Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו חנה בחניה הפרטית שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני כל כך מזדהה עם פותח השירשור. לי, לא רק שתפסו את החנייה, לא רק שחניתי מאחורי זה שתפס לי אותה תוך כדי שאני משאיר לו מרחק דיי והותר בכדי שיוכל לצאת החוצה אלא שסופו של דבר שמתי לב בבוקר שהוא יצא מהחנייה אבל לפני שהוא עזב הוא בעט לי במראה. כמובן שהיה לי את המספר רכב אבל זה שווה קדחת. אם אין לך תיעוד מצולם בתמונות או בסרט שהוא אכן בעט לי במראה אז לא ניתן להוכיח זאת. לכן התלונה שווה קדחת.

 

והנה לכם אחת הסיבות מדוע ישראלים שנולדו כאן, גדלו ושירתו בצבא ברגע שהם הולכים לגור במדינה אחרת הם לא יכולים לחזור ולחיות כאן שוב (רובם).

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אחד שממש עיצבן אותי פעם אחת נחסם כמובן, ולאחר שהאינטרקום צילצל אמרתי לו שאני נכנס להתקלח ואז אני אוכל כי אני רעב מהעבודה. :-)

פורסם

ואחרי שתאכל ותתקלח תוכל למצוא חלקים מהרכב שלך שבורים,

ולך תוכיח שזה הוא, הוא מבחינתו ישב ברכב וחיכה שתזיז אותו.

 

ועוד משהו בקשר לזה

 

אם אין לך תיעוד מצולם בתמונות או בסרט שהוא אכן בעט לי במראה אז לא ניתן להוכיח זאת. לכן התלונה שווה קדחת.

 

שמענו וקראנו על אנשים שגם עם תיעוד אף אחד לא התייחס אליהם ברצינות ועשה משהו מצד אוכפי החוק.

 

 

so far so good so what

פורסם
מה יותר פשוט משיחה ל100 שבאותו רגע מהקו השני מחייגים לבעל הרכב ובמידה והוא לא עונה מגיעה ניידת...

אדון, הדיון פה הוא על תפיסת חניה בארץ, בארץ ישראל.:cry:

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

אני קורא את השרשור הזה ויש לי כמה תגובות,

קודם כל אני מרגיש מלך, כי יש לי בית קרקע פרטי לגמרי עם חניה בתוך החצר ל 3 רכבים וגם בחוץ ליד המדרכה חנייה ארוכה מאוד,

 

אבל מצד שני אני עובד ביום יום בהתקנות, אז אני גם עובד בבלוקים האלה, במיוחד בשכונות חדשות כאשר חלק מהדירות כבר מאוכלסות אבל יש הרבה בעלי מקצוע בבניין שעדיין עובדים ומשפצים, וגם אני מגיע לשם ולא מוצא חניות בלי מספרי דירות וכל החניות עם שלטים "חניה פרטית"

מצד אחד השכנים צודקים, אבל מצד שני אני או כל קבלן אחר מגיע לבניין לבצע עבודה ולעוף משם אז בבקשה תבינו אותנו, אנחנו מגיעים מ 8 בבוקר עד 3 בצהריים, אז בבקשה מבעלי הדירות והחניות תבינו אם אתם רואים טנדר או רכב של בעל מקצוע אז אל תחסמו ואל תעשו נזק ובלגן כי אנחנו לא נשאר כל הלילה פה,

 

ולמה אנחנו חונים בפנים ולא בחוץ רחוק? כי יש לנו הרבה מאוד כלים להוריד, וזה כלים כבדים מאוד שאי אפשר לסחוב מרחוק,

אז אתם בעלי הדירות אין לכם כלום לסחוב אולי איזה שקית קטנה אז לא נורא אם תחנו ל 3 שעות את האוטו קצת רחוק.

 

מקווה שהבנתם אותי,

 

אני בדר"כ משאיר שלט עם מס' טלפון שלי ומספר דירה שאני עובד בה וככה תמיד אין לי בעיות.

 

חג שמח.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

ולמה אנחנו חונים בפנים ולא בחוץ רחוק? כי יש לנו הרבה מאוד כלים להוריד, וזה כלים כבדים מאוד שאי אפשר לסחוב מרחוק,

אז אתם בעלי הדירות אין לכם כלום לסחוב אולי איזה שקית קטנה אז לא נורא אם תחנו ל 3 שעות את האוטו קצת רחוק.

חג שמח.

 

זו לא מעיניינו של בעל החנייה שאתה חוסם. זכותו להכנס ולצאת ל/מחנייתו הפרטית בצורה נוחה וקלה. בעל הדירה שאתה עובד אצלו צריך לדאוג לך למקום חנייה. אם אתה עובד בשכונות חדשות, ברובן תהיה חנייה צמודה לכל בעל דירה. תחנה בחנייה זו ושבעל הדירה יחפש חנייה ברחוב.

פורסם
זו לא מעיניינו של בעל החנייה שאתה חוסם. זכותו להכנס ולצאת ל/מחנייתו הפרטית בצורה נוחה וקלה. בעל הדירה שאתה עובד אצלו צריך לדאוג לך למקום חנייה. אם אתה עובד בשכונות חדשות, ברובן תהיה חנייה צמודה לכל בעל דירה. תחנה בחנייה זו ושבעל הדירה יחפש חנייה ברחוב.

 

בדיוק ככה. זו שיא החוצפה להחנות בחניה של מישהו אחר. לפני שהצבתי מחסום, בעלי טנדרים ובלי מקצוע למיניהם חסמו לי את

החניה על ימין ועל שמאל ו"ציפו שאבין". אז צר לי אך אני ממש לא מבין. אני לא מבין את החוצפה שלכם.

אני לא צריך להחנות חצי קילומטר מהבניין שלי כשאני חוזר מהסופר עמוס בשקיות כבדות ולדדות עד קומה 3 בבניין שלי.

ממש לא. אז לא, אנחנו ממש לא מבינים.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אני קורא את השרשור הזה ויש לי כמה תגובות,

קודם כל אני מרגיש מלך, כי יש לי בית קרקע פרטי לגמרי עם חניה בתוך החצר ל 3 רכבים וגם בחוץ ליד המדרכה חנייה ארוכה מאוד,

 

אבל מצד שני אני עובד ביום יום בהתקנות, אז אני גם עובד בבלוקים האלה, במיוחד בשכונות חדשות כאשר חלק מהדירות כבר מאוכלסות אבל יש הרבה בעלי מקצוע בבניין שעדיין עובדים ומשפצים, וגם אני מגיע לשם ולא מוצא חניות בלי מספרי דירות וכל החניות עם שלטים "חניה פרטית"

מצד אחד השכנים צודקים, אבל מצד שני אני או כל קבלן אחר מגיע לבניין לבצע עבודה ולעוף משם אז בבקשה תבינו אותנו, אנחנו מגיעים מ 8 בבוקר עד 3 בצהריים, אז בבקשה מבעלי הדירות והחניות תבינו אם אתם רואים טנדר או רכב של בעל מקצוע אז אל תחסמו ואל תעשו נזק ובלגן כי אנחנו לא נשאר כל הלילה פה,

 

ולמה אנחנו חונים בפנים ולא בחוץ רחוק? כי יש לנו הרבה מאוד כלים להוריד, וזה כלים כבדים מאוד שאי אפשר לסחוב מרחוק,

אז אתם בעלי הדירות אין לכם כלום לסחוב אולי איזה שקית קטנה אז לא נורא אם תחנו ל 3 שעות את האוטו קצת רחוק.

 

מקווה שהבנתם אותי,

 

אני בדר"כ משאיר שלט עם מס' טלפון שלי ומספר דירה שאני עובד בה וככה תמיד אין לי בעיות.

 

חג שמח.

 

1. ממש לא הבנו.

2. אני מודה לך בשם חברי הפורום על עצם זה שאתה עושה לנו טובה גדולה למשאיר את הפרטים שלך. שחקת אותה.

3. להבא, תתעקש לחסום את החניה של בעל הדירה שבה אתה עובד. אני ממש לא מצליח להבין את החוצפה הזו.

4. חג שמח.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

בעל מקצוע ומתקין יכול גם לחנות לרגע בחניה הפרטית, להוריד כלים וציוד ולהזיז את האוטו כמה מטרים לחניה שהיא לא רכוש ושטח של אדם אחר, נכון - קצת פחות נוח, אבל זה מה שצריך להיות, ואין קשר לזמן שזה קורה בו במשך היום.

 

 

so far so good so what

פורסם

והבעייה חמורה עוד יותר למי שנוהג לכסות את הרכב.

 

פעם אחד מישהו חסם אותי ולא יכלתי לצאת, אומנם לכמה דקות אבל זה עדיין עיצבן. שחזר התנצל ואמר "חשבתי שאתה בחופשה".

פורסם

אבל אני מדבר מנסיון בשכונות חדשות במיוחד, ושם אני עובד בדירות שעדיין לא נכנסו לדירה אז גם בעל הדירה לא נמצא תמיד והחנייה שלו תפוסה גם כן על ידי השכנים או אחרים,

לפעמים אני גם מגיע לשם לפני שבעל הדירה מגיע בכלל והוא גם מחפש חנייה.

 

אז תבינו אני לא שמח שאני תופס חנייה למישהו אחר, אני יודע שזה לא צודק אבל צריכים להתגמש אחד עם השני קצת במיוחד בתקופת האכלוס בבלוקים חדשים,

 

בבנינים ישנים תמיד יש חניה מסודרת לבעל הדירה והוא יורד ומזיז לי את האוטו שלו ואני נכנס במקומו והוא זורק את שלו רחוק קצת, זה בסדר אין מה לעשות, ואפילו אם תפסתי את החניה של שכן אחר זה רק לכמה שעות פעם אחת בשנה ואני זז, אז מה הבעיה? אני לא מבין אותכם, מפונקים.

 

והצעות כמו להוריד את הכלים ולהוציא את האוטו זה לא כמו שאתם חושבים, זה לא כמו להוריד את השקיות של הקניות מהסופר ולזוז, לא.

אנחנו יש לנו הרבה ציוד שלוקחים אותו לפעמים ב 4 או 5 פעמים, ולפעמים חסר כמה חלקים אז צריך לרדדת עוד הפעם, זה אומר אם אנחנו בפנים אז עבודה בלי הפסקה, אנחנו לא באנו לשחק ולא באנו מהכיף שלנו.

תפסיקו להתפנק, בוא תצוא אתם לעבודה בשכונה לא ליד הבית שלכם ונראה אותכם פותחים פה שרשורים "איך אנשים לא עוזרים אחד לשני אפילו בחניה ליום אחד"

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

יוסי, אתה לא יודע באיזה עבודות אנשים כאן עובדים ואיפה הם חונים.

הגישה שלך רעיונית היא בסדר, אבל בפועל היא עומדת במקור של חלק מאוד גדול מהבעיות שיש בישראל ובתוך זה גם החניה.

יש חוק ויש כמה מאות אלפי אנשים או אפילו יותר מזה, שחושבים שחוק זה חוק, אבל אם הם צריכים משהו אז החוק לא רלוונטי.

צורת החניה שאתה מתאר יכולה להיות לגיטימית, כשאתה נמצא ליד האוטו וברגע שבעל החניה מתקרב אתה יכול לזוז. בכל שאר המקרים, הנוחות שלך לא צריכה להיות על חשבונם של אנשים אחרים.

אתה רוצה שיתחשבו בך? איפה בדיוק תעביר את הגבול בין מה מותר ומה אסור? למה, נניח, זה לגיטימי להתחשב בך ולא לגיטימי להתחשב בפלוני שחונה לי מתחת לבית, כי אני גר במרכז עיר ויש כאן מצוקת חניה אז הוא חונה מתחת לבית שלי כי הוא רואה שזה ריק?

יש לי שכנים שבאופן קבוע חונים על המדרכה או באופן כזה שחוסם את הכניסה לבניין שלי. למה? כי הם מתעצלים ללכת עוד 5 דק' ברגל אם אין חניה פוניה ממש בצמוד לבניין שלהם. גם פה אתה יכול לדבר על התחשבות ולהגיד שמדובר בשכנים. אבל אז כשלפעמים אנשים פה עומדים רבע שעה ומחכים שיאפשרו להם להכנס לחניה, כל השכנות הטובה נעלמת ונשארים רק עצבים. יש חוק ויש סטנדרטים להתנהגות בדיוק בשביל המקרים האלו. החניה היא פרטית? תכבד את זה ואל תחפש להסביר למה דווקא לך מגיע לחנות במקום של מישהו אחר, כי אתה חושב שהתרוץ שלך לעבריינות הוא יותר לגיטימי מזה של האחרים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עדכון חם מהשטח!

אני יוצא מהבית לעבר החניה, גר ברחוב צר ללא מוצא שבקצהו רחבת כורכר ענקית המשמשת כחניה, ומגלה את אחד השכנים מנסה לתמרן החוצה מהחניה, כאשר מזדה 5 חוסם אותו חלקית וחוסם לי שלושה רכבים.

מילא היה חוסם רכב אחד הייתי משתמש באחר.

קודם כל כיוונתי את השכן החוצה ,חששתי שיפגע ברכב שלי, ואח"כ ניסיתי להבין מה הסיכוי לצאת משם, אין סיכוי .

ניסיתי להבין מה עובר לבנאדם בראש כשהוא חוסם בצורה כזאת ,עדיין לא הצלחתי להבין.

תוך כדי שאני מסתובב סביב האוטו נזכרתי בשרשור הזה, אז חשבתי לחסום אותו?- אין לי איך , לחמניה? להשאיר את הרכב על בלוקים? חלון? עונש חינוכי זה טוב ,אבל אותי לימדו לכבד את רכושו של האחר והמקסימום שאני מרשה לעצמי מבחינת מגע זה לשים פתק.

ואז אני מקבל שיחת טלפון מחבר אני מסביר לו את המצב ,והוא מציע להתקשר למשטרה.

מחייג ולהפתעתי עונים לי תוך שנייה:

-משטרה שלום

-יש רכב שחוסם לי את החנייה

-מסומן שאסור להחנות?

-לא לא מסומן ,הוא חוסם פיזית את הרכבים שבחניה

-מה הכתובת?

-(אני נותן את הכתובת)

-תן לי את מספר הרכב

-(נותן לו את המספר)

-יש פה את הטלפון שלה אני מחייג תמתין בבקשה על הקו

-(אני ממתין)

-היא בדרך אליך להזיז את הרכב

-תודה רבה חג שמח

-חג שמח

אחרי מספר שניות מגיע בעל הרכב בריצה (בעלה) ,אני מכיר אותו מביה"ס יסודי , מסתבר שהם באו לעשות חג אצל הסבתא.

הוא אמר שהוא מצטער:| אמרתי לו בטח שאתה מצטער ,מה כבר אתה יכול להגיד.

 

הופתעתי לטובה מיעילותה של משטרת ישראל ,מרגע שהתקשרתי העניין טופל תוך שתי דקות.

שמח ששמרתי על איפוק, זה יכל להיות ממש לא נעים ,לגלות בדיעבד שזה מישהו שאתה מכיר.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?


×
×
  • תוכן חדש...