Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לדייל של שקע מצת לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי דייל של שקע מפצל לרכב כולל usb תמונה של זה :

4POusb_4.jpg

 

עכשיו יש לי שאלה בקשר לזה ,האם המוצר יכול לגרום לנזק ?

הכוונה שאני נגיד מכניס 3 מכשירים במקביל ואת הusb זה לא יכול לגרום לקצר ?או לחימום יתר של המצת?

פורסם

אינני מכיר את הפריט הזה ו/או את מאפייניו הטכניים, אבל שמירה על כללי הזהירות כנראה לא תזיק ממש לאף אחד...:lol:

בדומה לכל רב-שקעים שלכולנו יש בבית, קח בחשבון כי תיתכן אופציה לעומס חשמלי שאולי תוכל להוביל לשרפת הפיוז, הדבר תלוי כמובן בצרכנים שתבחר לחבר לשקעים. לא ביג דיל.

טרם החיבור מומלץ כי תקרא בעיון את הוראות ו/או אזהרות היצרן ולמד את יתרונותיו וחסרונותיו של הפריט.

כך תימנע מראש מאי נעימות, חלילה (בתקווה שזה לא רשום בסינית/קוריאנית/יפנית/אינדונזית).

בהצלחה!

 

 

*ט.ל.ח. *אין באמור כדי להוות המלצה או אי-המלצה לרכישת הפריט.

פורסם

הכל תלוי בצרכנים וההספק שהם דורשים.

אתה באמת צריך חיבור לשלושה מכשירים בו זמנית?

שים לב שתצטרך לעגן את החלק "המידלדל" כי אחרת הוא יתנדנד ויפריע בסיבובים. בדוק אם הגודל לא יפריע לנוסעים.

פעם קניתי בדיל אקסטרים מטען כזה עם חיבור USB יחיד (ואז הוא קבוע בשקע המצית), כבר איני זוכר אם עלה 2 או 4 דולרים.

השימוש בו לעיתים רחוקות בלבד. ככה שגם אם צריך לטעון מצלמת דרך , אין לחץ מצד המרכנים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

בד"כ ההגבלה בחשמל המצית ברכב היא כ 5-10A אמפר, קרא היטב את ההוראות בספר הרכב .

כך שאפשר לחבר 3 מכשירים אשר סה"כ יגיעו עד לאפשרות הצריכה המקסימלית .

 

במפצלים איכותיים - יש פיוז 5-10A בראש החוט המתחבר לשקע המצת - נמצא באיזור הפין לוחץ הקפיצי .

אשר אמור להישרף ולהגן במידה והצריכה גבוהה מהמומלץ .

 

קרא היטב את הנתונים הטכניים , וחבר מכשירים אשר לו עולים על צריכת האמפר A המומלץ למצית , ולמפצל .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...