Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההנחות על אאודי ממש לא ארקטיביות, על A4 ההנחה רק על הדגם הבסיסי עם המנוע 1.8 120 כ"ס

והנחה על A1 עם רמת גימור בסיסית.

 

על סקודה הרבה יותר אטרקטיבי.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

כאיש קבע הורדתי את המחירון, אך זה קובץ PDF של שנים-עשר מגה.

אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתר, אעלה לפה את הקובץ.

כל האתרים שחיפשתי חייבו הרשמה, ואין לי כח לזה.

אם יש אתר שלא דורש רישום כמו אתרים להעלאת תמונות, יהיה נחמד.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

רק סקודה ואאודי?

מה עם סיאט ו- VW?

 

אגב, אפשר להעלות לפה גם רק דגימות של מחירים, לא חייב את כל ה- 12MB.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מעניין שמנועי ה- 1.8T מוצעים בסקודה עם 152 כ"ס במקום 160, ועם גיר שונה, לא DSG (לא קשור כמובן למבצע).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
למעוניינים:

 

*** עריכה: תעלה את פרטי המבצע לכאן. בלי קישורים.

 

הנחות נאות בסה"כ.

 

יום-טוב.

 

כתבתי את הקישור הזה בשבילכם. לא כל-כך חכם למחוק אותו, אני הרי מודע לתנאי המבצע.

 

תודה Infinity.

פורסם
מעניין שמנועי ה- 1.8T מוצעים בסקודה עם 152 כ"ס במקום 160, ועם גיר שונה, לא DSG (לא קשור כמובן למבצע).

מדובר בגירסא עם גיר אוטומטי רגיל בגלל "קשיי הספקה של גיר DSG".

 

"גם במלחמה צודקת חלקה אחת ישנה למת... אם מישהו מפסיד זה רק אתה; ראשי ממשלות יוצאים בלי אף שריטה - כשנגמר הכל הם סופדים לעם; אני רוצה לחיות ולהספיד אותם" (חנוך לוין, בשנת 1968 )"

 

מזל שמליוני החיילים מתים שהצילו את העולם מהנאצים, רק כדוגמא, לא חשבו כמו חנוך לוין בשיבתו בצפון ת"א השקטה.

אמירה אומללה וילדותית.

פורסם

יש הנחה לא רעה על פאביה 1.2 DSG. אמנם זו גרסת הבסיס, אבל נראית לי עדיפה על דברים אחרים בטווח המחיר

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

Keyser,באותו מחיר קניתי את הידנית "ספורט" המאובזרת,אז המחיר לא כזה אטרקטיבי :) (אלא אם כן אתה חייב בגדר חובה\חיים ומוות אוטומט..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

דווקא מה שתפס את עיני היה דף ה"בקרוב" של הסיטי גו.

 

מסתבר שיהיו גם דגמים ידניים וגם אוטומטיים מנוע 1000 סמ"ק עם 60/75 כ"ס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...