Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושבוע טוב!

 

שאלה שמציקה לי כבר הרבה זמן..

האם בשעת תאונה (לא עלינו), כשאין נוסע במושב ליד הנהג, נפתחת כרית האוויר של הנוסע?

השאלה נובעת מכיוון שיש לי רכב חברה (קורולה בד"כ) ולעיתים קרובות אני נוסע עם עוד בנאדם בדרכי עפר ואז אני משחרר את חגורת

הבטיחות (כי היא "נתפסת"). אני רוצה לנתק את הקונקטור כדי שלא יהיה לי את הצפצוף המעצבן.

כמובן שבכביש אנחנו חגורים ואז אני רוצה שהחגורה תעבוד..

כמו"כ - אני מניח שהכרית של הנהג נפתחת בכמ?

פורסם

במושב עצמו יש חיישן משקל וכך מחשב כריות האויר יודע אם המושב מאוייש או לא ולפיכך להפעיל את כרית האויר.

יכול להיות שצריך להיות שילוב של שני תנאים שיתקיימו ובנוסף חגורת הבטיחות צריכה להיות קשורה\בשימוש אחרת כרית האויר לא תופעל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
במושב עצמו יש חיישן משקל וכך מחשב כריות האויר יודע אם המושב מאוייש או לא ולפיכך להפעיל את כרית האויר.

יכול להיות שצריך להיות שילוב של שני תנאים שיתקיימו ובנוסף חגורת הבטיחות צריכה להיות קשורה\בשימוש אחרת כרית האויר לא תופעל.

נשמע לי קצת לא הגיוני שאם חגורת הבטיחות לא בשימוש, כרית האוויר לא פועלת.

אם מישהו לא היה חגור, ועשה תאונה (שלא נדע כמובן), אז הוא מקבל "עונש" על זה שהוא לא היה חגור?

 

שואל מתוך היגיון, אין לי הבנה בתחום.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

ההפך היא עושה לו טובה שהיא לא מרסקת לו את הפנים, ואפילו הורגת אותו.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

העונש הוא דווקא לחטוף כרית כשאתה לא חגור, כי אז תגיע אליה במצב צלילה והיא תשבור לך את המפרקת.

 

מעבר לכל זה - למה לא לחגור כשאתה לא בכביש? בשטח אין מצבי תאונה? לא יכול להיגרם נזק? בחיי שלא מובן לי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ההפך היא עושה לו טובה שהיא לא מרסקת לו את הפנים, ואפילו הורגת אותו.

 

העונש הוא דווקא לחטוף כרית כשאתה לא חגור, כי אז תגיע אליה במצב צלילה והיא תשבור לך את המפרקת.

 

השכלתי, תודה!

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

לפי מה שאני זוכר מתוכנית על התפתחות בטיחות הרכבים, אחד הדברים שהביא להמצאת כרית האויר היה הרצון להגן על נוסעים ברכב אשר לא חגרו ובעצם "להחליף" בכך את חגורות הבטיחות הלא פופולריות בזמנו.

 

חיפוש קצר מחזק את דברי:

Air bags have been in the news in recent years because of deaths that have resulted from air bag deployments in relatively minor low speed crashes. The victims have been small children or infants in the passenger seat, or small female adults drivers who were too close to the air bag or unbelted when it deployed. The deaths, in some cases, have been blamed on improper use of infant seats or not using seat belts. But others blame the deaths on government regulations that require auto makers to use air bags that deploy with sufficient force to protect an unbelted 160 lb. male adult in a 30-mph crash. This requires deployment speeds of up to 200 mph, which can cause serious injury or even death to children and small adults who are not buckled up or are too close to the bag when it deploys. In Europe, where rules allow air bags that deploy with 30% less force, there have been no deaths attributed to air bags.

פורסם

בקורולה ספציפית יש 'קוד טכנאי' שמאפשר לבטל את הצפצוף של החגורה, גם לנוסע וגם לנהג (בנפרד).

נבדק ועובד על קורולה חדשה (2008 ומעלה), וגם על הדגם הקודם למיטב ידיעתי :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237554

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...