Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתי השרייד 93 תהפוך למיושן


ביסלי60
שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החל מהטסט הבא, אחרי שימלאו לה 19 שנה על הכביש.

 

כעת היא בשנה ה 19 שלה.

 

רכב מיושן זה רכב שמלאו לו 19 שנה, כלומר החל מהשנה ה 20.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי בדקתי ,גריטה זה שהממשלה משלמת לי 3000 על הרכב .

השאלה כאן היא אחרת .הרכב נוסע פיקס ,ממוזג ,חסכוני מאוד ,אפילו מאוד מאוד ,קל לחנייה ,מרווח בתוכו ,איזו סיבה יש לי לקחת רכב כזה ולקבל עבורו 3000 שקל ?

הרי כל צעד אחר למכונה שאיני מכיר עלול לעלות לי עשרות אלפים ומי יודע כמה תיקונים צפויים לי שם .

השרייד הזה הוא מאוד אמין ,המוסך נותן לי אישור בלמים ואני ניגש לטסט ועובר ,לא ברור לי למה כדאי למי שמרוצה לגרוט או למעוך מכונית כזו ,הצעד הזה נראה לי תמוה .

 

לי יש 163K על השעון ,הרכב נוסע פיקס לכל מקום ,(כעת צריך סט פלטינות לעשות) שעולות 16 שקל (בררתי),ללכת כעת ולגרוט זה כמו להכנס לסרט חדש שעלותו אין לה חקר .

 

הרי כל תחשיב של צרכן מסתובב סביב כסף בשורה התחתונה ,אז ללכת לקבל 3K בכדי להוציא 15K מינימום ,למה ?

מה עושים היום עם 3K ? אופן חשמלי עולה פעם וחצי יותר ,וכאן יש לי מכונה מצויינת של טויוטה ,שפשוט אינה דורשת כסף ותחזוקתה פשוטה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה הפשוטה היא לא לגרוט וזהו...

אם אתה מרוצה מהרכב והוא משרת אותך נאמנה בכבוד...

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד הרכב שלך מתפקד ואתה מרוצה ממנו אין לך סיבה מיוחדת לגרוט.

 

אתה יכול להחזיק את הרכב עד שתגיע באמת תקלה רצינית ואז תשלח אותו לגריטה, בנתיים חבל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן.

אין שום סיבה לגרוט רכב תקין במצב טוב.

אבל שים לב לשמור על הרכב בסטטוס של טסט בתוקף (כלומר תשתדל לעשות טסט בהקדם כשמגיעה האגרה, לא למשוך את זה)

כי גריטה מחייבת טסט בתוקף ואתה לא יודע מתי תגיע התקלה הגדולה או התאונה חו"ח הבאה.

 

אין שום בעיה לגרוט רכב עם מנוע גמור או אחרי תאונה, כל עוד הטסט שלו בתוקף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4139 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...