Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנת מדבקות מ Ebay / אתרי מכירות אחרים או אצל מכין מדבקות...

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה היה נראה לי יוזמה אישית אבל היה את זה על כ"כ הרבה רכבים שכבר חשבתי שזאת יוזמה של קרסו :-)

 

עשיתם שם קצת השוואה בין היכולות של הקאפ לרגילה במסלול ?

זה מעניין.

פורסם
זה היה נראה לי יוזמה אישית אבל היה את זה על כ"כ הרבה רכבים שכבר חשבתי שזאת יוזמה של קרסו :-)

 

עשיתם שם קצת השוואה בין היכולות של הקאפ לרגילה במסלול ?

זה מעניין.

 

ההבדל בא לידי ביטוי ביכולות הנהיגה.. במקרה או שלא במקרה, החברה שהלכו על הקאפ גם השקיעו ביכולות הנהיגה.

מבחינה טכנית, הקאפ שונה מהרגילה בבלמי הבראמבו , LSD, והקשחה מסויימת בבולמים. המנוע אותו מנוע.

היו שם מנועי 225, 250 ו 265 כ"ס.

מבין כולם , בלטה ה 265 הלבנה של ד. שמעבר לקישוטים היפים, היא הונמכה ונעלה נעלי 19"..

פשוט יפיפייה ובאמת גם אופה ( בזכות בעלייה).

 

המדבקות זו יוזמה שהחלה ע"י ערן מהפוסט הקודם..

פורסם

כן, ידוע.

אידיאלית צריך נהג זהה ומנוסה שינהג על שתיהן כדי להשוות אבל גם סתם אינפוט מהצד, גם של תחושות, של התרומה של המתלים הקשיחים יותר במסלול או ה-LSD ליציאה מהפניות הצפופות שם.

לא משנה, סתם זרקתי (לא יודע מה המתכונת של היום, אני מבין שזה אורגן בשיתוף עם מסלולים, אולי און/גידי עלו על המסלול על קאפ ורגילה ומדדו זמנים ? :wink: ).


×
×
  • תוכן חדש...