Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע לאקסנט 96?


zilbermm
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אני צריך יעוץ ודעות לגבי דילמה שאני נמצא בה.

אתמול האקסנט 96 שלי התחממה ולצערי שמתי לב מאוחר מדי. הרדיאטור נסדק וככל הנראה צריך גם שיפוץ ראש מנוע.

עומדות בפני מספר אופציות -

 

1. להשקיע כ-3-4K כדי לתקן את הרכב, אבל אני לא יודע אם נהוג או כדאי לבצע תיקון כזה לרכב ששווה 6-7K. למרות שהרכב עבר צביעה לא מזמן (ללא עלות) ונראה מעולה, ומשמש בעיקר להגיע לעבודה ובחזרה.

2. להעיף את האקסנט לפירוק ולרכוש אקסנט מיד-2 במצב קצת יותר טוב ועם פחות קילומטרז'.

3. לשדרג, ואז בעצם אני לוקח לעצמי את הפוקוס 2002 המשפחתית שלנו וקונה משהו חדש יותר להחליפה. העניין הוא שאני תמיד הייתי מאד מינימליסט ברכבים ולא בקטע של להשקיע, אנחנו די מרוצים מהמצב הנוכחי.

 

אבקש את דעתכם.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...