רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב, בעל הרכב אמר שהרכב עבר תאונה מאחור, שתוקנה וככל הידוע לו אין פגיעת שלדה. האם מכון בדיקה יכול בנוסף למידע על נזק אפשרי לומר את אחוזי ירידת הערך באם ישנם?
הודעה אחרונה מאת Solidice190, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אמא שלי רכשה ג'יפ חדש (CX-5), בחברה חיישני רוורס קדמיים בלבד עולים 1300 ש"ח (קיבלנו כהטבה), וכעת אני שוקל לבקש התקנה של חיישנים קדמיים, הבנתי שזה ממש חופר אבל מנגד אמא שלי מכרה את הרכב הקודם שלה דפוק כולו (קשה לה לאמוד את המרחק מכל הכיוונים, על אחת כמה וכמה ברכב גדול ממה שהיא רגילה) וככה זה ישמור גם על הרכב שלה וגם על רכבים אחרים (למרות שהיא כמעט בחיים לא דפקה רכב אחר, בעיקר עמודים וכו'). השאלה שלי היא אם זה מומלץ, אם זה חופר מדי וכמה מסובך יהיה לבטל את החיישנים הקדמיים?
הודעה אחרונה מאת integral2192, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 690 צפיות
רק לי היא מזכירה קצת מאחורה פורשה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4298861,00.html
הודעה אחרונה מאת kilshtok, -
- 0 תגובות
- 440 צפיות
חברת ביטוח בשם נוגה(או משהו כזה) הציע לי בד ג' משהו שנקרא הגנה משפטית... מישהו יכול לפרט לי מה זה בבקשה? ובכללי אם משהוא מכיר תחברה הזות יכול לתת קצת ביקורת? תודה
הודעה אחרונה מאת Sairex47, -
- 4 תגובות
- 720 צפיות
הכתבה מ-YNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4298921,00.html האישה מעולם לא הוציאה רשיון, וטוענת שזו הפעם הראשונה שהיא נוהגת...ברור. השופט החליט להחמיר איתה, ובמקום לתת לה 150 של"צ (שעות לתועלת הציבור) כפי שרצה סנגורה לסגור בעסקת טיעון, החליט לתת לה שבוע מאסר בפועל וקנס של 2,000 שקלים. האם זוהי באמת החמרה? האם 150 שעות של עבודות הן פחות מרתיעות משבוע אחד בלבד מאחורי סורג ובריח? אודה לדעתכם. ניקו.
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
- 0 תגובות
- 671 צפיות
יש לי בעיה בקוברה שכמעט כל פעם שאני מקיש את הקוד האוטו נפתח לשניה ומייד ננעל חזרה(איך שהבנתי זו בעיה בסוללת גיבוי של האזעקה והיא עולה כמו אזעקה חדשה ) מישהו פה מכיר בעל מקצוע טוב באזור חיפה שמתעסק באזעקות וידע איך להוריד את הקוברה? במקומה אני מעוניין לסדר את השלט נעילה מרכזית שיש לי על המפתח או לחילופין להתקין שלט נעילה מרכזית נפרד(ללא אזעקה) תודה!
הודעה אחרונה מאת CiViC91, -
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, בפעם הראשונה בחיי החלטתי לקנות טרקטורון לטיולים. מתלבט בין ארקטיק trv 400 שנת 2007 לבין פולריס טרייל בוס 330 שנת 2007 ורק בין אלו. מישהו החזיק בכלים אלו? מה מומלץ? עלויות החזקה? טיפים? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת dny, -
- 14 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
רציתי לדעת מה ההבדלים ביניהם? על מה אני ישלם עוד 40K ש"ח בשביל הקופרה? כל הבדל קטן אני רוצה לדעת, כרגע אני יודע שלשתיהן יש את אותו המנוע ואותו הטורבו שהוא K04, שתיהן נראות אותו הדבר בדיוק חוץ מכיתוב וסמלים שונים וגם הקופרה קיבלה עוד 3 אליפסות חמודות באמצע הטמבון. האם לFR יש קולר יותר קטן משל הקופרה? ברקסים קטנים יותר? מתלים רכים יותר? ושאלה שקצת פחות קשורה אם מישהו יודע איזה טורבו יש בסיאט לאון 1.8 TSI כי לפי מה שאני יודע הוא טוב יותר מהK03S תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת LeonTFSI, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני צריך להגיע מנקודה A לנקודה B ב WAZE מופיע (ונצא מנקודת הנחה שזה נכון ומדויק) שמסלול 1 יוצא 1:30 שעות, עם 100 ק"מ. ומסלול שני יוצא 1:25 שעות עם 145 ק"מ (במקרה מחולון לחיפה, דרך כביש החוף או דרך כביש 6) מה יצרוך פחות דלק? איזה דרך עדיפה? (להתעלם רגע מבחינת בלאי של הרכב, רק דלק!) תודה מראש לעוזרים ויום טוב
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 763 צפיות
:shock: מה הייתם אומרים על זה...אם זה היה פה..
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
- 4 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
חברים יקרים. באמת שכבר נמאס! כמה אפשר לנסוע ברכב של 18-12 קילוטר לליטר,יש רכבים כמו הגולף או הפולו מסדרת הבלו שיכולים להגיע ל 33 קילומטר לליטר למה מישהו מהממשלה לא יקום ויעשה מהפכה בייבוא מסודר של רכבים חסכניים,להוריד מחירים,למה למשפחה ממוצעת צריך לחשוב פעמיים לפני קניית רכב כי אין לה את ה 200,000 בשביל רכב חדש וחסכוני אז היא מסתפקת ב רכב יד שנייה ב 20,000 ובמקום לבלבל את המוח של כולנו עוד לפני שרכב מגיע שהוא עושה 29 קילומטר לליטר (לצורך הדוגמא:יאריס היבריד) לפי דעתי צריך להגדיל את מנועי הדיזל בישראל,באמת שכבר נמאס לי להכנס לתחנת דלק המז.... הזאת ולקלל את הממשלה כל פעם שאני נכנס לתדלק למה לי לקנות רכב זללן,הרי בישראל צריך מישהו שיקום וינער את…
הודעה אחרונה מאת daniel_sh, -
היי לכולם, לפני כמה שבועות קניתי מצלמת רכב מסוג DVR-037 מצלמה שיושבת על השמשה ומתעדת את הנסיעה, כבר יצא לי לקלוט מספר דברים מעניינים נהגים עצבניים ושלל דברים נחמדים אבל הפעם קלטתי תאונה קלה והחלטתי להעלות אותה, אני קניתי אותה עקב תאונה שעשיתי והחלטתי שההשקעה של ה300 ש"ח (יש גם זולות/יקרות יותר) תשתלם לי בעתיד - בתקווה שאני לא אזדקק לשירותיה לעולם (שוטרים/תאונות וכו') הנה הלינק, תהנו
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם, אני מחפש הרבה זמן בארץ פנסי חזית ך POLO 2011 TSI. מאחר ולא מצאתי החלטתי לחפש ב EBAY ומצאתי את זה: http://www.ebay.com/itm/For-VW-Cross-Polo-LED-Head-light-New-Polo-Angel-Eyes-Projector-Lens-2011-12-year-/230867655897?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35c0c8dcd9&vxp=mtr פנסי אנג'ל אייז + לדים המתאימים לרכב שלי. המחיר נראה לי סביר, השאלה אם יש לזה תקן ואיך אני מברר את זה ובמידה ואני מזמין אם לא יעצרו לי את זה במכס...?
הודעה אחרונה מאת ^HONDA^, -
-
כלומר,מה לדעתכם הרכב הכי יקר והכי נטול פוזה,סטטוס,יוקרה שופני וכו,כזה שלאף לא יהיה מושג שהוא עלה כל כך הרבה?
הודעה אחרונה מאת ronenfe, -
- 2 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
החלפתי סוללה ושכחתי איך מקודדים לרכב. מישהו יכול להושיע? מצורפת תמונה של השלט.
הודעה אחרונה מאת michaelbe6, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום עשיתי טעות קטנה ונסעתי לקריות מחיפה דרך כביש עוקף קריות החדש. השעה הייתה סביבות רבע לשלוש אחה"צ. הפקק לכיוון צומת אפק התחיל ליד השלט של "קרית ביאליק 2" (2 ק"מ). אני רוצה לשתף אתכם בעיקרי התצפיות מאותה שעה קלה: 1. תחילת הפקק כקילומטר אחרי מחלף. עוד לפני ההגעה לפקק עצמו הבחנתי בשיירה של מכוניות שנוסעות רוורס על השול הימני, חזרה לכיוון המחלף. כן כן, רוורס על השוליים (!), ולאחר מכן רוורס כל הדרך למעלה על נתיב הירידה לכביש, בניגוד לכיוון התנועה. זה חדש אפילו בשבילי. 2. מכירים את זה שאתם עומדים בפקק ופתאום חולף לו איזה חוכמולוג על השול הימני, לפעמים אפילו 2-3 כאלו? אז היום הם עברו בערימות של 20-30. 3. ברגעים מסויימים רכב שנסע בשוליים לא מספיק מ…
הודעה אחרונה מאת amir74, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כמה ימים הגעתי לרכב שלי, ואדם שעבר במקום אמר לי שמישהו פגע בכנף הקדמית זמן קצר לפני כן. הוא מסר תיאור כללי של הרכב (גודל, צבע), איך התרחשה הפגיעה ולאן נסע. לגבי המקום, מדובר ב3 רחובות קטנים שאפשר לצאת מהם רק ממקום אחד, כלומר לפוגע לא היה לאן לברוח. המעיכה בכנף די רצינית אז היה אמור להישאר סימן כלשהו על הרכב הפוגע. בנוסף מצאתי על הכנף סימני צבע שמתאימים לאותו רכב. עברנו על פני כל הרכבים (כ100-150), רק אחד התאים לתיאור והיו עליו סימני צבע באיזור הפגיעה. בנוסף מכסה מנוע היה חם עדיין (ירד גשם אז היה אמור להתקרר מהר). השארתי פתק לבעל הרכב, הוא התקשר ומכחיש כל קשר. עכשיו השאלה - יש לי סיכוי לזכות בתביעה נגד בעל הרכב? הוא יכול לטעון שהעד התבלבל או שהרכב בר…
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת יניב ח., -
-
נסעתי אתמול לכיוון העליה של סטאלה מאריס מי שמכיר ,בקיצור אחרי הסיבוב ילד ערבי בן 6 בערך קפץ לכביש בלי להסתכל בכלל, אם לא הייתי בולם בזמן הייתי דורס אותו כמו כלום . ותמיד זה ילדים ערבים באזורים מסויימים, לא מבין למה ההורים שלהם לא מחנכים אותם לא לעבור כביש לבד ועוד במיוחד ילד מתחת לגיל 9 , וזה אפילו לא היה ליד מעבר חצייה .
הודעה אחרונה מאת GoRide, -
כיוון שהרכב אצלנו די הרבה זמן חשבתי לשתף אתכם בחוויות שלנו מהרכב ובכלל לסכם את התקופה שבה הרכב היה אצלנו. בשרשור אני אתייחס לרכב עצמו, חוות דעת, תחזוקה, שיפורים, והשוואה קלה לדור הקודם. על הרכב: הרכב מודל 2008 ועלה לכביש ב23.11.07. אחי קנה אותו ב23.11.09 כאשר מלאו לרכב שנתיים על הכביש ו26,666 ק"מ על המונה. הרכב היה יד 2 ואחי היה יד 3. הרכב נקנה סטנדרטי לחלוטין. כמובן שלא היו שום תאונות. באותה תקופה כמעט ולא היו בכלל לאונים למכירה, גם לא FR מאותן שנים. אציין שזהו הרכב טורבו הראשון שלנו במשפחה. הרכב הקודם של אחי היה Z3 מנוע 2.8 עם גיר ידני 5 הילוכים. חוויה ראשונית: כאשר נסענו על הרכב בפעם הראשונה, נדהמנו מהכוח שיש לרכב הזה ובמיוחד מההעברות הקצרות והתזמ…
הודעה אחרונה מאת daniel_18, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי דייל של שקע מפצל לרכב כולל usb תמונה של זה : עכשיו יש לי שאלה בקשר לזה ,האם המוצר יכול לגרום לנזק ? הכוונה שאני נגיד מכניס 3 מכשירים במקביל ואת הusb זה לא יכול לגרום לקצר ?או לחימום יתר של המצת?
הודעה אחרונה מאת cs2, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, תמיד שמראים בחדשות את עזה וכו' רואים גם מכוניות חדשות כמו מרצדס ולנד רובר ועוד , איך מגיעות לשם מכוניות שהן לא סובארו ישנות ? , כי לא ידוע לי שיש סוכניות רכב שם או שאולי יש...? תודה
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 31 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום רב. בהמשך לפוסט ה Dash cam, החלטתי לתת צ'אנס ל Dvr-037 המדוברת, ורכשתי אותה היום. לא התלהבתי מהאיכות, בלשון המעטה, אבל אני צריך אותה לצורך מסוים ממש בקרוב, ולכן רכשתי אותה בינתיים. שמתי לב שיש לה בעיית טשטוש משמעותית בצדדים, בעיקר בכ 20 אחוזים של הצד השמאלי. שימו לב לסרטון שהעליתי, לכל הצד השמאלי שנראה מטושטש. נראה בעיקר כשאני מבצע את החניה החל משניה 15, שימו לב לעץ המטושטש ולתמרור ה"אין מוצא" המטושטש לידו.. האם גם אצלכם מופיע? לא ראיתי את זה בסרטונים ממצלמה זו, כנראה שקיבלתי "לימון"? גם ניקוי העדשה עם ציוד המיועד לכך, לא עזר. http://www.youtube.com/watch?v=YVZX-ZXgEGQ&hd=1 תודה.
הודעה אחרונה מאת pashok.tr, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=r7IvegYtyDw דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=0-9EYFJ4Clo דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. http://www.youtube.com/watch?v=oeKuFs0KxO8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. …
הודעה אחרונה מאת integral2192, -
- 6 תגובות
- 986 צפיות
היי שלום, רציתי לדעת אם יש משהו שמכיר מקרוב את נושא מערכות הרמזורים. אני מודע שיש כל מיני טכניקות הפעלה כמו פסי דריכה ובקרות מאוישות וממוחשבות, אבל אני מנסה עדיין לדלות קצת פרטים: - האם ישנה מחזוריות קבועה בזמנים קבועים במערכות רמזורים "ישנות" - הכוונה לכאלו בלי שליטה חיצונית - אם לא מה משפיע על תזמון המחזוריות? (כפתורי מעברי החציה למשל? שעות מסוימות - כמו שעות עומס?) ועכשיו לשאלה שלא קשורה לרמזורים כל כך: האם זה נכון שמריב צריכת הדלק בנסיעה עירונית היא נגזרת של עצירה\נסיעה ? כלומר בחירת נתיב זורם ללא רמזורים או גל רמזורים ירוק יפחית בצורה משמעותית את צריכת הדלק בנסיע עירונית? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אתמול בערב, אנחנו יוצאים לבלות. במגרש החניה אני מגלה משהו מאוד מוזר ולא קונבנציונלי. זוגתי מתאהבת, אצלי הרגשות מעורבים. מה זה? מי זה? מזל שיש גוגל. מתבססת על הניסן מיקרה יצירה מוטורית לשוק היפני. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, יש לי חבר שרוצה לרשום את הביטוח חובה שלו על שמי מכיוון שיקבל מחיר יותר טוב. (זה מה שהציעו לו בחברת הביטוח) - יש לו עבירות קודמות - אנחנו בני אותו גיל האם זה יכול לפגוע בי מתישהו? תודה עידן
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
בכל הפרסומים מצויין שיש חיוג קולי. אבל - באף מקום לא רשום איך להפעיל את זה... .מישהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת moshik008, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
יצא בזול http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/4127366.pdf
הודעה אחרונה מאת CandyManz, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
