Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו חנה בחניה הפרטית שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשזה קורה לי אני פשוט חוסם את הדביל שנכנס לחניה שלי ( בד"כ בעלי מקצוע) שבאים לשכנים, אבל אני לא משאיר טלפוןן.

אני נותן לפולש לעבוד קשה, בסוף האינטרקום מצלצל, אני שולח את אשתי לענות ולומר שאני במקלחת, ואחרי כמה דקות אני מגיע ואז שומע תירוצים כאלה מפגרים ועלובים, שלא שוהה להלאות בהם את חברי הפורום.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם ראשונה: שיחה תרבותית ובקשה לפנות את המכונית מהחנייה הפרטית.

 

פעם שנייה: חסימה והוצאת המכונית, לאחר שהחוסם יבקש לעשות זאת.

 

פעם שלישית: חסימה ולא להענות לבקשת הפולש, להוציא את המכונית. לחכות לשיחה של המשטרה ולהענות לבקשתם, להוציא את המכונית.

 

פעם רביעית: לחסום ולחכות לניידת.

 

הערה: כמובן שכל פעם מלווה באפשרות שיפגעו לך במכונית, אבל מה ניתן לעשות? עד כמה אפשר להיות סמרטוטים ולבקש את מה שמגיע לך ממילא?

 

נ.ב

 

גם אני, לצערי, יודע מה זה לחזור אחרי יום עבודה ולראות מכונית זרה בחנייה.

פורסם
כשזה קורה לי אני פשוט חוסם את הדביל שנכנס לחניה שלי ( בד"כ בעלי מקצוע) שבאים לשכנים, אבל אני לא משאיר טלפוןן.

אני נותן לפולש לעבוד קשה, בסוף האינטרקום מצלצל, אני שולח את אשתי לענות ולומר שאני במקלחת, ואחרי כמה דקות אני מגיע ואז שומע תירוצים כאלה מפגרים ועלובים, שלא שוהה להלאות בהם את חברי הפורום.

 

ואתה לא מפחד שאחד מהם יחליט להוציא את התסכול על הרכב החוסם שלך?:roll:

פורסם

הם כל כך מתביישים ( או לפחות נשמעים ככה ) עם אלף סליחות והתנצלויות ושלל תירוצים מפגרים, לא נראה לי שזה יקרה. בכל מקרה בפעמים הראשונות שזה קרה החוסם היה הליסינג של אשתי.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אם זו בעיה נפוצה בחנייה שלך הייתי מתקין כזה מתקן1808-parking-barrier-lock-wheel-clample-boot-traffic-safety-11.jpg

אצלי לא חונים בחנייה הפרטית (חוץ ממקרה אחד שבו חסמתי את הרכב הסורר, והבחור התחיל להשתול ולצעוק באמצע הרחוב ייבשתי אותו איזה שעה), אבל אצל השכנים היו חונים חופשי, והם הוסיפו לחניה אביזה כזה.

SCANSPEAK

פורסם
לא, אני מציע להשאיר לו פתק עם טלפון על הרכב ובינתיים לחסום אותו כדי שיהיה חייב להתקשר אליך שתזיז את הרכב. כשאתה הולך להזיז את האוטו אתה מסביר לו שזה חנייה פרטית ושלא עושים את זה.

למה להיות זה שמתחיל עם הוונדליזם עם לחמנייה באגזוז?

 

אדון נסיעה איטית שלום

 

לאחר פנייה למשטרה נעניתי בזו הלשון: ״הוא לא עשה לך נזק נכון?״ כאשר נענינו שלא נעניתי בניפנןף פוליטיקלי קורקט. העירייה טענה שאין לה קשר לעניין. ועד הבית סירב לסייע בעזרת בעל הרכב וגם כן המשטרה ולמזלי באחד הבקרים תפסתי אותו והבנתי איפה גר האדון. נעניתי באיום אנאלי וארטופדי ולא בחלתי באמצעים כשרים ולגיטימיים על מנת להסדיר את העניין, שנמשך כמעט כמה חודשים.

כשאזלו כל האמצעים פניתי ללחמנייה.

 

אגב, את האמצעי הזה למדתי מהפורום בשרשור דומה לזה :)

(ממנהל פורום.,,. :) )

 

תלונה במשטרה הוגשה על ידי על האיומים. כלום לא קרה לא משנה כמה התעקשתי.

חסימת הרכב בצירוף מס׳ טלפון נגמרה בניפוץ הזגוגית והורדה לניוטרל והורדת בלם יד ו״נטרול החסימה״.

פורסם
אדון נסיעה איטית שלום

 

לאחר פנייה למשטרה נעניתי בזו הלשון: ״הוא לא עשה לך נזק נכון?״ כאשר נענינו שלא נעניתי בניפנןף פוליטיקלי קורקט. העירייה טענה שאין לה קשר לעניין. ועד הבית סירב לסייע בעזרת בעל הרכב וגם כן המשטרה ולמזלי באחד הבקרים תפסתי אותו והבנתי איפה גר האדון. נעניתי באיום אנאלי וארטופדי ולא בחלתי באמצעים כשרים ולגיטימיים על מנת להסדיר את העניין, שנמשך כמעט כמה חודשים.

כשאזלו כל האמצעים פניתי ללחמנייה.

 

אגב, את האמצעי הזה למדתי מהפורום בשרשור דומה לזה :)

(ממנהל פורום.,,. :) )

 

תלונה במשטרה הוגשה על ידי על האיומים. כלום לא קרה לא משנה כמה התעקשתי.

חסימת הרכב בצירוף מס׳ טלפון נגמרה בניפוץ הזגוגית והורדה לניוטרל והורדת בלם יד ו״נטרול החסימה״.

 

אני חושב שלחמניה היה פיתרון עדין במקרה זה.

לדעתי, אם הייתי במצב זהה, מאוד היה מפתה אותי להשתמש בפח נפט. :x

אחר כך הייתי קצת חושב לעומק ומבין שבעצם ככל הנראה אני עושה לו טובה מאחר והוא יקבל את הכסף מהביטוח ולכן הייתי עובר לשלב ב': להפוך לו את גג הרכב למסננת ע"י שימוש בדוקרן. :twisted:

פורסם
כנראה שחנייה תת-קרקעית בבית פרטי, זה הפיתרון המושלם :roll: .

 

o2_1_5_171492_20120922120958.jpg

 

וואו. אני בתור אחד שמפנטז על חניות טובות בכל פעם שמזדמן לי ללכת ברגל ומזהה חניות פרטיות טובות ופחות טובות, החניה

הזו היא ללא ספק הטובה ביותר שראיתי! אגב, זה בארץ?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כמבון שאיני מכיר את המקום המצולם, אבל אני כרגע עוסק בחיפוש דירות. חניות מסוג זה הן דבר נפוץ מאוד בבניה מודרנית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חניות כאלה יש רק בארה"ב, גראז' פרטי עם בית פרטי וגינה. מה צריך יותר מזה?

להבדיל אלפי הבדלות מפה, שחניה זו מותרות, ובמחיר של חניה בת"א אפשר לקנות בית או שניים בארה"ב.

איזו מציאות מעוותת...

Twincharger Stratified Injection

פורסם
חניות כאלה יש רק בארה"ב, גראז' פרטי עם בית פרטי וגינה. מה צריך יותר מזה?

 

עם כל הכבוד לארה"ב, לא חסרים בתים מפוארים בארצנו הקטנה, שלא היו מביישים אף אחד.

 

 

כמבון שאיני מכיר את המקום המצולם, אבל אני כרגע עוסק בחיפוש דירות. חניות מסוג זה הן דבר נפוץ מאוד בבניה מודרנית.

 

לא מדובר בדירה, אלא בבית פרטי וזה אכן בארץ :).


×
×
  • תוכן חדש...