Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבת "ה-גאים" מגזין הגה


יאשה והפיצפוצים
שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

E30 עם מסרק של E36, מחובר לגלגל הגה M technik II בקוטר 37 ס"מ. המסרק המקורי של הE30 (למעט M3) דורש יותר מדי עבודת סיבוב ידיים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל סדרת ה 205 היה הגה מעט ארוך מידי - 3.8 סיבובים מנעילה לנעילה, בכדי לשמור על איזון בין משקל ההגה למהירותו.

נסה לאתר אלפא סוד שהמיתלים והפרונט שלה מכוונים "לפי הספר", היה לה היגוי נפלא.

הייתי, לפני שנים, סמוך בו זמנית על הגה של סוד ועל זה של וולקן 1.9. את ההיגוי של הוולקן אהבתי יותר, למרות שזה של הסוד היה חד ומדויק יותר, אולי ענין של משקל נכון יותר לטעמי בצרפתיה. בכל מקרה ובסייג מתבקש של זיכרון מעט עמום, נראה לי שאין כאלו דברים היום, פשוט אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי 106 ראלי דור שני.

 

אשמח להשתתף..

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגזין "הגה" סוגר את שעריו.... סוף תקופה.

אני מניח שזה אומר שהתכניות שהועלו בשרשור הנ"ל לא יתממשו...

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה, לשרשור יש חיים משלו.

 

למרות ההעדפה להגאים צרפתים, המכונית עם ההגה החי ביותר שיצא לי להניח יד עליה, היתה 318 E36.

יתכן כי ל 318IS יש הגה עם עוד קצת יותר פידבק, אבל גם כך ההגה של הדגם המשפחתי היה מושלם.

עוד לא חוויתי שלמות כזו במכונית שאינה הארד קור וגם אז הוא התעלה על כמה וכמה מכוניות יעודיות בהרבה.

חיבור טלפתי לכביש, כל המידע ממנו זורם ללא פילטרים לידיים האוחזות בהגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני כבר לא זוכר את ההגה של ה-E36 ביחס לזה של ה-E46 אבל גם בזו האחרונה יש הגה מצויין עם פידבק ומשקל נכונים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

E30 עם מסרק של E36, מחובר לגלגל הגה M technik II בקוטר 37 ס"מ. המסרק המקורי של הE30 (למעט M3) דורש יותר מדי עבודת סיבוב ידיים.

 

צודק לגמרי. לנו היתה בזמנו 318M THECHNIK יבוא אישי מודל 93.ללא ספק הרכב עם ההגה הטוב ביותר שנהגתי עליו עד היום.יצא לי לנהוג גם על E46 330.ההגה לא מתקרב לE36.

חבר,אתה חופר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4215 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...