Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נראה כמו קיה ספורטג' אבל זה לא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי כי אני מכיר את כל הדגמים, החל מהג'יפונים, הפרטיות, המיני, וכל מה שיש להם.

 

להתלהב? לא התלהבתי

אפילו לא התרשמתי

הכל תלוי במה שאתה רוצה מהרכב, אני אוהב לנהוג, אוהב נהיגה ואוהב כשהרכב מפנק.

שלושת אלה לא קשורים לקיא.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אולי כי אני מכיר את כל הדגמים, החל מהג'יפונים, הפרטיות, המיני, וכל מה שיש להם.

 

להתלהב? לא התלהבתי

אפילו לא התרשמתי

הכל תלוי במה שאתה רוצה מהרכב, אני אוהב לנהוג, אוהב נהיגה ואוהב כשהרכב מפנק.

שלושת אלה לא קשורים לקיא.

מה עם האופיטמה?, ו ה K7 ו K9 החדשה ,אלה רכבים מפנקים ביותר .

אתה רגיל לסטיגמה ש הישראלים יודעים לתקוע סטיגמה על דברים ונשארים איתם לנצח .

 

http://www.youtube.com/watch?v=V2AiitnVj5I דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
מה עם האופיטמה?, ו ה K7 ו K9 החדשה ,אלה רכבים מפנקים ביותר .

אתה רגיל לסטיגמה ש הישראלים יודעים לתקוע סטיגמה על דברים ונשארים איתם לנצח .

 

כמה שאני מפרגן לקיה, אבל K9 זה חיכוי פטתי של BMW F01. בכל האלמנטים החל מעיצוב ועד מכלולים מכניים.

באמת ננתי להם קרדיט. אבל הם עדיין לא שם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה רגיל לסטיגמה ש הישראלים יודעים לתקוע סטיגמה על דברים ונשארים איתם לנצח .

 

לא קשור לסטיגמות. בכל הקיאות שישבתי ונהגתי היה על הפרצוף. כשאתקל בדגם של קיאה שיהיה לי נעים לשבת ולנהוג בו סמוך עלי שאדע להעריך אותו.

- עוד כילד אני זוכר את הקיאה פרייד החדשה שהיתה לנו כרכב דפוק ולא נח.

- קיאה ריאו דיזל זו אולי מונית חסכונית ואמינה אבל נסה לשבת מאחורה יותר מחצי שעה ואתה מרגיש כאילו יש לך גידול בגב.

- יש שיגידו שקיאה פיקנטו מעוצבת יפה (לדעתי זה סתם כיעור) אבל הרכב הזה כל כך לא נוח, גם לנוסעים וגם לנהג שזה לא חוקי.

אי אפשר לשבת במכונית הזו יותר מחצי שעה בלי להתחיל לחפש תנוחה חדשה לגב. הגרסה הידנית כ"כ חלשה, ואת זה אתה שומע מאחד שנוהג ביום-יום ברכב שנת 92' עם 50 כ"ס. הגיר שם מחולק בצורה מטומטמת, בעליות מתונות המנוע צורח בהילוך שני וכשמעבירים לשלישי האוטו מתחיל להתדרדר.

-קיאה פורטה דווקא לא נוראה כמו ה2 הקודמות, אבל שוב, הנוחות ביחס למאזדה 3 למשל הרבה פחות טובה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא קשור לסטיגמות. בכל הקיאות שישבתי ונהגתי היה על הפרצוף. כשאתקל בדגם של קיאה שיהיה לי נעים לשבת ולנהוג בו סמוך עלי שאדע להעריך אותו.

- עוד כילד אני זוכר את הקיאה פרייד החדשה שהיתה לנו כרכב דפוק ולא נח.

- קיאה ריאו דיזל זו אולי מונית חסכונית ואמינה אבל נסה לשבת מאחורה יותר מחצי שעה ואתה מרגיש כאילו יש לך גידול בגב.

- יש שיגידו שקיאה פיקנטו מעוצבת יפה (לדעתי זה סתם כיעור) אבל הרכב הזה כל כך לא נוח, גם לנוסעים וגם לנהג שזה לא חוקי.

אי אפשר לשבת במכונית הזו יותר מחצי שעה בלי להתחיל לחפש תנוחה חדשה לגב. הגרסה הידנית כ"כ חלשה, ואת זה אתה שומע מאחד שנוהג ביום-יום ברכב שנת 92' עם 50 כ"ס. הגיר שם מחולק בצורה מטומטמת, בעליות מתונות המנוע צורח בהילוך שני וכשמעבירים לשלישי האוטו מתחיל להתדרדר.

-קיאה פורטה דווקא לא נוראה כמו ה2 הקודמות, אבל שוב, הנוחות ביחס למאזדה 3 למשל הרבה פחות טובה.

 

 

אני נוהג על קיה ריו (מונית) ,טורבו דיזל 1400 סמ"ק מודל 2012 ,כ-4 חודשים .המושבים הקדמיים נוחים למדי ובעלי אחיזה נוחה . מושבי הלגאסי הישנה שלי (1991) הן מאחור והן מקדימה היו נוחים הרבה יותר , אך את זה אני יכול לומר בהשוואה אל מול רכבים אחרים חדישים יותר (אולי חוץ מאמריקאיות ורכבי פאר)

לא יצא לי לשבת חצי שעה במושבים האחוריים ,אם כי בדקתי לפני הרכישה את מרווח הרגליים לנוסעים מאחור והוא לא רע בכלל.

אין לי ספק שיש בעיה בהרגשת מהמורות ברוב הכבישים העירוניים הגרועים.

גרסת הדיזל חזקה והרכב די זריז גם אל מול רכבים חזקים ממנו.

נ.ב.

הרכב בעל 6 הילוכים.

 

אם היה לי מספיק כסף / לקוחות ,הייתי הולך על האופטימה .

 

בברכה

מוטי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מתכוון לריאו מהדור הקודם. בחדשה לא יצא לי לשבת. כנראה הם שיפרו את הנוחות והמרווח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני נוהג על קיה ריו (מונית) ,טורבו דיזל 1400 סמ"ק מודל 2012 ,כ-4 חודשים .המושבים הקדמיים נוחים למדי ובעלי אחיזה נוחה . מושבי הלגאסי הישנה שלי (1991) הן מאחור והן מקדימה היו נוחים הרבה יותר , אך את זה אני יכול לומר בהשוואה אל מול רכבים אחרים חדישים יותר (אולי חוץ מאמריקאיות ורכבי פאר)

לא יצא לי לשבת חצי שעה במושבים האחוריים ,אם כי בדקתי לפני הרכישה את מרווח הרגליים לנוסעים מאחור והוא לא רע בכלל.

אין לי ספק שיש בעיה בהרגשת מהמורות ברוב הכבישים העירוניים הגרועים.

גרסת הדיזל חזקה והרכב די זריז גם אל מול רכבים חזקים ממנו.

נ.ב.

הרכב בעל 6 הילוכים.

 

אם היה לי מספיק כסף / לקוחות ,הייתי הולך על האופטימה .

 

בברכה

מוטי

הכבישים של ישראל גם ככה גרועים ככה שאין מה לעשות , הקנאים ימשיכו לפקפק .

HYUNDAI - Always there for you .

×
×
  • תוכן חדש...