Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מברוק על האירגון - מגיע לכם ח"ח על כך.

 

אני רק שאלה - מדוע לתחום את המותג בעבור המגאן בלבד?

האם הקליאו לדורותיה לא משוייכת למותג המעויין?

ואם כן - מדוע לא לפתוח האירוע בעבור כל חברי המותג?

 

אלי.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמח לראות שקרסו משתפרים.

 

אז אני מבין שזה מוגבל לחדשות בלבד. חבל, היה יכול להיות נחמד להשוות.

זה רק לבעלי 250/265 או שגם 225 הולך ?

אם כן, אני וחבר מעוניינים.

רק תגידו לקרסו לדאוג להביא את רכב המבחן כדי שנוכל להשתכנע בנחיצות השדרוג 8)

 

ניר

לא חשבו על כך.. יש לנו מכסה של מס' רכבים, אם לא נמלא אותה נוכל לצרף רכבים נוספים.

אהיה אתך בקשר.

יוסי

פורסם
ב 14.10 כל המגאן RS ייפגשו בכוכב יאיר בהדרכת מסלולים ובניהול מח' הספורט של קרסו ליום כיף של הדרכת נהיגה ושלל פיתויים.

סוף סוף גם לנו יש מועדון קטן.

 

כמה יעלה דבר כזה?

האם זה בתשלום?

מה הלו"ז של אותו יום?

פורסם

כמה כיף לראות שאבי לוין לוקח את הרכבים הספורטיביים לאן שצריך שלא כמו במקום עבודתו הקודם ששם הוא לא מימש את הפוטציאל .

 

חברים,

תהנו כל עוד אפשר.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

היום הזה לא עולה לנו כלום.. רק להגיע עם רכב נקי ומצוחצח :-D

הולכים לקבל הדרכה על נהיגת מסלול, הדגמות ותרגולים.

יהיה כיבוד, צלמים וכיף

 

כאמור, אני רק עזרתי לחברים בקרסו לקבל את ההחלטה, לשבת עם מסלולים ולסגור את הפרטים.

6 מחברי הפורום שיש להם RS יהיו שם. את השאר קרסו מזמינים

פורסם
כמה יעלה דבר כזה?

האם זה בתשלום?

מה הלו"ז של אותו יום?

 

קצת תמוהה התגובה שלך.. ניסיתי לייצור איתך קשר דרך האתר כמה פעמים ואתה לא הגבת.

פורסם
קצת תמוהה התגובה שלך.. ניסיתי לייצור איתך קשר דרך האתר כמה פעמים ואתה לא הגבת.

 

היי

לא קיבלתי שום הודעה,

אני אשמח להגיע,

האם זה בסדר להגיע עם חבר ברכב?

פורסם

אני רק שאלה - מדוע לתחום את המותג בעבור המגאן בלבד?

האם הקליאו לדורותיה לא משוייכת למותג המעויין?

 

אני חושב שזה מפגש רק לרכבי ספורט ובגלל זה רק המגאן RS הוזמנה.

אולי יסדרו יום מפגש לרכבי סטודנטיות ואז יזמינו אותכם (ואת בעלי המיאטות על הדרך :lol: :lol: :twisted: )

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

זוהי תזכורת!

יום ראשון הקרוב 14.10 בשעה 13:00 מתחם כוכב יאיר.

אמנם לא קיבלתי שום אישור להזמין צופים, אבל מאחר ואני יוזם הארוע (אז אני מרשה לעצמי) ולא נראה לי שהם יגרשו משם חובב נהיגה שהוא לקוח פוטנציאלי.

תבואו, יהיה שמח.


×
×
  • תוכן חדש...