Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שרוב המגיבים לא צעירים. רק לחבר׳ה צעירים עושים ״חיפושים״ כאלה.

בכל סופ״ש שלי בבית כשהרכב עומד ואני בתוכו זה מגנט לשוטרים.

כשניגש שוטר אני מדקלם לו נאום קבוע (אני בעל הרכב, יש לי ביטוח חובה בתוקף, לרכב יש טסט, אני נהג חדש ויש שלט, אינני מתנגד לחיפוש ברכב). השוטר מאחל לי לילה טוב ונוסע משם.

פורסם
כנראה שרוב המגיבים לא צעירים. רק לחבר׳ה צעירים עושים ״חיפושים״ כאלה.

בכל סופ״ש שלי בבית כשהרכב עומד ואני בתוכו זה מגנט לשוטרים.

כשניגש שוטר אני מדקלם לו נאום קבוע (אני בעל הרכב, יש לי ביטוח חובה בתוקף, לרכב יש טסט, אני נהג חדש ויש שלט, אינני מתנגד לחיפוש ברכב). השוטר מאחל לי לילה טוב ונוסע משם.

 

אין שום קשר לגיל. שוטרים בודקים אוטו מסוים,נוסעים ונהג מסוימים שבמקום ובזמן שהם נמצאים צריך לבדוק ולהעביר את סיפורם לווידוא במוקד.

פורסם

אצלי פרט לפעם אחת אף פעם לא חיפשו לי באוטו,

 

אני לא יודע, אבל יש משהו שממגנט שוטרים, כגון:

מוזיקה מזרחית/דיכאון/טראנסים (עד כמה שאפשר לקרוא לדרעק כזה מוזיקה) בפול ווליום, דגש על זהבה בן-לאדן ועופר בכי,

רכב יותר מידי מצועצע, יותר מידי לדים, יותר מידי תוספות,

סגנון הנהיגה של הנוהג ברכב,

פרצופים של ערסים. (בלי גזענות, אך זה חלק מהעניין)

וכל מיני צוציקים שרק הוציאו רישיון עם כובע "נייק" על הראש,

 

לי פעם אחת ערכו חיפוש ברכב, וגם זה היה כשהייתי עם אסקורט בלתי תמימה למראה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
כנראה שרוב המגיבים לא צעירים. רק לחבר׳ה צעירים עושים ״חיפושים״ כאלה.

בכל סופ״ש שלי בבית כשהרכב עומד ואני בתוכו זה מגנט לשוטרים.

כשניגש שוטר אני מדקלם לו נאום קבוע (אני בעל הרכב, יש לי ביטוח חובה בתוקף, לרכב יש טסט, אני נהג חדש ויש שלט, אינני מתנגד לחיפוש ברכב). השוטר מאחל לי לילה טוב ונוסע משם.

 

אתה טברייני, נכון? אני בטבריה פעם בחודש, עם איביזה שחורה 3 דל', ונתקל לפחות ב-4 ניידות בכל סופ"ש. מעולם לא עצרו, תחקרו , רחרחו או חיפשו לי באוטו.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

זה עוד מילא,אני קיבלתי דו"ח נחמד של 350 שקל בגלל ה"רעש הבוקע מרכבי" מפריע לאנשים לישון,כל זה כשאני נמצא במקום המרוחק כ20 קילומטר משטח עירוני כלשהו...מה שכן,סמים הם לא חיפשו אצלי.

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם
זה עוד מילא,אני קיבלתי דו"ח נחמד של 350 שקל בגלל ה"רעש הבוקע מרכבי" מפריע לאנשים לישון,כל זה כשאני נמצא במקום המרוחק כ20 קילומטר משטח עירוני כלשהו...מה שכן,סמים הם לא חיפשו אצלי.

 

זה תחום אפור הוא צריך למדוד לך את הרעש בדציבלים....

אם אתה כמובן אומר שלא היית באזור עירוני ואף אחד לא התלונן...

 

כמובן שאני מתכוון למוזיקה עם חלונות סגורים בזמן נסיעה או עמידה ברמזור/פקק וכו'...

 

לדעתי לא הייתה תמימות בדבר..

 

בחיפוש סמים אין דרך להתפטר מתופעת החיפוש אם ירצה יחפש, אתה יכול לתעד אבל שוב זה תחום אפור והשופט נוטע לטובת השוטר לרוב.

 

אני מסתובב בהרבה מקומות של צעירים וחוץ מבדיקת אלכוהול (וגם לזה משחררים אותי לרוב) לא בדקו אותי, בדרך כלל השוטרים מחפשים פרופיל מסוים של אנשים.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

לא הייתה תמימות,הייתי שיכור ונתתי לבנאדם שלא שתה בכלל לנהוג ליער עם ספסלים מחוץ לעיר,שוטרים עברו שם (אין לי מושג מה הם חיפשו שם,אבל כנראה שחבורה של צעירים שנהנים מפריעה להם כי זה "מתכון לבעיות") ואז הם הגיעו וטענו שהרעש שבוקע מהרכב שלי (סליחה שמוסיקת הלאונג' שאני שומע ברכב "מרעישה" כ"כ)זה בניגוד לחוק...וזהו,אבל לא התווכחתי ולא רבתי,פשוט קיבלתי את הדו"ח באהבה והלכתי לשלם אותו,מצד אחד הם עושים עבודה מצד שני כשזה לא מפריע לאף אחד (ואני לא מודע לחוק בקשר לרעש,מצטער)אני חושב שיש קצת מקום להתחשבות,במיוחד שהם באים לבעל רכב שיכור ועדיין מספיק אחראי לתת למישהו שלא שתה לנהוג,אני חושב שזה אומר קצת גם על אותו בנאדם ושאפשר להתחשב בו קצת. (שוב,המקום היה מרוחק מאיזור מגורים) !

Mercedes Benz S320 1996

Audi A6 1998 2.4 V6

האודי להחלפה על כל גודשת מעניינת (בייחוד האיטלקיות שבהן)

פורסם
אני מבין שעוד לא יצא לך לראות שוטרים מפרקים רכב מהמושבים ועד לשטיח באמצע הכביש מחשש לסמים\כסף\אמל"ח ?

 

:roflmao:

זה קרה לי, 3 פעמים, בלילה אחד, במרחק נסיעה של 500 מטר :shock:

וממש עיצבן אותי החוסר תיאום בין הבילוש למשטרה ולעיכוב שהם גרמו :evil:

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

לפותח השרשור אין לי מושג כמה שוקל השוטר אבל נראה לי שחוץ מבעיה של תפר בכסא, זה שפעמיים חיפשו ברכב שלך סמים לפחות ככה אתה אומר ,הדבר הינו בעייתי ולדעתי הפורום הזה אולי לא המקום לשטוח את טענותייך בכל מקרה כל התנהגות של איש חוק שאינה הולמת יש כתובת אם אני לא טועה זה מח"ש.

 

אני כמובן בטוח שאתה שומר חוק ,אבל אם לשוטרים יש חשד אז זכותם ע"פ חוק לחפש באישור שלך או שלא ברכב גם ללא צו.

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
זה עוד מילא,אני קיבלתי דו"ח נחמד של 350 שקל בגלל ה"רעש הבוקע מרכבי" מפריע לאנשים לישון,כל זה כשאני נמצא במקום המרוחק כ20 קילומטר משטח עירוני כלשהו...מה שכן,סמים הם לא חיפשו אצלי.

 

שוטר פעם עצר אותי במרכז הכרמל בחיפה, בלילה, בטענה שהרכב שלי מרעיש יותר מידי ואיים עליי בקנס על רעש. הוא לא התכוון למוזיקה אלה לרעש המנוע.. זה מצחיק שמדובר בB4 סטנדרטית לחלוטין וללא כל תקלה שתעשה רעש.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

בחיים לא העירו לי על כך שאני נוסע עם ווליום גבוה ברכב, ואני נוסע תמיד ככה.

אני יודע שבארה"ב יש חוק שאומר לגבי דברים כאלו (ממה שהבנתי מדוד שלי שגר שם), אבל לא יודע באיזו רמה, מה שכן אני תמיד שומע גבוה

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...