטפתי שוק שאני צריך לשלם איזה 400 שקל על כרטיס פלסטיק כנראה חטפתי טראומה ועכשיו אני לא זוכר איפה זה נמצא. יש דרך לשלם את האגרה בלי הטופס?
הודעה אחרונה מאת teac50, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי מזה: המתג של החלון באוטו יש גג פנורמי ענק השאלה אם זה פותח את כל החלון או רק קצת או שבכלל החלון לא נפתח?? אני צריך תשובה קצת מהר אז מי שיכול להגיב כמה שיותר מהר אני אודה לו
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
אני קניתי את האוטו הנ״ל הוא הגיע לארץ באאודי הם לא יודעים להגיד אם יש את האלומיניום מסביב לפתחי המזגן וסביב הידיות אז אם מישהו כאן יכול להגיד אם יש או אין זה יעזור מאוד תודה.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
גם הלאון נחשפה בפאריס 2012 והיא מציגה לא מעט חידושים לעומת ה-MK2. כמו ה-A3 והגולף גם הלאון עושה שימוש בשלדת ה-MQB החדשה. כתוצאה מכך היא חוסכת כמעט 100 ק"ג ממשקלה. החדשה קצרה מהנוכחית ב-5 ס"מ למרות שבסיס הגלגלים שלה גדל, היא גם רחבה יותר ב-5 ס"מ ונפח תא המטען גדל ב-40 ליטר (380 ליטר בסה"כ). בהצע המנועים גם כן מס' חידושים ואפילו יש תמחור(באנגליה): הדגמים הספורטיבים יקבלו את מערכת "SEAT Drive Profile " שתאפשר לכייל את ההיגוי, המצערת וסאונד המנוע. תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי ובסיאט מבטיחים תחושת "פרימיום". פרטים מלאים: http://www.seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1337&Itemid=1 מפרט ואבזור: htt…
הודעה אחרונה מאת kiwi, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח, בתקופה האחרונה אני מתעניין בייבוא אישי של רכב, בינתיים אני מנסה להבין את העיקרון שבדבר. צצו לי כמה שאלות - 1. יש אפשרות לייבא רכב שעבר תאונה (לא משנה באיזו רמה - אבל ברמה שאפשר להחזירו לכשירות ללא הרבה בעיות)? 2. קראתי באתר של משרד התחבורה שכלי רכב שהיבואן ערך להם רישום אינם חייבים באישור ממנו. האם לפי מה שרשום אני יכול לייבא תיאורטית 308 עם מנוע דיזל אוטומטית? אני אצרף את הרישום של ה-308 לשנת 2012. 3. כללית וכלכלית - למה לא משתלם לייבא רכבים "רגילים" בייבוא אישי? 4. כאשר קונים רכב חדש מחו"ל, חייבים לשלם את המיסים על הרכב עבור המדינה בה נרכש הרכב? אין אפשרות (כמו בארץ) לרכוש את הרכב ללא מיסים לצורך ייצוא? 5. אם רוכשי…
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
NINGA VS. LDB 1 2
מאת madriver- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אופנוע נגד M להמשך התמונות:
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, ברשותי פולו 2012, 1.4, גיר DSG עם 7 הילוכים. הבנתי שיש מדי פעם עדכוני תוכנה שמשפרים את ההתנהגות של הרכב ויכולים לשפר גם צריכת דלק וכו'.. אני מעוניין לעשות עדכון תוכנה (במידה ויש), איפה עושים באזור המרכז? (מראשון לציון) אמור לעלות כסף או שזה שירות שניתן במסגרת האחריות?
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
- 1 תגובות
- 987 צפיות
מדובר על הדגם עם מנוע ה-1.4 טורבו החדש, בעל 140 כ"ס בשילוב עם ה-DSG 7. נראה כמו רשמים ראשוניים בלבד, מבחוץ קשה מאוד להבדיל אותה מהדור היוצא. מבפנים נראית איכותית מאוד.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 0 תגובות
- 813 צפיות
יש לי שאילות בקשר למכירת רכב לגרוטאות והורדה מהכביש:1 .האם עדיף קודם למכור ולאחר מכן ללכת למשרד הרישוי ולהורידו מהכביש 2. חלק מהמגרשים אמרו שיתנו לי אשור עבור משרד התחבורה ואחרים אמרו שלא צריך-האם אני חייב אכן להביא למשרד התחבורה אשור שהרכב יפורק למכירת חלקים.ברזל? 3. חלק מהמגרשים ביקשו שאפעיל את הבטוח שלי כדי לגרור את הרכב אליהם, האם זה חוקי מבחיננת חברת הבטוח שלי, או, שזה אסור? 4. משרדי הרישוי סגורים בחול המועד סוכות, האם כדאי למכור את הרכב ולהמתין, או שעדיף שעסקת המכירה תהיה צמודה יותר לפניה למשרד הרישוי (באותו יום או יום לאחר מכן)? בתודה מראש אבי17
הודעה אחרונה מאת אברהם17, -
- 5 תגובות
- 654 צפיות
אני רוצה להזמין קיט קסנון לסיאט לאון 2011 1.8 TSI והסוג מנורה שלי הוא H7. דבר ראשון לפי מה שאתם רואים ומבינים ההזמנה היא טובה? זה יתאים לרכב? איך זה כל כך זול? האם זה מגיע אם כל מה שצריך להרכבה של קסנון? לפי מה שהמוכר רושם, רשום שהמנורה היא 35W מזה אומר? שהיא חלשה? http://www.ebay.com/itm/10000K-Blue-H7-35w-Xenon-HID-Conversion-Kit-Low-Beam-/230851083159?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35bfcbfb97&vxp=mtr אשמח אם תענו לי על כל השאלות זה דיי להוט לי. תודה, תומר.
הודעה אחרונה מאת pronella, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 936 צפיות
שלום חברים, מפרטים שמצאתי באינטרנט לגבי האוקטביה הבאה (תיחשף בנובמבר השנה..) נראה כי היא תהיה באורך של 4.8 מטר!! מישהו יכול להסביר לי מה ההגיון לעשות אותה כל כך ארוכה? אפילו הסופרב יותר קצרה..
הודעה אחרונה מאת shayBB, -
- 0 תגובות
- 485 צפיות
הרהרתי לעצמי, אילו בדיקות ומבחנים עוברים דגמים חדשים ע"י החברה ? הכוונה היא למבחנים הבודקים את עמידות החומרים, בטיחות הנסיעה, אמינות ואיכות הנסיעה. האם רכבים חדשים עוברים מבחנים אגרסיביים הבודקים את עמידותם גם בתנאים "הזויים" משהו ?
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
אז ככה, לאחרונה עברתי לדו"ג (בוגד בוגד) וקניתי קטנוע (). הבעיה היא שהצופר בקטנוע חלש ובעל צליל לא מפחיד במיוחד. להזמין צופר אוויר זה לפחות 200 שקל ואז עוד צריך לאלתר לו מקום. ולכן החלטתי לחפש בפירוק צופר של רכב. הכיוונים: אלמרה ישנה (צופר כפול וחזק), VAG (בגלל הצליל היחסית נמוך) וברלינגו (עוד יותר נמוך). מה אתם מכירים שאני מפספס (צריך משהו מספיק נפוץ שאוכל למצוא בפירוקייה בלי להפוך עולמות)? בברכה, דני.
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 796 צפיות
אשמח לשמוע, זה יכול להציל חיים. לדוגמה איך לצאת ממצב שבפנייה או עיקול הזנב מתחיל לברוח.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
לפני שנה וחצי קניתי אודי Q5 חדשה שעשיתי עליה טרייד אין לפני כמה חודשים. נשארו ברשותי גגון וסט שטיחים חדשים עבורה שאין לי בהם שימוש (הכל בניילונים). איפה כדאי בכלל לפרסם את זה? (כיוון שאין לי שימוש בזה, אני מניח שזה במחיר סמלי)
הודעה אחרונה מאת eyalron, -
- 2 תגובות
- 904 צפיות
אמנם זה לגבי אופנועים, אבל אם יש פה אנשים שיכולים לפתח שרשור על טלפונים משנות ה30, אני סמוך ובטוח שמישהו יוכל לענות לי גם על זה. אז ככה, גיליתי, שבקנדה, ברגע שאתה עושה רשיון על אופנוע אתה מקבל רשיון לאופנוע, נקודה. בלי סמ"קים, בלי הגבלות, קנה אופנוע וסע לשלום (משהו שאחרי שיחה עם בחור מסוכנות אופנועים הבנתי שנורא עוזר לדארווין עם כל עניין האבולוציה). השאלה שלי היא מה החוקיות לגבי כזה דבר בארץ? אני יכול להמיר את הרשיון לרשיון ישראלי לא מוגבל או שאני עדיין מחוייב בתקופת מבחן וטסטים כאלה ואחרים? אין לי כרגע רשיון לאופנוע בכלל וזה משהו שאני רוצה לעשות מזמן, אם אני אוכל לנצל את זה זה יהיה נהדר. *למען הסר ספק, אני לא אדיוט, אני לא מתכוון להוציא רשיון וללכת לעשות…
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
יש לי פיג'ו 206 1.4 ידנית (שנת 2007): http://www.aepdirect.com/peugeot-206-b3361 יש כמה מנועי 1.4 שם, אז איך הדגם של הרכב שברשותי נקרא? ואם מישהו יכול להמליץ לי על אתרים מתמחים בחלקי פיג'ו ונוזלים לרכב, אשמח דעת.
הודעה אחרונה מאת BrucE_WaynE, -
- 0 תגובות
- 598 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=-VtosLrxSbc דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת madriver, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 717 צפיות
השבוע קיבלתי את הרכב החדש שלי , פולקסווגן קראפטר. זוהי המסחרית השלישית במספר שאני קונה מצ'מפיון ב-6 שנים האחרונות (לפני כן היו לי טרנספורטרים). מישהו יודע עם איזה צמיגים המסחריות של פולקסווגן אמורות להגיע לארץ? אני לא אפרט כל כך כרגע אבל יש לי יותר מסתם תחושת בטן שהצמיגים שיושבים לי כרגע על הרכב ההם לא מקוריים מהחברה.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 942 צפיות
שאלתי בכל מקום אפשרי חוץ מהפורום פה ,מישהו יודע אם הrav 2013 לא החשמלי הרגיל הוצג בתערוכה של פריז ?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ניהול התנועה לאחור זה קסם תעבורתי (עבור רוב האנשים, לפחות) - זו הדרך שבה הנהג מלפנים נמנע מלהסתבך בתאונה שבה ייכנסו בו מאחורה. זה נראה לא אפשרי אבל האמת היא שזה מאוד אפשרי ואפילו די פשוט, רק קצת לשנות הרגלים, ונגמר עניין. אני אפרט את עיקרי הטכניקה (יש עוד מרכיבים, אבל נדלג עליהם לצורך הפשטות). האם השיטה עובדת? בהחלט כן. בציי רכב התקבלה לעתים הפחתה של 50% מההתנגשויות בהן נכנסו בנהג מאחור, וגם בשאר התאונות מסוג זה חלה הפחתה משמעותית בחומרת הפגיעה. השיטה מומלצת ומתורגלת בכל בית ספר לנהיגה מתקדמת במסגרת קורסים לנהיגת כביש. האם פגיעה מאחור אינה אשמת הנהג השני? לא בהכרח. לנהג ממול יש חלק גדול במניעת ההתנגשות ולכן גם באחריות לה. בדרך כלל האחריות החוקית בהתנגשות מת…
הודעה אחרונה מאת MorN, -
- 6 תגובות
- 841 צפיות
שלום רב רציתי לדעת האם ליונדאי גטס יש בקרת שיוט, ואם כן באיזה גימורים יש ובאיזה לא? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
- 1 תגובות
- 745 צפיות
סיאט איביזה 1.6 SC , מעוניין להרכיב קומפוננטים קדמיים , מחפש צליל נקי ועוצמתי. בנוסף האם ממליצים להרכיב רמקולים אחוריים במגש ? או לפרק את הפלסטיקה האחורית ( אין דלתות מאחורה). תודה.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
זהו, הודלפה תמונה של גרסת הייצור הסופית של היגואר F-Type. בטח עוד יבואו בהמשך. דעות ולבטים?
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב מהשכרה. הרכב בן שנתיים בדיוק ולכן עבר טסט החודש. בהעתק רשיון הרכב שקיבלתי מופיע פירוט הקילומטרז' שהרכב עבר בשנה שעברה. קרי, מתי שהוא היה רק שנה על הכביש. ככל הידוע לי, אין חובה לעבור מבחן רשוי שנתי (טסט) כאשר מדובר ברכב חדש שהוא רק שנה על הכביש, אלא רק לשלם את האגרה. לכן, אם הרכב לא אמור לעבור טסט איך בדיוק רשום בטופס מספר הקילומטרים שעבר הרכב? אולי זה רק בגדר המלצה?
הודעה אחרונה מאת samg, -
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לא בדיוק הצלחתי להבין מהפרסומים ברשת, האם ניתן לתדלק ביום שני כבר במחיר החדש, או רק מיום שלישי? תודה.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 748 צפיות
כמו בכל שנה, גם הפעם מתקיים הארוע השנתי הגדול של מועדון ה-5 בפארק הלאומי ברמת גן. לצערי הפעם לא אוכל להשתתף, אבל אני ממליץ לכל חובבי הרכב להגיע, ולראות תערוכת רכבי אספנות ורכבים קלאסיים, פה, ממש מתחת לאף, ברמת גן. אם הייתם בחו"ל והייתם שומעים על ארוע כזה הייתם עוברים שם - ולא מתחרטים. עןד פרטים פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=435648
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
מי מחובר 5 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 541 אורחים (הצג רשימה מלאה)
