Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, תמיד שמראים בחדשות את עזה וכו' רואים גם מכוניות חדשות כמו מרצדס ולנד רובר ועוד , איך מגיעות לשם מכוניות שהן לא סובארו ישנות ? , כי לא ידוע לי שיש סוכניות רכב שם או שאולי יש...?

 

תודה :-o

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
באותן מנהרות בהן מבריחים גם נשק וכו'

 

אז כולן גנובות ?

או שיכול להיות שישראל נותנת מספר מצומצם של מכוניות חדשות לרשות ?

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

אני יודע על פירוק של מכוניות והעברת החלקים במנהרות והרכבה מחדש בעזה אבל אולי באישורים המתאימים והבידוק הנכון הם יכולים גם לקנות מכוניות מישראל ולהכניס אותן במעברים :/

 

בגדה אין בעיה להכניס מכוניות ..

 

עריכה: עזה מ2007/8 מעשית כבר לא חלק מהרשות הפלסטינית עקב השתלטות החמאס .

פורסם

בגדה ישנן כמה סוכניות רכב שבהן אפשר לרכוש רכבים חדשים.

נתקלתי בשכם בלא מעט GTI חדשות מהניילונים. יצא לי גם לראות סוכנות של מרצדס.

בנוסף, יצא לי לקרוא מזמן לגבי איזשהו הסכם סחר שבו ישראל מאפשרת הכנסת רכבים חדשים לשטחי הרשות בייבוא אישי דרך ירדן.

כמובן יש גם גנובות :lol:.

שונא גזענים !.

פורסם
בגדה ישנן כמה סוכניות רכב שבהן אפשר לרכוש רכבים חדשים.

נתקלתי בשכם בלא מעט GTI חדשות מהניילונים. יצא לי גם לראות סוכנות של מרצדס.

בנוסף, יצא לי לקרוא מזמן לגבי איזשהו הסכם סחר שבו ישראל מאפשרת הכנסת רכבים חדשים לשטחי הרשות בייבוא אישי דרך ירדן.

כמובן יש גם גנובות :lol:.

 

תשובה מפורטת , תודה

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

לפי שנה וחצי כשהייתי חייל בגבעתי היינו נכנסים כל כמה ימים לרמאללה כדי לבצע מעצרים,הספקתי לראות שם לא מעט רכבים מעניינים,גם חדשים(לאון קופרה,גולף גיטיאיי וכו')

יש לי אפילו סרטון בפייסבוק של גולף גיטיאיי שנועלת רבעיית R1R ומרביצה סשנים הלוך חזור בכביש מפותל.

פורסם

מגיעות כמו שמגיעות לכל מדינה. לישראל ולרש"פ יש הסכמי סחר ברורים, המאפשרים מכירת מכוניות המגיעות או מישראל או מירדן.

בגדה המערביצת וגם בעזה, קיימות סוכניות רכב המוכרות רכב חדש.

למשל זאת.

פורסם

כמה כיף לנפץ מיתוסים ודעות כדומות

 

אז כך, ברשות בדיוק כמו בישראל יש סוכנויות רכב, יונדאי וקאיה מובילות במסירת כלי הרכב החדשים (נשמע מוכר)

יש מוסך מורשה יונדאי ענק ברמלה (יותר זול לתקן בחולון למי ששואל)

יש לי לקוח שקיבל את הזיכיון של הונדה ובינואר הוא יפתח מוסך ואולם מכירות לתפארת...

 

כמו כן ישנה נישה חזקה מאוד של יבוא כלי רכב משומשים - עד שנתיים מביאים מאות כלי רכב משומשים.

הרשות גובה מיסים מהיבואנים-הכול מסודר

 

אפתיע ואומר שהליסינג מפותח מאוד, הבנקים נותנים הלוואות לרכישת רכבים חדשים

בקיצור נהיו יהודים הפלסטינאיים ....

פורסם

בעטרות יש מגרשי רכב שנועדו למכור רכבים ישראליים לרש"פ.

ובכפר א-ראם יש אפילו סוכנות לייבוא אישי של רכבי יוקרה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הרבה רכבים גם מיובאים באופן סדיר על גבי גרר משטח ישראל לתוך שטח עזה, יוצא לי כל כמה זמן לראות גררים עמוסים רכבי ליסינג חדשים עוברים דרך הבסיס שלי שנמצא על גבול הרצועה וממשיכים לאחד המעברים לעזה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...