Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשת פלסטיק לבנה, יש בכל טמבוריה בגלילים גדולים.

יוצר ממנה חיץ שלם נמוך יחסית, גובה מטר.

לא מציק בעין

יחסית אסטטי

ויעשה את העבודה כי הוא גמיש וגם בעובי מספיק שלא יפצע את הרכב.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

slowride - פתרון בהחלט יצירתי אך נשמע לי מסורבל מדי. עם כל זה שהוא חינמי זה נשמע לי קצת מגושם ומושך תשומת לב מדי.

 

עופר - נשמע מעניין. יש לך לינק אולי או שם לדבר הזה? אשמח לקבל תמונה או קישור של איך הרשת נראית.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

יצירת מחסום/ גדר בין שני הרכבים לא תאפשר לאף אחד מכם לפתוח את הדלתות, משום שממרווח של 50 ס״מ שקיים היום לכל דלת, ישאר רק 25 ס״מ.

 

נראה לי עדיף להאריך את הקירוי לחניה אחורה ושאחד מכם יחנה אחורה יותר מהשני.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
יצירת מחסום/ גדר בין שני הרכבים לא תאפשר לאף אחד מכם לפתוח את הדלתות, משום שממרווח של 50 ס״מ שקיים היום לכל דלת, ישאר רק 25 ס״מ.

 

נראה לי עדיף להאריך את הקירוי לחניה אחורה ושאחד מכם יחנה אחורה יותר מהשני.

 

עובדה שעד עכשיו עם הבזנטים מצליחים לפתוח את הדלתות.

יתרה מכך, מדלת הנהג אני יכול לצאת בקושי ואני מניח שגם אוכל לצאת אם יהיה שם מחסום גמיש כמו גומי או עמוד גמיש או מה שלא יהיה שם לאחר שאחליט, אבל מהצד של הנוסע ליד הנהג - אין אפשרות כלל לפתוח את הדלת כי יש קיר בטון.

 

השכנים שלי צריכים להעריך את זה שהנהג יוצא מהרכב בלי בעיות בכלל, ולנוסע ליד הנהג - לו יש את אותה הבעיה שלי.

כשאני מסיע איתי אנשים ברכב, לפני שאני מחנה אני מבקש מהם לצאת מהרכב כיון שאחרי שאכנס לחניה - הם כבר לא יוכלו לצאת.

Twincharger Stratified Injection

פורסם
רשת פלסטיק לבנה, יש בכל טמבוריה בגלילים גדולים.

יוצר ממנה חיץ שלם נמוך יחסית, גובה מטר.

לא מציק בעין

יחסית אסטטי

ויעשה את העבודה כי הוא גמיש וגם בעובי מספיק שלא יפצע את הרכב.

 

עופר - אני עדיין מחכה ללינק.

 

נ.ב - ראית את מספר המעקב שלך? (כתבתי אותו היום בצהריים בשרשור של המצלמה).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

גם ככה הרכבים צמודים מאוד אחד לשני- נראה לי לא מעשי לשים משהו בניהם.

 

לדעתי יש לך 3 אופציות:

 

1. להחנות צמוד מאוד לקיר וכך להיות רחוק מהרכב השני (בא על חשבון זה שאי אפשר לפתוח דלתות בצד הנוסע)

 

2. לוותר על החנייה המקורה ולהחנות בחלק החיצוני של החנייה

 

3. לקנות רשת הצללה ולתלות אותה מעל החנייה ככה שגם בחלק החיצוני יהיה צל ותוכל להחנות שם עם צל- אבל אף אחד לא מבטיח לך שהשכן השני לא יחנה במקביל אליך.

פורסם
גם ככה הרכבים צמודים מאוד אחד לשני- נראה לי לא מעשי לשים משהו בניהם.

 

לדעתי יש לך 3 אופציות:

 

1. להחנות צמוד מאוד לקיר וכך להיות רחוק מהרכב השני (בא על חשבון זה שאי אפשר לפתוח דלתות בצד הנוסע) - אני עושה את זה בין כה ועדיין הרכבים קרובים (חונה ממש 3-4 סנטימטרים בצמוד לקיר עם מראות מקופלות).

 

2. לוותר על החנייה המקורה ולהחנות בחלק החיצוני של החנייה - גם את זה אני עושה אך זה לא נותן לי מענה כאשר מגיע רכב אורח לשכנים וחוסם אותם, במקרה כזה אני עדיין חשוף לפגיעות מרכבים אחרים ובאים אליהם לא מעט אורחים.

 

3. לקנות רשת הצללה ולתלות אותה מעל החנייה ככה שגם בחלק החיצוני יהיה צל ותוכל להחנות שם עם צל- אבל אף אחד לא מבטיח לך שהשכן השני לא יחנה במקביל אליך.

- זה כבר לא כ"כ משנה. אני מחפש הגנה נטו לא משנה היכן השכן יחנה. אני מבחינתי רוצה להיות מוגן בכל מקרה לא משנה מה קורה. שוב, לא רוצה להיות תלוי בשכן אלא רק בזכות עצמי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כן קיבלתי את המספר חבילה.

 

התכוונתי לזה:

 

qugagy6a.jpg

 

נראה סבבה. אני חייב לראות ולמשש את זה במציאות מבחינת עובי, גמישות והאם זה חסין ויכול באמת להגן על הדלתות של הרכב.

חברים, יש עוד רעיונות, מישהו? יש לא מעט חברים בפורום עם כושר יצירתיות מפותח ודמיון עשיר, אנא התפקדו והביאו לי מזור

לצרה... :cry:

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...