רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 526 צפיות
שלום לכולם, ברשותי טויוטה קורולה 2011 SUN אחשב אני רוצה לשפר אותו לרמת אבזור יותר גדולה וההבדל הייחידי בין הSUN והSUN PLUS זה חלונות חשמליים מאחורה. אז השאלה שלי היא האם זה אפשרי לשנות את רמת האבזור שרשומה ברשיונות אם אני מוסיף את כל התוספות של הרמה שאני רוצה ואני עושה את זה במוסך של סוכנות משנה של טויוטה. תודה מראש:-)
הודעה אחרונה מאת iliya96, -
- 0 תגובות
- 494 צפיות
בזמן האחרון אני קורא יותר ויותר פוסטים על סיכום עלויות שנתי של בעלי רכבים, כאלה ואחרים. יש כאלה אם מכוניות חדשות ויקרות (יותר או פחות), שבהן עיקר ההוצאה היא בירידת ערך ובביטוחים יקרים. מצד שני יש את אלה עם מכוניות ישנות יותר, שסכום הקנייה קטן בהרבה בהראשונים, ועיקר ההוצאה היא על בלאי של חלקים, תחזוקה שותפת (לא תחזוקת שבר), פחות על ירידת ערך (יחסית לסכום הקנייה). בתור אחד שהתחיל לחשב את צעדיו הכלכליים, סוג של התבגרות מאוחרת, הייתי רוצה להבין אחת ולתמיד איפה נמצא החיסכון, באיזו מהאופציות שצויינו. השאלה או הבקשה שלי בתחשיב אותו הייתי רוצה שתעזרו לי לעשות, נוגעת בעיקר לאנשים שאין להם סכום כסף פנוי לקניית רכב, או שאין להם את כל הסכום. ואולי זה לא רלוונטי, …
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.hometheater.co.il/article04083 http://www.indiegogo.com/noPhoto חביב, אבל מה עושים באור יום?(חמוצים כנראה).
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
אהלן! הרכב: מיצובישי קולט 94'. בבעלותי כבר כמעט 7 שנים! מי שיסתכל בשרשורים שלי משנים אחורה, יגלה שהרכב עבר התעללות הכוללת פריצות ונסיונות גניבת מערכת ואפילו פעם אחת ניתוק מצבר, ברוב הפעמים האלו רצתי לרכב אפילו ב3 בלילה בגלל אזעקת הביפר שלי וברגע שראו אותי מגיע פשוט ברחו. היה לי שקט במשך שנה וחצי (אני חושב) ללא ניסיונות למיניהם, רק שריטה פה מכה שם ואין לי מושג מי זה. גם למדתי מאז שאין ברכב כלום! אין לי רדיו או רמקולים למיניהם, אני לא מאזין למוזיקה ברכב בכלל הסיבה שהוצאתי הכל כדי שלא יהיה נסיון גניבה. אני לא משקיע ברכב כלום קוסמטית, כמעט ולא שוטף אותו ומנסה כמה שפחות ימשוך את העין, אפילו! יש כמה ניירות זרוקות ברצפה בשביל הSHOW. השבוע זה המשיך: …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכם, היום נסעתי לטייל אם משפחתי בנמל תל אביב וראיתי רכב דומה לקיה ספורטג' רק סמל שונה, מישהו יודע מה זה?
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
-
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש כאן, כל חיי היו לי רכבי האצ'באק 2 דלתות (האודי A3 וגולף לדוגמא) ובכל המכוניות שהיו לי היה לי חיישני רוורס גם, וכעת קיבלתי רכב מהעבודה מסוג יונדאי I25 ללא חיישני רוורס והוא ארוך ואני פשוט לא מפסיק לדפוק את האוטו בחניה ואני כבר לא יודע מה לעשות איך אני יכול לדעת שאני קרוב לרכב שמאחורי? הרכב גם צר מאחורה אז לא ממש רואים את התחת של הרכב .. אשמח לעצה שאולי תוכל לעזור לי, תודה רבה רבה
הודעה אחרונה מאת Notepad, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 736 צפיות
האם הוא תחליף ראוי מספיק לכל המכשירים נגד הלייזר ומצלמות?
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 725 צפיות
Ok, אז אני מחפש ג׳אנטים בסגנון הזה: http://www.daytonwirewheels.com/wirewheels.html עכשיו נאמר לי שזה יכול להיות יפה להביא צלחות שעולות יותר זול (הג׳אנטים למעלה מתחילים מ-5000₪), השאלה שלי היא איך הצלחות האלה יושבות? צריך לאזוק אותם כמו טסות רגילות כדי שלא יעופו? (עכשיו לי כבר סט מגנזיום אבל שאני לא אוהב לא אני קניתי), קיצר אשמח להרחבה בנושא הנ״ל וגם לגבי החוקים לשינוי מידות ג׳אנטים ! נ.ב הרכב שלי הוא: Ford Fiesta MK3(89-95) 1995 מנוע 1.3L .
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הטסט הוא כעת בחודש זה 24 לאוקטובר . האגרת טסט היא לשנה שלמה . מתי בעצם היא תהפוך לפעמיים בשנה ?
הודעה אחרונה מאת wil, -
-
- 20 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
שלום רב, הביטוח שלי מסתיים בסוף החודש הזה. אני מבוטח בחברת איי.די.איי (9 מיליון/ביטוח ישיר) מאז שהרכב עלה לכביש בתחילת אוקטובר 2008, כלומר כבר 4 שנים שבמהלכם לא היו לנו תביעות כלל. לאחר 4 שנים חברת הביטוח נזכרה שצריך להתקין כספת למחשב כי "כל הרכבים של צמפיון מוטורס נגנבים ובשנה האחרונה הרכבים שלה נגנבים בטירוף". הסברתי לסוכן שזה לא רכב ספורט נדיר ומיוחד ומצידי שיגנבו, הוא לא השתכנע... עלות הכספת היא 400 ש"ח לא כולל הפסד שעות עבודה ועצבים נלווים, אך מנגד הוא מבטיח מחיר למקיף של כ- 2200 ש"ח כולל רכב חלופי, שירות החלפת פנצ'ר לנשים (ככה הוא הציג את זה!) ושמשות. לביטוח חובה עוד כ- 1300 ש"ח לאחר התקנת כספת. כששאלתי אותו איך זה יכול להיות שהוא מפנה להתקין כספת אם צמ…
הודעה אחרונה מאת eingedi, -
- 4 תגובות
- 888 צפיות
שלום לכולם, קניתי בערד רכב פרטי. הרכב עם טסט ולא במצב נסיעה. מישהו יודע כמה אמור לעלות גרר לי-ם? אשמח לקבל מספרי טלפון של הזולים מביניהם. בתודה אילן
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
במחשבה ראשונה נראה כמו שטויות, אני לא זוכר שיש חוק כזה (אלה אם כן מוצב תמרור מתאים וכ"ו, אבל אז זה כבר סיפור אחר)
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 999 צפיות
מישהוא שמע על זה ? http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=415704 אין לי פייסבוק בעבודה.
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 21.2 אלף צפיות
ברצוני להעביר ספות ברכב פרטי! עד איזה גובה מותיר החוק להעמיס על הגג של הרכב?! תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 838 צפיות
אולי העיריות ומע"צ ישתמשו במכונה כזו: http://hwzone.co.il/tech/news/139624 התיקון יהיה מהיר יותר ומה גם שללא גבעות או שקעים כפי שיש אחרי רוב התיקונים שהם מבצעים
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 3 תגובות
- 676 צפיות
במשך כ40 דקות היום ניסיתי להבין איך להגיע לנציג שירות בהראל, ופשוט לא הצלחתי. מה יהיה עם המענה הממוחשב הזה? מיליון שלוחות, הם רק רוצים לא להגיע לנציג שירות.. למישהו יש רעיון איך להגיע לנציג שירות בהראל?
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אתמול קיבלתי פורד פוקוס החדשה גירסא trend ויש לי שתי שאלות 1. איך אני יכול לעשות mute במערכת שמע על ההגה או כל כפתור בקונסוליה ההמרכזית,או אפשרות בשתיהם? 2. האם ניתן להגדיר שיעשה מן צפצוף כאשר אני נועל את הרכב מהשלט? תודה
הודעה אחרונה מאת mejok, -
שלום חברים, ברצוני לשתף את חברי הפורום ביציאה החדשה של החברים מבית קרסו, והפעם הנפגע הוא לא אני (בעל הרנו), אלא אבי, שלמרות אזהרותי קנה ניסאן ג'וק טורבו חדשה מקרסו. לפני כחודשיים רכש אבי ניסאן ג'וק טורבו חדשה (בעלות של כ 170 אש"ח), עם מערכת ניווט לווינית ומסך מגע נאה במרכז הקונולה המרכזית. אבי, שלרוב אינו מתעסק בזוטות שכאלו (ולמד על יתרונות מערכות הניווט רק לאחרונה) כלל לא בדק שהמערכת עובדת ותקינה. לאחר שיחה איתי ונסיעה שלי באוטו, ניסינו להפעיל את מערכת הניווט, שעבדה, אולם לא הציגה מפה ורק את ההתקדמות של הרכב על מסך ריק. לתומי אמרתי לאבי שיקפוץ לניסאן ותוך כמה דקות הם יטענו לו מפות של ישראל, ושכנראה שכחו לעשות זאת לפני מסירת הרכב. אז זהו, שטעיתי. …
הודעה אחרונה מאת Moshe_P, -
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, רציתי לשתף אתכם בתמונות של יום המסלול שהתקיים בשבת שעברה, האירוע היה של חברי מועדון PSI, ואליו הוזמנו בנוסף גם בעלי קליאוז שאינם חברי המועדון. תהנו: קרדיט לצלמים: יונתן מטיאס עומר מיימוני: ערן פראג: מקווה שנהנתם, לסיכום - הנה סרטון שצולם ע"י מר. Sha2n: 7TEBI2_w3kI דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת elisonfire, -
- 1 תגובות
- 846 צפיות
אהלן, הסתכלתי במחירון של לוי יצחק (באינטרנט) על לאון קופרה 2008 וראיתי שיש אפשרות לתוספות של גג נפתח וסאן רוף. ראיתי שסאן רוף מופיע בתוספות האינטגראליות שמגיעות עם הרכב אבל אין אזכור על הקסנון. רציתי לדעת אם הקסנון נחשב כתוספת או לא כי מצד אחד כל קופרה שראיתי מהשנים האלה הייתה עם קסנון מצד שני אם זה תוספת שהגיעה עם הרכב אז למה היא מופיעה כאופציה? יכול להיות שהמחירון של לוי יצחק "לא יודע" שהקסנון מגיע עם הרכב ולא כאופציה ולפי זה הוא מתמחר (יותר נכון מרסק) את הרכב? צלצלתי על הבוקר למחירון של לוי יצחק בכדי לשאול את השאלה הזאת, הבטיחו שיחזרו אלי היום בין 13-15, לפי הקול של הפקידה והיחס שלה הבנתי כבר עם מי יש לי עסק.. ביום שהמחירון זה לא יהיה קיים יותר אני אהיה מאוש…
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
מקום ייצור מכונית 1 2 3
מאת stifler1777- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ברשותי אאודי א1 חדשה. ברישיון רכב גיליתי שכתוב שהוא יוצר בבולגריה (היגיוני?!), למרות שהבנתי שהמפעלים המרכזיים שלהם נמצאים בגרמניה. רציתי לדעת אם יש הבדל בין האיכויות של רכבים של אאודי שמיוצרים בגרמניה לבין אלה שבבולגריה. תודה
הודעה אחרונה מאת stifler1777, -
ב 14.10 כל המגאן RS ייפגשו בכוכב יאיר בהדרכת מסלולים ובניהול מח' הספורט של קרסו ליום כיף של הדרכת נהיגה ושלל פיתויים. סוף סוף גם לנו יש מועדון קטן.
הודעה אחרונה מאת rs172, -
דילר בארה"ב
מאת LbSh- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לייבא רכב ביבוא אישי. אשמח לשמוע ממישהו על דילר בארה"ב שיוכל לעזור לי ברכישת הרכב. עדיף דובר עברית. כמובן שיהיה אמין ושיהיה נוח לדבר איתו. תודה.
הודעה אחרונה מאת LbSh, -
- 28 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכם. ברשותי גולף דור 4 מודל 2003,אוטומטית מנוע 2000 והבעיה אצלי שהיא שותה דלק בכמות מטורפת,והשאלה שלי זה האם שווה לי למכור את הגולף אני נוסע בערך 1000 קילומטר בחודש ,וכל פעם שאני נכנס לתחנת דלק אני צריך להוציא לפחות 400 ש"ח על טנק מלא-מבאס! ועכשיו אני צריך גם לעשות טיפול גדול וזה גם הוצאה לא קטנה ואני מטפל רק בצ'מפיון הרכב מאוד שמור,ואני שוקל למכור אותו ב 34000 אבל השאלה שלי היא האם זה משתלם לי בכלל ? כי אני בלי רכב לא יסתדר,אני חייב רכב,ואם אני קונה רכב זה רק אוטומט כי אחותי לא מסתדרת עם הילוכים ואני לא יוכל להשקיע על רכב חדש שהמינימום זה סוזוקי אלטו(שהפח שלה זה כמו מרגרינה) שמינימום אני צריך 60000 ואין לי אותם,אז נגיד ואני הולך…
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 0 תגובות
- 492 צפיות
אהלן, היום לצערי נכנסתי קלות ברכב שלפניי הנזק הוא קוסמטי בלבד וכמובן כולם בסדר. במידה ומפעילים ביטוח, בכמה תקפוץ העלות של הביטוח עליי? (הערכה מנסיון וכו׳) הנני בן 22 נהג בעל רשיון נהיגה 5 שנים וזוהי התאונה הראשונה(בתקווה שגם האחרונה) שלי.
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום. רכשתי רכב חדש: סקודה פאביה 1.4 אמביטיון MPI. רציתי לשאול אם מישהו ממליץ על חברת ביטוח מסוימת? תודה
הודעה אחרונה מאת andrey1308, -
- 0 תגובות
- 599 צפיות
הנה כתבה בו מראיינים את ראש סיאט שהגיע לישראל: http://www.ifat.com/PersonalMail/images/Clips/ORG_21712445.pdf טוב, משום מה זה לא עולה, אולי הורידו את זה אבל כמה שהבנתי נראה לי זו כתבה ממוסף ממון.
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
- 6 תגובות
- 995 צפיות
בשכונה שלי יש מצוקת חניי גבוה מאוד. כל דייר מקבל חנייה פרטית אחת אך לכל משפחה יש הרבה ילדים ולכן לכל משפחה בממוצע יש בערך 2 מכוניות. עקב הבעיה הזאת של החנייה אנשים התחילו להחנות את האוטו שלהם במקומות אסורים כשזה לא כ"כ מפריע לתנועה. בתקופה האחרונה המצב התדרדר והחוצפה גדלה ככה שיש אנשים שחונים את האוטו המקום ממש דפוק. עכשים כדי להיכנס לחניה אתה צריך לעשות סיבוב חד מאוד על 2 קמ"ש כדי שלא תתקע ברכב אחר. עכשיו אחותי לקחה לי את האוטו וכשהיא חזרה בפרצוף עגום היא אמרה לי שהאוטו נשרט אך "לא באשמתה" וגם נשרט טיפה רכב אחר. עכשין ירדתי למטה לראות מדוע היה כ"כ להיכנס לחנייה וראיתי שזה באמת לא כ"כ אשמתה. הבנאדם חנה בצורה כ"כ דפוקה(כל האוטו במלואו על אדום לבן) שצריך ממש מ…
הודעה אחרונה מאת nepet, -
מנעול הגה,יעיל ? 1 2
מאת Elantra05-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 13.3 אלף צפיות
שלום , יש ברכב שלי ושל ההורים מנעול הגה ומעניין אותי לדעת האם זה באמת ''מונע'' מהגנב לגנוב את הרכב ? כבר שמעתי בעבר כמו דברים שהם מנסרים את ההגה וכו' , לדעתי ההיגיון שאם יעמדו שלושה מכוניות ורק לאחת יהיה מנעול הגה הגנב יעדיף ללכת לאלה שאין להם מנעול . אגב עצה שלי שבטח פה כולם יודעים זה שאתם חונים בחניון בחוף הים תמיד אבל תמיד אל תשאירו ברכב כלום !!, שם כל הגנבים עושים פטרולים ומתצפתים על בעלי הרכבים שבאים והולכים . ( מנסיון רע בעבר)
הודעה אחרונה מאת avikuriel, -
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
הודעה אחרונה מאת igalr,
