רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רמזור פנייה ימינה עם שני נתיבים, המשאית נמצאת בנתיב הימני ואז מתפרצת לנתיב השמאלי (כמובן בזמן הפנייה בתוך צומת). אחרי הפנייה מיד יש עוד רמזור, הפעם רמזור לנסיעה ישר ורמזור נפרד לנסיעה שאלה. יש שני נתיבים לנסוע ישר ונתיב פנייה שמאלה אחד לכביש שיש בו שני נתיבים (כלומר אם משאית פונה יש לה מספיק מקום להיכנס לנתיב הימני). המשאית נמצאת בנתיב השמאלי של הנסיעה ישר (אחרי שהתפרצה), אור ירוק גם ישר וגם שמאלה. נהג המשאית החליט לקחת פנייה שמאלה מנתיב נסיעה ישר (הוא כמובן סוטה גם לנתיב הימני של הנסיעה ישר כדי לקחת זוית פנייה), אלא שרמזור פנייה שמאלה התחלף לאדום והוא עצר חוסם נתיב נסיעה ישר למרות שנתיב פנייה שמאלה פנוי. כמובן הוא לא אותת, בעצם למה לאותת הרי יש לו יותר ברזל. הנה …
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 0 תגובות
- 834 צפיות
כחלק מהשירות ללקוחותיו המוסכניק אנדרו מיצ'נסון מבריטניה לוקח את המכוניות למבחן הרישוי השנתי. הפעם הוא לקח למבורגיני והתוצאה יקרה.. http://blogs.nana10.co.il/wtf/2012/11/16/%D7%91%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%99-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%90%D7%99-%D7%A8%D7%99%D7%A1%D7%A7-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%92%D7%99%D7%A0/
הודעה אחרונה מאת eranatia2, -
- 7 תגובות
- 996 צפיות
ניסיתי להזמין פוקוס טורר 2 ליטר מחברת ליסינג גדולה ונאמר לי שלא ניתן להזמין לקראת סוף השנה שכן היבואנים (כולם, לא רק פורד) עצרו אספקות לחברות הליסינג עקב עליית מחירים הצפויה בינואר. הם טוענים שהאספקה תחודש רק בינואר ואז ניתן יהיה לחדש הזמנות לפי מחירון 2013. באותה נשימה ניסו לדחוף רכבים משומשים שנת 2011 לחוזה ליסינג של 18 חודשים. האם מישהוא הזמין לאחרונה בליסינג רכב חדש ונתקל בתגובה דומה? משום מה אני לא קונה את הסיפור הנ"ל. הם פשוט רוצים שנחדש חוזה ב 2013 לפי מחיר יקר יותר. אנחנו חברה קטנה עם מעט רכבים ולכן זה היחס שאנו מקבלים. אשמח אם תאירו את עיניי בנידון....
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 2 תגובות
- 783 צפיות
ואני מחפש שטיחים במחיר נורמלי, השטיחי גומי שלי אפורים ואיבדו את כל השחור שלהם,ומכוערים השאלה אם יש כאן ניסיון עם שטיחים כאלה...
הודעה אחרונה מאת קובי777, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4304946,00.html לי נראה שהוא פשוט ניסה להתאבד. מזל שזה מצולם, אחרת רוכב הקטנוע היה בבעיה רצינית
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
עמדת טעינה ניידת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4295279,00.html
הודעה אחרונה מאת dorki, -
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
חבר רכש לא מזמן פיג'ו 106 במצב די טוב, עשתה רק 150 אלף ,עברה טימייניג והוא עשה לא השבוע טיפול די גדול: החלפת שמנים,החלפת בולמים קפיצים ונאבות,דיסקיות וקליפרים ברכב לא מזמן הוחלף כל המזרקים והיאנג'קטורים. הוונטה והיוניט גם סודרו והמזגן. המוסכניק אמר שאין בעיה להגיע עם הרכב לאילת ואיפלו בקלות גם כי הרכב מסוגל וגם כי הטמפ כרגע במצב נעים ולא באוגוסט. לדעתי זה סיכון מה דעתכם לקחת את הסיכון או לסמוך על המילה ששלו? תודה
הודעה אחרונה מאת mill3r, -
- 0 תגובות
- 860 צפיות
שלום לכולם אני צריך עזרה בהתקנת אזעקה מסוג: cobra דגם מ"ס : 1046 אם מישהו יכול לשלוח לי תרשים לפי צבעי החוטים וכל חוט מה הוא. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת oranbuskila, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אחרי חיפושים רבים במשמרות הלילה הריקות מתוכן,נמצא סוף סוף סרטון שבו רואים אותי נוהג על הרינג אחרי בערך 8-10 הקפות עם הדרכה צמודה של דני על המסלול,עליתי לנהוג לבד בפעם הראשונה. לקראת סוף המסלול,ברצף של סיבובים זיהיתי כמה רוכבים מאחוריי,בסיבוב האחרון כבר אותתי ימינה ונתתי להם לעקוף לתוך הישורת,בישורת הם כמובן פתחו פער קטן,ומיד נכנסו לסיבוב שפורש דבוקה להם לתחת(אין לי מושג איך הוא הצליח לחמוק מהם),ואני מיד אחריהם בקליאו ספורט האדומה,ניתן לסרטון לדבר,ממליץ לראות בHD: http://www.youtube.com/watch?v=kMioApRqeZg דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת ranll, -
-
הבדיחה המעצבנת הזו במועדון לילה, זה מעצבן... זה מעצבן ? העובדה שבמכונית מודרנית יחסית (פוקוס שנת 2003 5 דלתות) תא המטען לא נפתח מבחוץ אלא על ידי מפתח או כפתור בתוך האוטו, זה מעצבן! אתם מוזמנים לשרשר לכאן את הדברים הקטנים שמעצבנים אותכם במכוניות שלכם או במכוניות בכלל, הומור יתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 799 צפיות
היי, שמעתם במקרה על טכניקת ה- Pulse and Glide ברכבים היברידיים? מסתבר שזו טכניקה ידועה לחסכון בדלק ברכבים היברידיים (יש הרבה מאמרים וסרטונים ברשת). הרעיון הוא כזה: (מקווה שאני מדייק) 1. שלב ה- Pulse - בעת האצת הרכב (למשל כאשר עומדים ברמזור ורוצים להתחיל נסיעה) יש להאיץ את הרכב בצורה מהירה ולהגיע למהירות הרצויה בזריזות (בניגוד מוחלט לאינטואיציה שאומרת להאיץ במתינות רבה). 2. שלב ה- Glide - לאחר שהרכב הגיע למהירות הרצויה יש לבצע גלישה - בשלב זה יש להשאיר את דוושת הגז לחוצה במינימום ההכרחי כך שלא תתבצע טעינה מחדש של הסוללה (כלומר נסיעה בכוח מינימלי של המנוע החשמלי או נסיעה מכוח האינרציה בלבד). לאחר שהרכב מתחיל להאיט יותר מידי יש לחזור על התהליך. מסתבר …
הודעה אחרונה מאת matansab, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כולל רישוי קודן ושלטים. מישהו יודע איזה עוד איבזור מקבלים בחבילה הזו? מה המחיר שבו באמת נמכר הרכב בדר"כ(מחירון לפי הפרסום הוא 72K לפני רישוי ושאר חמוצים)? אגב, 1.2 ל' ידני.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 846 צפיות
היי עשיתי יבוא אישי של תושבות בולם גומי לרכב שלי והגיע לי מכתב עם בקשה לשלוח אישורים רשיונות וכו', מוכר לכולם. הכנתי את הקבלות, טפסים וכו' ושלחתי למשרד התחבורה בדואר רגיל בניילונית. תוך כמה זמן אני מקבל את האישור לשחרר את החבילה בממוצע ? והאם ניתן להתקשר אחרי שבוע, ולשאול שם אם זה אכן בטיפול ? שלא יווצר מצב אחרי שבועיים שיגידו שלא קיבלו כלום.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
איני יודע אם השאלה נשאלה, במידה וכן עימכם הסליחה ועליכם הברכה. אני מזומן לקורס נהיגה מונעת בקרוב, לרגל יום הולדתו החמישי של רשיוני. במקביל, כבר תקופה ארוכה שאני רוצה להוציא רישיון לאופנוע. השאלה הנשאלת - אם אעשה תאוריה על אופנוע, אין זה פוטר אותי מביצוע רענון נהיגה?
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
יונדאי ולסטר
מאת sss1030- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 857 צפיות
האם מישהוא יודע האם כל רכבי הוולסטר שיוצרו הם גיר אוטומטי שהוא רובוטי או שחלקם פשוט אוטומטי רגיל וחלקם אוטומטי רובוטי??? אני מעוניין לרכוש אבל לא רוצה ליפול שוב כמו בגיר הרובוטי של טויוטה שאני לא אוהב.
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
- 2 תגובות
- 812 צפיות
מאזדה 3 07' ראיתי כמו פלסטיק לבן עם שיניים בפנס,לא יודע אם זה המנוע ואם משם ניתן לכוון.... אך בעקרון אמורה להיות אופציה לכוון פנס במידה ותהיה בעיה בטסט גם אם מנוע הפנס לא עובד? דרך אגב, אם קונים פנס חדש הוא מגיע עם המנוע?
הודעה אחרונה מאת קובי777, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 972 צפיות
אני זוכר שפעם הפרסום היה בחינם, הוא טוען שזה בתשלום. מי צודק? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 820 צפיות
שלום לכולם, אני צריך יעוץ ממביני עניין- יש לנו בבית רכב שני שאנחנו כרגע לא צריכים, אבל אנחנו יודעים שנצתרך עוד שנה. אני לא אוהב למכור ולקנות רכבים, והשאלה שלי היא- האם למכור עכשיו, לשים את הכסף בבנק, ולקנות עוד שנה, או שכל עניין המכירה והקניה והמיסים וההעברות עולים מספיק כדי שאשר עם האוטו שלי ואשמור עליו שנה וזהו. (יש לציין שקניתי את הרכב חדש, והוא במצב מעולה! ושביטוח אני לא משלם עליו) תודה!
הודעה אחרונה מאת shooter h, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הנה כותרת מהיום
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האלון חברים יקרים, אני טס לרומא בשבוע הבא, רציתי לדעת אם אתם מכירים חנות לדגמים maisto/bburago/norev/solido ברומא..? אני לא הצלחתי למוצא בחיפוש בגוגל רוב האתרים באיטלקית תודה מראש לעוזרים טל
הודעה אחרונה מאת talseat2000, -
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
Ford Releases New 2014 Transit Connect Wagon in Two Wheelbase Lengths and Seating for up to 7 http://carscoop.blogspot.com/2012/11/ford-releases-new-2014-transit-connect.html
הודעה אחרונה מאת gil_a, -
- 2 תגובות
- 669 צפיות
שלום לכולם. אני עומד למכור את גלאי הרדאר שלי מסוג Valentine 1, ולא הצלחתי למצוא איפה אני מגלה את הגרסה שהוא מריץ (אם היא אחרונה או לא, ואיך מעדכנים). תוכלו אולי להפנות אותי? תודה. אוהד
הודעה אחרונה מאת ohad1g, -
- עוקב אחד
- 49 תגובות
- 10.9 אלף צפיות
שלום לכולם. עוד סיפור מהפייסבוק שקראתי היום בבוקר: 2 סטודנטים שמצאו חניה באזור גרירה בתל אביב, בסמוך לרכב יוקרה ספורטיבי כלשהו (לא זוכר בדיוק) נדהמו לגלות את טעותם כשרכבם נגרר ע״י העיריה. עד כאן טעות שלהם והכל טוב. כאשר ניגשו לעירייה ושאלו כבדרך אגב למה הרכב היוקרתי עדיין עומד במקומו קיבלו את ההסבר הבא: אם ייגרם נזק לרכב, עלות הפיצוי שהעירייה תצטרך לשלם גדול מדי, ועל כן העירייה לא מעוניינת לגרור את הרכבים האלו. דהיינו, בתרגום לשפה פשוטה: מי שקונה רכב יקר זכאי לחניה באזורי הגרירה בתל אביב! מצד אחד אפשר להבין את העירייה. מצד שני, אם החוק אינו שווה לכלל האזרחים, יבטל כבודו את החוק ויקיים שיוויון בין כל משתמשי הדרך.
הודעה אחרונה מאת silver-mr2, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
"פרדיננד פיך, נכדו של פרדיננד פורשה ויו"ר חבר המנהלים של קבוצת פולקסווגן, אמר בראיון לעיתונות הגרמנית שהוא מצטער על כך שנתן למעצב פיטר שרייר, כיום המעצב הראשי של קיה, לעזוב את קבוצת פולקסווגן. " http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/3064-%D7%99%D7%95-%D7%A8-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%A7%D7%A1%D7%95%D7%95%D7%90%D7%92%D7%9F-%E2%80%9C%D7%9C%D7%90-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%AA%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9C%D7%A7%D7%99%D7%94.html
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, השבוע שמעתי שמועה על חוק חדש, לפיו בעת כניסה לרמזור בדרך בין-עירונית תהא חובה על הנהג להיכנס לרמזור במהירות של 70 קמ"ש. מישהו שמע על דבר כזה? לא קראתי על זה אפילו, וזה היה נראה תמוה, אולם חברי היה נחוש בדעתו בעת הנסיעה.
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
-
כאמור בכותרת, בהגיעי לתחנת הדלק הקבועה שלי 'פז איילון' שם יש לי מנוי עם הוראת קבע מהבנק והנחה של 1.3 ש"ח על ליטר 98 נאמר לי שחברת פז הפסיקה למכור אוקטן 98 בתחנות הדלק שלה... כולם אומרים לי "סע לדלק בחולון" אבל אני לא מתכוון לסוע עד חולון כל פעם שאני צריך דלק. אני גר בצפון ת"א ועובד ברעננה - מישהו מכיר תחנת דלק עם אוקטן 98 איכותי ובמחיר נורמלי? תודה! גיא
הודעה אחרונה מאת danielharati, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 913 צפיות
יונדאי סנטה פה החדש הגיע לישראל http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2585925
הודעה אחרונה מאת GuyHar, -
ירידת ערך לרכב
מאת oe300- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 829 צפיות
חיפשתי קצת בארכיונים, אבל לא מצאתי. אם מישהו יכול להאיר את עיניי אני אשמח.
הודעה אחרונה מאת oe300, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הונדה סיויק 2013, באה עם גריל קידמי גדול יותר , קו כרום מאחורה שמזכיר את המאליבו וג'אנטים שונים ממה שהכרנו. עוד פרטים ותמונות בלינק למטה . לפי מה שכתוב גם פנים הרכב קיבל שדרוג עם הרבה פיצ'רים. http://www.slashgear.com/honda-previews-2013-civic-12256561/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+slashgear+%28SlashGear%29
הודעה אחרונה מאת ~Yossi~, -
אהלן! אני מחפש להחליף את הקולט כבר כמה שבועות, נפגשתי עם כמה וכמה מוכרים מאזור חיפה, אני לא מבין את פשר המחירים שהם רוצים. רק לדוגמא, ממש מרגע זה לפני שעה, נפגשתי עם בחור בגילי בן 24 בעל איביזה שנת 2010, מנוע 1.4 ידנית 2 דלתות עם סאנרוף - בדיוק כמו שאני מחפש. הרכב עבר 24אלף קילומטר ולא עשה אפילו טיפול אחד! הבחור לא הכניס את הרכב למוסך פעם אחת אפילו - שאלתי למה? אמר לא יודע אין לי זמן (נראה אחד שלא מ-ב-י-ן כלום בכלום או מה זה מכונית) לא נדבר על שריטה פה שריטה שם, ליכלוך בריפוד של הגג (שלטענתו לא יודע מאיפה זה הגיע) ונוסיף לזה נזילת שמן קלה מהנשם מנוע והבחור מתעקש על 70אלף שקל! והוא עוד מוכן לבוא לקראתי ולקבל 68אלף - לא נדבר על זה שהאחריות פגה לפני חצי שנה. …
הודעה אחרונה מאת thebaron,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Yuvalino
- shahar188
- גולדן191
- GTI33
- Moshe c
- natco
- makatuvkan
- פאר האורה
- borsood
- srool
- אבי ים
- david3692
- yoav911gt2
- mikyl
- elibaba
- ANUTKK
- yosi554
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- mcshmupi
- Fraysa
- Ido12
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- gadik6
