Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(עזרה ברכישת) GPS


BadMonkey
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי הרבה אנשים בפורום ממליצים על הGPS הנ"ל מהאתר ב72 דולר

5.0" GPS Navigation System 4GB AVI/RM 500MHz With IGO Map Software 24 Languages WINCE6.0

 

 

אמרתי לעצמי למה שלא "נתאבד" ונזמין יהיה מה שיהיה?

אז הזמנתי ויש לי כמה שאלות לאלה שכבר רכשו את המוצר

 

1. בהזמנה עצמה הייתי צריך לציין שאני רוצה שפה בעברית ומפות בעברית או שזה מגיע כסטנדרט במכשיר?

2. הוא מדבר בעברית בנוסף למפות ולשפה?

3. איך הספיקר שלו?

4. איך התושבת שמגיעה איתו טובה או שצריך כבר עכשיו לחפש אלטרנטיבות?

 

תודה

פורסם

לגבי שפות ומפות - זה תלוי בגרסת תוכנת האיי-גו שמותקנת עליו.

מקסימום תתקין גרסה אחרת עם עברית, מה הסיפור.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לפני שאתם מזמינים תכנסו ליד 2 יש מלא גיפיאסים חדשים בקרטון במחירים של 300 שקל, אני קניתי ב230 שקל GPS חדש ועד עכשיו עובד ולא עושה בעיות, בדיקת שוק, חדש עולה באזור ה500 שקל...

 

מקס.

פורסם

כבר ביצעתי הזמנה למה שהומלץ פה בפורום ב72 דולר

אבל ביקשתי שיעצרו את המשלוח כדי להוסיף סמארטפון באותו הזדמנות

בגלל זה אני מבקש את ההמלצה.

פורסם

בני זונות הסינים האלה עברו כבר 19 ימים מאז שהזמנתי את הGPS עד עכשיו לא הגיע

ואין בכלל דרך לאתר איפה החבילה נמצאת אל תזמינו דרך הדואר הסינגפורי יותר גרוע מהדואר הסיני :evil:

פורסם

אין לך קוד מעקב? בקניות יקרות כאלה זה תמיד נשלח עם מעקב (אלא אם כן בחרת ללא..)

 

אל תמהר להאשים את השרות בסינגפור\סיני\אחר.

 

ייתכן שהחבילה שלך מזמן הגיעה ועוד לא הזיזו את עצמם במרכז מיון\סניף דואר אחר (עובדים קשה,המסכנים..)

 

הדואר בארץ פי 100 פחות יעיל.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

על מה אתה מדבר 19 יום הלוואי שהיה מגיע לי מוצר מהר ,פעם אחת מוצר הגיע לי אחרי 5 וחצי חודשים ,אפילו לא ביקשו פתק אדום פשוט הביאו לי את המוצר בדואר בלי כלום ,הכמות שיש בדואר ברחוב שלי זה לא הגיוני כבר יש להם שקים על גבי שקים .השקים כבר נמצאים מחוץ לדואר כי אין מקום ,הפקידים לא עומדים בעומס .

פורסם

יש קוד מעקב עם SG בסוף שמציין סינגפור

נכנסתי לכל האתרי טראק נאמבר של סינגפור לא רשום שום פרטים איפה החבילה נמצאת

פורסם

מניסיון עם כל מיני מכשירים (מה לעשות, נוסעים הרבה) בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאין כמו ה-WAZE. אני משתמש בתוכנה בערך שנה וחצי ופעם לא הייתה לי תקלה. תמיד עבד כמו שצריך, הביא אותי בדיוק למקום והכיר את הכל. המכשיר מחובר קבוע לרכב דרך הבלוטוף' וככה גם אם יש משהו בדרך (לצערנו יש הרבה מצלמות) אז המוסיקה מפסיקה וה WAZE מדבר.

פורסם

אגב, בשביל מה לכל הרוחות להזמין 2 פריטים כאלו יחד?

כל אחד בנפרד זול מ75 דולר ופטור ממכס.

אם תזמין יחד והחבילה תיבדק ותחוייב במכס תרגיש ממש אדיוט. הרי המשלוח חינם ממילא!

 

במקרה הזה עדיף להזמין חבילה אחת, לחכות כמה ימים שישלחו אותה ואז להזמין את השניה.

גם לא להזמין מייד דקה אחרי כי הסינים האלה עוד עלולים לעשות לך "טובה" ולאחד.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

או להזמין סמארטפון בלבד ולהתקין עליו GPS טוב.

גם ככה אתה מעוניין בסמארטפון ובGPS, אז היית קונה כבר סמארטפון יותר איכותי, מתקין עליו GPS ושלום על ישראל.

 

 

 

עריכה:

רק עכשיו ראיתי שכבר הזמנת.

בקשר למשלוח אין מה לעשות, דואר ישראל ישנים בתקופה האחרונה (במיוחד מזמן החגים).

8)
פורסם

הזמנתי רק את הGPS לא הספקתי לעצור את החבילה בשביל סמארטפון

האמת גם לא ידעתי איזה סמארטפון להזמין

 

ראיתי אנשים שקיבלו את החבילות שלהם מהם אפילו תוך 15-16 יום

מה שמרגיז אותי שאני לא יודע איפה החבילה נמצאת לפחות אם הייתה לי אינדיקציה

ובצ'ט שלהם אתה צריך להמתין כמו בקופת חולים שיגיע התור שלך וגם אחרי שאתה מצליח לדבר איתם בצ'ט

זה שיח חירשים כמו שאתה מדבר עם איזה זקן סנילי וחצי חירש:

איפה נמצאת החבילה שלי?

מה?

מה מה?

מה שאלת?

מה שאלתי?

מה?

 

מכה הסינים האלה:lol:

×
×
  • תוכן חדש...