רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 758 צפיות
שלום לכולם, רציתי לקבל חוות דעת מנסיונכם לגבי הדילמה שיש לי . לפני שנתיים בדיוק רכשתי דרך אלבר יונדאי I20 מהשכרה ששירתה אותי נאמנה עד היום . חצי מעלות הרכב שילמתי מזומן וחצי במימון דרך פמה (הלוואת בלון) שכל חודש שילמתי רק 99 ש"ח. עכשיו אחרי שנתיים אני צריך להחליט אם אני משלם את יתרת המימון שזה 35000 ש"ח או עושה טרייד אין לאוטו וממשיך שוב את שיטת המימון לעוד שנתיים. הייתי היום באלבר ואפשר לומר שדיי שחטו אותי ובקושי נתנו לי מחיר על האוטו שלי ועוד רוצים שאני אוסיף כסף וגם אשאר עם המימון . לדוגמא בשביל שברולט קרוז 2009 הם רוצים שאני אתן את האוטו שלי + 17000 מזומן+להשאיר את ההלוואה של 35000 ש"ח , שזה יוצא מחיר הזוי כאילו קנו את האוטו שלי במחיר אפסי. לכן מה היי…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
שלום, שמתי לב שהצבע ברכב שלי זקוק לוקס (קצת מחוספס וכו') - האם שטיפת הרכב בשטיפומטים עם וקס תעשה את העבודה? או שיש למרוח בעצמי שכבת וקס על האוטו? תודה,
הודעה אחרונה מאת skitz, -
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, מודיעה הבוקר על תחילת שיווקה של יונדאי i30cw החדשה בישראל. מקבלת את אותו מנוע 1.6 ליטר GDI של גרסת ההאצ'בק, תיבת הילוכים אוטומטית, רמת אבזור אחת ומחיר של כ-124 אלף ש"ח (כ-2,000 ש"ח יותר מדגם ההאצ'בק המקביל). כל שאר הפרטים ומפרט טכני בקישור המצורף מעלה.
הודעה אחרונה מאת riji30, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 173 תגובות
- 21.8 אלף צפיות
היי חברים לא צריך להרחיב את נושא מחיר הדלק הכאוב לכולנו ,במיוחד למי שנוסע הרבה, או שמחזיק רכב ספורט שאוהב לשתות. לאחרונה עברתי לרכב ספורטיבי ששותה 98 ובשילוב נסיעות רבות שרוקנו לי את הארנק, חיפשתי כמו כולם הנחה לדלק. כאן בפורום ראיתי הנחה של תחנות דלק דור אלון 1.35-1.25 לדלק 98 וכ30 אגורות ל95(ישנו שרשור מקיף בנושא). אז כמו שאני אוהב לקחת דברים קשה התחלתי לבדוק את נושא ההנחות לעומק, ישנם תחנות ספציפיות שנותנות הנחה אך זה ממוקד, וצריך לנסוע לאותה תחנה כל הזמן, כך שיותר התמקדתי בהנחה לכמה תחנות, משהו שיקיף את כל הארץ. התקשרתי לכל חברות הדלק, דיברתי עם כל מי שאחראי, אך לא השגתי הנחה משמעותית. ואז יצא לי לדבר עם חבר ששמו אדי בעל עסק שמתדלק 98. ההנחה שהוא מקבל היא מע…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ראיתי אותו בכתבה בynet ,נשמע ממש טוב. הופיע תחת הכותרת- שומרים על הרישיון ועל הסלולר יש שם גם כתבת וידיאו,אין לי עדיין אפשרות לצרף לינק לכתבה. המלחמה הבלתי פוסקת בין אמצעי האכיפה השונים ומערכות ההגנה לנהג הביאו לעולם שלל מכשירים להתמודדות, אולם עד היום לא היה מכשיר בודד דובר עברית הכולל בתוכו את ההגנה מכל הטכנולוגיות השונות. הנהגים היו מוצאים עצמם משתמשים בשני מכשירים לפחות, כאשר המכשיר היחיד שעשה זאת עד כה דובר אנגלית בלבד - Psssport 9500Ix - הנמכר לדברי היבואן ב-4,200 שקל. מכשיר ה-iroad החדש הוא פרי פיתוח ישראלי שארך מעל לשנתיים, והייחודיות שלו - מעבר להיותו ישראלי לכל דבר - הוא ההתאמה שלו ממש כמו כפפה ליד בכל הקשור לתדרי האכיפה השונים, הטכנולוגיות של א…
הודעה אחרונה מאת DaniD, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מה עברו ?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 28 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשתי ואני מתכננים לנסוע לירח דבש בארה"ב באמצע דצמבר. אחד התכנונים החשובים לי זה לנסוע מלאס וגאס ללוס אנג'לס ברכב קבריולט עם עדיפות לאחד שגם יספק הנאה. כל רצוני הוא לעשות את הדרך במדבר נוואדה ברכב ולהחזיר אותו כשנגיע ללוס אנג'לס. מבירור שעשיתי השכרת קורבט C6 נעה באיזור ה-300 דולר ליום והשכרת דודג' וויפר נעה בסביבות ה-450 דולר ליום. לצערי התברר לי שיש קנס שצריך לשלם על החזרת הרכב שלא במקום האיסוף. למישהו יש נסיון עם השכרת רכבים אקזוטיים בארה"ב ויכול לעזור? להמליץ אולי על מקומות אחרים לשכור מהם? תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת yosbar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 876 צפיות
ראיתי שהרבה אנשים מזמינים מהאתר הזה http://www.shinearama.co.uk ואני יודע שמדובר בחנות אמינה. אני רוצה להזמין משם סבון 5 ליטר שמרססים אותו לפני השטיפה על מנת להסיר משקעים קשים/מזיקים ולכלוך. זה שם המוצר Valet Pro Citrus Pre-Wash השאלה היא האם מניסיונכם נוזלים בכמות של מעל 1ליטר יגיעו לארץ במצב טוב זאת אומרת סגורים היטב. תודה
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רוכב בודד היה צריך כפל רשיון נהיגה. הרשיון אבד לו אי שם בספורטק המקומי. אין שום מגבלה חוקית/תקנות/הילכתית להענות לבקשה. יש כבר תמונה במחשב שלהם. אז הבנאדם (נגיד) חשב לעצמו: יש אינטרנט, יש אתר של משרד התחבורה, שאפילו מעודד את השימוש באתר לשימושים כאלו, ע"י אגרה המופחתת כמעט לחצי אם מזמינים כפל רשיון דרך האתר. טוב לחשוב בצורה אופטימית, טוב שיש עולם מתוקשב. אה, עולם יש, אבל האם רשויות ממשלתיות שייכות לעולם הזה? בתחילת יולי ישבתי מול המחשב , מלאתי בקשה, שילמתי והרגשתי טוב. הרי כבר כמה פעמים השתמשתי באתר שלהם לתשלום אגרת רישוי, הכל תקתק ורשיון רכב חדש הגיע די מהר. כתוב באתר כי רשיון זמני ישלח תוך שבוע, ורשיון קבוע תוך שבועיים. אז כתוב. עבר חו…
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 2 תגובות
- 659 צפיות
נגיד אני לוקח מכונית בעלת 17 קג"מ ב4000 סל"ד, זה אומר שנגיד בהילוך רביעי היא תגיע ל100 קמ"ש ב4000 סל"ד ?
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
העיצוב נראה טוב מידי מלהיות אמיתי. http://carscoop.blogspot.com/2012/10/official-photos-of-all-new-2014-mazda3.html
הודעה אחרונה מאת קובי777, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לילה טוב. בדקתי לאחרונה ברישיון הרכב ורשום בסוג הרכב: "פרטי/דו שימושי". מה הכוונה? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
אהלן חברים. יש לי חניה פרטית מאוד ארוכה - לאורך יכולים להיכנס אולי 3 רכבים ע"י חסימה אחד של השני שזה היתרון בחניה. הבעיה היא כזו, החניה מאוד צרה, החניה היא פרטית של שני דיירים, שלי ושל השכנים שלי ואנו חונים מאוד קרוב אחד לשני, עשיתי טעות שלא צלמתי, אך בנתיים תסתפקו בציור העילג שציירתי עד שאהיה בדירה ביום שישי ואעלה תמונות. המרחק בין הרכבים כאשר הם חונים אחד ליד השני הוא אולי 50 סנטימטרים לכל היותר ואם אני לא חונה ממש בתחילת החניה, אין מצב שלא פותחים על הרכב שלי את הדלת, אך כיון שאני רוצה להכנס עד הסוף עם הרכב בשביל שהרכב יהיה בחלקה המקורה של החניה - הרכבים חייבים להיות אחד ליד השני במקביל. הנקודות הכתומות הן בזנטים שנעצתי באדמה ע"מ להעביר ביניהם …
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 3 תגובות
- 598 צפיות
אהלן, אני חייל משוחרר שבקרוב ניגש לעשות טסט ומתחיל להתעניין ולבדוק אופציות בהם אוכל להתחיל לנהוג על הכביש. קודם כל, אני רוצה להבין איך כל העניין הזה עובד. כל אדם עושה את כל הביטוחים לעצמו (חובה/מקיף/צד ג') או שיש ביטוחים בהם מספיק שאחד מבני המשפחה משלם עליהם? דבר שני, ברשות משפחתי יש רכב מסוג יונדי I30CW, עכשיו הבנתי שהביטוח עליו יעלה לי לא מעט, במיוחד היותי נהג צהיר ונהג חדש ככה שהשאלה היא כזאת, יהיה משתלם כבר לקנות רכב ישן ולשלם פחות על ביטוח או שלא בהכרח? יהיה הפרש משמעותי במחירים?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת האם ניתן לגשת לטסט על פי התאריך העברי? כמו למשל שאפשר להשתמש בדברים אחרים בתאריך העברי (נראה לי שזה קביל בבחירות בגיל 18) אז אולי אפשר גם בטסט. אם כן, אפשר בבקשה מקור כלשהו לוודא? אם לא, אפשר מקור כלשהו לוודא? תודה
הודעה אחרונה מאת ArielElia95, -
אני חורש את הרשת כבר כמה שבועות בחיפוש אחר מצלמת דשבורד טובה ואיכותית. המטרה היא מצלמה קלה, קטנה, שמצלמת באיכות HD (אמיתי), ללא "הפסקות" בין ההקלטות, מקליטה בפורמט "נורמלי" (רצוי AVI ובטל לא הMOV הטיפשי והענק), ושתוכל לעמוד בחמסין הישראלי. המצלמה הכי טובה שמצאתי בינתיים, היא: Vico Vation DS-2 היא יקרה נורא (כ245 דולר), אך איכות הצילום שלה הכי טובה שראיתי. החיסרון שלה: היא גדולה יחסית, ונראית כמו מצלמה סטנדרטית (קורצת לגנב), וגם שזה רק 120 מעלות (לא רחב מספיק, יכול לפספס מהצדדים) אני מתפלא לראות שאנחנו ב2012, עם מצלמות GoPro מדהימות, אבל אני עדיין לא מצאתי שום מצלמת דש איכותית, קטנה, כזו שתשתלב בדשבורד כמו שצריך(תיצמד למראה?) ומצוינת. למה ז…
הודעה אחרונה מאת stillness6, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 742 צפיות
שלום לכולם האם אתם יודעים אם יש חברה שמשכירה את הרכב? טל
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 914 צפיות
בהמשך לטופיק על מאזדה 3 החדשה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=451147 התחלתי לתהתות לעצמי למה יש כזה הבדל גדול בין רכבי קונספט לייצור סדרתי. הנה שתי דוגמאות: אני מניח שההבדלים הם לא רק במראה חיצוני, אלא באבזור, ביצועים ועוד.
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
מגזין הגה סוגר את שעריו 1 2 3 4 5
מאת LEGACY 1.8-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 73 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
עצוב לקרוא, אבל כנראה מגזין "הגה" כבר לא מצדיק את קיומו - והיום הודיעו על סגירתו. לדעתי חבל, כי המגזין דווקא השתפר לאחרונה לאחר שניצן רז מונה לעורך. קישור מתוך וואלה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היום בחדשות ערוץ 2, דיברו על חברה ישראלית שפיתחה אפליקציה שמזהה אם יש פאנצ׳ר בצמיג הרכב . מישהו הספיק לזהות את שם האפליקציה , או החברה ?
הודעה אחרונה מאת TheOne23, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
פשוט מדהים http://www.youtube.com/watch?v=WEROVWDp3n0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
רציתי BMW. לא יקרה. 1 2 3
מאת kramerica-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני מתכוון להחליף בקרוב את ה-A6 שלי. בארה"ב אני כיום מחזיק 328ix coupe. רכב מדהים. בארץ מעולם לא העזתי להחזיק BMW, עניין של תדמית שלילית בעיקר. הצלחתי לשכנע את עצמי להתגבר על העניין. חווית הנהיגה שווה את זה. נכנסתי לאתר של BMW בארץ, קצת להסתכל ולראות לפני שאני טורח ללכת לסוכנות. לקח לי חצי דקה להחליט ש-BMW אני לא ארכוש בארץ. אם היבואן לא מוכן להשקיע כמה אלפים בשביל שהאתר יראה נורמלי, ולא מוכן לכבד את עצמו ואותי בתור לקוח, אני לא מוכן להשקיע כמה מאות אלפים ברכב שהוא מייבא. אתר אינטרנט אמור להיות החזית היפה של העסק. אם ככה נראית החזית, לא רוצה לדמיין איך זה נראה מאחורי הקלעים ובמוסך, במקומות שהלקוחות לא רואים. עכשיו צריך להחליט, A6 נוספת? אולי לקסוס או אינפיניט…
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- 3 תגובות
- 646 צפיות
אדם מבוגר ואחראי מאזור השרון יקח את רכבך מביתך או ממקום עבודתך למבחן רישוי (טסט) ויחזיר אותו חזרה אליך לאחר ביצוע הטסט. לפרטים: שמעון- 054-7376646
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
תמיד יש סירטונים של מטוס או מסוק נגד מכוניות ותמיד הם מנצחים,השאלה שלי אם יש רכב (בייצור סדרתי)שיכול לתת להם פייט?
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
הגה עור בתפירה
מאת pach12- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רכשתי יונדאי i20 ידנית 1.6 עם הגה מעור (בתפירה) כברירת מחדל. אני לא מעוניין בהגה הנ"ל ורוצה להסיר את ציפוי העור. מישהו יכול להמליץ לי על מקום שעושה דברים כאלה? תודה, פאצ'
הודעה אחרונה מאת yurime, -
- 2 תגובות
- 673 צפיות
משהוא יכול לומר לי אם מרבית כוחות הסוס בסל"ד נמוך זה טוב או לא?ומדוע?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
עוקף את כולם בשוליים, צולם היום (תאריך לא תקין בסרט). מתחיל אחרי חצי דקה.
הודעה אחרונה מאת B.D.B., -
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
בתהליכי בניה? יש התקדמות? (העתק: ספורט מוטורי)
הודעה אחרונה מאת aa123, -
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
סרטון איכותי על חיי היום-יום (והאהבה ל) עם מפלצת הלה- מאן האגדית, הפורשה 962. מסוג הדברים שאפשר למצוא רק במדינה כמו יפן. צפייה מהנה- Vimeo Embedded Video
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
מתוך וואלה: סדנת טרנסטר האמריקנית תייצר מכונית 'על' חוקית לכביש בעלת 2,000 כ"ס. טוענת למהירות של מעל ל-500 קמ"ש לכתבה. אפשרי?
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo,
