מדהים שבמקום לבוא בטענות לנהג הטרנזיט שנכנס לצומת לא פנוי, חסם את המסילה ובו בעת ה*תין על מאות מנוסעי הרכבת,
אתה בא בטענות לנהג הרכבת, בגלל "ששלו יותר גדול".
דרך אגב, למיטב ידיעתי, מי שחוסם את נתיב הרכבת הקלה עלול לקבל קנס של עד 500 ₪. וזה בדיוק המקרה דנן.