אוקי בדקתי ,גריטה זה שהממשלה משלמת לי 3000 על הרכב .
השאלה כאן היא אחרת .הרכב נוסע פיקס ,ממוזג ,חסכוני מאוד ,אפילו מאוד מאוד ,קל לחנייה ,מרווח בתוכו ,איזו סיבה יש לי לקחת רכב כזה ולקבל עבורו 3000 שקל ?
הרי כל צעד אחר למכונה שאיני מכיר עלול לעלות לי עשרות אלפים ומי יודע כמה תיקונים צפויים לי שם .
השרייד הזה הוא מאוד אמין ,המוסך נותן לי אישור בלמים ואני ניגש לטסט ועובר ,לא ברור לי למה כדאי למי שמרוצה לגרוט או למעוך מכונית כזו ,הצעד הזה נראה לי תמוה .
לי יש 163K על השעון ,הרכב נוסע פיקס לכל מקום ,(כעת צריך סט פלטינות לעשות) שעולות 16 שקל (בררתי),ללכת כעת ולגרוט זה כמו להכנס לסרט חדש שעלותו אין לה חקר .
הרי כל תחשיב של צרכן מסתובב סביב כסף בשורה התחתונה ,אז ללכת לקבל 3K בכדי להוציא 15K מינימום ,למה ?
מה עושים היום עם 3K ? אופן חשמלי עולה פעם וחצי יותר ,וכאן יש לי מכונה מצויינת של טויוטה ,שפשוט אינה דורשת כסף ותחזוקתה פשוטה .