רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לא שאני מתלונן אבל תמיד יש לי הרגשה שהורדת מחירי דלק או העלאה זה עניין פוליטי או יחסי הון שלטון יותר , ממחיר נפט זה או אחר , הרי סה"כ מחיר הנפט ירד ב10 דולר , ואילו הדלק בחודשים האחרונים ירד כמעט 60 אגורות , האם זה ההתאמה של הנפט , או שיקולי בחירות. או שהעליה דאז הייתה שיקולי עזרה לחברה זו או אחרת . פשוט צירוף מקרים , וזה מתחזק לאור העובדה שהנפט בעבר היה הרבה יותר גבוהה ומחיר הדלק לא היה בגובה כזה. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת doras, -
- 4 עוקבים
- 51 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אזהרה: אשכול תלונה לפני כמה ימים, איזה ערס עצבני נעמד על ידי בפקק והתחיל לצפור. אני התעלמתי, וסימנתי לו עם היד "תמשיך" (בלי תנועות מגונות או עצבים). הוא בתגובה, נתן בבת אחת גז, ונכנס לי בכח לנתיב. תוצאה: שיפשוף פגוש ימני קדמי שלי עם פגוש אחורי שמאלי שלו. אני שואל: למה? אני חייב לדבר איתו? ואם לא אז תאונה? מקרה שני טרי מלפני כמה דקות: אני גר ברחוב צר שחונים פה אחד על השני (רחוב די טיפוסי בארץ). אני קבוע נוסע פה לאט מחשש שייקפוץ לי איזה ילד או כלב לכביש. חזרתי אחרי שלקחתי את הילד לגן, ומישהי מגיעה במהירות. אני נצמדתי לימין בין מכוניות, והיא בתגובה נצמדה אלי לצד, פותחת את החלון וברוב חוצפתה אומרת: "ראית שאני מגיעה, למה לא עצרת?" מבינים? היא מגיעה …
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
אהלן, כמה לחץ אוויר צריך למלא בצמיגים של פיג'ו 308? יש מדבקה על הדלת של הנהג ושל הנוסע, אבל אני לא מצליח להבין ממנה כמה אני אמור למלא אז אשמח גם אם מישהו יסביר לי על איזה חלק שלה אני צריך להסתכל. תודה!
הודעה אחרונה מאת Eily, -
החל מ-220 אש"ח. מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת NINJMNKY, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 576 צפיות
שבוע טוב ולהלן הפירוט, חבר קרוב מאוד קיבל קידום רציני בעבודה ויעבור בימים הקרובים להתגורר באמסטרדם למשך שנתיים פלוס בכדי לפקח על הפרוייקט לשם נשלח. הוא יגיע לארץ כל שבוע לחמשוש ויחזור בראשון לשם, על חשבון המעסיק כמובן. שאלתי היא: האם אני יכול לעשות משלוחים של חלקים לרכב אליו לאמסטרדם {מה אני צריך? כמעט הכל: בולמים,ברקסים-קדמי ואחורי, MAF חדש, חיישנים למינהם, הגה, מסננים שונים של חברתK&N - דלק ושמן בעיקר} והוא יביא אותם לארץ במזוודה? האם באיחוד האירופי עושים בעיות כמו בישראל {לך תביא אישור יבואן}? כי אני לא רוצה שהוא יבזבז את הזמן שלו שם על להביא אישורים. תודה למי שיודע ולכל מי שעזר
הודעה אחרונה מאת D.liven, -
- 3 תגובות
- 695 צפיות
שלום. אשמח לקבל המלצות מיודעי דבר למקום שמוכר מוצרי פירזול, ואני מתכוון לידיות הדלתות בתוך הבית. על הפרק ליטוש כל הדלתות והמשקופים בדירה, (כמובן מריחת חומר לפני), צביעה והחלפת הידיות (והצילינדר במיקרה הצורך). מקומות באזור המרכז בלבד. הידיות המבוקשות הן פשוטות ולא מגונדרות, כמובן שהדבר החשוב ביותר הוא המחיר . כמו כן אשמח לכל טיפ או רעיון לשיפור העבודה, אולי יש משהו שלא חשבתי עליו? אני מעונין למשל להדביק גם פס ספוג לשיפור הבידוד; יש פתרונות יותר טובים? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 8 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
באחד מהספרי הנוער שהדור הצעיר קורא (סדרת 39 רמזים, המעגל השחור) מסופר על משאית אגדית בשם קאמאז. מיוצרת ברוסיה (של היום או של פעם), משהו, (משהו כי זה הרבה יותר ממשאית רגילה), שנוסע בכל מקום ועל כל דבר, לפי מה שראיתי ברשת סלעים ונהרות. אפילו טוב יותר מהאמר או ריו שמוכרות לנו. מצאתי סרטון וראיתי שיש גם דגם ראלי לפריז דאקאר, שעוקף אופנוענים בקלות. (אגב, פעם הביאו לישראל משאית דאף שהשתתפה בפריז-דאקאר, וזו חתיכת רכב. עם מנוע קדמי בלבד, כשהמנוע האחורי מנוטרל, המהירות היתה 160 והזינוק בהתאם) הסרטונים ביו טיוב רובם עם כיתוב ברוסית, ואני או הדור הצעיר שלי, לא מבינים מה לבחור. אפשר קצת פרטים והכוונה לסרטוני המחשה?
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
חבר התקיל בשאלה. לטענתו יש להציג תעודת ביטוח חובה בעת ביצוע טסט לרכב (לא זוכר, אני כבר שנים עם ליסינג). את תעודת הביטוח לא שלחו לו, והמוכשר לא דרש לקבל העתק בפקס. מחר יפוג תוקפו של רשיון הרכב שלו. את הטסט הוא רצה לבצע מוקדם בבוקר, לפני פתיחת סוכנות הביטוח שלו, כך שאין לו שום אפשרות להשיג אותה לקראת הטסט. השאלה היא האם הוא יכול לחרוג ולהתייצב לטסט באיחור של יום. מה דינו של מי שנוסע ברכב ללא טסט בתוקף עם חריגה של יממה? האם באמת נדרש להציג תעודת ביטוח חובה בתקוף? תודה.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היום ראיתי בדרך לעבודה פולקסוואגן קרפטר ומאחורה היה כתוב tdi באדום ומתחת היה כתוב בתוך מלבן blue tdi. מה זה אומר?
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם... קניתי רכב רנו מגאן אוטומט שנת 2006 מבן אדם פרטי. הוא ביקש 18000 ובסוף סגרנו על 15000 אלף מאחר והצמיגים דרושים החלפה והטסט קרוב. שאלתי את הבן אדם אם הרכב עבר תאונה והשיב שלא שאלתי אם יש בעיות עם הגיר או בעיה מכנית אחרת אמר שהאוטו נוסע כמו חדש. הקילומטרז ברכב עומד כרגע על 155000 ק"מ. למחרת הקנייה הנעתי את הרכב על מנת לנסוע לבסיס באמצע הנסיעה הרכב התחיל לקפוץ והופיעה תקלה "בדוק גיר" דפדפתי בלחצנים והופיעה תקלה נוספת " בדוק הגה" יש לציין שלא לקחתי את הרכב לבדיקה. 2 מוסכים של רנו מורשים מטעם היצרן נתנו לי הצעות מחיר שעולות על 20000 שקלים. מה גם אמרו לי שהרכב עבר תאונה שבגללה המחשב הגה לא עובד והכריות אוויר לא עובדות, עוד הוסיפו שמותחן החגורת בטיחות אינו עוב…
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 21 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
היום ראיתי משהו ממש חדש. יונדאי I30 עם גשר תאורה כמו של משטרה (רק כחול וכתום במקום אדום). בכל חלון, צדדים ואחורי מותקנת כמו מצלמת אבטחה, היא מצלמת מכוניות שלא חונות כחוק. נסעתי אחריה וראיתי איך היא נעצרה ליד חניות לא תקינות, הם צילמו כנראה ונסעו הלאה, ככה מסיירים. סיפרתי למישהו, שאמר שהייתה כתבה בעניין, שאכן יתחילו לצלם במקום לתת דו"ח על החלון. אז זה אמתי כנראה, האם יש גבול לאח הגדול שמצלם אותנו כל היום ושולח קנסות בהתאמה? איך לא העליתי על דעתי לצלם את זה בעצמי? לדעתי, הפיקוח העירוני של ת"א עבר כל גבול ביעילות שלו.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למה כאשר אני נכנס לעיקול בכביש יותר "נוח" לי לעבור מהנתיב הימני לנתיב השמאלי, להשלים את העיקול ורק אז לחזור לימני? הרי כשאני עובר לנתיב השמאלי אני בעצם מגביר את העיקול. מה ההסבר לתופעה הנ"ל? ובאיזה מהירות וזווית עיקול היא נכונה?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אחרי שכתבתי שורת שרשורים על נושאים שקשורים בהתנהלות בתנועה ואף בשליטה ברכב, הגיע הזמן לכתוב קטע קצר על נושא בסיסי יותר הקשור לחיבור בין הנהג לרכב. הנושא הזה הוא תנוחת הישיבה במכונית. נשמע טיפשי? תתפלאו לשמוע אבל זה אחד הנושאים החשובים ביותר. ברור שאפשר לנהוג טוב, להשתלב בתנועה ולהיות זהיר גם בתנוחת נהיגה שאינה אופטימלית, אבל תנוחת נהיגה יעילה מאוד עוזרת במספר מובנים: תנוחת נהיגה נכונה מאפשרת קודם כל שליטה טובה ברכב ושדה ראיה ברור יותר סביב לרכב. היא גם בטוחה יותר מבחינה פסיבית, כך שהיא יכולה להציל את חייכם אם בכל זאת נקלעתם להתנגשות. היא גם אמורה להיות ארגונומית יותר וכך להיות יותר נוחה ולאפשר ריכוז בלי כאבים ובעיות אורתופדיות. מדובר בהשפעה משמעותית על בעיות בריאות …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 1 תגובות
- 571 צפיות
מה ההבדל בין דור 1 לדור 2 ?
הודעה אחרונה מאת oria1199, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
סתם משוטט באינטרנט לפתע ניכנסתי לאיזה אתר קניות, שמוכר רכבים ביבוא אישי... מעניין מי עומד מאחורי היבוא של הרכבים האלה.. http://bigso.co.il/cat.php?id=15
הודעה אחרונה מאת MarkN, -
כידוע, החל ממחר (יום חמישי) ועד ה-31 במרץ חובה להדליק אורות ביום. אם ברכב שלי ישנן אורות יום (DRL לדים), אני עדיין צריך להדליק אורות מעבר? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
אז זה או לעשות צבע מחדש לרכב לכסוף רגיל . או לעשות vinyl כל הרכב בלבן כמו הראשון רק התמבון ישאר התמבון המקורי ולא כמו שהוא שם. מה דעתכם איזה צבע עדיף? דרך אגב ה vinyl אני מתכוון לעשות בעצמי המחיר שמבקשים בשביל זה באמת מוגזם ( עשיתי כמה דברים בתוך הרכב עם חתיכות די גדולות אז אפשר להסתדר גם עם הרכב מבחוץ 9 אלף בישביל משהוא כזה זה מוגזם ביותר . בחומר לא עולה יותר מ 3 אלף לכול הרכב וזה בישבילי בישביל בן אדם פרטי לא מסחרי) ושאלה קטנה איפה אני יכול לראות מה ההבדל בין צבע לבן מאט ללבן פנינה?
הודעה אחרונה מאת JAYZ, -
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
למכסה יש מפתח קטן, אבל כנראה הגנבים ידעו איך לפרוץ אותו יש פטנט או משהו שאפשר לנעול כך שלא יקרה מקרה דומה פעם הבאה?
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-29340-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%90%D7%99-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-i.aspx
הודעה אחרונה מאת alon-g, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, לקראת אמצע חודש נובמבר אני טס למיאמי לענייני עבודה וחשבתי להגשים קצת חלומות מוטוריים על הדרך. ביררתי לגבי השכרת רכבי ספורט מעניינים וגילית את הלוטוס אליס ב-190 דולר ליום. הרכב אמנם נראה כמו צפרדע מצ'רנוויל אבל הנתונים היבשים וכמה ביקורות ברשת אומרות שמדובר ברכב כיפי ויחסית פשוט לנהיגה. מישהו מכיר? עשה משהו דומה? הלינק: http://www.findexotic.com/1000_exoticcarrental/lotuseliserental.htm
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
לגבי סוזוקי בלנו שנת 98 אמרו לי שצריך לעשות פעמיים בשנה טסט כי מ15 שנה ומעלה עושים פעמיים טסט . זה נכון ? ואם לא ממתי עושים פעמיים בנשה טסט ?
הודעה אחרונה מאת ברק כהן, -
-
שלום לחברי הפורום, היום בערב הגיעו יותר מעשרים חברים בקבוצת מובילי הדעה (להלן קבוצת המרוצים של קארספורום ) למתחם המיונים של פורמולה ישראל בחניית איצטדיון פתח תקוה. הם קיבלו את חווית המיונים המלאה ובשרשור זה יספרו לכם על חוויותיהם. אתם מוזמנים לשאול אותם שאלות ומי מכם שיתעניין לנסות גם כן, מוזמן לבדוק באתר פורמולה ישראל אחר תאריכים חדשים בנובמבר. יאללה, shoot. רוני
הודעה אחרונה מאת kobi911, -
יש לי את האופציה ברכב שאצלי כבר חודשיים כמעט לקרוז קונטרול,אך מעולם לא נסיתי להשתמש בדבר,כי אני אוהב להיות מעורב בנהיגה,וכמובן שמדובר בכלי נהיגה משובח(330) כיף ללחוץ על הגז אך לצערי זה בא במחיר של צירכת דלק גבוהה, אני יודע שאני יכול לנסוע רגוע יותר ולחסוך בדלק וכאן נכנס היופי של הקרוז קונטרול,הרגל כבר לא כבדה על הגז הפיתוי כבר לא קיים,לכן כשאני עוקף עם קרוז קונטרול הסלד נשאר על 2.5K והמהירות על 120. בלי הקרוז קונטרול הייתי בטח עולה ל130-140,לא כי אני צריך את כל המהירות הזאת לעקיפה פשוטה,אלה זה פשוט כיף והרגל מגונה לסחוט עוד קצת מהדוושה כדי לעבור את הרכב שלידך מהר יותר ולסיים עם העקיפה. כנ"ל בעליות,מוריד הילוך הסלד מטפס ל 4K,ואומנם הרכב טס קדימה,אבל שוב במחיר של צריכת …
הודעה אחרונה מאת ShadoW, -
- 1 תגובות
- 864 צפיות
שלום רציתי לדעת אילו בעיות יכולים לעשות לי אם אני מוציא רישיון עכשיו אבל אוטו יהיה לי רק בעוד 2-5 שנים ואף יותר תודה
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 2 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
נשברה לי התושבת, ואני מחפש רק תושבת בלי מצלמה ואני לא מוצא. מישהו יודע מהיכן ניתן להשיג? תודה.
הודעה אחרונה מאת eyal84, -
- 3 תגובות
- 792 צפיות
בארץ, באזור המרכז. תודה!
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 1 תגובות
- 671 צפיות
אתמול בצהריים התקשרתי ל*5678 הקו שמפעיל משרד התחבורה למידע וכד' ושם נאמר לי שמשרד התחבורה מקפיא את התכנית שאושרה לפני כחודש וחצי - עד להודעה חדשה , אנשים רבים הפסידו כתוצאה מההודעה על החידוש לפני כחודש וחצי הרבה כסף, הם לא מכרו את מכוניתם ובנתיים נגמר הטסט ואין באפשרותם למכור אותו ללא טסט במחיר הולם - הצטרפו לדף המחאה בפייסבוק גריטה עכשיו - די להיתול ולחצו לייק
הודעה אחרונה מאת zalmi, -
מכת חשמל בנגיעה ברכב 1 2
מאת meteor- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
קורה לי הרבה פעמים שאני יוצא מהרכב לאחר נסיעה וכאשר אני נוגע בדלת בשביל לסגור, אז אני מקבל מכת חשמל ביד. אצלי הרכב חדש וחוץ מזה זה קרה לי גם ברכבים אחרים, לכן זה לא קשור לרכב ספציפי. איך ניתן למנוע את הבעיה? אולי יש פתרון כללי למקרים דומים שלא קשורים לרכב? לפעמים נוגעים במשהו מתכתי וגם מקבלים מכת חשמל.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 0 תגובות
- 652 צפיות
http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-concept-king-cobra/662867
הודעה אחרונה מאת MGB ROADSTER, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
הביטוח דורש כספת למחשב מנוע, צ'מפיון אוסרים התקנת כספת למחשב ניהול. למישהו ידועה הסיבה שבגללה צ'מפיון אוסרים התקנת כספת למחשב? אומנם הרכב לא באחריות והם יכולים לקפוץ לי בעניין הזה, אבל אם זה יכול לגרום לבעיה בתפקוד המחשב אז אני אמצא פיתרון אחר. מדובר על פביה TSI 2010, מחירי הביטוח השנה קפצו בסביבות 2000 ש"ח (הכי נמוך שמצאתי זה 3800 למקיף מגיל 30 עם עבר ביטוחי נקי) למקיף סתם ככה בכל חברות הביטוח. אני לא פונה לצ'מפיון כי מהם אני לא מצפה לקבל תשובה נורמלית
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
