רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,574 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4299034,00.html "מדובר בלימוזינה ארוכה עם מקום לשישה נוסעים, ועם משקל עצמי לא צנוע של 3.5 טון. מנוע ענקי ומיושן לא פחות נמצא בחרטום - יחידת V8 בנפח 7.7 ליטר, שמציעה הספק צנוע ביחס לנפח של 400 כ"ס. תצרוכת הדלק היא הסיוט של כל חובב איכות הסביבה - 1.5 ק"מ לליטר. והמהירות המרבית? 200 קמ"ש בלבד, נתון נמוך ביחס למקובל כיום"
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
חברים יקרים, אני עומד בפני רכישה של גולף חדשה ויש לי שתי שאלות : 1. האם לדעתכם שווה לחכות לתחילת שנה הבאה (ינואר - אפריל +-) לדור 7 או שהשינויים לא מהותיים ? ומה תהיה ההשפעה של דור 7 על הדור ה6 מבחינת מחיר משומשות ? 2. אם אני אחליט לחכות זה יהיה בשביל לקנות את הגרסה החדשה ה1.4 140 כ"ס 0-100 ב 8.5 שנ' וצריכת דלק טובה יותר , מה שאני לא מצליח להבין זה האם ייבאו אותה לארץ? בחלק מהאתרים טוענים שכן ובחלק אומרים שימשיכו להביא רק את המנוע הישן (1.4 122 כ"ס) ? תודה רבה לכולם ולילה טוב! (אני לא יכול לפרסם קישורם אבל תעשו גוגל ותראו את ההבדל בין כלכליסט וYNET לבין THE MARKER
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 46 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אהוי לכם! היום בבוקר נסעתי בשטח עירוני למדי בעיר במרכז הארץ. הגעתי לרמזור עם 3 נתיבים, 2 הימניים ממשיכים ישר, הכי שמאלי לפנייה שמאלה. אני עמדתי ראשון בנתיב הכי ימני, משמאלי וקצת מלפניי קטנוע על המעבר חצייה, ומשמאלנו עוד רכב, עד כאן הכל בסדר ודיי רוטיני. האור מתחלף לירוק, אני מתחיל בנסיעה ויצא איכשהו שהייתי הראשון שיצא ברמזור, לפני הקטנוען ולפני הרכב משמאלו. ואז אחרי 30 מטר בערך, הקטנוען עוקף אותי, נוסע מלפניי דיי קרוב, ודופק ברקס, וגם אני עושה זאת כדי לא להכנס בו, ואז עוד פעם וגם אני אחריו. הבנתי שכנראה בא לו למות היום או שהחיים שלו סתם מחורבנים, אותתי שמאלה כדי לעקוף, והוא עובר לנתיב השמאלי גם ועוד מעט מאט בצורה מהירה וגורם לי גם למחוץ את הדוושה האמצעית. ואז …
הודעה אחרונה מאת kettelalone, -
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לקבל המלצות לפדים טובים לעבודת ווקס מ ebay. פדים לעבודה ידנית! אין לי מכונה
הודעה אחרונה מאת meteor, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 627 צפיות
בזמן שעשיתי חניה ברוורס ליד הבית, נכנסה בי בחורה. האמת שזו הייתה הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לי ומהלחץ של לקחת פרטים לבין זה שהיא צורחת עלי כמו משוגעת, לא הלכתי להסתכל בכלל מה היה הנזק שנגרם לה (הנזק אצלי לא נורא). האם זה שלא הסתכלתי או צילמתי את הנזק שנגרם לה, יכול לפגוע בי בדרך כלשהי בכל העינייני ביטוח/ משפט במקרה הצורך?
הודעה אחרונה מאת martines, -
שיווק היטי בוורסיה הידנית החל באוקטובר האחרון, אז הוחלט בשקודה כי גרסה ידנית מוזלת תוכל לתרום למכירות - בעיקר לאור שלל התייקרויות הדלק האחרונות, הגורמות למהפכה מחודשת בכל הקשור לרכישת מכוניות ידניות (בעיקר קטנות וחסכוניות) בשוק המקומי. את היטי פגשתי לראשונה (בארצנו) במחצית 2010, בזמן ההשקה ללקוחות. היטי נחתה בארץ בשידוך המוכר של ה-1.2TSI עם DSG7 והנעה קידמית בלבד. במחצית 2011 הוחלט על יבוא גרסת ה-2.0TDI140 (ידנית ו-DSG6) בצמוד להנעה כפולה (האלדקס 4), גם בה נהגתי - ליתר דיוק, ביליתי עימה מעל 24 שעות וגמענו יחד מעל 1000 ק"מ ביום אחד ארוך מאוד אחרי אינספור פאביות (ואיביזה אחת שנתקעה באמצע) ומחסור במלאי, הוחלט כי זה הזמן להתקדם הלאה - נבדקו להם אופציות שהקשר ביניהן…
הודעה אחרונה מאת igor8s, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
תודה!
הודעה אחרונה מאת MercuryZ, -
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.themarker.com/dynamo/1.1853362 רשימת של כל סוגי החלפים ומחיריהם תוצג בפני לקוחות במוסך, כך לפי נוהל חדש שפירסם משרד התחבורה, וייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2013. נוהל זה הוא יישום של אחת מהמלצות ועדת זליכה. המוסכים, מורשי יבואן או כלליים, יחויבו להציג טבלה המשווה את המחירים בין חלקים מקוריים ותחליפיים. לצורך יישום הנוהל החדש ידרשו יבואני הרכב והחלפים לפרסם באתר האינטרנט שלהם את כל הפרטים על החלפים, הכוללים בין השאר תיאור החלק, מספרו הקטלוגי הבינלאומי ומחירו של חלק החילוף ביום הפצת המחירון יהודה
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
למי מותר לנסוע בנת"צ? 1 2
מאת ahia- 26 תגובות
- 23.7 אלף צפיות
קודם כל לא תקראו בפוסט הזה שאני מתלונן שראיתי משאית זבל, שיירת ראש ממשלה, זקנה על קורקינט או כל דבר אחר שנוסע בנתיב תחבורה ציבורית, להלן: נת"צ. ואני מקווה שגם אתם לא תהפכו את השרשור הזה לכזה. זה פשוט מעניין אותי הנושא הזה. לאחר ההקדמה הקצרה אני יכול לשאול: למי בעצם מותר לנסוע בנת"צ? לרכבים ציבוריים כמובן! אוטובוסים, מוניות, רכבי הסעות וכדו'. אבל בעצם למשטרה גם מן הסתם מותר, לא?! ולאמבולנס? גם! ולרכבים מסחריים שמעבירים סחורות באיזורים שיש רק נתצ"ים? גם מותר מן הסתם... או שלא? בכל אופן הייתי שמח לדעת למי מותר עפ"י חוק לנסוע בנתצ"ים ולמי בעצם המשטרה מאפשרת (לפנים משורת הדין, עקב עבודתם) לנסוע בנת"צ מבלי לקבל דו"ח. תודה מראש לכל …
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
רכב שנקנה ישירות מחהרת הליסינג יזכה להורדה של 11%. כשתבוא למכור אותו אז אותו הרכב בדיוק יזכה להורדה של 22%. מאיפה בא ההבדל אף אחד לא יודע אבל זה מה שקבע הגורו.
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
-
- 5 תגובות
- 802 צפיות
שלום חבר לספסל הלימודים קיבל הזמנה לקורס הנ"ל, באזהרה שרשיונו לא יחודש אם לא יגיע. במקביל נשלח אליו הביתה רישיון נהיגה חדש עם תוקף לעוד 10 שנים. אי הגעתו לקורס הזה יכולה להשפיע במשהו על תוקף הרישיון? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Shmelov, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי יש לי את הרכב פורד פוקוס סטיישן הייתי רוצה לדעת האם ניתן להסיר לגמרי את החלק שמכסה את התא מטען בסטיישן? (כולל את המעמד הזה שלשם נכנס הפלסטיק הזה שמכסה את הבגאז)? אם כן אז כיצד? לא הבנתי מהספר איך להסיר אותו לגמרי מהרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת dr_orlick, -
תגידו משעמם,תגידי נמאס, אבל אחלה אוטו....
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
טוב אז נכשלתי בטסט פנימי השאלות שלי הם האם על טסט פנימי אני יכול לערער? בקשר לאגרת טסט אני משלם עוד הפעם כי לפי מה שהבנתי לא משלמים פעמיים אגרת טסט פנימי ? תודה לעוזרים ..
הודעה אחרונה מאת איציק פוליקר, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4299020,00.html סוף סוף חדשות טובות.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברה שלי החליטה סוף סוף להוציא רשיון. טופס ירוק + בדיקות יש תיאוריה יש עכשיו צריך להחליט על מורה נהיגה. כמה בערך עולה היום שיעור? אילו מורי נהיגה מומלצים?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, מדובר ברכב לא ישן (2001) אבל עם חתיכת קילומטראז' (300+) הטסט שלו בתוקף לעוד שבוע. מה עדיף - לנסות למכור דרך יד 2 או למכור לפירוק? איך בכלל מוכרים רכב לפירוק? מה צריך לדעת וכו'. תודה,
הודעה אחרונה מאת מתן, דרום, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
האמת היא שלא מדובר בחדשות של ממש. כל מי שמעודכן קצת בתחום כבר מזמן יודע שיפנאוטו, היבואנית של סובארו לישראל, בצרות. רוב הקודקודים עזבו, הדגמים החדשים התעכבו ורכבים פופלאריים יחסית הגיעו תוך זמן קצר יחסית למגרשי הליסינג כדי שיימכרו כ"יד ראשונה אפס קילומטרים". לאחרונה הגיעו גם לא מעט מבצעי מכירה מיוחדים באספקה מיידית. שימו לב - כולם ללא אזכור לתנאי המימון. ככה זה כשהיבואנית צמאה למזומן, ומהר. היום התבשרנו שוב כי הזיכיון לייבוא סובארו נמצא על המדף: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000794163 והשאלה - האם זה טוב או לא? מצד אחד, רענון שורות בין יבואני הרכב בדרך כלל מתברר כרעיון לא רע בכלל. תראו מה קרה לאופל מאז שהיא עברה לידי קבוצת שלמה. תראו מה קרה …
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שאלת תם: האם כשרישיון הנהיגה שלי בשלילה קצרה ומופקד כאן בארץ, אני יכול לנהוג בחו"ל כשבידי רישיון נהיגה בין-לאומי של מ.מ.ס.י ?
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- 0 תגובות
- 606 צפיות
השאלה שלי האם זה יושב על על האנטנה? או שיש סיבה כלשהיא שזה לא ישב... תודה
הודעה אחרונה מאת asdf0x, -
כשקניתי את הרכב שלי (מגאן ספורט 225) הרגשתי שהתפשרתי. שלא תבינו לא נכון, הרכב מעולה וקניתי אותו אחרי מבחן ארוך והשוואה לכל המתחרות והמגאן נתנה בראש לכולם מבחינת פאן ונהיגה, מבחינתי לפחות (עם חיזוק של רוב כתבי הרכב), וזה אצלי הפרמטר החשוב ביותר (בפער ניכר) כשאני בא לקנות רכב. אז אם קניתי את הרכב הכי חד, מתנהג וכיפי שיכולתי לקנות בתקציב (200-+) אז איפה הפשרה ? בעיקר בראש שלי. אני בכלל רציתי את ה-R26 ורדפתי אחרי קרסו במשך שנתיים בניסיון לשכנע אותם להביא אותה לארץ (למי שלא יודע, ה-R26 הייתה הדגם הקיצוני יותר בזמנו (קאפ, LSD וכו'). הייתה הרכב המעוטר ביותר בעיתונות הרכב העולמית בקטגוריה (הוט-האץ'/הנעה קדמית), מחזיקת השיא ברינג להנעה קידמית (בערך, זאת הייתה ה-R26.R), בלה…
הודעה אחרונה מאת BIG Y, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
https://www.youtube.com/watch?v=iTPZMxt6y3s מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם ושבוע טוב! שאלה שמציקה לי כבר הרבה זמן.. האם בשעת תאונה (לא עלינו), כשאין נוסע במושב ליד הנהג, נפתחת כרית האוויר של הנוסע? השאלה נובעת מכיוון שיש לי רכב חברה (קורולה בד"כ) ולעיתים קרובות אני נוסע עם עוד בנאדם בדרכי עפר ואז אני משחרר את חגורת הבטיחות (כי היא "נתפסת"). אני רוצה לנתק את הקונקטור כדי שלא יהיה לי את הצפצוף המעצבן. כמובן שבכביש אנחנו חגורים ואז אני רוצה שהחגורה תעבוד.. כמו"כ - אני מניח שהכרית של הנהג נפתחת בכמ?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
היי, רציתי לשמוע את דעתכם בעניין הקודניות שחברות הביטוח מחייבות (בדר"כ) להתקין. גם אתם חושבים כמוני שזה הדבר הכי רע שאפשר לעשות לרכב שלכם? תהליך ההתנעה של הרכב הופך להיות ארוך ומייגע. במיוחד כיום כשיצרני הרכב מנסים לייעל ולשפר, בחלק מהדגמים מאפשרים התנעה מהירה באמצעות כפתור חכם וללא מפתח בכלל. חברות הביטוח מחייבות אותנו להתקין את הקודנית הזו. למה שאני בכלל ארצה לשלם על מערכת התנעה מהירה בדגמי הפריום אם לאחר מכן חברת הביטוח מחייבת אותי להתקין קודנית שמאריכה את תהליך ההתנעה אפילו הרבה יותר ממפתח רגיל? מה גם שהדבר הגרוע הזה פוגע (מאוד) באמינות הרכבים ויש כל כך הרבה תקלות איתם ברכבים חדשים שאמורים להיות אמינים מאוד.
הודעה אחרונה מאת Miraz, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אני מעוניין למכור את הרכב, זה הפעם הראשונה שאני מבצע תהליך כזה, ואני לא סגור על איך מבצעים את הפרוצדורה בדרך הטובה ביותר. מתי אני אמור לבקש את הכסף מהקונה? ליפני העברת הבעלות או אחרי? מה קורה עם רשיון הרכב שרשום על שמי לאחר העברת הבעלות? האם הקונה מקבל רשיון רכב חדש שרשום על שמו ברגע שמתבצעת העברת הבעלות? האם צריך לחתום על זכרון דברים ומה הוא אמור לכלול? האם אני יכול לבטל את הביטוח צד ג'/חובה או שניהם יחד על הרכב לאחר העברת הבעלות?
הודעה אחרונה מאת zax, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
-A1vluttI14 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מכירים עוד שמות מביכים של מכוניות? זה הזמן והמקום לשתף.
הודעה אחרונה מאת hagay59, -
- 0 תגובות
- 533 צפיות
שלום, אני מחפשת מורה נהיגה טוב וסובלני המלמד על גיר רגיל באיזור ת"א/צפון ת"א. ואם אפשר אז גם אחד שגובה מחיר סביר עבור שיעור. אודה לעזרתכם!
הודעה אחרונה מאת foxana, -
- 3 תגובות
- 654 צפיות
אז התערוכה החלה היום ותימשך עד ה2.11 כרגע אין הרבה תמונות אבל שווה להתעדכן. אני מאמין שכאשר התכרוכה תסתיים יהיה הרבה תמונות לשטוף את העיניים תהנו: http://www.semashow.com/
הודעה אחרונה מאת cs2, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
טובאז אני כרגע בירח דבש בספרד, שכרנו רכב במלגה ל11 יום ואנחנו מחזירים אותו בגרנדה, הזמנתי פוקוס (או רכב ברמה מקבילה) דרך GOLDCAR שזאת חברה ספרדית גדולה טיפה מפוקפקת אבל זולה בהרבה מהשאר. הזמנתי עם ביטוח מלא כולל ביטול השתתפות עצמית (יש ביטוח שמשות וצמיגים שלא לקחתי כי הוא עלה 6 יורו ליום) (ממש גניבה) ונראה לי מיותר (אפילו הפקיד לא נראה מאמין בביטוח הנ"ל) בכל מקרה קיבלתי פולו 1.2 ליטר נראה לי 2010 (עשתה בנתיים 50000 ק"מ) לא TSI :cry: . בכל מקרה אתה מקבל רכב עם מיכל מלא ואמור להחזיר אותו עם מיכל ריק (כמובן שכל מה שנשאר במיכל הם מרוויחים ומעבר לכך הם גובים שער היסטרי על הדלק שבמיכל המלא 1.8 יורו לעומת 1.48 משהו בסגנון, בכל מקרה, רציתי לדעת לכמה קילומטר אמור להספיק המ…
הודעה אחרונה מאת urich, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
חניתי ליד אתר בניה וכנראה היה תמרור איסור חניה שלא ראיתי. כשבאתי הלילה לנסוע ראיתי שהרכב איננו. הלכתי לחניון אחסון הרכבים אבל אין שם אף אחד ויש מספר פלאפון. התקשרתי אליו ומה שהוא ענה לי נשמע כמו ניסיון להתחמק מלהגיע לשחרר לי את האוטו ( התקף לב לאבא של הפקיד או משהו כזה), הסכמתי לבוא שוב מחר בשעות הפעילות. אני מניח שהעירייה עובדת עם איזה חאפר שאחראי על כל התהליך הזה. מה שמעניין אותי לפני שאני מגיש תלונה לעירייה על השירות הזה הוא איך אנשים אחרים פה שחררו רכב לאחר גרירה בלילה. במקרה שלי מדובר על עיריית רמת גן. והאם מבחינה חוקית העירייה מחוייבת לשחרר מיד את הרכב.
הודעה אחרונה מאת reshef007,
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 247 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- ניקו פ.
- פינדר
- Alberrto
- MIHAEL
- EliC25
- ypz
- mcshmupi
- nechmya
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- אליה
- matan_mil
- FROGIE
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
- carsgo
- נהג חדש תקציב קטן
- עדי-אל
- avargel
- Nemesis
