Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אתה מתכוון ליריעות המקיפות את הסוכה? אלו שבד"כ בצבע ירוק ירקרק כזה?

 

הממ.. היריעות הללו באמת לא גמישים כ"כ אך בהחלט חזקים ויציבים כאשר הם מתוחים וסביר להניח שגם אם יפתחו את הדלת

בחוזקה על הדלת שלי - אני מאמין שזה יפגע ביריעה והיא תחסום כמעט בצורה מלאה, מה גם, על מרחק של חצי מטר מדלת לדלת אין כ"כ הרבה תנופה גם אם אתה רוצה לפתוח בכוונה בחוזקה.

אני פשוט זוכר שנתקלתי בחיי בכמה וכמה סוכות מאוד חזקות שהיריעה היתה מאוד מתוחה וגם חזקה ויציבה.

זה בדיוק החומר. יש בצבע ירוק, כחול ולבן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה יכול ללכת לחנות אופנים ולבקש פנימיות משומשות. יעשה את העבודה

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

המצב שלי היה אומנם שונה מעט, אבל גם בגלל בעיה בחניה תליתי מודעה בבניין ומצאתי מישהו שמוכן להחליף איתי חניה תחומה עבור 1200 שקלים בשנה ששילמתי לו מראש.

החניה שלו תחומה ב-2 עמודי בטון כמו שחלק גדול מהחניות בבנין תחומות, ולו פחות אכפת מהרכב (רכב עבודה כנראה), הוא קיבל 1200 שקלים בבת אחת ששימחו אותו מאוד ומצידו הוא כמעט ולא ויתר על כלום.

מצידי, השקעה נבונה וזעומה לעומת כל שריטה או מכה קטנטנה שגם תעשה רע בלב וגם תעלה לפחות כמה מאות לתיקון.

פורסם

אוקטן גבוה, הבאת לי מחשבה מעניינת- הגומיות של עיגון דברים בתא המטען גם יעבדו. עבה, גמיש, ארוך ולא יקר בכלל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמה דברים מוזרים בעיני:

- לא ברור אתם זו חניה לרכב אחד שאנסתם אותה לשימשו שני רכבים. 40-50 ס"מ של מירווח בין כלי רכב חונים הם להשתחלות בלבד. במקרה כזה פשוט אין רווח מספיק כדי לחנות ולפתוח דלת בנוחות, אפילו בצורה זהירה. כל חבל/גומי/יריעה יגרמו לקושי בפתיחת הדלת ויצמצמו עוד יותר את המירווח הקטן שיש כיום. קח בחשבון שצריך מרחק גדול בין הבזנטים המיועדים - לפי אורך שתי דלתות ועוד רזרבה של מטר, וחניה קפדנית לפי סימון. האם השכנים ישתפו פעולה?

- לא מובן אם יש לך הסכמה של השכנים לעשות מה שאתה רוצה.

- אני שם לב שאתה מתפנק: פתרון אחד לא יפה, השני לא נוח, השלישי מגושם, ההוא לא זמין וכו' וכו'.

 

לדעתי יש שתי אפשרויות: מגינים על הדלת (שפסלת בטענת כיעור ועוד ל אשאלת את השכנים אם יסכימו להם או ש.. למרות הבעסה, כנראה חניה ברחוב, אם יש מקום בסביבה הקרובה, היא הפתרון לצרכים שלך.

ילה גבר בא נראה! מר +1

×
×
  • תוכן חדש...