רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, ביקשתי מידידי ההולנדים לשלוח עבורי משאבת מים לארץ. לא משנה כמה הפצרתי בהם לשלוח בUPS או DHL ולמרות שאני משלם על המשלוח, הם "חוסכים" עבורי ושלחו את החבילה בדואר אווירי. בקרוב אני סוגר שבועיים ללא החבילה היום ההולנדי יצר קשר עם הדואר שלהם ולטענתם החבילה בארץ. כיצד אני יכול "לקדם עניינים" ? לאן להתקשר ואת מי לשגע? תודה
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
צבע כללי לרכב
מאת kiki666- 7 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
החלטתי סופית שאני רוצה לעשות צבע כללי לרכב. הרכב הוא כרגע לבן, היתי רוצה לצבוע אותו לחלוטין בצבע שיש בתמונה, אולי לעשות אותו קצת יותר "גלוסי" אם אפשרי. אני מהמרכז, יש איזה פחח די וותיק שאני מכיר והוא מבידיה, עכשיו אני יסע לקחת ממנו הצעת מחיר ואני רוצה להשוות לפחחים הישראליים. אתם יכולים לי להמליץ על פחח טוב ולא יקר באזור פתח תקווה לעבודה שכזו?
הודעה אחרונה מאת y.bar, -
בידוד רעשים לרכב
מאת sduv- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, מעוניין לבצע בידוד רעשים לרכב.אין לי כח וזמן לעשות לבד. משהו מקום טוב ומומלץ שמבצע דברים כאלה? תודה
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פולקסווגן טרנספורטר המקורית שהתחילו לייצר ב 1957 מגיע לשנה האחרונה שלה. עד 2005 הוא יוצרה עם מנוע הבוקסר כמעט בלי הבדלים ואז היא קיבלה את מנוע ה 1.4 של החברה עם 80 כ"ס. הרכב יוצר בגרמניה עד 1979 ומאז הוא מיוצר בברזיל. gas2 caranddriver
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
היום אני נוסע בתל אביב, בנתיב השמאלי נוסע מבוגר\קשיש ומאחורי נהג משאית. בקיצור, הבן אדם המבוגר נוסע לאט ומאחוריו הנהג המשאית קיבל קריזה והתחיל לצפור לו, להשתולל ולקלל. בסוף המבוגר עבר לנתיב הימני והנהג משאית נתן גז בעצבים ונסע. לרוע המזל נהג המשאית עצר ברמזור אדום ובדיוק הגיע המבוגר ונעצר לידו. נהג המשאית (בגודל של מקרר) ירד מהמשאית, והורה למבוגר לפתוח את החלון. המבוגר פתח את החלון וחטף כאפה מצלצלת מאותו נהג משאית. הנהג משאית חזר למשאית והמשיך בדרכו. באותו זמן אף אחד לא ייצא ולא שאל לשלומו כאילו שום דבר לא קרה. הנהג המבוגר כמובן שהיה בשוק \טראומה ולבסוף עצר בצד על השוליים. הרגשתי מה זה רע בלב. מילא תקלל, תצרח, אבל לבוא לבן אדם מבוגר שיכול להי…
הודעה אחרונה מאת eph1983, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתמול נסעתי לתערוכת מכוניות שמקבילה "בערך" לאוטומוטור. התערוכה קצת יותר גדולה מאוטומוטור ולא היה לי הרבה זמן שם (גם כי הייתי עם האישה, וזה תמיד רעיון רע). חלק מהתמונות (של הרכבים היותר מעניינים כמו לוטוס ואסטון מרטין) צולמו עם המצלמה היומיומית שלי אבל אחרי שהיא גמרה את הסוללה עברתי לצילום סטילס עם מצלמת וידאו, וזה תמיד רע, אז אני מצטער על האיכות של חלק גדול מהן. היו שם כל מני אטרקציות כמו Russ Swift (הוא מדהים!) ומסלול 4X4 עם נהגים מקצועיים. אנחנו עלינו עם סוזוקי ג'ימני. בהתחלה אשתי הייתה קצת היסטרית אבל אחרי שאמרתי לנהג להיות עדין, היא נרגעה קצת. אחד הדברים המעניינים זה המגוון העצום של רכבים סיניים (שלא ממש הייתי רוצה לקנות). חלק גדול מהם, אם לא…
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 19.7 אלף צפיות
שלום לכולם שאלתי הרבה אנשים שנוהגים במכונית ידנית, לגבי תזמון הגז והקלאץ,לנסיעה חלקה וטובה וכל אחד נתן לי תשובה אחרת, כמו למשל בהעברת הילוך ,ללחוץ קלאץ, לשים על הילוך לתת גז עד להגעת טורים מספיק גבוה להילוך הבא ואז לשחרר קלאץ עוד דוגמה לשים קלאץ, לאחר מכן על הילוך ואז להתחיל לעזוב את הקלאץ עד שיש חיכוך , ורק אז להתחיל עם הגז איך הכי נכון לתזמן את הקלאץ גז במעבר ההילוכים? או איך אתם עושים זאת?
הודעה אחרונה מאת GS-egal, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים ,נוסע לפראג ביגלל החברה אני אצטרך גם ללכת להופעה של "מלכת היפ הופ" , אז חשבתי לעצמי...היא הופעה אני רכב יש משהו בתחום הספורט המוטורי בפראג? מסלולון ? אפילו של קראטינג יש מכוניות מעניינות להשכרה? מישהו יכול לעזור לי בקצת מידע...איפה מה למה וכמה? מצאתי מספר סוכנויות הרכב הכי מעניין היה סקודה אוקטביה...נגד גולף
הודעה אחרונה מאת ShadoW, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, ברשותי סקודה רומסטר 1.2 TSI ידנית. לאחר טיפול שנתי ראשון בהם התבצעו לי שני עדכוני תוכנה, שמתי לב שצריכת הדלק של הרכב עלתה באופן די משמעותי. נסיעות קבועות שצריכת הדלק בהם הייתה 5.5-6.2 ליטר ל 100 ק"מ, לפי מחשב הרכב (1:17 בממוצע), עכשיו עלתה ל 6.6-7 (1:14-15 בממוצע). אני חייב לציין שאילו נסיעות קבועות שאני עושה ללא פקקים או תנועה מיוחדת. אני די בטוח שהסיבה לכך או לפחות אחת הסיבות היא עלייה של סל"ד סרק של המנוע. מחשב הרכב לפני הטיפול היה מראה לי צריכת דלק של 1.2 ליטר לשעה במצב סרק (מנוע חם ומזגן דולק). לאחר הטיפול, המחשב מראה לי צריכה של 1.7 ליטר לשעה. מישהו נתקל בתופעה הנ"ל? זה נשמע הגיוני? תודה!
הודעה אחרונה מאת menashec, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 636 צפיות
אהלן חברים פורום מומלץ מאוד ומקיף מאוד שלאחרונה הכרתי בתחום הדיטיילינג מצאתי שם מידע מקיף וסיקורים של מוצרים רבים. תהנו http://www.detailingworld.co.uk/forum/index.php
הודעה אחרונה מאת Kenworth, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מנהל מומ מתיש עם חברת ליסינג חדשה לחברה שלי פעם אחרונה שניהלתי מומ זאת זה היה אי שם ב2006 הפעם יש איזה התעקשות על פיצוי מיוחד במקרה של גניבה או טואל לוס בגובה פעמיים השתתפות עצמית האם יש מישהו שמנוסה המו"מ עם חברת ליסינג שיכול להגיד לי אם זה דרישה מופרזת או שזה חלק מהדברים שהשתנו ביקום מאז 2006
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 5 תגובות
- 789 צפיות
יש שם צהובות,השאלה אם יש לבנות ואם זה חוקי ועובר טסט? עוד שאלה : כיסוי הפנסים האחוריים ברכב בניילון שחור,שמשחיר את הפנס, עובר טסט? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת קובי777, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עברתי טסט לפני 3 חודשים ולא נסעתי, זאת אומרת אני צריך מלווה כאילו הכל מהתחלה כי אני לא יכול לבד עדיין מה מומלץ לעשות? יש לנו מקום בסופרלנד הרבה מקום אפשר לתרגל פניות וחניות אבל ככה בעיר מה עושים? יש דברים מומלצים שאפשר לעשות כדי להתרגל לרכב? תודה.
הודעה אחרונה מאת leibel, -
- 4 תגובות
- 715 צפיות
שלום לכולם, היום אחרי הגשם שהיה בסוף השבוע ( גשם רא/שון כשהרכב בבעלותי - נקנה לפני חודשיים ) ראיתי שיש מים בדופן השמאלית של תא המטען בצד של פיית התדלוק - הרכב הוא יונדאי I30 שנת 2009ץ הרכב נקנה מליסינג ואני יודע שהיה דלקן כי כשחיפשתי את מקור הנזילה ראיתי את מכשיר הדלקן בדופן שמאלית של תא המטען מאחורי הלבד האפור. רציתי לדעת מה יכול להיות מקור כניסת המים ומה עלי לבדוק? תודה, שלומי
הודעה אחרונה מאת leibel, -
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
רכב הפנאי של קיה מגיע לישראל אחרי הצגת הדור החדש בתערוכת פריס ומצויד במנוע 2.4 ל' בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית ששה יחסי העברה. המחיר החל מ-190 אלף שקלים להמשך הכתבה וקרדיט לוואלה http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2573733
הודעה אחרונה מאת leibel, -
- 3 תגובות
- 727 צפיות
אהלן, אתמול בדרך חזרה מטבריה לכיוון המרכז באחת מהעליות קרה לי משהו קצת מוזר. האוטו היה בהילוך שלישי (D עם HOLD), סביב 90 קמ"ש, 3.5K סל"ד בעלייה תלולה יחסית עם קצת פחות מחצי דוושה לחוצה. רציתי לצאת לעקיפה, לחצתי את הדוושה עד הסוף אבל האוטו לא הגיב, הסל"ד לא עלה, המהירות נשארה סביב 90 קמ"ש. שחררתי את הנעילה (HOLD), הרכב עדיין נשאר בהילוך שלישי, נתתי שוב לחיצה על הדוושה עד הסוף והסל"ד זינק לכיוון ה5-6K. זה לא היה Kick-down כי הרכב לא הוריד להילוך שני משלישי, אלא נשאר על שלישי פשוט ביטלתי את ה-HOLD. השאלה למה עם הכפתור HOLD לחוץ הרכב לא היה מוכן להגיב ללחיצה נוספת על הדוושה, ובלי HOLD מופעל הוא כן?
הודעה אחרונה מאת leibel, -
- 2 תגובות
- 743 צפיות
לפניי מספר חודשים צבעתי כמה חלקיי פלסטיקה בדשבורד ובקונסולה המרכזית בצבע לבן, עכשיו המצב הוא שיש כבר הרבה ליכלוך של ידיים/אצבעות וכמובן הרבה אבק, עם איזה חומר מומלץ לנקות את זה מבלי לפגוע בצבע ולהסירו?
הודעה אחרונה מאת leibel, -
-
- אחראי פורום
- 45 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אתם נוסעים לבד באוטו, מחוץ לעיר, עם חלונות פתוחים. פתאום תוקף את חלל הרכב ריח מסריח מבחוץ, אולי בגלל שדה שזה עתה עבר דישון או מזבלה פיראטית. מה שבטוח - מקור הזיהום חיצוני לרכב. עכשיו יש שתי אופציות - 1. לסגור חלון, להדליק מזגן על סירקולציה ולהיחנק עם מה שכבר נכנס לרכב. 2. להישאר עם החלון ולהכניס עוד מזהמים. כבר שנים שאני מנסה להגיע להחלטה מה עדיף. אנא העירו את עיני.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
"תכירו את קאדילק CTS-V הנסי VR1200, מכונית עם שם ארוך ולא מעט כוח: 1,226 כ"ס ו-154 קג"מ, ליתר דיוק. כל זאת תודות לטיפול מקיף שסדנת הנסי (Hennessey) הטקסנית ביצעה למכונית הקופה הספורטיבית של קאדילק, שבגרסתה הסדרתית מציעה 564 כ"ס ו-76 קג"מ 'בלבד'." רועי צוקרמן, YNET http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4279558,00.html :shock: (וחבל שאין סמיילי של לסת נשמטת)
הודעה אחרונה מאת dny, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם קודם כל אני חייב לשבח את הפורום המדהים הזה ! אני רציתי להתיעץ עם אנשים מביני ענין בנושא הדלק אני רכשתי סיאט איביזה 1.4 ידני רפרנס.. אני מבסוט מאד על הרכב חוץ מנושא הדלק.. אני רוצה לדעת מתי הכי נכון להעביר הילוך [באיזה טורים] בירידה, עליה ובמישור! אשמח מאד לתשובות
הודעה אחרונה מאת sarelnet, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני כבר כמה שבועות מחפש פיג'ו 307 עם 7 מקומות, ולא מוצא משהו סביר. לעומת זאת, ראיתי כמה רכבים SW עם 5 מקומות ברישיון והכנה ל-7 מקומות. השאלות שלי הן: 1. מי מתקין ספסלים (ירושלים, באר שבע או אשדוד)? 2. מהי הפרוצדורה לעדכון רישיון הרכב? האם זה מסובך? כמה זמן אני הולך לבזבז לעשות את זה? תודה רבה מראש לכל המגיבים! יוסי
הודעה אחרונה מאת igalr, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
או משהוא מוכן או מישהוא שעושה. כמו בתמונה בצד מעל הגלגל שהפח יוצא קצת החוצה
הודעה אחרונה מאת opel turbo, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מעוניין לעבור קורס נהיגה מתקדמת. גם להוציא רשיון לנהיגה ספורטיבית וגם אם יש קורס שהוא יותר יום-יומי. אני לא ממש יודע איך זה עובד, אבל חיפוש בגוגל העלה כמה וכמה בתי ספר והלכתי לאיבוד. מחיר הקורס אינו פונקציה, הוא צריך להיות כמה שיותר טוב ומומלץ. ד"א לפני מספר שנים אבי עבר קורס נהיגת ראלי שטח אצל בחור ששמו און, אם זה משנה. אשמח לקצת הסברים/פירוט וכו'. תודה.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, האם במצב שבו הרמזור הוא אדום צהוב (רגע לפני שהירוק מגיע) המצלמה תצלם? אני שואל כי קרה לי איזה פעם- פעמיים שעמדתי ברמזור אדום ואיך שהגיע הצהוב כבר התחלתי לגלוש לתוך הצומת...
הודעה אחרונה מאת elili, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אין לי בעיה עם זה אני מסתדר מעולה עם מיילים העניין האם זה מותר בארץ? כי לא ניתן לשנות את זה לKM\H
הודעה אחרונה מאת dvirk11, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 915 צפיות
שלום לכולם, יש לי מכונית עם גיר ידני. תמיד שאני רואה רמזור אדום אני מעביר לניוטרל - וממשיך לנסוע ככה עד לרמזור ששם אני נותן ברקס מלא או משלב לשני אם הייתי בתנופה וממשיך לנסוע. אמרו לי שלא בריא שהאוטו בתנועה והוא בניוטרל. האם זה נכון ? לדעתי זה קשקוש. אולי בירידות כדאי לשלב להילוך כדי להשתמש בבלימת מנוע.. אבל מה זה מפריע למנוע אם הוא בניוטרל ומתגלגל עד לרמזור ? תודה ובבקשה מי שלא יודע לא לנסות לנחש :+)
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
מומנט פיתול
מאת PHRaz-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 908 צפיות
ידוע כי מומנט פיתול נמדד בקילוגר מטר,נגיד מופעל כח של 1ק"ג על זרוע של 1 מטר,איך זה בא לידי ביטוי ברכב? באיזה זרוע מדובר? ובאיזה כח תלוי ההחזקה של ההילוכים?לדוגמא הילוך ראשון על מקסימום קמ"ש)
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב חברים, יש בבעלותי רכב מדגם דייהו רייסר שנת 95 יד ראשונה שממש לא מזמן נגמר לו הטסט ועל הדרך הוא החליט לשבוק חיים בעקבות בעיה כל שהיא במנוע. לפני כמה חודשים עוד היו רבים שרצו לקנות את הרכב במחיר של 3000 ש"ח אבל היום מן הסתם אף אחד לא ירצה לבדוק היות וצריך לעשות שיפוץ מנוע. אני אשמח לשמוע אילו אפשרויות יש לי למכור את הרכב? האם האופצייה היחידה שלי היא למכור אותו לפירוק עבור כמה לירות? מצרף כמה תמונות ובמידה ולמכור לפירוקייה זאת האופצייה היחידה אשמח לדעת כמה מתמחרים רכב שכזה.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
-
אי אפשר שלא לצחוק
הודעה אחרונה מאת yairba, -
הייתי עכשיו בבטר פלייס בנסיעת מבחן (קטנטנה) במכונית החשמלית שלהם. הייתי ממש מופתע לטובה! הרכב מבפנים מאוד יפה, אין שעון טורים ובמקומו יש שעון מתח או וולט שמראה כמה חשמל זורם למנוע (מתנהג כמו שעון טורים). ככל שלוחצים יותר ככה המד עף למעלה. הרכב חזק (יחסית) ונותן תאוצה חזקה עם מומנט חזק ועושה את זה בשקט מוחלט. אין שם גיר וזה אחלה אז אין העברת הילוכים ותקיעות ומכות מהגיר. פשוט נסיעה חלקה ושקטה למעט הרוח כל זה ועוד בלי דלק ! אותי הם קנו.
הודעה אחרונה מאת Miraz,
