Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאכלס וזה מניסיון, תלוי על איזה שוטר אתה נופל.

 

אני יום אחד התנדבתי, קיבלנו קריאה על רכבים משתוללים באזור תעשייתי.

 

הגענו, לא היה כלום.

אבל מה שכן היה זה פרייבט וX5 לבנה, שאיך שראו אותנו, עצרו בצד, החליפו כמה מילים, והפרייבט נתן פול גז ופנה בלי איתות, ידעתי שזה הסחת דעת, אמרתי לנהג שיעקוב אחרי הX5.

הX5 שם לב שעוקבים אחריו, הגביר מהירות, וניסנ לברוח, כולל ירידה לשבילים.

הוא לא הכיר את המקום (איזור של מוסכים), אני מכיר את המקום בעל פה.

הגענו למצב שהוא עומד מול שער ענק שחוסם, ואנחנו מאחוריו.

המתנדב המבוגר שהיה איתי הלך לדבר איתו, אני הלכתי לסרוק אולי עפה לו "חבילה".

הנהג היה ערבי, איך שהתחלנו לדבר איתו, הוא רעד והחליף צבעים בליווי זיעה קלה.

ידענו שיש משהו ברכב שלו!

קראנו לשוטרים אורגינליים, אחרי דקה שחררו אותו.

הלכתי אליהם בעצבים, הם אמרו לי "אין לו עבר פלילי, אין אפשרות לעשות לו חיפוש או לעקב אותו".

אותו רגע התעצבנתי, ועניתי לשוטר, שתמיד יש פעם ראשונה, מה מונע מאזרח פשוט לעשות מכה פעם אחת, 100K שח?

הוא סתם את הפה.

 

אני כמעט בטוח שהיה פה משהו מלוכלך.

 

בקיצור, הפואנטה שלא צריך לפחד, השוטר בא לחפש גם פעם עשירית, תחייך לו (לא בזלזול), ותגיד לו שאין עליך כלום.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותי יותר מעניין, איך האוטו שלו נראה

שמחפשים אצלו דברים משונים באוטו.

 

תביא תמונה

as i walk through the valley of the shadow of death

פורסם

רוצה למשוך תשומת לב?

הונדה ארצות הברית שבד"כ נפוצה אצל בני מיעוטים וערסים.

עוד יותר תשומת לב, כשיש מחסום משטרתי תנסה לעקוף את התנועה ולסוע לצד השני.

בהצלחה בשתי הפעמים.

Peugeot  5008 2023 

פורסם
לא הייתה תמימות,הייתי שיכור ונתתי לבנאדם שלא שתה בכלל לנהוג ליער עם ספסלים מחוץ לעיר,שוטרים עברו שם (אין לי מושג מה הם חיפשו שם,אבל כנראה שחבורה של צעירים שנהנים מפריעה להם כי זה "מתכון לבעיות") ואז הם הגיעו וטענו שהרעש שבוקע מהרכב שלי (סליחה שמוסיקת הלאונג' שאני שומע ברכב "מרעישה" כ"כ)זה בניגוד לחוק...וזהו,אבל לא התווכחתי ולא רבתי,פשוט קיבלתי את הדו"ח באהבה והלכתי לשלם אותו,מצד אחד הם עושים עבודה מצד שני כשזה לא מפריע לאף אחד (ואני לא מודע לחוק בקשר לרעש,מצטער)אני חושב שיש קצת מקום להתחשבות,במיוחד שהם באים לבעל רכב שיכור ועדיין מספיק אחראי לתת למישהו שלא שתה לנהוג,אני חושב שזה אומר קצת גם על אותו בנאדם ושאפשר להתחשב בו קצת. (שוב,המקום היה מרוחק מאיזור מגורים) !

 

עצרו אותי וחבר לפני כמה שנים באזור לטרון ביום שבת בבוקר (סביב 9:00. כמו שראינו את הסימון של השוטרת ירד לנו הלב למכנסיים ( חבר שלי קצת לחץ על הגז בפנייה לפני שראה את הניידת ובסופה עם אי אילו שיפורים זה מלווה בעשן וריח של צמיגים).

בכל אופן שני סופות עם גובהה פנסים מעל מטר ועשרים גלגלים נוצצים ובולטים עומדים נרגשים ומתבקשים לערוך בדיקת אלכוהול.

איך שמחנו לעשות את הבדיקה כן ירבו לתפארת משטרת ישראל.

פורסם

כמה תגובות..

הרכב- פולקסוואגן גולף ג'נריישן ,שנת ייצור 2001. כסופה. לא משופרת כלל.

 

בחוף הכרמל אכן שמעתי מוזיקה בקול גבוה יחסית. בפעם השנייה פשוט הייתי בעיר שלי עם חבר בלי מוזיקה כלל.

 

לפי מה שהבנתי ממגוון התגובות- השוטר יכול לחפש לי ברכב אם יש לו חשד סביר, כלומר רכב שחונה בלילה בכל מקום, זה חשד סביר, במיוחד אם מודלקת מוזיקה.

אולם, אם הוא יימנע מבקשה לכבד את הרכב ולא לשים ברך על הכיסא ויעשה כן, ואתעד זאת בצילום ווידאו, סביר שהשוטר יזהר ולא ימשיך בחיפוש כי הוא עלול להסתבך, למרות שמדובר בתחום אפור שבו השופט, אם זה יגיע לממדים כאלו, יעדיף לפסוק לטובת עובד המדינה.

 

אז.. עדיף בלילה פשוט לקחת מעילים ולשבת על ספסל, מאשר להימצא ברכב עומד?


×
×
  • תוכן חדש...