רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם זה חוקי להשחיר פנסים אחורים?
הודעה אחרונה מאת CandyManz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היום עלו ליוטיוב 2 סרטונים שכשראיתי אותם הרגשתי שאני צריך לחלוק אותם עם הפורום. זה יעביר לכם את ה20+ דק' הקרובות. מי מאיתנו לא ניצב בפני הדילמה הזאת: האם לקנות אאודי S8 או שמא לגוון וללכת על אלפינה B7? זה יעזור לכם להחליט: oT0r6xQJU_4 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. קוניגסג. כל מילה מיותרת. RUfkyMCDYhU דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. נ.ב חובה לצפות ב1080P.
הודעה אחרונה מאת CandyManz, -
-
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
האם מותר להסיע בעלי חיים ? ראיתי שלפעמים מסיעים אותם במושב האחורי או מאחורי הטנדר, במקרים של טנדר לפעמים הם היו קשורים ולפעמים לא. רציתי לדעת האם יש תקנה בנושא ? רוצה לציין שאני שואל מתוך התעניינות, אין לי בעל חיים.
הודעה אחרונה מאת gabizon79, -
- 1 תגובות
- 786 צפיות
הוא עדיין קיים ? ראיתי לא מזמן סרטונים שלהם ביוטיוב ושמתי לב שהאתר / פורום שלהם ירד.
הודעה אחרונה מאת damplin, -
שלום לכולם! ברשותי מספר רכבי דיזל. הבנתי שאפשר לתדלק כל מנוע דיזל סטנדרתי בלי שינויים בשמן טיגון משומש שעובר סינון כלשהו. אני מעוניין לנסות את זה גם כן. מישהו מכיר את הנושא? ניסה בעבר? מה השמן צריך לעבור כדי להיות מספיק נקי? ואם אפשר לעשות דבר כזה בכלל? תודה מראש ושבת שלום! לינוי
הודעה אחרונה מאת danniel, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז כזו, מעניין איך ירכיבו לה איתוראן http://youtu.be/AOdsTuaJEfc
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 27 תגובות
- 15.5 אלף צפיות
כיצד ניתן לבדוק שהבאגי רשום כבאגי במשרד הרשוי ? מה כתוב ברישיון ? מה לגבי הגג ? הוכחות בעת מעבר טסט ? תודה על כל מידע !
הודעה אחרונה מאת אמיר123123, -
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
מכרז הרכב הממשלתי - לכל הכלים רשום "חייב שינוי מבנה". מה זה אומר?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום,היום אחרי צהריים גיליתי שכנראה במהלך הלילה פרצו לי לרכב. כל תכולת תא הכפפות היתה מפוזרת על הרצפה ונגנבו מהרכב רישיון הרכב,פוליסת הביטוח ושטר מכר על החלפת מנוע שביצענו בעבר..המסמכים היו בנרתיק שהיה תפוס על סך השמש וחוץ מזה לא נגנב כלום..זה נראה כאילו הגנב חיפש את מסמכי הרכב מההתחלה (חיפוש בתא כפפות..) חוץ מהוצאת מסמכים מחדש,האם יש לי ממה לדאוג?
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
נראה כאן מכוניות עם מנועי הייבריד+דיזל של 1.0 ו 1.2 ליטר, שני מגדשי טורבו ושני מגדשי על שמפיקות 200+ כח סוס ועושות +1-30 קילומטר לליטר? השאלה היא יותר בהיבט הטכני, כלומר, האם הדבר ישים ואפשרי. כלומר תשובות כגון "כל המכוניות יהיו חשמליות" לא ממש יענו לי על השאלה.
הודעה אחרונה מאת oria1199, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו פעם התנסה ? איך זה עובד ואם בכלל שווה ? http://vehicle.mof.gov.il/NR/exeres/FB573183-5585-43D5-BE6A-4BEF69289331.htm
הודעה אחרונה מאת haimy, -
- 2 תגובות
- 564 צפיות
תגידו איזה חברת ביטוח הכי משתלמת מבחינת שירות?
הודעה אחרונה מאת MarkN, -
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
סופ"ש גשום ונחמד לכולם, רבע שעה של גשם מספיק לכביש לקרוס ברחוב נחשון בכפ"ס, כמה זה שכיח לדעתכם? האם נתקלתם באופן אישי במחדלים דומים באיזור מגוריכם?
הודעה אחרונה מאת shlomi171, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי הרבה אנשים בפורום ממליצים על הGPS הנ"ל מהאתר ב72 דולר 5.0" GPS Navigation System 4GB AVI/RM 500MHz With IGO Map Software 24 Languages WINCE6.0 אמרתי לעצמי למה שלא "נתאבד" ונזמין יהיה מה שיהיה? אז הזמנתי ויש לי כמה שאלות לאלה שכבר רכשו את המוצר 1. בהזמנה עצמה הייתי צריך לציין שאני רוצה שפה בעברית ומפות בעברית או שזה מגיע כסטנדרט במכשיר? 2. הוא מדבר בעברית בנוסף למפות ולשפה? 3. איך הספיקר שלו? 4. איך התושבת שמגיעה איתו טובה או שצריך כבר עכשיו לחפש אלטרנטיבות? תודה
הודעה אחרונה מאת BadMonkey, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 42 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
עוד מישהו נתקל בה בדרכים ? בטיולים בחו"ל לא בטוח אם רואים את הדגם הזה הבנתי שיוצרו 600 כאלה. קרדיט לאוטו.
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אהלן, לפני כחודש קיבלנו במזל טוב את היונדאי החדשה, I35 בגרסאת הINSPIRE (לצערי, משום שהSUPREME לא היה בארץ ולא יהיה בקרוב). עוד מעט אעלה תמונות. נקודות עיקריות: *מנוע מעולה. גמיש למדי, אין חסרון בכוח. בהשוואה לפוקוס סטיישן החדשה ניתן לומר שהיונדאי מרגישה חזקה יותר. *גיר מצוין, לשם שינוי ריבוי ההילוכים מאפשר לגיר לשמור על ההילוך ולא להעלות אותו כל רגע שרק אפשר (כמו בגירי 4 הילוכים - שם אין אף פעם כוח בגלל שהגיר העלה הילוך מוקדם מדי.) *תא נוסעים איכותי למדי - חומר דיפון עליון נעים למגע שאכן כן - מזכיר את הפולקסוואגן טוראן שברשותי. במבחן הדפיקות על הדש - הוא מעט חלול יותר מהוואגית, מן הסתם. ככל שיורדים בתא הנוסעים - איכות הפלסטיקים יורדת ומגיעים לחומרים קשיחים…
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
מה למעשה ההבדל שמתקבל מבחינת איכות הצבע/איכות העבודה ואורך חיים בין צביעה מקצועית בתנור אצל פחח לבין צביעה חובבנית/חאפרית בצביעה "רגילה" ללא תנור?
הודעה אחרונה מאת tomihen, -
-
שלום, אני בדיוק קניתי רכב ואני אמור לאסוף אותו בקרוב. במפרט נכתב כי ההגה הוא בציפוי עור - ביקשתי מהיבואן להחליף, הם טוענים שצריך להחליף את כל ההגה. האם זה באמת הגיוני? למיטב הבנתי הכיסוי עור זה בתפירה, לכן מפתיע אותי שאין חלופות וזה עניין כה מסובך ויקר להחלפה. אשמח לעצה או להערה. האם באמת כל כך קשה להשיג הגה שאינו מעור? האם בגלל זה הייתי צריך לקנות אוטו אחר? חשבתי לנסות להשיג את מפעל הייצור אבל לא מצאתי את האי מייל שלהם. וגם לא אי מייל קשרי לקוחות של סוזוקי גלובל או יפן. הרכב הוא: סוזוקי ספלאש ידני 2012 ארץ ייצור - הונגריה.
הודעה אחרונה מאת Oracle, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שמתי לב במחירון יד2 יש להן תמכור, כלומר חייבת להיות לפחות אחת על הכביש. למישהו יש נתונים? ומה שעוד יותר נחמד, כמה אלפות GTA יש על כבישי ארץ הקודש בכללי? מה עם 166GTA, היא הגיעה ארצה בכלל?
הודעה אחרונה מאת kookoo, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היום בבוקר ראיתי מישהו גונב נתיב. מצד אחד הבן אדם נוסע ישר בנתיב של פניה שמאלה בלבד. שזאת כבר עבירה חמורה לכשעצמה. מצד שני היה שם רמזור אדום. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת yanivnn, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 957 צפיות
אני מוכר דייהו רייסר 95 במצב גמור לפירוק/ברזל הלכתי למשרד הרישוי והוצאתי טופס שהרכב ירד מהכביש. מה בנוסף עלי לעשות/לקבל מקונה הרכב? אני יודע שאת הלוחית רישוי צריך להוריד. עוד דברים שעלי ליישם?
הודעה אחרונה מאת Kenworth, -
- 0 תגובות
- 627 צפיות
צהריים טובים לכולם, מחפש מצלמה לרכב ויש התלבטות בין כמה וכמה דגמים, אשמח אם תוכלו לעזור: http://www.dealyday.com/?storeid=7359&view=products&id=560362 http://www.dealyday.com/?storeid=7359&view=products&id=558920 http://www.dealyday.com/?storeid=7359&view=products&id=559012 ויש גם את הDVR-037/DVR-027 (מה בעצם ההבדל בין שתיהן). מה עדיף בטווח מחירים זה? תודה רבה לכולם וסופ"ש נעים!
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אחי מתחיל לעבוד באחת מחברות המחשבים הגדולות, חברה בין לאומית. החוזה שלו מתחיל בנובמבר השנה. אחי התקשר לקצין רכב להגיד לו שהוא מעוניין ברכב מסוג X, והוא מתחיל לעבוד בנובמבר. הקצין רכב אמר לו, שאם הוא יזמין רכב בנובמבר הוא יקבל אותו רק ב2013, והוא מציע לו לקחת רכב אחר שמסתובב בחברה זמנית(כנראה רכב של עובד אחר שעזב את העבודה). השאלה היא, האם קיים באמת דבר כזה, שחברת ליסינג תספק רכב רק ב2013, הרי מרגע חתימת החוזה החברה חייבת לספק רכב, גם אם זה רכב משומש זמני עד לקבלת הרכב המוזמן או שהקצין רכב רוצה לעשות לעצמו חיים קלים ורוצה להיפטר מרכבים שמסתובבים לו בחברה מעובדים שעזבו?
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
-
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום קניתי את ה-HD DVR שהמליצו עליה פה. השאלה היא איזה כרטיס לקנות. האם SD של 2 ג"ב מספיק לכמה שעות הקלטה? תודה
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום. הסיפור הבא מובא לפניכם גם כי אני רוצה התייחסות של נציג צ'מפיון כאן בפורום, וגם כי היום הבנתי איך ניגמר הסיפור ואחרי ההלם הראשוני הייתי חייב לשתף כדי לשמוע את דעתכם. אתחיל ברקע כללי. דוד שלי הוא נהג מונית, ברשותו סקודה אוקטביה עם כ 150K ק"מ לא לתפוס אותי בדיוק במספר. זו האוקטביה השלישית שלו ברצף. לרכב הופיעה בעיה ההנעה הפכה לקשה מאו כשהרכב חם ונדרש סטרטר ארוך מאוד כדי לעשות זאת. פרסמתי נושא דיון כאן בפורום להכוונה בנוגע לגורם לתקלה לפני כמה שבועות. דוד שלי ניגש למוסך מורשה של צ'מפיון שבו הוא מטפל תמיד. כרגע אני לא רוצה לפרסם את שמו כי יש סיכוי שדוד שלי ינקוט בהליכים משפטיים בעידוד אבא שלי נגד אותו מוסך. המוסך אבחן את הבעיה וטען שיש להחליף את כול המ…
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב. שמי מתן ולפני מספר ימים חניתי באזור התחנה המרכזית בבאר שבע. הנני בעל תו נכה. האם יש באפשרותי להגיש ערעור ולטעון שעקב השינוי במדרכות הכביש והבניה הבלתי פוסקת באזור על המחלקה לפיקוח עירוני יכולת לבטל את הדוח? פשוט עקב השלט שנוסף ומתחתיו רשום כניסה לחניה לב הסיטי בתשלום ולחניית נכים מסודרת. האם אני יכול לטעות כי השלט הטעה אותי? בכלל לחניון לב הסיטי רכבים עם תו נכות לא יכולים להיכנס. הכל היה הפוך במדרכות ודבר שאני יכול לטעון עקב הקושי והמגבלות אני הייתי חייב להחנות שם כי זה מיקום נוח. מה אני יכול לטעון בכתיבת הערעור לדוח? האם אני יכול להיות צודק? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת matanvip, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הפקק נוצר כתוצאה מתאונה ק"מ קדימה. החצייה בדקה ו 13 שניות, חציית אי תנועה.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 848 צפיות
השבוע נהגתי וראיתי את השלט שבכותרת, פתאום מתברר לי שאבי מחליף את הרכב ורציתי להמליץ לו אבל חרף כל החיפושים שביצעתי ברשת, לא מצאתי כלום. מישהוא מכיר?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
אז ככה,אני קצת מבולבל מכל הקטגוריות, אז מה זה FIA? למאן זה אירוע חד פעמי כלומר מירוץ שנתי? ומדוע פעם היו מכוניות כביש רגילות עם הסבה למכוניות מירוץ וכיום הרכבים הם רכבי מירוץ בלי הולמוגציה לכביש? ועוד דבר שאני לא מבין מדוע יצרן מפתח רכב מירוץ שלם שעולתו גבוהה בישביל להתחרות בלמאן פעם אחת?האם למאן ולמאן 24 שעות זה אותו הדבר? האם הרכבים הללו משתתפים בעוד מירוצים,האם יש סידרה ויש אליפות כמו בפורמולה 1? מה זאת קטגוריית GT3? האם מדובר בקורבטים נגד 911 מול פרארים ולוטוסים ואסטונים? או שזה בעצם GT1? כמו שאמרתי אני מבולבל, אשמח לקצת סדר והיסטוריה בתחום. תודה.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, הסיפור התחיל לפני כחודש בתחנת שטיפה בראשל"צ, הרכב של חברה שלי נפגע עקב תקלה במכונה (יחד עם הרכב שלי - שהוא רכב חברה ואני לא מתעסק איתו, ועוד מספר רכבים). במעמד הפגיעה (ואיך לא, לאחר ויכוח עם המנהלת) קיבלנו מסמך שמאשר את הפגיעה. לאחר כשבועיים הוזמנו לחזור לבית העסק כדי שהשמאי של הביטוח שלהם יעשה הערכה לנזק. לאחר מיכן נשלחנו לקבל הצעת מחיר לתיקון ממוסך לבחירתנו. פנינו למוסך מורשה, ביקשנו הצעת מחיר וקיבלנו אישור טלפוני מחברת השטיפה לבצע את התיקון, בנוסף, התבקשנו לספק טופס אי הגשת תביעה מהביטוח שלנו. יש לי מספר שאלות לגבי ההמשך: 1. היום נסענו לתקן את הפגיעות. במוסך (זה מוסך מורשה, שחברה שלי מטפלת בו באופן קבוע) אמרו שבד"כ במקרים כאלו יש אישו…
הודעה אחרונה מאת liav12,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 801 אורחים (הצג רשימה מלאה)
