Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו חנה בחניה הפרטית שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בא בטענות פה למשטרה ואפילו לא לעירייה.

 

הטענות המרכזיות פה הן לחצופים שחוסמים חניות שבאופן ברור מסומנות כפרטיות או חוסמים את הכניסות אליהן.

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחרי שאדון מסויים עשה לי את זה כמה פעמים וניסיונות לדבר איתו עלו ב״אני רואה שריק אז אני חונה״ לחמנייה מצאה את דרכה לאגזוז שלו.

 

מאז החניה שלי היא שלי.

 

Lol מעניין אותי לדעת למה דווקא לחמניה? ומה קרה בסופו של דבר לאוטו שלו?

פורסם

העונש המושלם זה פשוט להזמין איזה מערבל בטון שנשאר לו קצת ספייר, ולהביא וואחד יציקה שתחסום את האוטו הגזלן.

אח"כ יושבים בצד ומחכים שהליצן יבוא, נראה לי אחד המצחיקים.

 

 

איך לעזאזל תשיג מערבל בטון?

 

OK, אני מתקן את עצמי, לחסום את הקקה עם 2-3 קוצי ברזל לבניה 12 ממ, או בזנ"טים, לא מהסוג שאפשר לכופף. דפוק אותם עם הלמניה טוב טוב לאדמה ככה שיזדקרו בחוץ 40 ס"מ.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

מר יוסי 1234,

מצטער מאוד אבל זה ממש לא מובן ולאף אחד לא בא להתחיל לחפש אותך כדי להכנס או לצאת מהחניה שלו.

זו העבודה שלך, תקנה איזו עגלה או משהו כזה שתאפשר לך לשנע את הכלים ותשתדל לא לשכוח כלום באוטו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

-יש פה את הטלפון שלה אני מחייג תמתין בבקשה על הקו

-

מעניין מאיזה מאגר הם לוקחים את מספר הטלפון. לא זוכר לי שנתתי אי פעם לרשות ממשלתית את מספר הסלולרי שלי, יכול להיות שהם מחוברים אונליין למאגר של החברות הסלולריות?

פורסם

GSK, התמימות החמודה שלך מעלה לי חיוך על הפרצוף... :lol:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מעניין מאיזה מאגר הם לוקחים את מספר הטלפון. לא זוכר לי שנתתי אי פעם לרשות ממשלתית את מספר הסלולרי שלי, יכול להיות שהם מחוברים אונליין למאגר של החברות הסלולריות?

 

האח הכחול יודע הכל.. So take a look over your shoulder

Twincharger Stratified Injection

פורסם
נראה לי חבל"ז .

אין לנו טיפת הבנה אחד לשני, תמיד אנחנו צודקים ואין לנו דרך אחרת.

תמשיכו כך חברים כל הכבוד.

 

חבל שאתה לא רואה את הפרדוקס והסתירה הפנימית שדבריך.

שוב, ישנו חוק במדינה הזו, בדיוק כדי למנוע מצבים כאלו וויכוחים מיותרים על "מי צודק".

חבל שאתה לא מכבד אותו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
נראה לי חבל"ז .

אין לנו טיפת הבנה אחד לשני, תמיד אנחנו צודקים ואין לנו דרך אחרת.

תמשיכו כך חברים כל הכבוד.

 

בוא אתן לך מקרה קיצון אך סביר בהחלט.

לאברהם כהן יש חניה פרטית. לאדם ישנה נכות מסויימת וזו הסיבה שיש לו חניה פרטית, ע"מ להקל על סבלו כדי שיצעד כמה שפחות

צעדים לדירתו בקומה הראשונה. אתה חוסם לו את החניה ומאלץ אותו להחנות ברחוב, 300 מטרים רחוק מביתו.

האדם המסכן גם ככה מדדה בקושי, וכל צעד בשבילו זה סבל ייסורים שלא ברא השטן.

מה יש לך להגיד על זה? "שיסתדר"? "שיתמודד"? "הוא לא מכבד אותי"?

בחייך. יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע. תהיה בטוח שאתה האחרון שתנסה לשער או להחליט בשבילו מה טוב לו, כי רק הוא יודע.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

יוסי1234 - גם בלי נכות: אתה רוצה שכל אחד יתישב בדירה שלך כי חם לו והוא רוצה קצת צל? לא. זה רכושך ואתה קובע למי מותר ולמי אסור לעשות בו שימוש. כך גם החניה הפרטית. העמדת רכבך בחניה הפרטית ללא רשות שקולה לכניסה לדירה בלא שהוזמנת לתוכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני גררתי עם המשאית שהייתה לי רכב שחנה לאמי בחניה,

 

גררתי אותו לתוך השדה שמאחרי הבית, כל השאר כבר לךא עניין אותי! חוצפה ישראלית,

אגב מה שיותר חמור, שאצל אמי זאת חניה של בית פרטי על שטח פרטי,

(כשהבית היה חדש, לפני שהקמנו גדר ושערים,) פשוט גררתי אותו החוצה, בלי לחשוב פעמיים,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אני גררתי עם המשאית שהייתה לי רכב שחנה לאמי בחניה,

 

גררתי אותו לתוך השדה שמאחרי הבית, כל השאר כבר לךא עניין אותי! חוצפה ישראלית,

אגב מה שיותר חמור, שאצל אמי זאת חניה של בית פרטי על שטח פרטי,

(כשהבית היה חדש, לפני שהקמנו גדר ושערים,) פשוט גררתי אותו החוצה, בלי לחשוב פעמיים,

 

כיצד המנוול גמל לך בחזרה אם בכלל?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הוא גמל לי בקללה עסיסית שהייתה מפתיעה ירקן בשוק התקווה ובאיום שהיום שלי יבוא, אני עד היום מחכה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסוף לכולנו יבוא היום, ככה שלא הייתי לוקח את זה כאיום אלא כהצגת עובדה. :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...