Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בזמנו, הייתה לאבי אופל אסטרה יד ראשונה מהסוכנות, נרכשה בשנת 95, אוטומטית גיר אוטומטי.

עם השנים, הרכב הועבר לאחי לטובת נסיעות קצרות(מהבית לתחנת רכבת הקרובה).

עתה, גם לאחי אין יותר שימוש ברכב כיוון שקיבל ליסינג.

הרכב עבר סה"כ 165 אלף קילומטר, מנוע שעבר ראש מנוע עקב אטם שניפרץ ומים שנזלו(בעיה ידועה של האטם).

סוף החודש הרכב צריך לעשות טסט.

מצד אחד הרכב לא בין 20 ולכן או אוכל לקבל עליו 3000 שקל.

מצד שני, לשלם על הרכב סתם ביטוח וטסט יעלה יותר משווי הרכב אין שימוש בו.

למכור? מי ירצה לקנות רכב כזה? מבחינה מכאנית המנוע תקין, אין פגיעות שלדה, מצד שני פחחות יש הרבה בצד ימין של הרכב על 2 הדלתות יש מכות עמוקות ממשאית שבעבר שרטה את הרכב. הגיר מכאנית תקין, אך יש את הבורר החשמלי שיש לשפצו כיוון שנדלקת נורת S לפעמים והרכב מתחיל נסיעה בהילוך שלישי.

להקפיא רישיון? חשבתי אולי להפוך את הרכב לפרוייקט, ולתקן אותו לאט לאט בזמני הפנוי, להחליף בולמים, לתקן עצמאית את הבורר של הגיר ועוד.

 

מה הייתם ממליצים לעשות עם הרכב?

מה הפרוצדורה של הקפאת רישיון וההשלכות לכך? אגב, גם אם אקפיא רישיון, אצטרך לעשות ביטוח לרכב?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

במגרשי ברזל תקבל על הרכב בערך 700 ש״ח

לפי דעתי זאת האופציה הכי טובה.

אם היה מדיבר ברכב מעניין שיש לו פוטנציאל טוב כמו ה 205 היה כדי להשאיר לימי כיף במגרשי החלקה או נסיעות בכבישים מפותלים

כמו שעושים הרבה אנשים

מעין רכב ספורט לסופ״ש

 

אביך הרכב הזה לא חסכוני גיר אוטומט ישן ועם פגיעות בפח

לכן אין הרבה מה לעשות איתו.

 

אז או שתעשה ממנו מחסן או שתמכור לברזל.

אפילו באגי לשטח לא כדאי בגלל שהמרכב כבד וצריך הרבה כוח

בנוסף הגיר האוטומט לא מתאים לנסיעה בשטח.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

חג שמח.

 

ישנה עוד אפשרות שהרבה לא מכירים כדי לקבל 3000 שקלים על רכב.

ישנו סעיף בחוק שאומר שאם הרכב מעל גיל 15 והורד מהכביש ע"י שוטר- אפשר גם לגרוט אותו.

השאלה היא איך להוריד את הרכב מהכביש?

א. לחפש מכר או חבר שוטר שיתן לך אישור שהרכב הורד מהכביש.

ב. כאשר ישנו מידע על שוטר תנועה שנמצא במקום מסוים אפשר ליסוע אליו ולשכנע אותו שהרכב לא תקין.

 

אם אתה רוצה להישאר עם הרכב אתה יכול להקפיא את הרישיון ולא לשלם ביטוח ואז לגרוט אותו עוד 3 שנים.

 

דניאל.

פורסם

אני חושב שהכי טוב לעשות להקפיא את הרכב ל3 שנים ואז לגרוט.

סה"כ הרכב תקין וחבל לשלוח אותו לפירוק תמורת 700 שקל בלבד.

בנוסף אפרסם ביד 2, מי יודע, אולי מישהו יהיה מוכן לקנות.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שלום

אתה תקפיא את הרשיונות לשלוש שנים, תחפש איפה להעמיד את הרכב (בהנחה שאת לא גר במושב)

בעוד שלוש שנים תתדלק תכניס מצבר (אפילו עם זה רק לטסט) , תעשה לרכב ביטוח (חובה כדי לגשת לטסט) תתפלל שהוא ידלק בכלל (רכב עומד זה לא מתכון להצלחה)

תשלם את אגרת הטסט 1200 שח +-, לא לשכוח לשלם קצת למוסך עבור אישור בלמים (רכב מעל 15 שנה)

ואז תכווה לעבור את הטסט ולא ליכשל על משהוא שהתיקון שלו יעלה כמו טסט נוסף. (אולי אפילו צמיגים)

 

וכל זה בתווקה שתוכנית הגריטה תהיה באותו זמן.

 

הנקודה היתה שעסק לא יצא לך מיזה, בטח לא ריווחי.

כאב ראש כן.

 

אם אתה שואל אותי, אני אישית היתי מעדיף אפילו לשלם למישהו שיקח אותו מאשר לעבור את הפרוצדורה הזאת.

תעיף אותו בכל דרך שניתן, אם זה ברזל, מכירה או אפילו לתת אותו לקרוב משפחה שצריך במתנה.

 

פלג_

פורסם

אם אתה מכיר שוטר שיכול לארגן לך הורדה מהכביש על ליקויים תוכל לגרוט את הרכב גם אם הוא לא בן 20.

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

אם אני לא טועה בלי טסט אתה לא יכול לשלוח לגריטה. במידה ותהיה מעוניין יש לי בחור שיתן לך כ600שח לברזל , במידה ותהיה מעוניין בכיף.

צרפתי זה הכי אחי

פורסם
אם אתה מכיר שוטר שיכול לארגן לך הורדה מהכביש על ליקויים תוכל לגרוט את הרכב גם אם הוא לא בן 20.

 

לך לתחנת משטרה הקרובה לביתך ותפנה לאגף התנועה.

שם אתה שואל היכן יש בוחן תנועה ופוגש בו, לאחר מכן אומר לו שיש לך עבודה קטנה בשבילו ופה נגמר הסיפור.

 

הפתרון הכי טוב.

פורסם

למכור? מי ירצה לקנות רכב כזה?

"לכל פקק יש בקבוק, לכל דלי יש... סמרטוט" (סרג'יו. קונסטנצה)

 

שחרר את הרכב לקונה הראשון שיבוא במחיר סמלי (אפילו ב1000 ש"ח או קצת פחות) ובזאת נפטרת מהצרה.

רק טסט וביטוח יעלו לשנה 2500 ש"ח אם לא יותר. חבל על כל דקה.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
חג שמח.

 

ישנה עוד אפשרות שהרבה לא מכירים כדי לקבל 3000 שקלים על רכב.

ישנו סעיף בחוק שאומר שאם הרכב מעל גיל 15 והורד מהכביש ע"י שוטר- אפשר גם לגרוט אותו.

השאלה היא איך להוריד את הרכב מהכביש?

א. לחפש מכר או חבר שוטר שיתן לך אישור שהרכב הורד מהכביש.

ב. כאשר ישנו מידע על שוטר תנועה שנמצא במקום מסוים אפשר ליסוע אליו ולשכנע אותו שהרכב לא תקין.

 

אם אתה רוצה להישאר עם הרכב אתה יכול להקפיא את הרישיון ולא לשלם ביטוח ואז לגרוט אותו עוד 3 שנים.

 

דניאל.

 

גריטת רכבים בני 15 עם הורדה מהכביש היתה בעבר - ובוטלה.

אין יותר.

 

לגבי התקלה בגיר, "מצב צליעה" כלומר נסיעה בשלישי בלבד זה לא בהכרח תקלה רק בבורר.

ייתכן שהגיר בדרך לעולם שכולו ברזל.

 

לדעתי:

1. לפרסם בלוח יד2, גם עם הרג'קטים הקיימים ייתכן מאוד שיימכר. תפרסם ב2000 שקל נניח.

2. אם התקלה בגיר אכן פתירה בעלות נמוכה אז אולי לתקן אותה ולהעביר את הרכב לקרוב משפחה שכן ירצה אותו.

 

לגבי רכב עומד - אם יש לך חניה פרטית אז אתה יכול להעמיד את הרכב כמה שאתה רוצה.

רצי להקפיא רשיונות כי אחרת נמברים חובות אגרה סתם.

 

אפשרות נוספת - להתעניין במוסכים, לך תדע, אולי מישהו בדיוק מחפש מנוע כזה ויקנה ממך את הרכב ב2000 שקל בשביל המנוע.

זה בהנחה שהמנוע תקין.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
לך לתחנת משטרה הקרובה לביתך ותפנה לאגף התנועה.

שם אתה שואל היכן יש בוחן תנועה ופוגש בו, לאחר מכן אומר לו שיש לך עבודה קטנה בשבילו ופה נגמר הסיפור.

 

הפתרון הכי טוב.

 

אם אני לא טועה הורדה מהכביש מלווה בקנס.

זה נכון

פורסם
שלום

תשלם את אגרת הטסט 1200 שח +-, לא לשכוח לשלם קצת למוסך עבור אישור בלמים (רכב מעל 15 שנה)

ואז תכווה לעבור את הטסט ולא ליכשל על משהוא שהתיקון שלו יעלה כמו טסט נוסף. (אולי אפילו צמיגים)

כשעושים גריטה מקבלים חזרה את החלק היחסי מאגרת הטסט עבור התקופה שלא נוצלה. כלומר אם יגרוט את הרכב למחרת הטסט יקבל חזרה כמעט 1200 ש"ח . אותו דבר עם הביטוח.

אם יש לך מקום - תוכל להעמיד את הרכב למשך 3 שנים (עד אז יכול להיות מחסן) ואח"כ טסט וגריטה. אם לא - למכור בזול או לברזל.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
כשעושים גריטה מקבלים חזרה את החלק היחסי מאגרת הטסט עבור התקופה שלא נוצלה. כלומר אם יגרוט את הרכב למחרת הטסט יקבל חזרה כמעט 1200 ש"ח . אותו דבר עם הביטוח.

אם יש לך מקום - תוכל להעמיד את הרכב למשך 3 שנים (עד אז יכול להיות מחסן) ואח"כ טסט וגריטה. אם לא - למכור בזול או לברזל.

אבל הוא יצטרך לשלם אגרות טסט שהוא לא שילם בעבר, נניח שהוא ישבית אותו עכשיו, למשך 3 שנים, הוא יצטרך לשלם אגורת טסט של 3 השנים שלא שילם, לא שווה, לא משתלם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתה טועה ומטעה, בזמן שרישיון הרכב מופקד (מוקפא) במשרד התחבורה אין חובת תשלום אגרות רישוי.

יקפיא היום - יפשיר בעוד 3 שנים = ישלם אגרה אחת בלבד.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...