רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://flix.tapuz.co.il/v/watch-4191792-.html לראות ולא להאמין - קטטת נהגים באנגליה. מה קורה אצלם כשרכב פוגע ברוכב אופנים
הודעה אחרונה מאת guy_dvr, -
-
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לפני עשור בערך שהתחילו להופיע פנסי קסנון ברכבי יוקרה אמרתי לעצמי: כל אביזר בטיחותי/ נוחות שמתחיל ברכבי יוקרה עובר בסופו של דבר לרכבים עממים. ראו ערך מיזוג אוויר, הגה כוח, ABS, ESP וכד'. הנחתי שלאחר עשור, עם הוזלת עלויות קיטי הקסנון נראה אותם בכל כלי הרכב כולל משאיות, ואנים, משפחתיות וסופר/ מיני. מוזר לראות שמוצר בטיחותי כזה שניתן לרכוש קיטי סיני שלו ב 30-60$ לא מותקן בכל רכב חדש שמיוצר. מדוע?
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אולי השאלה נשאלה בעבר אך ערכתי חיפוש ולא מצאתי. אני יודע שבעבר שנת הרישוי של הרכב לא הייתה תמיד תואמת את השנה הקלנדרית בה עלה על הכביש. לדוגמה, רכב שנקנה ביולי 2003 נחשב ברישיון כשנת 2004.. אני יודע שמשנה מסוימת יצא חוק שבו שנת הרכב תהיה תואמת לשנה הקלנדרית, רציתי לדעת באיזו שנה זה היה. לצורך העניין אני מעוניין לקנות רכב מסוים משנת 2008, האם כאשר מפורסם ביד 2 שהטסט הוא עד דצמבר האם הרכב עלה לכביש בדצמבר 2007 או בדצמבר 2008? תודה לעונים ושבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 0 תגובות
- 534 צפיות
מרתק. http://www.youtube.com/watch?v=c_INdbXMqsw&list=UU5rBpVgv83gYPZ593XwQUsA&index=10&feature=plcp דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת Avia, -
לברר טסט לרכב
מאת omit- 2 תגובות
- 754 צפיות
שלום האם מישהו מכם יודע האם יש מקום באינטרנט לברר אם לרכב מסויים יש טסט תודה
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK, -
- 10 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
האם מותר כשיש פקקים לנסוע על השוליים בכביש בין עירוני? אני רוכב על אופנוע כל יום מגן יבנה לת"א (כביש 4) ועקב השיפוצים לרוב יש פקקים הלוך או חזור, האם בתור רוכב אופנוע כשיש פקקים מותר לי לנסוע על השוליים? רוחב השוליים מאוד נדיבים בקטעים מסויימים. אני רואה גם את השוטרים עם הגוימקסים שלהם רוכבים עליהם.
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
בין יבנה לראשל"צ ובכיוון ההפוך בכביש 4 , כל 200 מטר בערך עשו חריצים כאלה בכביש "פסי הרעדה" , אם מישהו יודע אני אשמח לדעת מה המטרה של השטות הזאת? תודה.
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
צהריים טובים, אני מעוניין למכור את המגאן דיזל שברשותי למטרת התחדשות. אשמח לקבל חוות דעת מבעלי רכבי דיזל מהשנתיים האחרונות: 1. איזה רכב ברשותכם? 2. מהי צריכת הדלק הממוצעת (גם עירוני וגם בין עירוני) שלכם ובאיזה אופי של נהיגה? 3. אמינות- נתקלתם בתקלות? אם כן, באיזה תקלות? 4. במחשבה לאחור, הייתם קונים את הרכב שרכשתם? אם לא, איזה רכב הייתם קונים? אודה לכם אם תענו בכנות על השאלות. תודה, אדר.
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
-
הי, תפסו אותי היום נוסע ב443 ב112 קמ"ש (117, הופחת 5 קמ"ש) ב443 (כביש 3 נתיבי, עם איזור הפרדה, שהמהירות הממוצעת בו היא מעל 130... - אבל הוא נחשב כביש של 80, לכן זה נחשב 32 קמ"ש מעל המהירות המותרת) , וקיבלתי הזמנה למשפט. אציין כי מעולם לא נתפסתי על מהירות, והעבירה הקודמת שלי היא מלפני 4 שנים, שנסעתי עם בקלית סדוקה בפנס... רציתי לשאול מה דעתכם? כדאי לקחת עורך דין? לאיזה עונש אפשר לצפות? האם אפשר לבקש להמיר את זה לעל תנאי / משהו בבסגנון? מה שמפחיד אותי זה פחות קנס (הבנתי שזה קנס של 750 ש"ח מהירות של 30 קמ"ש מעל המותר, שלי היה סה"כ 32 יותר...), אלא יותר שלילה - אני לא במצב שיכול להסתדר בלי אוטו... מה דעתכם? נהוג לתת בבתי משפט לתעבורה שלילה על עבירת מהירות ראשונה, ועוד…
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הנה זה, בקטנה. http://www.topgear.com/uk/photos/driven-the-new-seat-leon-2012-11-09
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מקווה שזה הפורום הנכון. אני מחפש לרכוש סורק תקלות בסיסי אוניברסלי שיתאים לכמה שיותר סוגי רכבים משהו שימחק בעיקר AIRBAG ו-Check Engine. צריך לתמוך בOBD2 וכן תקשורת CANBUS. אשמח אם למישהו יש משהו להמליץ לרכוש מEBAY או כל מקום אחר. השקעה של 200-300 דולר. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת alpine, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
רוב חובבי הרכב כנראה מכירים ואף מעריכים/מעריצים יצרני מכונית ספורט אקזוטיות. מסתבר שמעבר ליצרנים המוערכים והמוכרים ( כגון - פרארי , למבורגיני , אסטון מרטין , מקלארן ועוד רבים ) יש בעולם עוד הרבה חברות זעירות של יצרני מכוניות ספורט אקזוטיות , שסביר להניח שאיש בארץ לא ראה ואף לא שמע עליהן. חלקן הינם מיזמים קצרי מועד של דגם בודד , חלקם מגיעים מארצות לא צפויות (פולין, מקסיקו , קרואטיה ועוד) , חלקן חסרי הצלחה מסחרית כלשהי . רובן מתאפיינות בעיצוב חיצוני מרהיב והתבססות על מכלולים מוכחים (עפ"ר משופרים) של יצרנים מוכרים. מה שמאפיין את כולן הינו התשוקה של היוזם/מעצב/מתכנן/יצרן והיופי האסטתי של התוצר הסופי ולעיתים האיכויות הנילוות. כמויות הי…
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
האם חוקי התעבורה בישראל מתקיימים גם בשטחים פרטיים, כאילו האם בשטח ששייך בבעלותי אני יכול לנסוע ללא הגבלת מהירות ? *שאלה תיאורטית
הודעה אחרונה מאת ofir, -
מה דעתכם? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4302476,00.html במקביל תקופת המלווה תוארך בהתאם. שזה חשוב. אינטואיטיבית, אותי זה קצת מפחיד. אמנם רק 3 חודשים, ובכל זאת...
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
לפני כמה חודשים שידעתי שאני נוסע שוב לגרמניה אמרתי לעצמי הפעם הולכים על הטופ שבטופ. כמו שחלק ממכם יודעים השכרתי בעבר רכבים רבים לטיולים שלי.כמו פורשה 911,אודיRS 4,אודי TTS,אודי TT, הפעם אמרתי אני רוצה את המבצע של SIXT שפורסם באתר המקומי בגרמניה. BMW M3 לשבוע ב 800 יורו עם הקבלת ק"מ ל300 ביום סה"כ להשכרה 2100 ק"מ שלחתי מייל לתחנה של SIXT בעיר KOLN בשדה התעופה את התאריכים ואת השעה שאני רוצה לקחת את הרכב. אחרי 10 דקות טלפון מהתחנה בגרמניה,אמרתי לעצמי זו אין רכב,בשיחה קצרה הבנתי את הבעיה אני הזמנתי את הרכב לשעה 06:00 בבוקר והתחנה נפתחת רק בשעה 06:30 אז מנהלת התחנה שאלה אותי עם אפשרי בשעה הנ"ל,אמרתי לה שאני סולח לה על הבעיה הקטנה ואני המתין לה עם כוס קפה חם. נחנתנו…
הודעה אחרונה מאת ram631, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
העברה מתחילה ב- 1:44, מיקום -מחסום חיזמה לפני מחלף מעלה אדומים (בירידה לים המלח),הנהג המשיך לכפר עזריה. מה דעתכם? תצפו בצד שמאל על אי התנועה.(חוצה אי תנועה)
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
שלום חברים. אני נהג חדש, ויש לי שאלה אליכם. האם לדעתכם כדאי לצפור לאחר יציאה לעקיפה כדי שהבן אדם הנעקף ישים לב אלי? כדי שלא יווצר מצב שהוא יתחיל להאיץ. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת vitalyty, -
הבעיה טופלה, ניתן לקרוא את סוף הסאגה כאן שלום לכולם ברשותי סקודה ייטי 2011 וכמו לכולם גם לי בסביבות ה 15000 ק"מ התחילו בעיות של רעידות בתחילת נסיעה או בהאצה ובכן הייתי במוסך הראשי ושם אמרו שצריך רק עדכון תוכנה . אז עדכנתי הבעיה .... כן המשיכה לה פניתי יותר מ 4 פעמים למוסך הראשי וזה כמובן לאחר מספר ניסיונות שלקחו חצי יום בניסיון לתאם תור או קבלת נציג טכני . עד להיום בבוקר אף אחש לא חזר אלי ולאחר דין ודברים פניתי לשירות הלקוחות ורק לאחר מכן חיברו אותי עם נציגה מהמוסך שאמרה לי את הדברים הבאים: אנחנו לא מחליפים מצמד אוטומטית אלה בודקים ורק לאחר מכן מחליטים,אמרתי לה שאת הריקול הזה מחליפים בכל העולם וזוהי בעיה מוכרת בכל דגמי TSI ובייחוד ב 1.2 לכן הדבר כלל לא נת…
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חשבתי שאני לא ירשום פוסט כזה אבל הנה זה קרה. היום נסעתי לאחותי גרה בנתניה בשכונה יוקרתית יחסית,החנתי את הרכב ליד ביתה ,ליד החניה יש גן שעשועים קטן ושיחקו בו שתיי ילדים קטנים לא חשדתי בכלום, אחרי הביקור נכנסתי לרכב ונזכרתי שאני צריך לקחת משהו מהבגז ,פתאום אני קולט שהוציאו לי את הסימלון(שברולט)בצורה ברוטלית שכלל שריטה עמוקה. מה עושים אם הוונדליזם הזה חוץ מלשבור להם את המפרקת? כמה עולה סימון לשברולט אופטרה? אפילו מאייבי... פוסט עם מלא כאב .
הודעה אחרונה מאת מגאן קבריו, -
שלום, רציתי להביא לידיעתכם את סיפורו של חבר לעבודה. החבר בעלים של ג'טה 1.4 TSI DSG שנת 2009. תקלה ראשונה בגיר התגלתה לאחר שנה ועשרה חודשים ו-60K ק"מ. במהלך נסיעה לאירוע משפחתי, באחד הרמזורים הרכב סירב להכניס הילוך ונתקע על סרק. כל ניסיונותיו העלו חרס והוא נאלץ להזמין גרר ומונית. במונית הנהג צחק ואמר לו שבטח הלך המוח, העלות צריכה להיות 15K ש"ח, ושכל המוניות בתחנה (אוקטביה) סבלו מאותה בעיה. למחרת התקבלה תגובת המוסך, ואכן נהג המונית צדק, הוחלף מוח בעלות של 15K ש"ח והרכב חזר לתפקד. החבר היה המום מהמחיר ורק היה מאושר שזה קרה לו בתקופת האחריות שהייתה אמורה להסתיים תוך חודשיים (לא היה לו מושג שצ'מפיון עושה ג'סטה כראות עינייה לחלק מן הלקוחות שטיפלו במוסכיה ו…
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 978 צפיות
פסק דין בו תובעת מקבלת עבור עוגמת נפש 25000 ש"ח על רעידה במכונית + 5000 נזק ממשי + הוצאות משפט. וכל זה אחרי שצ'מפיון קנתה ממנה את הרכב בחזרה!! תביעה נ צמפיון.doc
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 3 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
שלום, מישהו מכיר איפה אפשר לחנות באזור השלישות ברמת גן לזמן של כ - 12 ש' בחינם?
הודעה אחרונה מאת RonTG, -
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
בתכנון גם ג׳אנט 20״ שחור עם פס אדום בהיקף או רק שפה בכרום.
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 623 צפיות
לרוב אין הרשאה לכתוב תגובות... אין אפשרות להגיב או לרשום.... נרשמתי עשיתי אישור במייל כל מה שרציתם.... קשה קשה
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
- 7 תגובות
- 713 צפיות
שלום לכולם אחותי קנתה רכב מאלבר הרכב היה אצל השכנים שלי מ 0 ק"מ עד אתמול הרכב במצב חדש שנת 2010 עם 36K ק"מ הבדיקה של אלבר יצא תקינה במאה אחוז והם נותנים שנה אחריות על הכל וגם אני מכיר את הרכב ושאלתי את השכנים אם הרכב עבר איזה משהו "מיוחד" השאלה האם עדיין כדאי לקחת את הרכב לבדיקה ? תודה
הודעה אחרונה מאת dvirdaya, -
- 2 תגובות
- 743 צפיות
ממיר שמתחבר למצת הרכב חשבתי לחבר אליו שואב אבק שבפועל מוציא 2000W (אלפיים) האם זה יכול להזיק לרכב/לשואב ? או שזה פשוט יוציא את המקסימום ממיר המתח? עקרונית יש לי USB מובנה לטובת טעינת ניידים, כך שאני צריך את זה רק בשביל השואב (בשלב הזה) http://www.ebay.com/itm/12V-DC-to-AC-220V-Car-Auto-Power-Inverter-Converter-Adapter-Adaptor-200W-USB-NEW-/300712177901?pt=US_Power_Inverters_&hash=item4603d7b0ed או http://www.ebay.com/itm/150W-Car-Power-Inverter-Adapter-Convertor-12V-DC-To-220V-AC-USB-Port-/120960337349?pt=US_Power_Inverters_&hash=item1c29cc45c5
הודעה אחרונה מאת milanista23, -
חברים מה שלומכם. לצערי פתחתי את השבת הזאת עם כתבה מאוד עצובה ב Y-NET. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4300550,00.html תרשו לי בשם כל הפורום לשלוח תנחומים למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה מהירה לפצוע .
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
- 10 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. לפני כמה ימים עשיתי נסיעת מבחן על הפורד פוקוס החדשה (הדגם של השני ליטר), וסה"כ הרכב נראה נחמד מאוד. מה שכן, בנתונים שפורד מספקת באתר בארץ רשום, שהדגם של השני ליטר מוציא 170 כ"ס. בבדיקה עם האתר האמריקאי מצוין שהגרסא של השני ליטר מוציאה 160 כ"ס, כמו גם בפירוט על המנוע בויקיפדיה. רציתי לדעת אם למישהו כאן יש תשובה חותכת של מי הנתונים המדוייקים? אני מכיר שיש אפשרות לשחק עם הצ'יפ של הרכב בכדי לשנות הספק על חשבון פליטת מזהמים ותצרוכת דלק, אבל ממה שאני מכיר היבואנים בארץ לא מתעסקים בזה. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
שלום, הפוסט הבא עשוי להישמע לכם ביזארי, אבל אני מאוד שומר על הרכב של אבא ואני בטוח שכמה פה יבינו אותי. לעיתים אני נפגש עם חברים ויושב איתם באוטו ושומע מוזיקה. לפני כחודש הייתי עם חבר בחוף בת גלים עם האוטו. היינו בתוכו והגיעה ניידת. שוטרים החלו לחפש עלינו סמים. הם זרקו את בקבוק הבירה שלי בטענה שהוצא חוק בישראל שאסור לשתות אלכוהול ברחוב, אלא רק בביתי או בפאב\מסעדה. בנוסף, אחד השוטרים נכנס לבדיקה ברכב, עכשיו במקום לשבת על המושב ולבדוק עם הפנס הוא "התעצל" ושם את הברך על הכיסא, בצורה כזו שהמון לחץ מופעל על נקודה אחת של המושב, דבר שיכול להרוס את תפירת הבד של המושב (הוא כבר נראה קצת משוחרר). באותו זמן לא אמרתי על זה כלום. אתמול זה קרה שוב. חניתי עם הרכב ליד בית של חב…
הודעה אחרונה מאת רועי שלום, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 813 צפיות
אני קניתי פיג'ו 98 ידנית אחרי 10 חודשים שלא נהגתי על ידני (מאז השיעורי נהיגה) כמו שאני בטוח שהרבה הבינו פה כבר השינוי מידני של שיעורי נהיגה (קיה ריו 2012 במקרה שלי) לרכבים מהמודלים היותר ישנים בעייתי קצת. נראה שיש לי בעיה כשאני מתחיל נסיעה ומעביר להילוך ראשון האוטו הרבה פעמים מתכבה לי, אני יודע שצריך לתת בדגמים האלה קצת גז לפני שמשחררים את הקלאץ אבל נראה שאני לא מצליח לקלוט עד כמה לתת גז, כי גם אני לא יכול פשוט לשבת ולעלות לאט לאט את הטורים ולעקוב אחריהם בזמן שכל העולם ואחותו צופרים לי מאחורה. בקשר לרוורס אני באותה בעיה, היום רק בשביל לצאת מהחנייה התכבה לי האוטו פעמיים ויאמר לזכותי שאיזה זבל עם אקורד 2012 חנה באלכסון מה שהצריך ממני לעשות אקרובטיקה עם הרכב בשבי…
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- daniel.asu
- meir_gi
- ArikC
- DC10
- `Infinity
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- M H
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- llaavvii
- Aviv943
- RedLabel
- Itzik-b
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- DareDevil
- פריג'י
- chezik
- topop
- SurfHigh
- לירון .ה.
- flytomars
- Night Driver
- שביט
- Giant_TA
- menir1
- אהרן ג
