Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגה ללא עור


yurime
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה אומר שיש אפשרות להסיר את הציפוי עור הקיים לאחר הקניה (מבלי לפגוע באחריות אני מניח) ולשים ציפוי אחר?

איפה אני יכול לעשות את זה?

לגבי ליצור קשר עם היצרן - הייתי רוצה אבל אני לא יודע איך.

מה שכן אני מניח שזה עור אמיתי אחרת היו אומרים לי (היה חוסך להם ולי זמן) וגם באתר ההונגרי

כתוב שההגה בציפוי עור.

לא אמרתי דבר על האחריות. כדי לפרק את ההגה צריך לנתק את כרית האוויר ולכן זו פעולה שצריכה להתבצע על ידי איש מקצוע.

יש חומרים דמויי עור שקשה להבחין בינם לבין עור מעובד אם לא רואים את הצד האחורי של החומר. למרות האמור, וכדי לחסוך מעצמך את המאמץ, אתה יכול להניח שזה עור טבעי ברובו או בחלקו.

בדוק אם ההגה של דגמי 2011 הוא חליפי להגה של הרכב שקנית, אני בטוח שיימצא בפורום מי שישמח להתחלף איתך ולשדרג את רכבו.

צריך להיות ממש טהרן (purist) כדי להיות מוטרד מהסוגיה הזו. יש לאדם מקום בשרשרת המזון שהתפתח באלפי שנות אבולוציה. יש בעולם כל כך הרבה סבל אנושי ואי אפשר להכיל את כולו. קל וחומר לשאת גם את סבלם של בעלי חיים.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתחיל להמאס מהגישה המתנשאת/ מחנכת שכובשת כל חלקה טובה בפורום (ובחברה בכלל), אלא האמונות של האדם, מה אתם בכלל מתחילים לספר מה מקום האדם בטבע, מה זה השטויות האלה? טוב שעוד לא התחלתם לקרוא לו יפה נפש, זה בטח תיכף יבוא.

 

 

חו"ח תמצא בבית חומרים פורנוגרפים פדופילים, לא תזרוק אותם מהבית רק בגלל שמי שמופיע שם כבר נאנס והנזק נגרם?

 

אם אצלי בבית יכנס בטעות מוצר של פרוקטור&גמבל הוא מיד עף לזבל.

עלה X כסף? כפרה על הכסף, יש גם עקרונות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מעניין אם חברת ליסינג כזו או אחרת תסכים להחליף איתך הגה ובכך להעלות ולו במעט את הערך של הרכב שברשותה.

שוב, אפשר תמיד לחפש בעל רכב דומה ולהחליף איתו הגה, הרוב המוחלט אמור להסכים (חוץ מפרנואידים שיהיו בטוחים שמרגע שנותק ההגה הוא יישאר ביד בזמן נסיעה)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

יפה שאתה שומר על העקרונות שלך (נאמר בלי שום ציניות).

אצלי העיקרון הפוך - בשני הרכבים שלי שילמתי כסף רב על מנת להחליף את ההגה פלסטיק להגה מצופה עור, לדעתי אין לכך שום תחליף ורק הגה עור נותן את התחושה המדויקת שנדרשת בנהיגה, ויחד עם זאת מונע הזעה ועייפות של הידיים.

אמנם צר לי על שחיטת בעלי החיים אבל המנעות מרכישת מוצרי עור לא תמנע אותה, כול עוד בני האדם אוכלים בשר.

 

היבואן צודק - נדרשת החלפה של גלגל ההגה במלואו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
מתחיל להמאס מהגישה המתנשאת/ מחנכת שכובשת כל חלקה טובה בפורום (ובחברה בכלל), אלא האמונות של האדם, מה אתם בכלל מתחילים לספר מה מקום האדם בטבע, מה זה השטויות האלה? טוב שעוד לא התחלתם לקרוא לו יפה נפש, זה בטח תיכף יבוא.

חו"ח תמצא בבית חומרים פורנוגרפים פדופילים, לא תזרוק אותם מהבית רק בגלל שמי שמופיע שם כבר נאנס והנזק נגרם?

אם אצלי בבית יכנס בטעות מוצר של פרוקטור&גמבל הוא מיד עף לזבל.

עלה X כסף? כפרה על הכסף, יש גם עקרונות!

אם הודעתי חרגה מכללי הפורום אתה יכול להעיר לי בה"פ.

אני מוצא את הדוגמא שנתת לגבי "מציאת" חומרים פורנוגרפיים פדופילים - פוגענית ולא במקומה.

לא התנשאתי ולא חינכתי. אני דוגל ב"חיייה ותן לחיות". יש לי דעה ועניין בגילויים של כל תופעה של התנהגות קיצונית: חברתית, התנהגותית, לאומית או דתית.

פורסם
רק אני לא מבין את קו המחשבה של שקלף עור מהגה קיים מטעמים מצפוניים? :roll:

 

אם היה מדובר בפתיחת הזמנה לרכב ואפשר היה להימנע מעניין העור במקור - אז אני מבין (בערך) את הרעיון

 

אבל הפרה כבר נשחטה, הסטייק כבר נאכל, העור כבר נפשט, עובד וציפו בו את ההגה.

איך בדיוק יעזור לך מבחינה מצפונית לקלף את זה?

 

אז מה?

אם אני אפסיק למחזר את חמשת בקבוקי הפלסטיק של בשבוע, האם זה באמת ישפיע על איכות הסביבה?

כנראה שלא.

 

לאדם יש עקרונות והוא לא מוכן לעשות שימוש בעור, אפילו אם בפועל זה לא באמת מונע מוות של חיה.

 

לפותח השרשור, אל תקלף את העור. אחרי הקילוף יהיו הרבה שאריות דבק ובגדול ההגה לא יהיה נעים לשימוש. אני גם חושב שהוא יהיה דק מדי לאחיזה כי מה שנותן לו את העובי זה העור.

תברר כמה עולה כזה חדש ללא עור (של רמת גימור אחרת) או לחילופין תחפש כזה מפירוק.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אז מה?

אם אני אפסיק למחזר את חמשת בקבוקי הפלסטיק של בשבוע, האם זה באמת ישפיע על איכות הסביבה?

כנראה שלא.

 

לאדם יש עקרונות והוא לא מוכן לעשות שימוש בעור, אפילו אם בפועל זה לא באמת מונע מוות של חיה.

 

לפותח השרשור, אל תקלף את העור. אחרי הקילוף יהיו הרבה שאריות דבק ובגדול ההגה לא יהיה נעים לשימוש. אני גם חושב שהוא יהיה דק מדי לאחיזה כי מה שנותן לו את העובי זה העור.

תברר כמה עולה כזה חדש ללא עור (של רמת גימור אחרת) או לחילופין תחפש כזה מפירוק.

אבל ההגה לא מעור כלל הוא דמוי עור אם אני לא טועה ?

פורסם

עקרונות זה נחמד, אבל מה שאתה עושה זה סתם דבילי.

הרי ברגע שקנית את הרכב הוצאת רכב מהמלאי של היצרן שעכשיו הוא ימלא ברכב חדש. זה ממש לא משנה שזרקת את הציפוי עור, זה לא תרם או תואם לעקרון שלך, אלא אם הכל הוא למראית עין. בשביל ליישר קו עם העיקרון אתה צריך להגיע למצב שמישהו אחר יקבל את ההגה עור ממך במקום מהיצרן וכמובן שדבר שכזה אינו סביר.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל הוא אומר שאישית לא נעים לו לנהוג במכונית שיש בה עור. מה זה משנה שיש עוד מיליארד כאלה?

הטעות שלו זה שהוא לא בירר את העניין עם הסוכנות לפני ההזמנה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עור או לא עור, רק תזכרו שבכל פעם שאתם אוכלים חסה, ארנבת אחת הולכת לישון רעבה.

 

ובכלל הייתי פונה לצמחוניים שביננו אם אתם כל כך אוהבים חיות אז תפסיקו לזלול את האוכל שלהם.

 

ותחשבו על זה...

פורסם
אבל הוא אומר שאישית לא נעים לו לנהוג במכונית שיש בה עור. מה זה משנה שיש עוד מיליארד כאלה?

הטעות שלו זה שהוא לא בירר את העניין עם הסוכנות לפני ההזמנה.

 

זה שהוא קנה רכב עם הגה כבר תרם למשהו שהוא נגדו, ככה שלהיפתר מזה לא ישנה שום דבר.

זה כמו לקנות מעיל פרווה בשביל לשרוף אותו, ככה אתה מבין את הבעיה?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני החסוך את דעתי האישית מחברי הפורום.

 

בכל מקרה מניסיון שלי, בפירוק העור הישן והבלוי לפני תפירה של עור חדש, יש הגה רגיל נעים וחדש, ללא דבק או כל דבר אחר.

 

פלג_

P1030926.JPG

פורסם
אבל ההגה לא מעור כלל הוא דמוי עור אם אני לא טועה ?

 

 

אי אפשר לכתוב עור ולשים דמוי עור, זאת הונאה ואף חברה מכובדת לא תסתכן באלפי תביעות שבה הם יודעים מראש שהם יפסידו.

 

אם כתוב עור, זה עשוי מעור של חיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה שהוא קנה רכב עם הגה כבר תרם למשהו שהוא נגדו, ככה שלהיפתר מזה לא ישנה שום דבר.

זה כמו לקנות מעיל פרווה בשביל לשרוף אותו, ככה אתה מבין את הבעיה?

זה מה שאני אומר, הוא היה צריך לבדוק את זה לפני שהוא קנה.

לפי איך שאני מבין את אין פה באמת עיקרון, זה פשוט אי נוחות מצפונית להחזיק רכב עם עור (ויתקן אותי הבחור אם אני טועה).

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...