Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST בארץ


dr_orlick
שימו לב! השרשור הזה בן 4202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הי רוני,

 

אשמח אם תרחיב למה אתה מתכוון חוויית נהיגה שונה.

 

תודה..

 

המגאן היא יותר הארדקור, גם בגרסה הרגילה. הפוקוס מרגישה מאוד נטועה, מאוד אוחזת, פחות טורק-סטיר, הגה מאוד מאוד קצר (בעל יחס משתנה - מסובב את הגלגלים יותר סביב המרכז). אני מעריך שבנהיגה ספורטיבית הן ירגישו די שונות, אבל אולי אני טועה.

 

מכל הכתבות שקראתי עליה (כולל מבחנים מול המגאן) נראה לי שההשוואה צריכה להיות מול ה-RS הרגילה ולא הקאפ (ב-ST אין LSD).

כמו שכתבתי בשרשור שפתחתי על המגאן (שהוזמנה 8)) הייתה כתבת השוואה גדולה במגזין CAR האחרון (נוב') ובזמנים במסלול (ב-Rockingham national circuit, מסלול של 1.7 מייל) היא הגיעה אחרונה (יותר משתי שניות אחרי המגאן קאפ). למרות זאת הם מאוד אהבו אותה אבל צריך גם לזכור ששם ה-ST הייתה הזולה בחבורה.

במגזין אחר שקראתי המדידות של האצות ביניים היו מאוד דומות ביניהן וגם התלהבו מהיכולת המדהימה של שתי המכוניות להוריד כ"כ הרבה כח לכביש בהנעה קדמית בצורה כ"כ טובה.

בבחירה בסוף, ממה שאני זוכר, אחרי שהעיפו את המתמודדת השלישית מהמשוואה (נדמה לי ה-gt86 אבל אני לא זוכר בוודאות), אמרו ששתיהן בחירה מצויינת כשהמגאן יותר הארד-קור וה-ST קצת יותר פרקטית בעיקר בגלל ה-5 דלתות.

 

ניר

 

אני לא בטוח שה-LSD מאוד משמעותי כאן. לפוקוס שבחנתי בצרפת (כבישים ברמת סלילה מאוד גבוהה, כדאי להזכיר) לא הייתה בעיה להוריד את הכוח לכביש כמעט בכל מצב. אנשי פורד בעצמם אמרו שהם ניסו את הרכב עם LSD וההבדלים היו מאוד קטנים מול הדמוי LSD האלקטרוני שמורכב במכונית. רק במסלול הם ציינו שזה משמעותי, ובשביל זה תהיה ה-RS...

 

בנוגע לתמורה למחיר - האקובוסט הרגילה עולה 150 כך שיש כאן בהחלט הפרש גדול מאוד במחיר, ולא באמת מוצדק. עם זאת, אלו המחירים של כולם, והשאלה היא איזה הנחות אפשר לקבל, אם בכלל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב, לבעלי הזכרון הקצר שבינינו, אזכיר שמגאן RS נמכרה בחודש שעבר במבצע 'חבר' ב-194K, כאשר הקאפ עלתה 14K נוספים.

אתה בטוח שזה היה לרכבים חדשים (אחרי המתיחת פנים) ולא למלאי של הדגם הקודם שהיה צריך להעיף ? (או לכמה שהביאו בטעות בלי המוניטור)

לא התרשמתי שאפשר להגיע למחירים האלה על החדשות בלי תנאים מיוחדים (כמו רכבים במלאי שכמעט הגיעו לשנה או משהו כזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שזה היה לרכבים חדשים (אחרי המתיחת פנים) ולא למלאי של הדגם הקודם שהיה צריך להעיף ? (או לכמה שהביאו בטעות בלי המוניטור)

לא התרשמתי שאפשר להגיע למחירים האלה על החדשות בלי תנאים מיוחדים (כמו רכבים במלאי שכמעט הגיעו לשנה או משהו כזה).

 

להערכתי , מלאי הדגם הקודם (250) נגמר כבר בתחילת ינואר 2012 - אני חושב ששלי היתה אחרונה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגאן היא יותר הארדקור, גם בגרסה הרגילה. הפוקוס מרגישה מאוד נטועה, מאוד אוחזת, פחות טורק-סטיר, הגה מאוד מאוד קצר (בעל יחס משתנה - מסובב את הגלגלים יותר סביב המרכז). אני מעריך שבנהיגה ספורטיבית הן ירגישו די שונות, אבל אולי אני טועה.

 

 

 

אני לא בטוח שה-LSD מאוד משמעותי כאן. לפוקוס שבחנתי בצרפת (כבישים ברמת סלילה מאוד גבוהה, כדאי להזכיר) לא הייתה בעיה להוריד את הכוח לכביש כמעט בכל מצב. אנשי פורד בעצמם אמרו שהם ניסו את הרכב עם LSD וההבדלים היו מאוד קטנים מול הדמוי LSD האלקטרוני שמורכב במכונית. רק במסלול הם ציינו שזה משמעותי, ובשביל זה תהיה ה-RS...

 

ביום ראשון אני לוקח את המגאן הצהובה החדשה למבחן.

לאור דבריך, נראה לי שאבחן את הפוקוס לפני קבלת החלטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שזה היה לרכבים חדשים (אחרי המתיחת פנים) ולא למלאי של הדגם הקודם שהיה צריך להעיף ? (או לכמה שהביאו בטעות בלי המוניטור)

לא התרשמתי שאפשר להגיע למחירים האלה על החדשות בלי תנאים מיוחדים (כמו רכבים במלאי שכמעט הגיעו לשנה או משהו כזה).

 

כן, ל-265.

 

ולעניין המחירים, הכל זה שאלה של משא ומתן, תנאי תשלום, טרייד אין או לא וכיו"ב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע של המחירים פשוט הזוי; כל דבר שעולה עד 20K מתומחר באופן סביר פרופורציונלית.

החל מהאלף ה21 שער ההמרה פתאום משולש\מרובע למעלה.

 

הקטע הרע שכולם עושים את זה, כאילו שהשיטה באופנה.

 

למה שלא יקום יבואן ויאמר "הנה, קחו לכם רכב ספורט מוגדש עם אבזור מועט ב120K שאני מרוויח עליו רק 10K לחתיכה, העיקר להציף את הרחובות".

 

בעצם מה נשאר לנו? מההשקות האחרונות חסר לי רק סוזוקי סוויפט-ספורט וקיה פרו-סיד TGDI.

כולי תקווה אך אני חושש שאין סיכוי למהלך כזה.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי כבר נמאס מהמירוץ אחר יותר כח ויותר אחיזה, וכל זה עם משקל הולך ותופח..

הטויוטה GT86 מייצגת פשטות חבל שבארץ גם הפשוט והזול הופך ליקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורסה OPC נחותה מהן, אבל עולה 150K.

אז יש תחליפים, proxima. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטויוטה GT86 מייצגת פשטות חבל שבארץ גם הפשוט והזול הופך ליקר.

 

מסכים איתך והייתי שמח להיות הבעלים של אחת, אם המחיר היה שפוי יותר.

 

נדבר בשנה הבאה, כשההייפ המטורף ייגמר, לדילרים של סאיון יהיו ערימות של FRS חדשות ב-20K דולר - ויחס הדולר/שקל יהיה 3.5/1 לכל היותר - או אז נוכל להנות כאן מ-FRS חדש במחיר של שומאכר טורבו :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מוצא 2 כאלו, אל תשכח לשלוח לי הודעה. כי אני אצטרף אליך ביבוא :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר דומה לGTI ותוספת של 50 כ"ס והרבה אבזור לדעתי הרכב משתלם מאוד , תנו לעדר להמשיך לקנות GTI ולאון .

בארץ היבואנים דופקים אותנו במחירים בכל המקומות השאלה מי מביא יותר ביחס למחיר ?

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באנגליה מחיר ה ST דומה מאוד לשל ה S_MAX 203, אשר מחירה בארץ נמוך מ 180K...

 

היה מאוד מלבב אילו הייתה מגיעה ה ST סטיישן...אבל במחיר שפוי כמובן

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסופה של גנבים. אני זוכר שהיה דיון בו באמת היו כמה חבר'ה אופטימיים, אני לא האמנתי שירדו מ- 200K, ואכן צדקתי. לצערי בדיוק כמו שצדקתי לגבי הטויובארו. במקום להיות מובילי שוק ולהכתיב מחיר, הם מצטרפים לחגיגת הניצול שיש פה אצל יבואני הרכב. הדבר היחידי שמצער אותי זה שהרכבים האלה חביבים עלי. אבל אולי כמרד אקנה משהו אחר :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שעוד יותר מפתיע שאת המחירים של BMW הם קיצצו, אבל כאן הם חזירים. מה שכן, היא מדהימה אין ספק.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...