רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,576 נושאים בפורום הזה
-
מחיר האדישות הציבורית 1 2 3 4 5
מאת Giladben.zaken-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 66 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אם מערכת הגטסו לא הספיקה לזעזע אותנו, וכיוון שאף אחד לא יצא בריש גלי וברעש חזק נגדה, עכשיו משהתרגלו הנהגים לנקודות הבעיתיות בכבישים והופחתו הקנסות, נבחנת אופציית ההחמרה: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000786977
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מעניין אותי לדעת אם יישמתם בפעם הראשונה ווקס לבד או עם חבר בעל ניסיון? על פניו זה תהליך פשוט, אבל אותי זה טיפה מרתיע... תרגיעו אותי
הודעה אחרונה מאת avikkllk, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, אני צריך לשכור רכב למשך יומיים במהלך השבוע הבא וחברת ההשכרה אינה יכולה להתחייב כי היא יכולה לספק לי רכב ידני. ביקשתי לקבל רכב ידני (מקבוצת רכבים של מכוניות קטונות (פיאט פנדה)) מכיוון מאז ומתמיד נוסע על ידני. נסעתי פעמים בודדות על אוטומט, ופעם אחת היה לי ניסיון לא טוב עם אוטומט. הייתי צריך להחנות רכב לאחר נסיעה קצרה מאוד ויצא לי לעשות בטעות איזה 5-6 עצירות חירום בגלל שאני רגיל להעביר הילוכים וללחוץ על הקלאץ' לפני - ופחות או יותר במקום של הקלאץ' באוטומט יש ברקס. הייתה פעם אחת לפני כן שדווקא היה בסדר. האם מישהו יכול לתת לי עצות איך אני אוכל להתרגל לאוטומט? האם פשוט לשבת על רגל שמאל או איכשהו להגביל אותה כך שאני לא אלחץ באותו אוטומטי על דווש…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
שלום, אתמול בעת נסיעה חזרה מהעבודה היה כנראה מרדף משטרתי אחרי מישהו, והם ניסו לחסום לו את הכביש. אתם יכולים לראות בוידאו את התוצאות לניסיון הזה:
הודעה אחרונה מאת SkyWalker, -
- 0 תגובות
- 909 צפיות
יש לי כרגע אוטו ואני חייל אני לא נוסע הרבה עם האוטו רק מהבית לתחנת אוטובוס ומשם אוטובוס לבסיס וחזרה הפוך ולפעמים בימים רגילים בערב או בשבתות ובימים האלה אני יכול לקחת רכב מההורים או מהאחים וחבל לי על הכסף של הביטוח והטסט אני מעדיף לחסוך ולקנות משהו בהמשך יותר טוב חשבתי על לקנות משהו בלי הרבה הוצאות שיקח אותי בבוקר לתחנת וחזרה חשבתי על אופניים חשמליות או קורקינט אני רוצה משהו שלא יקח לי הרבה כסף אבל מצד שני משהו שנוסע מהר ואני יכול לשים אותם באיזה פינה ולקשור אותם מה כדאי לי לקחת אופניים או קורקינט?
הודעה אחרונה מאת dor90, -
- 0 תגובות
- 796 צפיות
אהלן, האם מתקיים היום 5.10.12 מפגש מועדון ה-5 ביד אליהו?!
הודעה אחרונה מאת bkantor, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 990 צפיות
שלום רב, יש לי מאזדה MPV שנת 94 דגם 3 ליטר אוטומאטית ומאוד עיניין אותי 2 שאלות בקשר לבטיחות, 1. יש לו מערכת ABS? 2. יש לו כריות אוויר? אם כן כמה? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בואו נכתוב מה היינו עושים בשביל לחזור למחיר הדלק של פעם אני הייתי מוכן לחזור להיות נהג חדש לעוד 5 שנים (להסיע רק 2)
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, בזמנו, הייתה לאבי אופל אסטרה יד ראשונה מהסוכנות, נרכשה בשנת 95, אוטומטית גיר אוטומטי. עם השנים, הרכב הועבר לאחי לטובת נסיעות קצרות(מהבית לתחנת רכבת הקרובה). עתה, גם לאחי אין יותר שימוש ברכב כיוון שקיבל ליסינג. הרכב עבר סה"כ 165 אלף קילומטר, מנוע שעבר ראש מנוע עקב אטם שניפרץ ומים שנזלו(בעיה ידועה של האטם). סוף החודש הרכב צריך לעשות טסט. מצד אחד הרכב לא בין 20 ולכן או אוכל לקבל עליו 3000 שקל. מצד שני, לשלם על הרכב סתם ביטוח וטסט יעלה יותר משווי הרכב אין שימוש בו. למכור? מי ירצה לקנות רכב כזה? מבחינה מכאנית המנוע תקין, אין פגיעות שלדה, מצד שני פחחות יש הרבה בצד ימין של הרכב על 2 הדלתות יש מכות עמוקות ממשאית שבעבר שרטה את הרכב. הגיר מכאנית תקין, אך יש א…
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בחיפוש אחרי אזעקת ביפר המליצו לי על 625 של רב בריח, המחיר הכי נמוך שמצאתי זה 550, האם הדגם הזה מומלץ והאם המחיר שמצאתי הוגן או שאפשר למצוא בזול יותר? ראיתי שקיים גם דגם ls625, מה ההבדלים בין הדגמים? (אני לא מחפש הנעה מהשלט, אני מחפש שיקלוט לק"מ לפחות ושיהיה אופציה לכוון את הוליום)
הודעה אחרונה מאת Skity, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
למעוניינים: *** עריכה: תעלה את פרטי המבצע לכאן. בלי קישורים. הנחות נאות בסה"כ. יום-טוב.
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
מאתמול והיום נפל לי האסימון למה המדינה הזאת כל כך דפוקה וכל כך לא מובנת לי כל פעם מחדש ואיך שהנהג הישראלי מפתיע אותי כל פעם מחדש. אני עושה נסיעות של ירושלים תל אביב באופן יום יומי, ולצערי אתמול והיום נתקלתי בשני פקקים בדרך חזור על כביש 1. ולמה היו פקקים? תאונה? לא! הפגנה?, גם לא! אז מה כן? במקרה של אתמול זאת הייתה איזה משאית מעפנה שעמדה בשולי הכביש ולא הפריעה לאף אחד וגרמה לי לשרוף 25 דק' בנסיעה איטית מכיוון שער הגיא לשורש. משום מה הנהג הישראלי היה חייב לבדוק למשאית שמן מים ורק אז להמשיך בנסיעה ועל הדרך לגרום לפקק. במקרה של היום, זאת היה שוטר תנועה עם קטנוע בשולי הדרך שעזר לנהג תקוע, ומה עושה הישראלי ה"חכם" מאט למהירות של בין 40-60 שמא השוטר יזנ…
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום רב, רציתי לשאול את המנוסים,יש לי חבר בחור בן 17 חסר בטחון בכלליות נהג חדש, וכל שכן שיהיה חסר בטחון בנהיגה, לא שולט טוב ברכב, גם בנסיעה עירונית איטית של 50 קמ"ש מתקשה לשלוט ברכב טוב, והתוצאות לא איחרו לבוא, היום עבר תאונה קלה, איני יודע באשמת מי ואם זה קשור ליכולות הנהיגה שלו, נסע בשמאל ורכב מהימין נטה לנתיב שלו בחדות ללא איתות והוא עצר בחזקה ואוטובוס נכנס בו מאחור. רציתי לשאול איך בחור כזה יכול להשתפשף בנהיגה בצורה בטוחה ולקבל בטחון, הוא עבר הרבה שיעורי נהיגה ובכל זאת זהו המצב, האם קורס נהיגה מתקדמת יעזור?ובשלב כזה, זה אפקטיבי?(הוא עדיין בתקופת המלווה. אשמח לעצת טובות ועזרה, תודה.
הודעה אחרונה מאת misterv, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, האם בעתיד הקרוב יגיעו דגמי YETI עם מנוע tsi 1.4 גיר רגיל?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 4 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ליסינג למכונית ואנרגיה בתשלום חודשי של 2,000 שקל. אני מניח שיש אי דיוקים בפרטים (הכוונה אולי ל-10K ק"מ בשנה ולא בחודש), אך אם הפרטים נכונים אז נראה שמדובר בעסקה מאוד אטרקטיבית. רק על דלק אני משלם מעל 1000 ש"ח בחודש וזאת בלי לחשב את ירידת הערך של הרכב. http://www.themarker.com/dynamo/1.1830228
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי, אני חדש פה בפורום ואני מקווה שתוכלו לעזור לי בבעיה. לפני 8 חודשים רכשתי מאזדה 3 1.6L שנת 2006 ממגרש בבאר שבע. המד אוץ הראה אז 130,000 ק"מ והחלטתי לרכוש את הרכב בסופו של דבר. לפני כמה ימים קיבלתי לביתי בדואר את חידוש רישיון הרכב. ברישיון החדש נכתב שבעת הטסט האחרון המד אוץ הראה 155,000 ק"מ. האוטו כרגע נמצא על 140,000 ק"מ, והטסט האחרון התבצע כחודש לפני שקניתי את הרכב. הלכתי לבעל המגרש והראיתי לו את הרישיון. הוא טוען שזו טעות בהקלדה במכון הטסטים ואין סיכוי שמישהו עשה לרכב "דיאטה". אני יודע שהמגרש הנ"ל משתמש בשירותיו של המכון טסטים בדרך קבע ויכול להיות שיהיו להם שם קומבינות. השאלה היא אם הוא יכול לפנות אליהם ולבקש שישנו לי את מה שכתוב ברשיון כדי שהוא יוכל להוכיח שז…
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 41 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אנו מתכננים להוציא לפועל כתבת הגאים. נטו הגאים. שנדע לומר פעם אחת ולתמיד להכריע באיזו מכונית נמצא ההגה הטוב ביותר. אנחנו מעוניינים במכונית אחת מכל ז'אנר, הטובה ביותר. בינתיים הגענו למועמדות האלו: 306GTI מיני מקורית אלפא סוד מאזדה מיאטה NA פורשה 911 דור 997 נשמח לשמוע על עוד רעיונות, בטח ובטח אם יש גם מתנדבות...
הודעה אחרונה מאת 318m, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום ותודה יש לי בעיה עם המזגן שלי הוא לא מוצה הרבה קור ! לפני שאני ניגש למוסך אני רוצה לנסות למלות גז למזגן בעצמי ! מוכרים באינטרנת kit למילוי גז באופן אצמעי וגם לא יקרים כל כל - בסביבות ה 250 ש''ח כולל משלוח לארץ זה כולל בקבוק קטן המתחבר לצינור עם מד לחץ וברז ! השאלה היא איך אני יודע איזה גז מותקן במזגן שלי ?! יש לי Daewoo Lanos 1999 מנוע 1500 ! האם יש מדבקה איפו שהוא שכתוב כל הנתונים ?! הבנתי שיש שני סוגים של גז לפני 1994 שהוא R12 ואחרי 1994 שהוא R134a זה מספיק טוב !? תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת לוקי2, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
VAG עבדו קשה בכדי להסביר את יתרונות המעבר מרצועה לשרשרת תזמון בדור האחרון, עכשיו הטוויסט האחרון חזרה לרצועה לפחות בכל המנועים שישודכו לדגמים שמשתמשים ב MQB. מצאתי את המידע הזה במבחן הכי קרוב לטעם הישראלי, עם הכי פחות התחנפויות ל VAG מעיתונאי אוסטרלי http://news.drive.com.au/drive/motor-news/first-drive-new-vw-golf-20121002-26x7v.html
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
שבת שלום חברים, מדובר פה על שרשור שיתוף בלבד. אני חוזר מהעבודה מותש, ב4 בבוקר, כדי לגלות שהחניה הפרטית שלי בבית שלי תפוסה על ידי מזדה 3 חצופה לאחר התלבטויות של כמה להיות רע, הגעתי למסקנה שכדאי לנצל את יכולות הרכב הקטנטן שלי, ופשוט לחסום אותה מבלי להפריע לשאר הרכבים, ודווקא לא להזמין גרר... בצירוף מספר הטלפון שלי כי אני מת לדעת מי זה (אולי איזה שכן חצוף). בסוף מתברר, זה היה בחור צעיר, בכלל לא גר בבניין, שאמר "באתי ב3, ראיתי שהיא ריקה, ונכנסתי":?: אם הוא יראה בית ריק הוא גם יכנס?! בקיצור, לא היה שווה את התגלית. מה אתם הייתם עושים?
הודעה אחרונה מאת Drx, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אמש חזרתי סביב השעה 20 (אני מציין את השעה כי היה עומס חניה מטורף בגלל החג ברחובות) ומצאתי חניה רק שמאחוריי נישאר קצת מקום (מפרצון) אבל בהחלט לא מקום לעוד רכב, ישר שיצאתי עלתה בי המחשבה (בדוק איזה אידיוט ינסה להחנות את הרכב במקום הקטן הזה) ושחזרתי באמת ראיתי ג׳יפ (!) מחנה עם הגלגלים על המדרכה וממש צמוד אליי באותו המקום היה חושך אימים ויצא שבדקתי רק את הטמבון האחורי ולא הצד, היום בבוקר ראיתי את הנזק (שפשוף) אבל עדיין מרגיז! שורה תחתונה הייתי צריך לזוז עד המדרכה וךיצור רווח קטן ביני לבין הרכב לפניי ולא להשאיר אופציה בגלל זה אני כועס על עצמי. מה שאני רוצה להגיד זה שאם יש לכם ספק אז אין ספק במדינה פה יש בהמות שלא אכפת להם מרכוש אחרים.
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 9.5 אלף צפיות
Valentine 1 להלן הסבר ותכונות הגלאי כולל תכנות למצב הרצוי בארץ : 1. כניסה למצב תכנות: כאשר המכשיר כבוי ת לחץ והחזיק את כפתור ההדלקה ובו זמנית סובבו למצב "דלוק" המשיך ללחוץ על כפתור ההפעלה עד לקבלת תאורה בתצוגה (בערך 5 שניות) 2. זהוי גרסת תוכנה : לאחר כניסה למצב תכנות ת לחיצה על כפתור ההפעלה תציג את גרסת התוכנה. גרסת התוכנה מורכבת מ 4 ספרות ת במקרה שלנו 3.872 3. תכנות הגלאי : תכונות הגלאי מוצגות בתצוגה ומזוהות עיי מספרים ואותיות עפ"י סדר הנ"ל ובתלות בגרסת התוכנה ( A,B,C,D,E,F,G,H,J,U,u,u,1,2,3,4,5,6,7,8 ) לחיצה על כפתור ההפעלה תביא אותנו לתכונה הראשונה המזוהה ע"י הספרה 1 . מעבר בין התכונות יתבצע ע"י לחיצה על כ…
הודעה אחרונה מאת moti 10, -
רכב לא מזוהה 1 2
מאת ORrrr- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מתחת לבית שלי. אני משאר שזה יבוא אישי? למרות שבהתחלה לפני שהסתכלתי על הסמל הייתי בטוח שזה יונדאי קופה דור קודם.
הודעה אחרונה מאת elik0, -
יש לי סיאט איביזה קופרה (מודל 08) ההגה מקולף בצדדים (מהבעלים הקודמים), כתוצאה מהשמש. איך אפשר לפתור את זה? יש דרך בכלל? אני לא אוהב כיסוי, אבל אם יש איזשהו כיסוי ספורטיבי סטייל קופרה שניתן להשיג בארץ אני יקנה. אפילו אשמח לשמוע כמה עולה הגה חדש, לא כולל החלק של הצופר והכרית אוויר כי שם הכל בסדר.
הודעה אחרונה מאת Akaplan, -
- 1 תגובות
- 503 צפיות
רציתי לדעת מנסיונכם, מתי יש ירידה דרמטית במחיר המחירון של רכב - האם זה בתחילת ינואר (כי אז הדגם כביכול מתיישן בשנה), או כשמחליפים דגם, או שיש נסיבות אחרות?
הודעה אחרונה מאת Apple, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4 אלף צפיות
בפורום הזה - כמו בפורום רכב - מדברים הרבה על נושאים שלדעתי הם לא הדבר הכי חשוב בנהיגה, גם לא בנהיגה "מתקדמת" ואפילו לא בנהיגה "ספורטיבית." הנושאים האלו הם החלקות - תת-היגוי, היגוי יתר, לא משנה. בשרשור הזה אני מתכוון לעשות סדר בנושא, בלי להיכנס יותר מדי לתפעול הרכב (שאי אפשר להעביר אותו בכתיבה) אלא לדברים חשובים יותר כגון הבנת התנהגות הרכב. מה זה אומר בעברית? זה אומר שאחרי זה, בצירוף תרגול מקצועי ונסיון - כולכם תוכלו לדעת מתי הרכב יחליק וכך תוכלו להימנע מההחלקה או לפחות לתקן אותה בשלב מאוד מוקדם בלי שום דרמה. נכון שהכי כיף לתקן את ההחלקה כשאתה כבר רואה את הכביש דרך חלון הצד, אבל בפועל - הרבה יותר יעיל "לתחמן" ולתקן מוקדם כי אתה יודע שהרכב עומד להחליק. מעגל האחי…
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לא מבין את הנהגים האלה באמת, מיילא לא במעבר חציה מה מפריע להם ה5 שניות שהולך רגל עובר?
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברה יש לי שאלה בנוגע לזכות קדימה שאני אדגים באמצעות הציור המדהים שלי. המקום המדובר הוא צומת הצטלבות בין הרחובות סמילנסקי, אבי האסירים והאר"י בראשון לציון. בהנחה שמישהו עומד באבי האסירים בעצור ורוצה לפנות שמאלה לכיוון סמילנסקי. מולו מישהו באר"י בעצור ורוצה להמשיך קדימה לאבי האסירים. למי יש סכות קדימה?
הודעה אחרונה מאת שביט, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני צריך יעוץ ודעות לגבי דילמה שאני נמצא בה. אתמול האקסנט 96 שלי התחממה ולצערי שמתי לב מאוחר מדי. הרדיאטור נסדק וככל הנראה צריך גם שיפוץ ראש מנוע. עומדות בפני מספר אופציות - 1. להשקיע כ-3-4K כדי לתקן את הרכב, אבל אני לא יודע אם נהוג או כדאי לבצע תיקון כזה לרכב ששווה 6-7K. למרות שהרכב עבר צביעה לא מזמן (ללא עלות) ונראה מעולה, ומשמש בעיקר להגיע לעבודה ובחזרה. 2. להעיף את האקסנט לפירוק ולרכוש אקסנט מיד-2 במצב קצת יותר טוב ועם פחות קילומטרז'. 3. לשדרג, ואז בעצם אני לוקח לעצמי את הפוקוס 2002 המשפחתית שלנו וקונה משהו חדש יותר להחליפה. העניין הוא שאני תמיד הייתי מאד מינימליסט ברכבים ולא בקטע של להשקיע, אנחנו די מרוצים מהמצב הנוכחי. אבקש את דעתכם. …
הודעה אחרונה מאת Accent Coupe, -
- 3 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תהנו... אורן
הודעה אחרונה מאת mummy 323f,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 187 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נולד לליסינג
- אהרן ג
- מיץ פטל
- פינדר
- Ron Poh
- orankohn
- pooh-bear
- שביט
- Rongaflugen
- yoav911gt2
- flytomars
- tan tan
- AviorXD
- ELI001
- Ragnar
- David32
- יבגניפ
- הרקוליטו
- mcshmupi
- orsh99
- `Infinity
- yuvk
- natco
- אלעדית
- ברווז
- axSupreme
- Pika007
- עוזי ל
- quizlette85117701
- hans
- discoTD5
- BoazB11
- Moshe c
- גולדן191
- chesh
- nglancer
- Tom78
- laviil
- יוני3227
- guy.a
- ntd
- טויוטה סופרה
- Avia
- Ronenbb
- פריג'י
- benny62
- ArikM
- fatboy1340
- SurfHigh
